Als het alleen voor de vloer is zou ik gewoon een afkortzaag op poten huren met een verstelbare schraag erbij. Dat werkt zo veel fijner en preciezer met verstek en 90 graden zagen dan dat je dat met een cirkel of decoupeer zaag moet doen.quote:Op maandag 18 oktober 2010 11:39 schreef Skypo het volgende:
Ik ben dus op zoek naar een goeie werkbank om (voornamelijk) lange houten planken mee te zagen. We gaan binnenkort hier een houten vloer leggen, dus het is belangrijk dat de werkbank stabiel is. Daarnaast moeten er ook tal van plinten (in verstek) worden afgezaagd, dus ik vroeg me af dit makkelijk gaat met deze werkbank (in combinatie met een (hand)cirkelzaag/decoupeerzaag)? Aangezien ik maar sporadisch klus vind ik het zonde om een echte zaagtafel te komen, dus dit leek me daarom wel goeie uitkomst. Goeie keus of niet?
Je zou verwachten dat iemand dat eerst bekijkt voor hij hier een vraag stelt of deze werkbank een goede is...quote:
Je zou verwachten dat iemand een post eerst goed doorleest, voordat hij erop reageert.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 23:14 schreef m_verstraeten het volgende:
[..]
Je zou verwachten dat iemand dat eerst bekijkt voor hij hier een vraag stelt of deze werkbank een goede is...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |