precies... that's night is off the recordquote:Op zondag 17 oktober 2010 22:14 schreef Duimelot het volgende:
ohjee ik wilde juist met engel afspreken dat we niets gaan rapporteren![]()
uhm er mogen mensen mee.... maar ik weet niet hoeveel.... waar iets van hocuspocus wordt gedaan....quote:Op zondag 17 oktober 2010 22:30 schreef Duimelot het volgende:
[..]
met wie moet je daar naar toe dan?
En als ik kind zei, was hij 2 geweest..moest dus gokje wagenquote:Op zondag 17 oktober 2010 22:37 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Laat 'm dat maar niet horen! Het 'kindje' is 10
Ja en nu negeer je mijquote:
quote:
quote:Op zondag 17 oktober 2010 22:38 schreef YipYip het volgende:
Ik knijp ze niet meer...ik schop ze tegenwoordig.
Het klinkt wel enorm vaag Engelquote:Op zondag 17 oktober 2010 22:39 schreef -Engel- het volgende:
[..]
precies... that's night is off the record![]()
![]()
[..]
uhm er mogen mensen mee.... maar ik weet niet hoeveel.... waar iets van hocuspocus wordt gedaan....
Ik heb me ervoor opgegeven omdat het me interessant leek
Ben jij een AILF?quote:Op zondag 17 oktober 2010 22:37 schreef Natalie78 het volgende:
Nou deze single knijpt ook helemaal geen kleine kinderen hoor.![]()
Ik knijp niet.
Deze tante knutselt!
quote:Op zondag 17 oktober 2010 22:39 schreef Boudibou het volgende:
[..]
En als ik kind zei, was hij 2 geweest..moest dus gokje wagen![]()
Maar dan kan hij dus best mee! Kijken hoe een 10-jarige op X gaat
Maar...quote:Op zondag 17 oktober 2010 22:39 schreef -Engel- het volgende:
[..]
![]()
quote:Op zondag 17 oktober 2010 22:39 schreef Boudibou het volgende:
[..]
En als ik kind zei, was hij 2 geweest..moest dus gokje wagen![]()
Maar dan kan hij dus best mee! Kijken hoe een 10-jarige op X gaat
Kom je van Kreta ja???quote:Op zondag 17 oktober 2010 22:39 schreef missbehavin het volgende:Zelfs per ongeluk langs dat ellendige Oh oh cherso is al vreselijk! Ik ga me bijna schamen voor mijn geboortestad.
quote:Op zondag 17 oktober 2010 22:39 schreef L-E het volgende:
Snuit, dat kind heeft anders wel haast mijn neus gebroken vanmiddag. Maar daar hoor je niemand over!
hahaha nu ben ik al veel wijzerquote:Op zondag 17 oktober 2010 22:39 schreef -Engel- het volgende:
[..]
![]()
[..]
uhm er mogen mensen mee.... maar ik weet niet hoeveel.... waar iets van hocuspocus wordt gedaan....
Ik heb me ervoor opgegeven omdat het me interessant leek
Ben wel benieuwd of het vooral glazenbolkijken is of goochelen ja.quote:Op zondag 17 oktober 2010 22:39 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Het klinkt wel enorm vaag Engel![]()
En goede Hocuspocus?
quote:
Het is ook vaagquote:Op zondag 17 oktober 2010 22:39 schreef Jofunu-kun het volgende:
Het klinkt wel enorm vaag Engel![]()
En goede Hocuspocus?
Oooh, maar daar gaat het helemaal niet over L-E. Jij bent denk ik een geweldige mama.. of je nu mept, slaapt of stompt. Alleen!!quote:Op zondag 17 oktober 2010 22:39 schreef L-E het volgende:
Snuit, dat kind heeft anders wel haast mijn neus gebroken vanmiddag. Maar daar hoor je niemand over!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |