Ik blijf Stefano vreselik vinden. Hij danste die Jive alsof hij met laarzen aan in de blubber stond te stampen. Er zit voor mij totaal geen gratie aan die jongen, ondanks z'n verwijfde attitude. Mschien ben ik een zeur, maar het ziet allemaal zo lelijk wat hij doet, hij heeft geen ingeboren sierlijkheid. kan hij niets aan doen, maar flikker op van m'n beeldscherm, ik wil niet naar je kijken.
Eldrick heeft me plezierig verrast, toen de choreograaf uitlegde wat hij wilde dacht ik 'bye bye Eldrick, jij gaat hier vreselijk falen'. Niet echt...al vond ik z'n bewegingen nog behoorlijk uit balans. Af en toe was hij nog veel te explosief voor het verhaal. Maar, hij probeert wat te doen met de feedback van de jury, dus dat is goed.
Floris blijft gewoon mijn absolute favoriet, het is allemaal zo goed wat hij doet...als je hem ziet tussen het dansen door is het een kleurloos jochie, dat niet al te snugger oogt, maar op de vloer...dan klopt het in elke stijl die ze tot nu toe op z'n bord gooien. Dat is een geboren danser.
Als ballroom mens vind ik het jamer van Jesse, hij was niet de slechtse in de choreo, heb alleen de D4L niet gezien helaas. Blijft me wel steken dat aan slecht dansen in ballroom nummers veel minder zwaar wordt getild dan aan onwennig dansen in andere stijlen. En dat tegen een klasiek getrainde danseres wordt gezegd dat ze een te rechte rug heeft, en wat slobberiger moet worden zoals de hip-hoppers...die doorgezakte rug en schouders van die gasten vind ik juist oerlelijk! Maar goed hiphop-streetdance is populairder dus ik snap het wel, ben het er alleen gloeiend mee oneens.
Evelyn eruit klopte wel, ze is zo kleurloos, zo braaf, geen enkele persoonlijkheid op de vloer. Die moet nog opgroeien als danseres, ze kan nu geen verhalen vertellen.
Van de meiden kan alleen Raquel me tot nu toe boeien, de rest is zo...saai. Te dik, en te zeurderig. Kan er niks mee.
Metalman. Maar ook ESF fan. Solo vakantiefietser met tentje. Dichter.
26-10 Attila/Eskimo Callboy (Amsterdam), 21-11 The Algorithm (Haarlem)