Zelf de komma plaatsenquote:
Ohquote:
Ook bij die winkels alhoewel ze bij de door mij genoemde zaken ook in de prijsklasse van de Action zitten, zeker Blokker voert die dingen met wagonladingen aan.quote:Op vrijdag 19 november 2010 11:51 schreef jUsTmE13o2 het volgende:
[..]
ook bij wibra en zeeman! meer in de prijscategorie van action misschien?
Ik heb hetzelfde probleem! Onze kat mept de ballen ook uit de boom, liefst allemaal. Kom je weer in de kamer 's morgens kun je eerst de boom weer opnieuw indelen.. Dus ik ben ook maar voor plastic gegaan
Pas wel op dat niemand je hond aanziet voor een fiets en hem/haar steelt.quote:Op vrijdag 19 november 2010 11:56 schreef Syrena het volgende:
[..]
Goed idee, morgen even een paar scoren voor de hond. Die loopt in het donker wel aan de lijn, maar het lijkt me gewoon cool
de blokker hier heeft bijna alleen maar glazen ballen juistquote:Op maandag 22 november 2010 18:37 schreef trovey het volgende:
[..]
Ook bij die winkels alhoewel ze bij de door mij genoemde zaken ook in de prijsklasse van de Action zitten, zeker Blokker voert die dingen met wagonladingen aan.
ja hoor ze hebben gwone ballonnen en van die figuurdingen (van die lange). ik heb volgens mij (weet niet 100% zeker moet ff zoeken dan) nog wat balonnen met '50' erop over (mijn mama was in de zomer 50 geworden en deze had ik toen via marktplaats gekocht), als je ze wilt moet je maar even een berichtje sturen dan stuur ik ze naar je op..quote:Op maandag 22 november 2010 22:19 schreef piepkuiken21 het volgende:
binnenkort wordt mijn moeder 50, hebben ze ballonnen? en zo ja welke(ik weet alleen dat ze van die vouwballonnen hebben)?
Ik weet wat je zoekt maar helaas heb ik ze bij de Action nooit gezien.quote:Op dinsdag 23 november 2010 20:00 schreef ChatGirl het volgende:
Ok, een long shot. Maar heeft Action ook naaikoffers/dozen? En dan van die ouderwetse, niet van die kleine of van hout. Mijn moeder heeft er eentje met een dubbele bodem, van kunststof (en groot). Maar alles wat ik kan vinden zijn van die kleine dozen, waar alleen wat garen en naald in kan en geen stof, scharen, knopen etc.
Waarom kijk je niet eens bij het kringloopcentrum?quote:Op dinsdag 23 november 2010 20:00 schreef ChatGirl het volgende:
Ok, een long shot. Maar heeft Action ook naaikoffers/dozen? En dan van die ouderwetse, niet van die kleine of van hout. Mijn moeder heeft er eentje met een dubbele bodem, van kunststof (en groot). Maar alles wat ik kan vinden zijn van die kleine dozen, waar alleen wat garen en naald in kan en geen stof, scharen, knopen etc.
Ze hebben er een "hobby-spullen-doos". Van plastic, vel gekleurd met kleine vakjes in de deksel en een uitneembaar deel en een groot vak eronder. Ik gebruik em zelf als gereedschapskistquote:Op dinsdag 23 november 2010 20:00 schreef ChatGirl het volgende:
Goeie tip! Zit bij mij om de hoek, dus vandeweek ff checken!quote:Op dinsdag 23 november 2010 20:10 schreef mazaru het volgende:
[..]
Waarom kijk je niet eens bij het kringloopcentrum?
Klinkt goed, dus toch maar weer een tripje naar de action plannen. Wát vervelendquote:Op dinsdag 23 november 2010 20:11 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ze hebben er een "hobby-spullen-doos". Van plastic, vel gekleurd met kleine vakjes in de deksel en een uitneembaar deel en een groot vak eronder. Ik gebruik em zelf als gereedschapskistMisschien is dat wat je zoekt?
Voor ballonnen met 50 kun je het beste naar de Xenos gaan. Die hebben van die grote opblaasbare 50. Maar ook ballonnen en slingers.quote:Op maandag 22 november 2010 22:19 schreef piepkuiken21 het volgende:
binnenkort wordt mijn moeder 50, hebben ze ballonnen? en zo ja welke(ik weet alleen dat ze van die vouwballonnen hebben)?
maar geen ballonnen met 50 erop (ook niet bij action trouwens)! die heb ik toen op marktplaats op de kop getikt voor weinigquote:Op dinsdag 23 november 2010 20:35 schreef AnnekeM het volgende:
[..]
Voor ballonnen met 50 kun je het beste naar de Xenos gaan. Die hebben van die grote opblaasbare 50. Maar ook ballonnen en slingers.
Volgens mij wel jaquote:Op woensdag 24 november 2010 10:53 schreef MaLo het volgende:
Ik weet dat de Action mokken en bekers heeft. Zijn er ook theeglazen? Denk het toch wel?
Ik ga ook vanmiddagquote:Op woensdag 24 november 2010 11:09 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Volgens mij wel ja
Ik ga vanmiddag weer eens langs, even kijken of ze nog USB sticks hebben
Deze week zijn de kleine kerstballetjes ook in de aanbieding, dus een goed moment om te gaanquote:Op woensdag 24 november 2010 11:12 schreef MaLo het volgende:
[..]
Ik ga ook vanmiddag. Kom er dan toch in de buurt. Ik wou van die hyacintbollen met glas halen, leuk kadootje voor erbij voor 5 december. En kijken naar de kerstspullen
ja theeglazen hebben ze, volgens mij gewoon 1 soort.quote:Op woensdag 24 november 2010 11:09 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Volgens mij wel ja
Ik ga vanmiddag weer eens langs, even kijken of ze nog USB sticks hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |