haar beste nummer vind ikquote:Op zondag 17 oktober 2010 21:38 schreef megamandy het volgende:
[..]
Yeah! Geweldig nmmer, zeker om op te dansen.
Gister nog gedaan alhoewel dat meer belachelijk-cafe-dansen was
Haha, hij was inderdaad mannelijker dan normaal. Alhoewel je nog steeds wel vrouwelijkere trekjes zag in zijn dansstijl.quote:Op zondag 17 oktober 2010 21:19 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Och ik vond het wel meevallen, hoor. Voor zijn doen vond ik hem in deze dans een stuk mannelijker dan normaal. Er zit in stijldans toch altijd wat vrouwelijkere bewegingen voor mannen (heupen wiegen,).
Ik durf zelfs een stap verder te gaan en te zeggen dat ik het een van de beste popnummers van de eeuw vind tot nu toe.quote:
Ja, blijft boeien en de clip erbij vind ik gewoon ook ontzettend interessant en kan ik blijven kijkenquote:Op zondag 17 oktober 2010 21:40 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik durf zelfs een stap verder te gaan en te zeggen dat ik het een van de beste popnummers van de eeuw vind tot nu toe.
jij durftquote:Op zondag 17 oktober 2010 21:40 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik durf zelfs een stap verder te gaan en te zeggen dat ik het een van de beste popnummers van de eeuw vind tot nu toe.
Denk het ook inderdaad. Alhoewel ik vind dat Raquel en Stephano een D4L bspaard mogen blijven, want vond ze toch wel goed vandaag.quote:Op zondag 17 oktober 2010 21:40 schreef Asskimo het volgende:
Vermoedelijk D4L voor koppels Evelyne & Junes, Raquel & Stefano en Agar & Jesse.
ik dacht hetzelfde,quote:Op zondag 17 oktober 2010 21:42 schreef Cee het volgende:
Nou nou, Jason Derulo, kom maar, tsjongejonge.
wel erg chemische vlaflipsquote:Op zondag 17 oktober 2010 21:37 schreef Cee het volgende:
[..]
Neen, in geel en roze, als wandelende vlaflips dus vrees ik.
Doen we.quote:Op zondag 17 oktober 2010 21:46 schreef phileine het volgende:
shit de NL televisie is uitgevallen, kan iemand hier even roepen wie er D4YL moet doen en daarna de uitslag? Kan ik toch nog een beetje meeleven.
iddquote:
Danquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |