Het is al te laat voor Brinta nu.quote:Op maandag 18 oktober 2010 12:13 schreef Aneurism het volgende:
[..]Ik twijfel tussen brinta en een tosti...
Het is nooit te laat voor Brinta!quote:Op maandag 18 oktober 2010 12:15 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Het is al te laat voor Brinta nu.
wat voor examen?quote:Op maandag 18 oktober 2010 12:15 schreef Aneurism het volgende:
Blergh, maar iets eten, want dat examen ga ik nooit goed maken.
Mijn vader is het niet met je eens..quote:Op maandag 18 oktober 2010 12:15 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Het is al te laat voor Brinta nu.
In de touringcar heb ik tenminste verwarming die 't goed doetquote:Op maandag 18 oktober 2010 12:15 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ga jij maar lekker werken straks en koud hebben, dan houd ik mn eigen wel warm en lui
Brinta is een graanontbijt.quote:Op maandag 18 oktober 2010 12:15 schreef Aneurism het volgende:
[..]
Het is nooit te laat voor Brinta!
Tosti'squote:Op maandag 18 oktober 2010 12:13 schreef Aneurism het volgende:
[..]Ik twijfel tussen brinta en een tosti...
quote:Op maandag 18 oktober 2010 12:11 schreef Godtje het volgende:
[..]
Wat heb je naar zijn of haar hoofd geflikkerd dat dat gebeurde?
Ook? Jij hebt er geen schatquote:Op maandag 18 oktober 2010 12:13 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Nietus.
[..]
Heb jij ook een Spongebob tostibakapparaatdinges?
ham kaas tosti met satesausquote:
Ga je met de bus? En dat is een touringcarquote:Op maandag 18 oktober 2010 12:16 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
In de touringcar heb ik tenminste verwarming die 't goed doet
Die bij jou staat, is nog steeds van mij hoor.quote:
BUS!quote:Op maandag 18 oktober 2010 12:16 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
In de touringcar heb ik tenminste verwarming die 't goed doet
heey eviequote:
Komt eraan. Ham/kaas? Of alleen kaas?quote:Op maandag 18 oktober 2010 12:13 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Oh ja! Ik! Ik wil niet de kou in naar de supermarkt.
Nee maar Elske wel dus die heb ik maar even geleend want die mag ik ook gebruiken. Ik kon m eerst niet vinden, had ze 'm op 'r kamer liggen.quote:Op maandag 18 oktober 2010 12:13 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Nietus.
[..]
Heb jij ook een Spongebob tostibakapparaatdinges?
Waar is 'hier'?quote:Op maandag 18 oktober 2010 12:14 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Tosti!
Wel als ie binnen 30 minuten hier is natuurlijk..
Alleen kaas! Joepie.quote:Op maandag 18 oktober 2010 12:19 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Komt eraan. Ham/kaas? Of alleen kaas?
Ik ga er niet mee, ik rij er zelf inquote:Op maandag 18 oktober 2010 12:18 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ga je met de bus? En dat is een touringcarZoiets heb ik om het uur 's morgens vroeg. Relaxte bus omdat warm + lekkere stoelen + koffie. Oh en de spits natuurlijk.
Wtf?quote:
das lekkerquote:
Als er geen andere optie is dan was het ook einde van het gesprek.quote:Op maandag 18 oktober 2010 12:17 schreef L-E het volgende:
[..]
Het was midden in het gesprek, naar mijn idee. Ze zei iets van 'Er is geen andere optie' en ik zei 'Ehm, okee..' en toen hoorde ik in de verte iets wat op Dag leek en toen ik klik hoorde besefte ik dat ze dus idd Dag zei. MAAR IK WAS NOG NIET KLAAR.
Eten en drinken in de bus.quote:Op maandag 18 oktober 2010 12:20 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik ga er niet mee, ik rij er zelf in
En koffie drinken in een beker zonder deksel is zooo not done bij ons.. Liever helemaal geen eten of drinken.. Maar het mag nou eenmaal volgens de regels wel
Ooooh.quote:Op maandag 18 oktober 2010 12:20 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik ga er niet mee, ik rij er zelf in
En koffie drinken in een beker zonder deksel is zooo not done bij ons.. Liever helemaal geen eten of drinken.. Maar het mag nou eenmaal volgens de regels wel
ITIL bridge..quote:
Jullie zitten helemaal op één lijn he?quote:Op maandag 18 oktober 2010 12:21 schreef Godtje het volgende:
[..]
Als er geen andere optie is dan was het ook einde van het gesprek.
Weddinggiftquote:Op maandag 18 oktober 2010 12:18 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Die bij jou staat, is nog steeds van mij hoor.
In de stadsbus doe je maar.. Maar wij hebben 't op de touringcar liever niet.. Wij hebben geen schoonmaakploeg zoals OV bedrijven wel hebben, helaas..quote:
Zo klopt 'iequote:Op maandag 18 oktober 2010 12:19 schreef L-E het volgende:
[..]
Bij een tosti hoort ketchup curry. Dat is wettelijk bepaald.
Ik knoei nooit.quote:Op maandag 18 oktober 2010 12:22 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
In de stadsbus doe je maar.. Maar wij hebben 't op de touringcar liever niet.. Wij hebben geen schoonmaakploeg zoals OV bedrijven wel hebben, helaas..
Alles moeten we zelf weer opruimen..
Ik ben je arts en je stoorde me tijdens het fokken!quote:Op maandag 18 oktober 2010 12:21 schreef L-E het volgende:
[..]
Jullie zitten helemaal op één lijn he?
Ah bah, ITILquote:Op maandag 18 oktober 2010 12:21 schreef Aneurism het volgende:
[..]
ITIL bridge..Het is zo lame, ik kom maar niet door dat stomme kutboek heen. 160 pagina's en doe al een week over 60 pagina's... En mijn examen is donderdag.
komt eraan!quote:
zoals ik weiger te rennen om een trein te halen dan pak ik er wel een laterquote:Op maandag 18 oktober 2010 12:21 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ooooh.
Bij mij hangt het van de chauffeur afMaar eten liever niet. Soms laat ik wel eens een bus voorbij gaan omdat ik nog koffie sta te drinken op het perron
Die OV chauffeurs hebben ook liever niet, maar die hufters hebben dus vaak schoonmaakploegen..quote:Op maandag 18 oktober 2010 12:21 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ooooh.
Bij mij hangt het van de chauffeur afMaar eten liever niet. Soms laat ik wel eens een bus voorbij gaan omdat ik nog koffie sta te drinken op het perron
het zegt me geen ene donder om eerlijk te zijnquote:Op maandag 18 oktober 2010 12:21 schreef Aneurism het volgende:
[..]
ITIL bridge..Het is zo lame, ik kom maar niet door dat stomme kutboek heen. 160 pagina's en doe al een week over 60 pagina's... En mijn examen is donderdag.
Dat wordt ;m niet.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |