Ik sta al eens op de foto met een cubaansequote:Op dinsdag 19 oktober 2010 17:10 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Jullie gaan wel aan de sigaar hè? Dan maak je een-foto en gebruiken we die als nieuwe emoticon op Fok!
Ja, ik geloof in totaal iets van 20u ofzo. Niet te doen dus, tenzij je echt lang wegblijft daar, of op wereldreis bent, ofzo. Maar stiekem zou ik er weleens naartoe willen, al zie ik dat echt niet gebeuren.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 17:11 schreef lezzer het volgende:
[..]
Punt was dat we op die maandag na de jaarwisseling per sé weer thuis wilden zijn en aan het werk. Dus dan "moesten" we wel de 22e ofzo gaan. En dat zat allemaal vol.
Hawaï, is dat niet echt takke-ver vliegen?
Moet je wel ook zo'n kapsel nemen.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 17:11 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ik ga gewoon naar Gran Canaria hè. Dan zou ik iets met een kroket moeten doen ofzo
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 16:47 schreef Qebbel het volgende:
En ik kan je niet eens inchecken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Halloo
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
November? Geen idee nog! Hoor het ongeveer een week van te voren. Laat je wel ff wetenquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 17:24 schreef wonderer het volgende:
En Qeb, werk jij de 18e?Dan kom ik even buurten.
Okeequote:Op dinsdag 19 oktober 2010 17:59 schreef Qebbel het volgende:
[..]
November? Geen idee nog! Hoor het ongeveer een week van te voren. Laat je wel ff weten
Maar ik werk in Amsterdamquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 18:02 schreef wonderer het volgende:
[..]
OkeeIk vlieg met Aer Lingus (maar ik land op brussel).
Ja, ik vertrek vanuit amsterdam, ik land alleen op brussel. Daarom vroeg ik ook de 18e en niet aankomende vrijdagquote:
Ik snap 'mquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 18:53 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja, ik vertrek vanuit amsterdam, ik land alleen op brussel. Daarom vroeg ik ook de 18e en niet aankomende vrijdag
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 22:03 schreef Bakfiets. het volgende:
en ik ben tegen een Schotse Hooglander opgebotst met de fiets. In het donker.![]()
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 22:03 schreef Bakfiets. het volgende:
Het regent al de hele avond.
Ik moest de hele avond trainen.
en ik ben tegen een Schotse Hooglander opgebotst met de fiets. In het donker.![]()
Ik had afl 1 opgenomen. Wanneer komt (of was!) 2?quote:
Gemenerd.quote:
Vandaag toch dinsdag avond?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 22:11 schreef Qebbel het volgende:
Ik had afl 1 opgenomen. Wanneer komt (of was!) 2?
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 22:16 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Gemenerd.![]()
En die zijn niet zacht. Die zijn hard en als je er tegenaan botst dan zie je alleen de enorme horens. ENORM ZEG IK JE. Huu.
Het was heel donker in het park, er zijn namelijk geen lichten en dan helpt je fietslichtje ook niet. Dus ik fiets op het pad, opeens bambambam koe. Keek een beetje verward, ik de schrik van mijn leven.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 22:21 schreef wonderer het volgende:
[..]-je erop. Maar gewoon... dat je tegen een koe aanfietst... da's toch keigrappig man vrouw!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |