quote:Op maandag 18 oktober 2010 09:54 schreef SuperwormJim het volgende:
Toen mijn vriend ooit voor de grap een keer aan mijn navel zat, kwam ik meteen klaar! Op dat moment ben ik begonnen met experimenteren, en ben ik er achter gekomen dat ik een navelfetisj heb. Vooral in combinatie met kaarsvet is het orgasme niet te beschrijven!
[ afbeelding ]
Godverdommequote:Op woensdag 10 november 2010 13:23 schreef Haaruitval het volgende:
Dag mensen,
Mijn naam is Marissa en ik ben in het dagelijks leven oppas moeder.
Ik mag wel eens doordraaien bij mensen thuis en speel voor de kinderen dan het varken.
Vooral kleine jongetjes genieten hier dan zichtbaar van.
[ afbeelding ]
10 dagen nodig gehad om tot die conclusie te komen?quote:
quote:Op zaterdag 20 november 2010 20:09 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
10 dagen nodig gehad om tot die conclusie te komen?
Mmmm, niks mis mee.....quote:Op woensdag 10 november 2010 13:23 schreef Haaruitval het volgende:
Dag mensen,
Mijn naam is Marissa en ik ben in het dagelijks leven oppas moeder.
Ik mag wel eens doordraaien bij mensen thuis en speel voor de kinderen dan het varken.
Vooral kleine jongetjes genieten hier dan zichtbaar van.
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 22 oktober 2010 18:48 schreef Rectum het volgende:
Oke, hierbij is 22 februari Dag van het dakraam.
Jij hebt Jackass gekeken.quote:Op dinsdag 23 november 2010 22:09 schreef shadowflash het volgende:
Dag schattebouten ,
Mijn naam is Poncho Patricia. Zoals je kunt zien ben ik lekker gewoon gebleven. Mijn fetish is poncho's. Het liefst loop ik de hele dag in een poncho om dan gewaagde experimenten met mezelf ( en mijn vrienden ) uit te voeren, zodat ik al mijn zweet en vocht op kan vangen , en dat op te drinken. Daar word ik weer helemaal nat en plakkerig van , en begint de pret opnieuw.
[ afbeelding ]
nee.quote:Op woensdag 24 november 2010 11:12 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Jij hebt Jackass gekeken.
Je hoeft ze niet te lezen hoor. Maar stiekem vind je het wel geil zit je nu te fappen he?quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 13:40 schreef wuuht het volgende:
hou op met die vieze fetisjen dit zijn er al veel te veel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |