volgens mij weet ik welke video je bedoelt XDquote:Op zondag 17 oktober 2010 21:29 schreef DeBassist het volgende:
ben in de zoektocht naar de trailer weer flink gerickrolled
doe mij het 1e maarquote:Op zondag 17 oktober 2010 21:34 schreef timbob het volgende:
Oeh Oeh!
krijgen we nu megan in nog strakkere truitjes, en dat ze dan nog meer, bijna anatomisch onmogelijk, voorover buigt?
Ohja, en misschien een verhaal?
I........ am UNICRON!quote:Op zondag 17 oktober 2010 22:45 schreef Daanus het volgende:
The Dark of The Moon. Unicron kon in een planeet/maan veranderen. is hij de main villain?
Ik had m'n verstand ook op bijna 0 gezet.quote:Op maandag 18 oktober 2010 11:00 schreef Komakie het volgende:
Ben ik de enige die deel 2 best vet vond
Minder dan deel 1, maar toch best lachen. Als je verstand op 0 staat en zin hebt in een schieten-tieten-actie-film
Ok dat is ook zo, die broertjes sloegen nergens op.quote:Op maandag 18 oktober 2010 12:02 schreef timbob het volgende:
[..]
Ik had m'n verstand ook op bijna 0 gezet.
Maar ik ergerde me zo aan bijvoorbeeld die broertjes robots. Die waren net zoveel toevoeging in de film als jar jar binks in star wars.
En er zaten wel leuke dingen in de film, alleen was alles zo flinterdun uitgewerkt...
Nee, hij kon echt zoveel beter met maar een klein beetje extra moeite.
Tuurlijk is de actie goed, en de special effects prachtig. Maar het was verder zo leeg.
Oh, ik ga 'm ook zeker wel kijken hoorquote:Op maandag 18 oktober 2010 12:28 schreef Vjenne12345 het volgende:
Toch wel vet als je zo'n set op deze manier ziet. Heb er best zin in eigenlijk.
Nee, je moet die film kijken voor het mooi uitgewerkte verhaalquote:Op maandag 18 oktober 2010 17:20 schreef Daanus het volgende:
Mensen die transformers 1 en 2 keken vanwege de robots![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.rice rice baby tututututedudududum
Dat is nog maar afwachten. Ze wint het trouwens niet van Mega Fox (terwijl ik daar ook geen fan van ben).quote:Op vrijdag 10 december 2010 00:43 schreef TheThirdMark het volgende:
Alhoewel ik hier natuurlijk naartoe zal moeten gaan vraag ik mij toch af wat die Rosie er in te zoeken heeft.
Ok ok, lekker wijf. Maar heeft nog nooit geacteerd (iig, voor zover ik weet). Heeft ze de producer gepijpt voor die baan ofzo?
(en ja, als ik producer was en en en, ja dus).
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |