en wat heb je allemaal voor 40 euro kunnen krijgen daar?quote:Op woensdag 10 november 2010 19:04 schreef ChatGirl het volgende:
Ik ben gister geweest. Megadruk (Rotterdam Slinge) maar toch voor ¤40,- ingekocht
Veel:quote:Op donderdag 11 november 2010 13:04 schreef rubje het volgende:
[..]
en wat heb je allemaal voor 40 euro kunnen krijgen daar?
Eh wacht, je hebt 'm net gekocht en de gebruiksaanwijzing nu al niet meer?quote:Op donderdag 11 november 2010 13:27 schreef Miam het volgende:
ivm met rugklachten op aanraden van een collega een warmtekussen gekocht met lavendel er in. ben heel benieuwd. deze kan toch meerdere keren opgewarmd worden in de magnetron neem ik aan?
gebruiksaanwijzing heb ik niet meer.
ja, afgelopen maandag gekocht en te fanatiek met uitpakken.quote:Op donderdag 11 november 2010 13:53 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Eh wacht, je hebt 'm net gekocht en de gebruiksaanwijzing nu al niet meer?
Wel kopen!quote:Op donderdag 11 november 2010 15:01 schreef princess-a het volgende:
Heb van de week bij de action zon blauw bakje gekocht met een verfroller er in. Niet kopen hoor! Bij valt ie keer op keer uit elkaar dus nu maar even richting stad voor wat fatsoenlijks
Even een tik met de achterkant van het rollertje op b.v. de grond geven ( wanneer het op de houder zit ), dan klikt hij goed vast. Anders valt het er inderdaad continue af.quote:Op donderdag 11 november 2010 15:16 schreef princess-a het volgende:
Nee dat deed ik met een kwastde witte roller klikt in de houder, dan rol ik 3 keer en dan valt ie er af..
Ik zoek ze ook nog, maar de Praxis is te ver wegquote:Op donderdag 11 november 2010 12:46 schreef NouMooiNiet het volgende:
Zocht er iemand in dit topic nog keycords??
Ik heb ze gister zien hangen bij de Praxis voor een paar euro, bij de kassa!
Ik zag ze op de site staan, zagen er heel leuk uit, mooie kleurtjes ookquote:Op woensdag 10 november 2010 23:56 schreef sproetjes het volgende:
Tip bij de leenbakker zag ik nu een soort van noorse sloffen, iets duurder als de action (6 of 7 euro) maar wel cute
Mijn 1e paar noorse sloffen gaat nu t 2e jaar inen gelukkig heb ik nog een nieuw reserve paar voor als deze ooit overlijden
Over de uitstraling gesproken, bij de Aldi ligt alles ook in de dozen in de vakken, maar ja de prijs hèquote:Op zondag 14 november 2010 11:54 schreef Vensito het volgende:
Vind alleen de uitstraling en klantvriendelijkheid soms tegenvallen.
Ja, en als je service wilt dan ga je naar een duurdere winkel. Iets met dubbeltjes en eerste rangquote:Op zondag 14 november 2010 11:56 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Over de uitstraling gesproken, bij de Aldi ligt alles ook in de dozen in de vakken, maar ja de prijs hè
Beetje hetzelfde idee met de Action.
Jaquote:Op zondag 14 november 2010 11:58 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, en als je service wilt dan ga je naar een duurdere winkel. Iets met dubbeltjes en eerste rang
Ik winkel d'r heerlijkquote:Op zondag 14 november 2010 11:59 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja![]()
Ik weet ook precies wat ik kan verwachten als ik er heen ga en ik stel me altijd in op gigantische drukte en spullen overal in het gangpad, dan valt het meestal mee
Nee ik winkel er bijna altijd prima, soms is het rommelig als mensen iets pakken en niet terugleggen, maar verder winkel ik er prima
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |