quote:pffft,Op maandag 25 oktober 2010 12:12 schreef Guard het volgende:
[..]
Hehehe dan was ik later mijn bed uit
quote:ik om 22:00
quote:Dus daar zit die kwekerijOp maandag 25 oktober 2010 13:28 schreef Graseter het volgende:
[..]
Toen zat ik op zolder te roeien.
(Ja wij hebben een groot meer op zolder.)
quote:Wat? ik mag ook wel een keer blijven liggen...
quote:NeuhOp maandag 25 oktober 2010 13:32 schreef Guard het volgende:
[..]
Wat? ik mag ook wel een keer blijven liggen...
quote:Alleen als wij elk weekend gratis mogen vissenOp maandag 25 oktober 2010 13:34 schreef Graseter het volgende:
[..]
Ssst, niet doorvertellen dat ik een illegale forel kwekerij op zolder heb!
quote:Vooruit.Op maandag 25 oktober 2010 13:36 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Neuh
Doe je maar in het weekend
[..]
Alleen als wij elk weekend gratis mogen vissen
quote:Mooi, geregeld, bij deze: elke week vismeet
quote:Maar als je nu door de week ook vroeg opstaat heb je ook nog eigentijd voor je naar de unie gaat
quote:Ik zou niet weten wat ik in die tijd moet doen....Op maandag 25 oktober 2010 13:51 schreef Crazy-M het volgende:
Maar als je nu door de week ook vroeg opstaat heb je ook nog eigentijd voor je naar de unie gaat
quote:Kan ik niet, moet ik naar CV de Kruistrappers
quote:maar in het weekend is het zonde van de tijd ?Op maandag 25 oktober 2010 13:57 schreef Guard het volgende:
[..]
Ik zou niet weten wat ik in die tijd moet doen....
quote:Ja in het weekend sta ik natuurlij niet om 07.00 naast mijn bedOp maandag 25 oktober 2010 13:58 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Kan ik niet, moet ik naar CV de Kruistrappers
[..]
maar in het weekend is het zonde van de tijd ?
quote:Hebben jullie dan niet het probleem dat je dan gewoon klaarwakker bent? Heb ik dus wel eigenlijk altijd... Omdat ik iedere dag rond half zeven op sta ben ik dus altijd rond die tijd wakker, kan gewoon niet langer in m'n bed liggen rotten. Zelfs na stappen ben ik rond die tijd wakker, afhankelijk hoe veel ik dan gedronken heb blijf ik nog wel even liggen of niet, maar dan ben ik iig wel altijd voor elf uur eruit...Op maandag 25 oktober 2010 14:13 schreef Guard het volgende:
[..]
Ja in het weekend sta ik natuurlij niet om 07.00 naast mijn bed
quote:Als ik een dag vrij heb ben ik idd ook om 4:45 wakker. Maar in het weekend lig ik tot 9 a 10 uur in bed (slapen) zondags blijf ik meestal wel ff liggen om op telefoon tekenfilmpjes ofzo te kijkenOp maandag 25 oktober 2010 14:18 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Hebben jullie dan niet het probleem dat je dan gewoon klaarwakker bent? Heb ik dus wel eigenlijk altijd... Omdat ik iedere dag rond half zeven op sta ben ik dus altijd rond die tijd wakker, kan gewoon niet langer in m'n bed liggen rotten. Zelfs na stappen ben ik rond die tijd wakker, afhankelijk hoe veel ik dan gedronken heb blijf ik nog wel even liggen of niet, maar dan ben ik iig wel altijd voor elf uur eruit...
quote:Nou niet om 07.00 nee, maar veel later als 08.30 / 09.00 wordt het ook niet, dan sta ik ook meestal vrij snel op, snel even boodschappen doen als het nog niet zo druk is en dan heb ik de rest van de dag om dingen te gaan doen...Op maandag 25 oktober 2010 14:18 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Hebben jullie dan niet het probleem dat je dan gewoon klaarwakker bent? Heb ik dus wel eigenlijk altijd... Omdat ik iedere dag rond half zeven op sta ben ik dus altijd rond die tijd wakker, kan gewoon niet langer in m'n bed liggen rotten. Zelfs na stappen ben ik rond die tijd wakker, afhankelijk hoe veel ik dan gedronken heb blijf ik nog wel even liggen of niet, maar dan ben ik iig wel altijd voor elf uur eruit...
quote:Haat-liefde verhouding, op het ogenblik zien we elkaar niet zo vaakOp maandag 25 oktober 2010 14:18 schreef automatic_ het volgende:
Guard! Hoe is het met jou en de bioscoop?
quote:Ahh, mannetje toch!Op maandag 25 oktober 2010 14:32 schreef Guard het volgende:
[..]
Haat-liefde verhouding, op het ogenblik zien we elkaar niet zo vaak
quote:Het was een wederzijds besluit om elkaar even niet te zien
quote:Oo kijk, dat is wel goed van jeOp maandag 25 oktober 2010 14:34 schreef Guard het volgende:
[..]
Het was een wederzijds besluit om elkaar even niet te zien
quote:YupOp maandag 25 oktober 2010 14:34 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Oo kijk, dat is wel goed van je
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |