abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_88569632
Mijn moeder kwam ineens aanzetten met een paar van die Noorse sloffen voor mij :D Heerlijke sloffen...
  woensdag 10 november 2010 @ 23:56:41 #227
143586 sproetjes
ignorance is bliss
pi_88579423
Tip bij de leenbakker zag ik nu een soort van noorse sloffen, iets duurder als de action (6 of 7 euro) maar wel cute

Mijn 1e paar noorse sloffen gaat nu t 2e jaar in :D en gelukkig heb ik nog een nieuw reserve paar voor als deze ooit overlijden :P
  donderdag 11 november 2010 @ 12:46:49 #228
240052 NouMooiNiet
what's in a name...
pi_88591227
Zocht er iemand in dit topic nog keycords??
Ik heb ze gister zien hangen bij de Praxis voor een paar euro, bij de kassa!
:)
"Without music, life would be a mistake." - Friedrich Nietzsche
pi_88591878
quote:
1s.gif Op woensdag 10 november 2010 19:04 schreef ChatGirl het volgende:
Ik ben gister geweest. Megadruk (Rotterdam Slinge) maar toch voor ¤40,- ingekocht :D
en wat heb je allemaal voor 40 euro kunnen krijgen daar? :?
Yvonne schreef op maandag 31 oktober 2011 @
13:59:43 in DEF SC #282 aan AchJa & Co
Vanaf hier en nu stopt het in DEF én op FOK!
Ik wil hier een normale SC zonder gebitch!
pi_88592142
quote:
15s.gif Op donderdag 11 november 2010 13:04 schreef rubje het volgende:

[..]

en wat heb je allemaal voor 40 euro kunnen krijgen daar? :?
Veel:

Twee schilderijen
Mini-kerstboom
Kerstkrans
Kerstverlichting
Kerstkaarten
Tabbladen
Ordner
Badstof sokken _O_
Dagcreme
Gezichtsscrub
Afwashandschoenen
Teiltje voor afwas
Peperkoek
Lantaartjes
Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
CG O+ Louter kwaliteitsposts _O_
Op dinsdag 8 september 2015 14:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Jij bent de allerleukste van dit topic, hiep hé hoera hoezee *O*
pi_88592657
ivm met rugklachten op aanraden van een collega een warmtekussen gekocht met lavendel er in. ben heel benieuwd. deze kan toch meerdere keren opgewarmd worden in de magnetron neem ik aan?

gebruiksaanwijzing heb ik niet meer. :X
"Sans toi, les émotions d'aujourd'hui ne seraient que la peau morte des émotions d'autrefois.."
  donderdag 11 november 2010 @ 13:53:17 #232
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_88593673
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 13:27 schreef Miam het volgende:
ivm met rugklachten op aanraden van een collega een warmtekussen gekocht met lavendel er in. ben heel benieuwd. deze kan toch meerdere keren opgewarmd worden in de magnetron neem ik aan?

gebruiksaanwijzing heb ik niet meer. :X
Eh wacht, je hebt 'm net gekocht en de gebruiksaanwijzing nu al niet meer? :?
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
pi_88593765
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 13:53 schreef SuperrrTuxxx het volgende:

[..]

Eh wacht, je hebt 'm net gekocht en de gebruiksaanwijzing nu al niet meer? :?
ja, afgelopen maandag gekocht en te fanatiek met uitpakken.
"Sans toi, les émotions d'aujourd'hui ne seraient que la peau morte des émotions d'autrefois.."
pi_88596217
Heb van de week bij de action zon blauw bakje gekocht met een verfroller er in. Niet kopen hoor! Bij valt ie keer op keer uit elkaar dus nu maar even richting stad voor wat fatsoenlijks
Life isn't about waiting for the storm to pass.. It's about learning to dance in the rain
pi_88596532
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 15:01 schreef princess-a het volgende:
Heb van de week bij de action zon blauw bakje gekocht met een verfroller er in. Niet kopen hoor! Bij valt ie keer op keer uit elkaar dus nu maar even richting stad voor wat fatsoenlijks
Wel kopen! :9 Bij mij werkte hij namelijk prima. Maar dat komt omdat jij er gekke dingen mee op de muur loopt te verven. :D
All good things are wild and free.
pi_88596643
Nee dat deed ik met een kwast ;) de witte roller klikt in de houder, dan rol ik 3 keer en dan valt ie er af..
Life isn't about waiting for the storm to pass.. It's about learning to dance in the rain
  donderdag 11 november 2010 @ 16:19:06 #237
19242 yavanna
Results may vary.
pi_88598938
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 15:16 schreef princess-a het volgende:
Nee dat deed ik met een kwast ;) de witte roller klikt in de houder, dan rol ik 3 keer en dan valt ie er af..
Even een tik met de achterkant van het rollertje op b.v. de grond geven ( wanneer het op de houder zit ), dan klikt hij goed vast. Anders valt het er inderdaad continue af. :)
~Cheer up, the worst is yet to come.~
pi_88637057
Mijn moeder had het over een zwart enveloppetasje van een euro. Ben benieuwd dus zo maar eens gaan kijken. Verwacht er niet veel van. Iemand die heb gezien heeft?

edit: vanmiddag gezien en niet echt.... wat ik zoek

[ Bericht 16% gewijzigd door Cherryblossom op 12-11-2010 18:57:47 ]
pi_88637175
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 12:46 schreef NouMooiNiet het volgende:
Zocht er iemand in dit topic nog keycords??
Ik heb ze gister zien hangen bij de Praxis voor een paar euro, bij de kassa!
:)
Ik zoek ze ook nog, maar de Praxis is te ver weg :% Thanks wel :*
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_88637190
quote:
1s.gif Op woensdag 10 november 2010 23:56 schreef sproetjes het volgende:
Tip bij de leenbakker zag ik nu een soort van noorse sloffen, iets duurder als de action (6 of 7 euro) maar wel cute

Mijn 1e paar noorse sloffen gaat nu t 2e jaar in :D en gelukkig heb ik nog een nieuw reserve paar voor als deze ooit overlijden :P
Ik zag ze op de site staan, zagen er heel leuk uit, mooie kleurtjes ook O+
pi_88692067
Voor mensen met een vette huid die nog een goed verdraagbare huidcreme zoeken die geen puisten veroorzaakt na 3 dagen gebruik: die slakkenslijmgel van de Action is ^O^ .
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
pi_88694690
Action is lekker goedkoop en vaak goede kwalitieit.
Als je het mij vraagt een zeer goede winkel. Vind alleen de uitstraling en klantvriendelijkheid soms tegenvallen.
http://www.vensito.nl
pi_88694726
quote:
1s.gif Op zondag 14 november 2010 11:54 schreef Vensito het volgende:

Vind alleen de uitstraling en klantvriendelijkheid soms tegenvallen.
Over de uitstraling gesproken, bij de Aldi ligt alles ook in de dozen in de vakken, maar ja de prijs hè ;)
Beetje hetzelfde idee met de Action. :)
  zondag 14 november 2010 @ 11:58:00 #244
169780 Marijkezwolle
Queen multiquote
pi_88694769
quote:
1s.gif Op zondag 14 november 2010 11:56 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Over de uitstraling gesproken, bij de Aldi ligt alles ook in de dozen in de vakken, maar ja de prijs hè ;)
Beetje hetzelfde idee met de Action. :)
Ja, en als je service wilt dan ga je naar een duurdere winkel. Iets met dubbeltjes en eerste rang :+
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
pi_88694796
quote:
12s.gif Op zondag 14 november 2010 11:58 schreef Marijkezwolle het volgende:

[..]

Ja, en als je service wilt dan ga je naar een duurdere winkel. Iets met dubbeltjes en eerste rang :+
Ja :)
Ik weet ook precies wat ik kan verwachten als ik er heen ga en ik stel me altijd in op gigantische drukte en spullen overal in het gangpad, dan valt het meestal mee ;)

Nee ik winkel er bijna altijd prima, soms is het rommelig als mensen iets pakken en niet terugleggen, maar verder winkel ik er prima *O*
  zondag 14 november 2010 @ 12:13:14 #246
169780 Marijkezwolle
Queen multiquote
pi_88695205
quote:
1s.gif Op zondag 14 november 2010 11:59 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Ja :)
Ik weet ook precies wat ik kan verwachten als ik er heen ga en ik stel me altijd in op gigantische drukte en spullen overal in het gangpad, dan valt het meestal mee ;)

Nee ik winkel er bijna altijd prima, soms is het rommelig als mensen iets pakken en niet terugleggen, maar verder winkel ik er prima *O*
Ik winkel d'r heerlijk :D *O* Echt, de dingen die je daar voor een prikkie kan kopen O+ Het heeft me al super veel geld gescheeld O+ Dus dan kan het me niet schelen hoe druk het er is, of hoe rommelig het is :D
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
  zondag 14 november 2010 @ 13:06:17 #247
183846 joepie91
Eentjes en nulletjes genoeg.
pi_88696423
De multimedia-speakers die nu bij de Action staan :D

Zijn 20 euro... komt behoorlijk wat geluid uit. Accu is een BL-5C, die standaard Nokia-dingen die je voor 3 euro per stuk ofzo uit China kunt bestellen... leest SD, MMC, en USB en heeft ook nog een audio-ingang. De MP3-chip die er op zit is niet fantastisch (vergeleken met een Dingoo in ieder geval :+ ) maar de kwaliteit van de speakers op zich is bijzonder goed voor een Action-speaker. Bij het aansluiten van mijn Dingoo A320 kwam er toch wel erg mooi geluid uit :P
ChinaCheep: Goedkoop shoppen in China
Ook ik gebruik Bitcoin :3
Adres: 15kvR6gZTkRQCF9FU4vopbxTqQeDfeW47K
pi_88751500
Ik zag van die soort swiffers liggen. Met 5 vochtige doekjes erbij, die je voor ¤0,70 per 20 ofzo kan bijkopen. Iemand ervaring mee??

Ik heb nooit zin om mn kamer van 3,5 bij 4 te dweilen, te lastig, en dit lijkt me een goed alternatief naast stofzuigen.

Goed spul?
pi_88751985
Ik heb zo'n nep Swiffer. Voor gebruik in combinatie met droge stofdoekjes is ie zeer geschikt. Ik vond het met een nat doekje stug gaan omdat je een beetje druk uitoefent waardoor het doekje er snel vliegt. Dat hele systeem klapt dan in elkaar. Maar goed, misschien heeft iemand anders wel goede ervaringen ;).

Ik zou het zelf bij droge stofdoekjes houden en 3 keer in de week nat met een gewone trekker en normale dweil.
pi_88752465
En dan nog 3 keer in de week gewoon dweilen? Ik stofzuig niet eens 3 keer in de week, hihi :9

Maar het is dan ook maar mn studentenkamer. En ik loop vooral op mn stoffen. En als ik later écht op mezelf woon heeft het poetsen ook echt nut(in een stoffig, oud, vooroorlogshuis waar het na 3 dagen al stoffig is terwijl je nauwelijks thuis bent heb je het poetsen na een paar maanden wel gehad. Ik ben nu tevreden met 'opgeruimd')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')