Hij is weer van historische inhoud iddquote:Op maandag 18 oktober 2010 11:49 schreef Cryothic het volgende:
Wel leuke OP zo.
Beter dan de standaard SC OP's
quote:Op maandag 18 oktober 2010 11:46 schreef freud het volgende:
Wat was in het vorige deel gebeurd?
Timmos kreeg zijn Nikon na 5 dagen al terug van Nikon. Zelfs daar wilden ze hem niet hebben.
quote:
Als je genoeg licht hebt, is een lage iso beter. Elke camera heeft een optimale iso, en dat is meestal niet de laagste waarde. ISO 200 is vaak het veiligste.quote:Op maandag 18 oktober 2010 13:59 schreef kanovinnie het volgende:
Vraag: is het tijdens het fotograferen van een stilstaand object terwijl je camera gefixeerd is, is het het beste om je ISO zo laag mogelijk te zetten?
quote:Op maandag 18 oktober 2010 14:04 schreef freud het volgende:
[..]
Als je genoeg licht hebt, is een lage iso beter. Elke camera heeft een optimale iso, en dat is meestal niet de laagste waarde. ISO 200 is vaak het veiligste.
Voor de toekomstige generatiesquote:Op maandag 18 oktober 2010 11:51 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Hij is weer van historische inhoud idd
Hoezo is dat meestal niet de laagste waarde? Meestal toch gewoon base ISO? Of neem je hier ook de extended ISOs in mee?quote:Op maandag 18 oktober 2010 14:04 schreef freud het volgende:
[..]
Als je genoeg licht hebt, is een lage iso beter. Elke camera heeft een optimale iso, en dat is meestal niet de laagste waarde. ISO 200 is vaak het veiligste.
Neequote:Op maandag 18 oktober 2010 14:32 schreef Erasmo het volgende:
Maar P, is zo'n hippe elektrische fiets met trapondersteuning dan niet wat voor jou? Daarmee schijnt 20 km een prima forensbare afstand mee te worden.
Als het niet regent iig
Voor wat ik heb begrepen, heeft elke sensor een soort native ISO value. Bij de 7D is dat 160. Als ik dan 100 iso neem, is dat eigenlijk een onderbelichte iso 160. Kan zo 1-2- niet het artikel vinden, maar als je zoekt op optimal iso setting en dan je camera, vind je al een hoop.quote:Op maandag 18 oktober 2010 14:36 schreef problematiQue het volgende:
[..]
Hoezo is dat meestal niet de laagste waarde? Meestal toch gewoon base ISO? Of neem je hier ook de extended ISOs in mee?
Ja, oke, dan was dit geen nieuws voor mij. Ik dacht dat je bedoelde dat een stop hoger dan de native iso altijd beter was, maar dat bedoelde je nietquote:Op maandag 18 oktober 2010 17:12 schreef freud het volgende:
[..]
Voor wat ik heb begrepen, heeft elke sensor een soort native ISO value. Bij de 7D is dat 160. Als ik dan 100 iso neem, is dat eigenlijk een onderbelichte iso 160. Kan zo 1-2- niet het artikel vinden, maar als je zoekt op optimal iso setting en dan je camera, vind je al een hoop.
HOI.quote:Op maandag 18 oktober 2010 19:14 schreef HMaster-II het volgende:
Hier moet ik ook maar eens gepost hebben.Ja ik schijn ook nog te bestaan
Heee....leef jij ook nogquote:Op maandag 18 oktober 2010 19:14 schreef HMaster-II het volgende:
Tijdje terugquote:Op maandag 18 oktober 2010 19:14 schreef HMaster-II het volgende:
Dat weet ik nog niet 100%quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |