Ik bedoelde vooral op het vlak van de Mr. die voor je kookt terwijl jij languit op de bank ligtquote:Op zondag 17 oktober 2010 20:08 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Op bepaalde gebieden heb ik t erg getroffen ja
Zonder een goed stel vrienden is het niet te doen, inderdaad.quote:Op zondag 17 oktober 2010 20:07 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik had er ook geen moeite mee, maar was wel opvallend vaak bij anderen.
Gisteren met vriendinnetje over gehad ja voor volgend jaar, kennen we elkaar 10 jaarquote:
dan wordt het niks met mij als ik alleen woon. heb geen stel vrienden helaasquote:Op zondag 17 oktober 2010 20:10 schreef rijsttafel het volgende:
@ TT
[..]
Zonder een goed stel vrienden is het niet te doen, inderdaad.
Oh ja wat dat betreft zekerquote:Op zondag 17 oktober 2010 20:10 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik bedoelde vooral op het vlak van de Mr. die voor je kookt terwijl jij languit op de bank ligtEn de rest van je kookkunsten ook btw
wil je een kroketje meenemen voor me?quote:Op zondag 17 oktober 2010 20:11 schreef Stereotomy het volgende:
Aan de frieteters:ik ga ff naar de Mac, ben zo terug.
Ook nog eenquote:Op zondag 17 oktober 2010 20:11 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Gisteren met vriendinnetje over gehad ja voor volgend jaar, kennen we elkaar 10 jaarleek ons leuk om dan een paar dagen samen weg te gaan. Van alles genoemd wat leuk leek maar Kopenhagen blijft wel hangen als echt een optie... (zou pas in sept zijn hoor
)
Je hebt altijd ons nogquote:Op zondag 17 oktober 2010 20:11 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
dan wordt het niks met mij als ik alleen woon. heb geen stel vrienden helaas
quote:Op zondag 17 oktober 2010 20:12 schreef FutureFairytale het volgende:
wil je een kroketje meenemen voor me?
onee heb net al een kroket op
ik was heel perfectionistisch. nu niet meer. geeft niet want ik werd er gek van. maar ik ben echt niet creatief. alhoewel ik wel veel van dansen en muziek maken hou, hoort dat er ook bij?quote:Op zondag 17 oktober 2010 20:12 schreef krakkemieke het volgende:
Ik dacht ook dat ik niet handig was en alleen maar ideeen had.
Tot ik iets probeerde wat ik graag wilde maken. En dat lukte. Niet zoals ik wilde, ik ben perfectionistisch. Maar dat slijt ook.
Ik heb zin in de fruitsalade met yoghurt die ze in de sauna serveerden.quote:Op zondag 17 oktober 2010 20:13 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb zin in de sauna. En een grote fruitsalade. Met yoghurt.
Oeh ik heb wel zin in mcFlurryquote:Op zondag 17 oktober 2010 20:11 schreef Stereotomy het volgende:
Aan de frieteters:ik ga ff naar de Mac, ben zo terug.
Muziek maken is enorm creatief!quote:Op zondag 17 oktober 2010 20:14 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ik was heel perfectionistisch. nu niet meer. geeft niet want ik werd er gek van. maar ik ben echt niet creatief. alhoewel ik wel veel van dansen en muziek maken hou, hoort dat er ook bij?
tekenen, knutselen, breien, kleien, figuurzagen.... nooit gekund
ik heb soms ook echt wel zin in gezonde dingen hoorquote:Op zondag 17 oktober 2010 20:13 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb zin in de sauna. En een grote fruitsalade. Met yoghurt.
Tuurlijk telt muziek maken mee!quote:Op zondag 17 oktober 2010 20:14 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ik was heel perfectionistisch. nu niet meer. geeft niet want ik werd er gek van. maar ik ben echt niet creatief. alhoewel ik wel veel van dansen en muziek maken hou, hoort dat er ook bij?
tekenen, knutselen, breien, kleien, figuurzagen.... nooit gekund
Iedereen die meldt dat 'ie blij is met de CUL-SC krijgt er vanavond een.quote:
joepie de poepiequote:Op zondag 17 oktober 2010 20:15 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Muziek maken is enorm creatief!
En als je zelf danst of een choreografie maakt ook!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |