quote:Eeen beetje te snel gelezen.Op donderdag 21 oktober 2010 18:26 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Streamen? Volgens mij is 't synchroniseren...
En als je een beetje collectie hebt, dan gaat dat niet in z'n geheel passen op een SD-kaartje.
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 21:26 schreef Haaibaaike het volgende:
ik kan niet inloggen op mijn mobieltje.
quote:Twitter bokt sowieso op dit moment..Op donderdag 21 oktober 2010 21:28 schreef Haaibaaike het volgende:
Twitter accounts kan ik wel installeren op mijn mobieltje en downloaden. maar niet inloggen..
quote:Oh dat weet ik niet. Ik gebruik de twitter uit de market en daar had ik geen problemen mee.Op donderdag 21 oktober 2010 21:45 schreef Haaibaaike het volgende:
Maar je moet eerst twitter.com inloggen..Dat heb ik zo vaak gedaan het zelfde als op mijn pc daar kan ik wel inloggen maar op mijn mobieltje niet. Erg raar ..Heb ik niks aan andere twitter app.
quote:Latitude? Wasda?
quote:Wordt het ook: https://www.google.com/latitude/history/manageOp donderdag 21 oktober 2010 22:54 schreef jack4ya het volgende:
*edit* Latitude is punaise idee... Op zich afdoende, alleen is het wel aardig als het ook gelogd word.
quote:streamen komt nog welOp donderdag 21 oktober 2010 18:26 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Streamen? Volgens mij is 't synchroniseren...
En als je een beetje collectie hebt, dan gaat dat niet in z'n geheel passen op een SD-kaartje.
quote:tussen je eigen rekeningen is logisch, het geld blijft van jou, dus no harm done.Op vrijdag 22 oktober 2010 00:48 schreef automatic_ het volgende:
Vraagje over de Rabo-app: Ik moet nu telkens weer mijn random reader gebruiken als ik geld over wil maken, behalve tussen mijn eigen rekeningen. Is dat bij jullie ook?
quote:In 15 minuten ben ik idd een paar km verder.Op donderdag 21 oktober 2010 23:39 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Wordt het ook: https://www.google.com/latitude/history/manage
Alleen denk ik dat ie slechts om de 15 minuten ofzo een update doet, ik weet 't niet zeker.
Dan is 't niet gedetailleerd genoeg.
quote:Ja oke, maar waarom werkt de rest niet (meer)? Ik hoorde nu ook dat het er aan ligt hoelang geleden je iets ovet gemaakt hebt naar iemand/of het de eerste keer is (als eren soort extra beveiliging ofzo)Op vrijdag 22 oktober 2010 07:16 schreef Incolumis het volgende:
[..]
tussen je eigen rekeningen is logisch, het geld blijft van jou, dus no harm done.
werkt ook zo met SNS.
quote:Ivm veiligheid. Als iemand jouw code weet kunnen ze nog geen geld overmaken omdat ze een rr + je bankpas nodig hebbenOp vrijdag 22 oktober 2010 09:09 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja oke, maar waarom werkt de rest niet (meer)? Ik hoorde nu ook dat het er aan ligt hoelang geleden je iets ovet gemaakt hebt naar iemand/of het de eerste keer is (als eren soort extra beveiliging ofzo)
quote:Ja oke, maar dat is dus dé reden dat je alsnog je rr moet gebruiken?Op vrijdag 22 oktober 2010 09:44 schreef Spelvout het volgende:
[..]
Ivm veiligheid. Als iemand jouw code weet kunnen ze nog geen geld overmaken omdat ze een rr + je bankpas nodig hebben
Ik heb vanmorgen mijn code binnengekregen, zal het straks eens proberen.
quote:Hmm, ik krijg 't niet voor elkaar. Ik heb geen tabje 'Devices' in de Winamp-library waar volgens mij de telefoon onder zou moeten komen te staan. Zie ook http://forums.winamp.com/showthread.php?p=2709997Op donderdag 21 oktober 2010 16:41 schreef Pino112 het volgende:
http://tweakers.net/nieuw(...)muziek-via-wifi.html
Dit is wel leuk!
quote:In de Market...?Op vrijdag 22 oktober 2010 12:22 schreef Haaibaaike het volgende:
Waar kan ik Androidworld vinden om te installeren en downloaden?
quote:Ja dat weet ik in de market maar waar ergens in de market..Er staan zoveel app in. En ik kan niet inloggen via mijn twitter.com via mobieltje. Ik heb toen mijn twitteraccount eraf gegooit ..Omdat Peep niet werkte.Op vrijdag 22 oktober 2010 12:35 schreef Loveless85 het volgende:
In de Market...?
Of hier;
[ afbeelding ]
quote:Peep werkt al tijden niet sinds de laatste Twitter security-update. En dat alles heeft niks te maken met de Market you know. En de Market heeft ook gewoon een searchOp vrijdag 22 oktober 2010 12:40 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ja dat weet ik in de market maar waar ergens in de market..Er staan zoveel app in. En ik kan niet inloggen via mijn twitter.com via mobieltje. Ik heb toen mijn twitteraccount eraf gegooit ..Omdat Peep niet werkte.
quote:Ik vind Twitter nogalOp vrijdag 22 oktober 2010 12:46 schreef Haaibaaike het volgende:
Ja een zoekmachine dat weet ik ! Weet jij of ik via Tweetdeck kan inloggen op mijn mobieltje..Hij geeft aan dat het niet goed is.Alleen omdat ik geen twitter account hebt.
quote:Nee, als ik het goed heb, doet ie dat niet.Op vrijdag 22 oktober 2010 08:31 schreef Vanyel het volgende:
Ik weet niet of cardiotrainer realtime uploadt, maar die werkt wel goed voor gps tracking. Misschien ook nog een optie.
quote:ik ook.
quote:twidroid zit wel op mijn market maar hij doet het niet voor Legend.Op vrijdag 22 oktober 2010 16:09 schreef sjoemie1985 het volgende:
ik ook.
en gebruik twidroid voor mijn twitter account.
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 16:49 schreef SpeCulaes het volgende:
Ik kan maar geen goedwerkende Swype versie vinden voor m'n x10. Continu problemen met de resolutie....
quote:twitter for androidOp vrijdag 22 oktober 2010 17:13 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
twidroid zit wel op mijn market maar hij doet het niet voor Legend.
quote:Ik heb twitter for android en tweetdeck touiteur moet je betalen. Dus die heb ik niet.Op vrijdag 22 oktober 2010 19:58 schreef Incolumis het volgende:
twitter for android
tweetdeck
touiteur
hootsuite
twydroid
allemaal goeie twitter clients
quote:Wat is je Twitter?Op zaterdag 23 oktober 2010 00:21 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ik heb twitter for android en tweetdeck touiteur moet je betalen. Dus die heb ik niet.
Seesmic zit bij mij op mijn market maar die heb ik niet.. Maar nogmaals ik heb ook twitter.com standaard..Maar ik kan daar niet inloggen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |