pfff nou ik heb een eigen huis en het is niet vooroorlogs maarre.. ik doe echt maar 1x per week stofzuigen hoor :p zou niet weten waar ik de tijd vandaan moet halen om vaker schoon te maken. Vriendlief werkt en ik studeer dus beiden hebben we niet bepaald tijd over.. Aan het einde van de week is het dan wel echt even nodig, maargoed, jammer dan. We zijn toch maar met zijn twee en krijgen nooit onverwacht bezoek. Als ik bezoek krijg gaat uiteraard wel even de stofzuiger een keer extra erdoor..quote:Op maandag 15 november 2010 20:17 schreef Cherryblossom het volgende:
En dan nog 3 keer in de week gewoon dweilen? Ik stofzuig niet eens 3 keer in de week, hihi![]()
Maar het is dan ook maar mn studentenkamer. En ik loop vooral op mn stoffen. En als ik later écht op mezelf woon heeft het poetsen ook echt nut(in een stoffig, oud, vooroorlogshuis waar het na 3 dagen al stoffig is terwijl je nauwelijks thuis bent heb je het poetsen na een paar maanden wel gehad. Ik ben nu tevreden met 'opgeruimd')
Heb je die bij de Action gekocht? Die wil ik ook!! Waar liggen ze zo ongev. in het schap?quote:Op donderdag 11 november 2010 13:27 schreef Miam het volgende:
ivm met rugklachten op aanraden van een collega een warmtekussen gekocht met lavendel er in. ben heel benieuwd. deze kan toch meerdere keren opgewarmd worden in de magnetron neem ik aan?
gebruiksaanwijzing heb ik niet meer.
Bij mijn Action onderaan het schap bij de deodorant enzo. Eerst aan de andere kant bij de crème en de wattenstaafjes.quote:Op dinsdag 16 november 2010 11:23 schreef AnnekeM het volgende:
[..]
Heb je die bij de Action gekocht? Die wil ik ook!! Waar liggen ze zo ongev. in het schap?
Is het een kersenpittenzak? Of een andere vulling?quote:Op dinsdag 16 november 2010 16:48 schreef Mylene het volgende:
[..]
Bij mijn Action onderaan het schap bij de deodorant enzo. Eerst aan de andere kant bij de crème en de wattenstaafjes.
Echt een aanrader. Ik heb ze ook. Heel fijn.
De Xenos heeft ze ook. Alleen veel duurder.
Tarwequote:Op dinsdag 16 november 2010 19:00 schreef AnnekeM het volgende:
[..]
Is het een kersenpittenzak? Of een andere vulling?
Die kun je wel kopen bij de Lidl volgens mij?! Die hebben trouwens ook goede hydraterende creme ( van Cien). Ben laatst alleen bij de action geweest voor wat degelijke kleerhangers en wat keukengerei, blijft toch een winkel met mooie prijsjes!quote:Op dinsdag 16 november 2010 16:48 schreef Mylene het volgende:
[..]
Bij mijn Action onderaan het schap bij de deodorant enzo. Eerst aan de andere kant bij de crème en de wattenstaafjes.
Echt een aanrader. Ik heb ze ook. Heel fijn.
De Xenos heeft ze ook. Alleen veel duurder.
Ik mis de Bella wattenstaafjes trouwens.
Hey, dat had ik dus ook. Ik had die van 2,29 per set. Eentje met zo'n powerbeam lampje die je ook als zaklamp kan gebruiken. De batterijen waren na een dag al leeg, dus ik denk dat de buurtkoters het ding aan hebben gezet en ze de hele avond en nacht aan hebben gestaan. Dag later verloor ik 'm en reed er een auto overheen.quote:Op woensdag 17 november 2010 17:35 schreef joepie91 het volgende:
Christus
Ga ik fietslampjes halen bij de Action (niet die kleine, maar "ouderwetse" lampjes met 9 LEDs), kom ik thuis, werken ze allebei niet (eentje alleen als ik hem openmaak en op de lampjes druk). Ga ik terug naar de Action, krijg ik het advies om ze daar gelijk even te testen... ik maak de nieuwe lampjes open en de rode werkt wel, en de witte niet.
3 witte lampjes en 10 minuten verder had ik een werkend wit lampje. In totaal zijn er dus 4 van de 6 geteste lampjes kapot... over slechte batch gesproken...
Maar goed, gelukkig kon ik gewoon net zo lang nieuwe pakken tot ik een werkende had
Bij de Blokker, Intratuin etc. hebben ze van die exemplaren in zo'n koker (10 voor 2 euro of zo)die echt plastic zijnquote:Op woensdag 17 november 2010 23:24 schreef sproetjes het volgende:
ik kwam er vandaag achter dat alle mooie kerstballen bij de action van glas zijnniet zo tof als je 2 katten hebt die kerstballen leuke speeltjes vinden haha
Dit waren die van 1.30 per stuk met 9 LEDs... de multiset was op (evenals de kleine lampjes met elastiekjes). Ik heb eerst ook de set gehad die jij noemt... die werkten op zich prima (tot ik ze kwijtraakte, maar ja) alleen was het een regelrechte hel om de batterijen te vervangen aangezien ze zo ongeveer achter het printplaatje terechtkwamen. Iets te compactquote:Op woensdag 17 november 2010 23:21 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Hey, dat had ik dus ook. Ik had die van 2,29 per set. Eentje met zo'n powerbeam lampje die je ook als zaklamp kan gebruiken. De batterijen waren na een dag al leeg, dus ik denk dat de buurtkoters het ding aan hebben gezet en ze de hele avond en nacht aan hebben gestaan. Dag later verloor ik 'm en reed er een auto overheen.
Van het achterlichtje heb ik ook wel een paar uurtjes mogen genieten toen ie het plots niet meer deed. Het plaatje van de batterij was losgeschoten en het ding deed het dus niet meer. Was makkelijk opgelost, maar slordig is het wel natuurlijk.
ook bij wibra en zeeman! meer in de prijscategorie van action misschien?quote:Op donderdag 18 november 2010 00:29 schreef trovey het volgende:
[..]
Bij de Blokker, Intratuin etc. hebben ze van die exemplaren in zo'n koker (10 voor 2 euro of zo)die echt plastic zijn....en katbestendig.
Met andere woorden: bij andere winkels de goedkoopste kerstballen in bulk kopen is gegarandeerd plastic ballen.
quote:Op donderdag 18 november 2010 00:31 schreef trovey het volgende:
Morgen even de kleinste fietslampjes halen voor de hondjes. Doe ze aan een tuigje zodat ik mijn honden niet kwijtraak in het donker als ze niet aan de lijn lopen...tja hondjes van 20 cm hoog en nog geen 3 kg zwaar raak je kwijt in het donker, zeker als er eentje bijna helemaal zwart is.
he sh*t! vandaag ook geweest, weeeer vergeten voor die sloffen te kijken! het was ook zo druk dat ik al moeite had om het hoognodige niet te vergetenquote:Op zaterdag 20 november 2010 13:54 schreef June. het volgende:
Ook weer even naar de action geweestResultaat: Noorse sloffen, gasaansteker, ledlampjes voor mijn fiets en slakkenslijmcreme
quote:Op maandag 22 november 2010 14:27 schreef Mirjam het volgende:
ik heb net voor ruim 28 euro troep gehaald![]()
lekker veel overknee sokken, die waren ook nog eens in de aanbieding
2 sjaaltjes, een setje boxers voor mah boyfriend, hemdjes, sintpapierthee en 4 dozen hele leuke kerstkaarten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |