Daar zou ik dan makkelijk naar binnen durven lopenquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:20 schreef Bakfiets. het volgende:
Ik kom elke maandag met de tram langs Vivelavie(vrouwenbar) in Amsterdam. Dan probeer ik altijd stiekem even naar binnen te kijken.
Je had er bij moeten zijn denk ikquote:
Is het al maisseizoen? Dan sla ik even in. Ik heb enorm zin in maiskolf met kruidenboter.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:38 schreef lezzer het volgende:
Oh, en één ding is zeker, stadsmeisjes let op, het maïs wordt deze week geoogst...
-de hele dag al tractoren met maïs door de straat-
Volgens mij was 't een heel lief vrouwke. Zielig dat ze toen zo 'wegkwijnde' eigenlijk.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:56 schreef lezzer het volgende:
Ok, die laatste twee zijn wel, euh, erg hoor.
Al heb ik een zwak voor de ZzN, maar dan meer in dat ik dat zo ontzettend sneu vind hoe dat in haar laatste jaren is gegaan.
Een vriendin van me is trouwens naar de begrafenis van de ZzN geweest.
Nou, wat heel erg was, zij had gespaard voor haar oude dag. Ofwel, ze had geld opzij gezet en daarvan gezegd dat het was om er voor te zorgen dat ze niet naar een verzorgingshuis hoefde.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:59 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Volgens mij was 't een heel lief vrouwke. Zielig dat ze toen zo 'wegkwijnde' eigenlijk.
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 15:01 schreef lezzer het volgende:
[..]
Nou, wat heel erg was, zij had gespaard voor haar oude dag. Ofwel, ze had geld opzij gezet en daarvan gezegd dat het was om er voor te zorgen dat ze niet naar een verzorgingshuis hoefde.
Toen ging ze dus aan het dementeren en hebben haar bewindvoerders haar in een verzorgingshuis geduwd en dat geld opgemaakt. [<- short version]
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 15:06 schreef lezzer het volgende:
Hier staat het zo'n beetje opgeschreven denk ik http://www.vitaal.nl/articles/view/sterven_zonder_naam/
Is ook wel eens een documentaire over geweest op tv trouwens.
Jawel, en er liggen 1,5 meter naast me ook sokken op de grond, maar ik kan er niet bij. Ik ben lui.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 15:29 schreef lezzer het volgende:
Oh, dat is ook heel erg.
Heb je geen sloffen dan?
En en en, dan denk ik dus elke keer dat die bezorger er is, rijdt er weer zo'n tractor door de straat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |