quote:Op maandag 18 oktober 2010 20:27 schreef Stali het volgende:
[..]
Ik ben daar veel te verlegen voor op dit dorp. In Amsterdam zou ik vroeger echt maling aan hebben gehad. Hier durf ik het echt niet.
Kon vanavond wel door de grond zakken bij het afrekenen met de pin. Onvoldoende saldo. Ging er vol oprechte overtuiging nog op in door te beweren dat het systeem een fout had gemaakt.. Thuis bleek de rekening voor dagelijkse uitgaven inderdaad leeg dus kon snel spaargeld overboeken. Wat een afgang. Voordat je het weet gaan er praatjes rond dat je een arme sloeber bent.
.

hij komt van de albert heijn site, en is niet nep, heb er zelf net eentje gehaaldquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 12:23 schreef p0100 het volgende:
Waar haalt iedereen die Gratis Pizza Coupon vandaan? Ik kan geen officiële bon van Pondres of AH.nl vinden, is dat niet gewoon nep dan?

quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 12:23 schreef p0100 het volgende:
Waar haalt iedereen die Gratis Pizza Coupon vandaan? Ik kan geen officiële bon van Pondres of AH.nl vinden, is dat niet gewoon nep dan?

zat jij ook opgesloten in chili?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 12:44 schreef murp het volgende:
Ik lees iets met gratis en pizza? Hoe?!?!?!?!?!

Bon uitprinten en naar de AH gaan. Wel je bonuskaart meenemen.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 12:44 schreef murp het volgende:
Ik lees iets met gratis en pizza? Hoe?!?!?!?!?!

Ah, ik zag m over het hoofd.. Bedankt!quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 12:46 schreef Stali het volgende:
[..]
Bon uitprinten en naar de AH gaan. Wel je bonuskaart meenemen.

Woah! Gratis goudquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 13:14 schreef p0100 het volgende:
[..]
Jij gelooft dit ook?
[ afbeelding ]
Graag een link naar de officiele pdf.

Bedankt voor het delen van deze fantastische coupon
 Bedankt voor het delen van deze fantastische coupon  

Ik nam die bon voor een kilo gratis goud mee naar de AH.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 13:14 schreef p0100 het volgende:
[..]
Jij gelooft dit ook?
[ afbeelding ]

quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:01 schreef bergdani het volgende:
[..]
Ik nam die bon voor een kilo gratis goud mee naar de AH.
Bij het afrekenen keek die vrouw achter de kassa raar naar me, maar scande hem toch.
Heb dus met die bon gratis euroshopperpizza's kunnen halen.
 You're kiddin right?
 You're kiddin right?

Ik gebruik het echt iedere keer. Scheelt enorm veel tijd en ergernis, vooral op zaterdag!quote:Op maandag 18 oktober 2010 21:52 schreef Bamba het volgende:
[..]
Nee, is niet speciaal voor de AH XL, maar wel de nieuwe formule AH winkels. Hier in het dorp heeft het nieuwste AH filiaal zelfscan kassa's, maar het is nog geen doorslaand succes. Ik denk dat het ook veel meer iets is voor de grotere steden.

Spit dan het topic maar door.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 13:14 schreef p0100 het volgende:
[..]
Jij gelooft dit ook?
[ afbeelding ]

. Met zelfscankassa gaat 't prima, met uitzondering van de copy-paste bonnen. Die zijn niet duidelijk genoeg. De bonnen die direct van PDF komen: geen probleem.
. Met zelfscankassa gaat 't prima, met uitzondering van de copy-paste bonnen. Die zijn niet duidelijk genoeg. De bonnen die direct van PDF komen: geen probleem.

ik voel me echt een onwijze schooier...
 ik voel me echt een onwijze schooier... 

Geen gemiep maar gewoon extra geld in de kniepquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 17:34 schreef Bartjebart het volgende:ik voel me echt een onwijze schooier...
subtotaal: 13 euro nog wat, te betalen: 5 euro nog wat...

(hoewel Hollander.. in de USA kunnen ze er ook wat van met hun coupons)..
 (hoewel Hollander.. in de USA kunnen ze er ook wat van met hun coupons).. 

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |