Dat dus, HAHAAHAHAH!quote:Op zondag 17 oktober 2010 22:48 schreef drumstickNL het volgende:
mongol, ik heb vakantie wanneer jij weer aan de bak moet. (volgende week dus)Hahahaha
Dan is het geen vakantie meerquote:Op zondag 17 oktober 2010 22:47 schreef Monco10 het volgende:
TS is een PVDA-er met 365 dagen vakantie
zo kan je het ook bekijken, volgende week komt er een topic met lach de mensen uit die vorige week vakantie hadden en nu niet meerquote:Op zondag 17 oktober 2010 22:48 schreef drumstickNL het volgende:
mongol, ik heb vakantie wanneer jij weer aan de bak moet. (volgende week dus)Hahahaha
ik heb 2 weken vakantie?quote:Op zondag 17 oktober 2010 22:49 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
zo kan je het ook bekijken, volgende week komt er een topic met lach de mensen uit die vorige week vakantie hadden en nu niet meer
Twee dezelfde topics maken.quote:Op zondag 17 oktober 2010 22:52 schreef Dhaha het volgende:
[..]
dezelfde reactie in 2 topics plaatsen
quote:Op zondag 17 oktober 2010 22:52 schreef ElmoFan het volgende:
Sukkels!!!
Ik heb volgende week pas vakantie
Joah, kerstvakantiequote:Op zondag 17 oktober 2010 22:55 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
jouw tijd komt nog wel, heus.
Lemmings.quote:Op zondag 17 oktober 2010 22:57 schreef Dhaha het volgende:
[..]
?
Het zijn niet 2 dezelfde en ook niet allebei van mij.
Die ook jaquote:Op zondag 17 oktober 2010 23:04 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
mensen die bij de AH werken en gestopt zijn met school
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 17 oktober 2010 23:10 schreef AnnaPetrovia het volgende:
[..]
Die ook jaEn waar studeer je?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bij een school...![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 17 oktober 2010 22:52 schreef ElmoFan het volgende:
Sukkels!!!
Ik heb volgende week pas vakantie
Zoiets heet een universiteit, jaikweetman, moeilijk woord.quote:Op zondag 17 oktober 2010 23:20 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
En waar studeer je?
Bij een school...![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |