quote:Op zondag 17 oktober 2010 19:29 schreef oh-oh het volgende:voor de TT!
En Qwea, eigen schuld, dikke bult, niks niet zielig hoor
quote:
Dat soort dingen moet je opschrijven, in een boekje....en goed bewarenquote:Op zondag 17 oktober 2010 19:33 schreef Cat22 het volgende:
*burp*
Mijn dwars-door-de-koelkast-hoefde-alleen-nog-in-de-magnetron gerecht was verrassend lekker.
Mn vrienden zaten rechtstreeks hun facebook te updaten met filmpjes en foto'squote:Op zondag 17 oktober 2010 19:40 schreef Cat22 het volgende:
Die foto's!![]()
Je woont wel eerste rang zeg.
Ik onthoud die dingen ook zonder boekje. En de ingrediënten ervoor heb ik eigenlijk altijd wel in de voorraad- of diepvrieskast liggen.quote:Op zondag 17 oktober 2010 19:35 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Dat soort dingen moet je opschrijven, in een boekje....en goed bewaren
quote:Op zondag 17 oktober 2010 19:38 schreef oh-oh het volgende:
Nou, vanmiddag bij de voordeur:
[ afbeelding ]
En in de straat![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Daar past nog wel een hoogwerker bij![]()
[ afbeelding ]
Up we go!
[ afbeelding ]
Hallooooo is daar iemand???
[ afbeelding ]
Ze kwamen amper door de verduisterende lagen heen van buiten, er hingen dichte lamellen, gordijnen, en plastick![]()
[ afbeelding ]
En toen was er licht![]()
[ afbeelding ]
Echt, op klaarlichte dag deed dat licht gewoon pijn aan je ogen![]()
En daar was de wietversnipperaar:
[ afbeelding ]
Dag wiet!
[ afbeelding ]
En vegen maar...
[ afbeelding ]
Tis jammer dat ik het niet durfde om tussen de agenten door een foto te maken van de plantage zelf, dat was echt een apart gezicht zeg
Dat zou vet zijn.quote:
Whehe.quote:Op zondag 17 oktober 2010 19:44 schreef oh-oh het volgende:
De hele etage was trouwens geëvacueerd , maar ons waren ze vergeten, en ik woon dr nog wel recht naast![]()
Mn buurvrouw belde, waarom wij met zn allen op het balkon stonden![]()
Maar we mochten binnen blijven van de pliesies, ze kwamen ook hier kijken of ze daar iets konden zien en zo. En we moesten alleen ff mijn deur dicht doen toen ze daar door de voordeur gingen, verder mochten we gewoon kijken en zo![]()
En alle buren hebben 1,5 uur buiten staan blauwbekken
Ja, dat klinkt logiesch.quote:Op zondag 17 oktober 2010 19:44 schreef oh-oh het volgende:
De hele etage was trouwens geëvacueerd , maar ons waren ze vergeten, en ik woon dr nog wel recht naast![]()
Mn buurvrouw belde, waarom wij met zn allen op het balkon stonden![]()
Maar we mochten binnen blijven van de pliesies, ze kwamen ook hier kijken of ze daar iets konden zien en zo. En we moesten alleen ff mijn deur dicht doen toen ze daar door de voordeur gingen, verder mochten we gewoon kijken en zo![]()
En alle buren hebben 1,5 uur buiten staan blauwbekken
Wat moet een ambulance eigenlijk bij zo'n inval?quote:Op zondag 17 oktober 2010 19:38 schreef oh-oh het volgende:
Nou, vanmiddag bij de voordeur:
[ afbeelding ]
En in de straat![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Daar past nog wel een hoogwerker bij![]()
[ afbeelding ]
Up we go!
[ afbeelding ]
Hallooooo is daar iemand???
[ afbeelding ]
Ze kwamen amper door de verduisterende lagen heen van buiten, er hingen dichte lamellen, gordijnen, en plastick![]()
[ afbeelding ]
En toen was er licht![]()
[ afbeelding ]
Echt, op klaarlichte dag deed dat licht gewoon pijn aan je ogen![]()
En daar was de wietversnipperaar:
[ afbeelding ]
Dag wiet!
[ afbeelding ]
En vegen maar...
[ afbeelding ]
Tis jammer dat ik het niet durfde om tussen de agenten door een foto te maken van de plantage zelf, dat was echt een apart gezicht zeg
Die hadden pauze en kwamen even kijken.quote:Op zondag 17 oktober 2010 19:50 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Wat moet een ambulance eigenlijk bij zo'n inval?
Hoi allemaal
Effe gauw een jointje draaienquote:Op zondag 17 oktober 2010 19:50 schreef JJH het volgende:
[..]
Die hadden pauze en kwamen even kijken.
tuurlijk was de politie gezellig, die verheugden zich al op de afterparty op het bureau vnaafquote:Op zondag 17 oktober 2010 19:48 schreef oh-oh het volgende:
Nee die woont dr al een poos niet meer echt hoor. hallo, 120 planten in de woonkamer, daar kon niks meer bij hoor![]()
En echt, niet normaal hoeveel mensen, vooral al die brandweermannen!
En geen ene lekkere, zat niks bij wat mij of mn vriendjes kon bekoren![]()
De pliesie die hier telkens binnen kwam was wel echt gezellig, en de honden waren braaf![]()
Chico heeft alles gemist, dies niet wakker geworden
Goed hoor. Druk werk. Heb daar nieteens tijd om zelfs maar mijn eigen mail te checken, laat staat even fokken.quote:
En toch mocht je gewoon er naast binnen blijven?quote:Op zondag 17 oktober 2010 19:55 schreef oh-oh het volgende:
Nou, ze dachten eerst dat dr een lab zat, geen plantage, vanwege de lucht.
En die kunnen snel boem zeggen, plus dat een agent vertelde dat zowel plantages als labs vaak geboobytrapt zijn
Had je dat niet even kunnen zeggen? Daar was ik ookquote:Op zondag 17 oktober 2010 19:54 schreef nokwanda het volgende:
Goed hoor. Druk werk. Heb daar nieteens tijd om zelfs maar mijn eigen mail te checken, laat staat even fokken.
En dit weekend zijn we naar Nijmegen geweest. Mijn moeder is afgelopen week thuis gekomen van 3 maanden Mexico. Gister een middagje Kleve gepakt. Heerlijk weer even. Leek net een vakantieweekend.
Hier alles goed met iedereen? Zijn er nog bijzonderheden?
Ik heb eigenlijk alleen even gekeken om te zien of alles goed was met Pagan en Strega.
Klinkt idd als een gezellig weekendquote:Op zondag 17 oktober 2010 19:54 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Goed hoor. Druk werk. Heb daar nieteens tijd om zelfs maar mijn eigen mail te checken, laat staat even fokken.
En dit weekend zijn we naar Nijmegen geweest. Mijn moeder is afgelopen week thuis gekomen van 3 maanden Mexico. Gister een middagje Kleve gepakt. Heerlijk weer even. Leek net een vakantieweekend.
Ik heb eigenlijk alleen even gekeken om te zien of alles goed was met Pagan en Strega.
In de eerste instantie waren ze ons vergeten en was verder wel iedereen naar buiten gestuurdquote:Op zondag 17 oktober 2010 19:57 schreef Greys het volgende:
[..]
En toch mocht je gewoon er naast binnen blijven?
Of moest iedereen op een gegeven moment naar buiten? (Heb het nog niet helemaal teruggelezen).
Kwekerijen zijn soms voorzien van boobytraps tegen rips en invallen. Ook is de combinatie stroom/water niet altijd even goed aangelegd en dus gevaarlijk. Preventief naar ik aanneem.quote:Op zondag 17 oktober 2010 19:50 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Wat moet een ambulance eigenlijk bij zo'n inval?
Hoi allemaal
Ik moest wel aan die agent die de verklaring afnam zeggen waar ik werkte, die moest vet lachenquote:Op zondag 17 oktober 2010 19:59 schreef Ingetje79 het volgende:
Je hebt maar snel ff verteld wie je baas is; toen durfden ze je niet meer weg te sturen?
Volgens mij gaat die een stuk hoger worden nu. Geen buurwarmte meer om van mee te profiteren.quote:
Als jij bij Coffeeshop Linke Loetje werkt, zal dat allicht interessant voor ze zijnquote:Op zondag 17 oktober 2010 20:02 schreef Greys het volgende:
Wat raar trouwens dat ze voor zo'n verklaring moeten weten waar je werkt?
Dat gaat ze toch echt geen ene reet aan?
nou, als ze zegt "bij de buren" dan weten ze wie het gedaan heeftquote:Op zondag 17 oktober 2010 20:02 schreef Greys het volgende:
Wat raar trouwens dat ze voor zo'n verklaring moeten weten waar je werkt?
Dat gaat ze toch echt geen ene reet aan?
Nou, ik krijg altijd terug en ik hoef amper te stoken, ik hoop niet dat dat nu verandertquote:
Was die niet opgedoekt laatst?quote:Op zondag 17 oktober 2010 20:03 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Als jij bij Coffeeshop Linke Loetje werkt, zal dat allicht interessant voor ze zijn
Dik kans vanquote:Op zondag 17 oktober 2010 20:03 schreef oh-oh het volgende:
Nou, ik krijg altijd terug en ik hoef amper te stoken, ik hoop niet dat dat nu verandert
Ja joh, nu je het zegt.quote:
dat is inderdaad een verklaring ja, maar op streetview is te zien dat er nog geen wietplantage daar zat dus zo lang zit hij er dan toch niet?quote:Op zondag 17 oktober 2010 20:02 schreef oh-oh het volgende:
Nu weet ik ieg wel zeker waarom al mijn lampen altijd doorfikten hier, als sinds ik hier woon
Ja, zoiets was het. De buren hadden blijkbaar geklaagd of zo.quote:Op zondag 17 oktober 2010 20:04 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ja joh, nu je het zegt.
Iets met de bevoorrading ofzo?
Jammer, altijd als ik in Mestriggg kwam ging ik er ff binnen.quote:Op zondag 17 oktober 2010 20:05 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ja, zoiets was het. De buren hadden blijkbaar geklaagd of zo.
Ik vermoed dat ie sinds deze zomer uitgebreid heeft, maar dr altijd wel al wat gezeten heeft.quote:Op zondag 17 oktober 2010 20:04 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
dat is inderdaad een verklaring ja, maar op streetview is te zien dat er nog geen wietplantage daar zat dus zo lang zit hij er dan toch niet?
Niet verder vertellen, we hebben mail en telefoon tegenwoordig.quote:Op zondag 17 oktober 2010 19:54 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Die gast zelf zit in Polen, maar dr kwamen wel 's nachts vage gasten, en zn moeder elke twee weken of zo, hij heeft me ooit es verteld dat zn pa bij hem schoonmaaktquote:
Echt, dat deed zn mama denk ikquote:
"Kind, wat heb je toch een groene vingersquote:
Die dacht dat ze een nieuw soort gladiolen moest bewaterenquote:
Wietthee?quote:Op zondag 17 oktober 2010 20:19 schreef Cat22 het volgende:
Van al dat gepraat over bladeren heb ik dorst gekregen, dus ik heb mijn eigen blaadjes maar eens laten trekken.
Doe ik jou aan afwas denken?quote:Op zondag 17 oktober 2010 20:21 schreef oh-oh het volgende:
Oeh, jouw post doet me dr aan denken dat ik eerst ff de afwas moet doen
Nee joh! Daar ben ik veel te braaf voor.quote:
Zoals wiet?quote:Op zondag 17 oktober 2010 20:27 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Doe ik jou aan afwas denken?Bij mij staat alweer een en ander op het aanrecht.
![]()
[..]
Nee joh! Daar ben ik veel te braaf voor.Een lekkere mix van zoethout, pepermunt en nog wat andere dingetjes.
Ja.quote:
Ik houd het graag spannend.quote:
Doe es een gok?quote:Op zondag 17 oktober 2010 20:47 schreef JJH het volgende:
[..]
Zijn er nog meer dingen die ik niet van je verwacht dan?
Spannend he?quote:
Nou, ik hoop dat je niet hetzelfde hebt.quote:Op zondag 17 oktober 2010 20:55 schreef ferrari_rood het volgende:
Wat een spektakel oh-oh gelukkig geen lab. Heb je nu geen ontzettende hoofdpijn?
Ik heb buikpijn
Zwabber....21.00 ...... X-RATED!!!!!quote:
Sjon.quote:Op zondag 17 oktober 2010 21:00 schreef oh-oh het volgende:
Oh.
Sjon ligt op de bank helemaal verbaasd te kijken hoe er nu toch ineens drie Keesjes daar kunnen liggen
aaaaahhhhhh!quote:Op zondag 17 oktober 2010 21:01 schreef Strega het volgende:
[..]
Zwabber....21.00 ...... X-RATED!!!!!
Ja, dat is ook zo, je lichaam moet er helemaal aan wennen.quote:Op zondag 17 oktober 2010 21:03 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik krijg van een wietlucht altijd ontzettende hoofdpijn en aangezien je laatst wel een paar keer fikse migraine had toch?
@strega beterschap gaat het al wat beter? ik ben gewoon zwanger en niet echt misselijk maar heb wel erge buikpijn.
Geniale foto.quote:Op zondag 17 oktober 2010 21:05 schreef oh-oh het volgende:
[ afbeelding ]
Oude foto van de gezusters Grimm met zn drietjes, ik zie zelf ook telkens niet wie wie is in het donker
Oh, geweldig!!!!!quote:Op zondag 17 oktober 2010 21:05 schreef oh-oh het volgende:
[ afbeelding ]
Oude foto van de gezusters Grimm met zn drietjes, ik zie zelf ook telkens niet wie wie is in het donker
Spannend. Fijn dat je de verhuizing enzo hebt gehad!quote:Op zondag 17 oktober 2010 21:09 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Zo'n week of 4 ik ga deze week de vk maar eens bellen.
leen anders even een lampje bij de burenquote:Op zondag 17 oktober 2010 21:05 schreef oh-oh het volgende:
[ afbeelding ]
Ah echt nieuw nieuw dus.quote:Op zondag 17 oktober 2010 21:09 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
quote:Op zondag 17 oktober 2010 21:09 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
de middelste is kees toch?quote:Op zondag 17 oktober 2010 21:05 schreef oh-oh het volgende:
[ afbeelding ]
Ja die zit altijd met dr snufferd vooraanquote:
I knowquote:Op zondag 17 oktober 2010 20:09 schreef Pagan het volgende:
[..]
Niet verder vertellen, we hebben mail en telefoon tegenwoordig.![]()
Daarbij gaat de SC weer zo snel, da's meer Speedchat...
En ik dacht nog aan jequote:Op zondag 17 oktober 2010 19:58 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Had je dat niet even kunnen zeggen? Daar was ik ook
Hoewel gemberthee nu vooral voor F-R heel goed zou zijnquote:Op zondag 17 oktober 2010 20:59 schreef Strega het volgende:
[..]
Nou, ik hoop dat je niet hetzelfde hebt.
Ik heb al drie dagen enorme buik en maagpijn en koorts.
Vandaag voor het eerst dat het weer een beetje gaat. (met dank aan de gember)
Gefeliciteerd! Wat leuk!quote:Op zondag 17 oktober 2010 21:09 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
quote:Op zondag 17 oktober 2010 21:13 schreef nokwanda het volgende:
Poeh hey... was weer effe weg. Lekker gegeten en toen wilde Poeska op schoot. Dat is een vrij zeldzaam genoegen en ze vroeg er zelf om
Dus heb ik een uur met 9 kilo poes op schoot gezeten.
Trusten.quote:Op zondag 17 oktober 2010 21:35 schreef tombolafan het volgende:
Ik ga off, tv kijken en dan slapen, tot morgen allen
Volgens mij is het vorige week begonnen en die heb ik gemist, maar nu kan ik niet echt in het verhaal komen. Heel veel karakters, veel geweld... het kan me niet boeien. Dann ]hyyquote:Op zondag 17 oktober 2010 21:47 schreef senesta het volgende:
Welterusten Tombo!
Ik had nog willen kijken naar de pilars maar was het vergeten, als ik Cat zo hoor is het ook de moeite niet om nog te kijken.
Nou, als er 9 kilo op schoot ligt kun je niet helemaal goed bij je cameraquote:Op zondag 17 oktober 2010 21:45 schreef senesta het volgende:
Nok!![]()
Miste je al een beetje!
[..]
Gefeliciteerd! Wat leuk!
[..]
Het word weer tijd voor nieuwe foto's van je poezenbeesten hoor
Dat.quote:
Lief! Naartjie is ook zo'n vent. Dan heb ik opeens 5 kilo kitten op schoot liggen. En maar melktrappelen en sabbelen aan mijn trui.quote:Op zondag 17 oktober 2010 22:06 schreef senesta het volgende:
Dodge is hier de echte schootkat en knuffelkater. En altijd vol overgave spinnend![]()
En dat terwijl ik nog niet zo heel lang geleden dacht dat ik nooit geen katten zou kunnen hebben...
Woei! Gefeliciteerdquote:Op zondag 17 oktober 2010 21:09 schreef ferrari_rood het volgende:
Heb je me niet zien strompelen?quote:
Heb jij mij niet zien rennen achter een man aan die met snelle pas door de straten beende omdat ie het zo koud had zodat zijn blonde piggelmee erachteraan moest rennen? Of heb je nokManda niet vol ongeduld achter een blond vrouwtje aan zien strompelen omdat die toch winkeltje in winkeltje uit ging?quote:Op zondag 17 oktober 2010 22:23 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Heb je me niet zien strompelen?Met een opgewonden jongetje naast me (want bijna jarig
)
quote:Op zondag 17 oktober 2010 22:27 schreef DeZwabber het volgende:
het is qwea, dus je weet maar nooit het
Lemon squirtquote:Op zondag 17 oktober 2010 22:26 schreef ElisaB het volgende:
Is 'een slokje orgasme' wat ik denk dat het is![]()
Eliesje!quote:Op zondag 17 oktober 2010 22:26 schreef ElisaB het volgende:
Het is echt een cadeautje als Poeska dat doet. dat is geen schootpoes. ze wil altijd in de buurt zijn en bij je zijn en praten, maar niet op schoot zitten.quote:
Squirtquote:
Vast welquote:Op zondag 17 oktober 2010 22:27 schreef nokwanda het volgende:
Heb jij mij niet zien rennen achter een man aan die met snelle pas door de straten beende omdat ie het zo koud had zodat zijn blonde piggelmee erachteraan moest rennen? Of heb je nokManda niet vol ongeduld achter een blond vrouwtje aan zien strompelen omdat die toch winkeltje in winkeltje uit ging?
Het komt bij Qwea vandaan.quote:Op zondag 17 oktober 2010 22:26 schreef ElisaB het volgende:
Wat zeg je dat weer heerlijk beeldend.quote:
Ben je ooit te oud voor squirt?quote:Op zondag 17 oktober 2010 22:39 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Squirt![]()
Ik ben hier te oud voor geworden geloof ik
Ej oh-oh; kei-leuke foto's
Het was verdorie gewoon maar 5 graden. Vorige week zaten we op een zonovergoten terrasje en trok ik mijn vest uit omdat ik het heet had.quote:
quote:Op zondag 17 oktober 2010 22:47 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Wat zeg je dat weer heerlijk beeldend.
Ja, je kan veel zeggen maar niet dat ik saai benquote:Op zondag 17 oktober 2010 22:39 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Squirt![]()
Ik ben hier te oud voor geworden geloof ik
Ej oh-oh; kei-leuke foto's
Heb je dan één riem met 7 vertakkingen of 7 losse riemen?quote:Op zondag 17 oktober 2010 23:34 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja, je kan veel zeggen maar niet dat ik saai ben![]()
Ik lag net met 7 honden op de bank en ik moet ze zo uit gaan laten
nee, een grote rol ducttape en een steekwagentjequote:Op zondag 17 oktober 2010 23:37 schreef JJH het volgende:
[..]
Heb je dan één riem met 7 vertakkingen of 7 losse riemen?
quote:Op zondag 17 oktober 2010 23:37 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
nee, een grote rol ducttape en een steekwagentje
Ik kan inderdaad heel veel van je zeggenquote:Op zondag 17 oktober 2010 23:34 schreef oh-oh het volgende:
Ja, je kan veel zeggen maar niet dat ik saai ben![]()
Ik lag net met 7 honden op de bank en ik moet ze zo uit gaan laten
quote:Op zondag 17 oktober 2010 23:37 schreef DeZwabber het volgende:
nee, een grote rol ducttape en een steekwagentje
Ik heb geen fantasie. Ik heb een paint nodig.quote:Op zondag 17 oktober 2010 23:40 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik kan inderdaad heel veel van je zeggen
Nah, valt ook eigenlijk wel mee
Krijgen we nog pics van 7 honden uitlaten, of moeten we het met onze fantasie doen?
fantaseer dr maar lekker op losquote:Op zondag 17 oktober 2010 23:40 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik kan inderdaad heel veel van je zeggen
Nah, valt ook eigenlijk wel mee
Krijgen we nog pics van 7 honden uitlaten, of moeten we het met onze fantasie doen?
Oh ja Elies, help onze arme fantasieloze Catquote:Op zondag 17 oktober 2010 23:40 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik heb geen fantasie. Ik heb een paint nodig.
Ik dacht al, als je met 7 losse riemen aan de wandel gaat heeft Sjon ze binnen 50 meter in de knoop denk ik.quote:Op zondag 17 oktober 2010 23:39 schreef oh-oh het volgende:
Losse riemen ja, drie chihuahua's in de ene hand, drie chinezen in de andere, en Karel die weet de weg wel zo
Nou met 6 losse riemen, maar dan nog moet ie het niet proberen, riemenbreien heb ik dr wel uitgeschopt heur, dat haaaaaat ik echtquote:Op zondag 17 oktober 2010 23:41 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik dacht al, als je met 7 losse riemen aan de wandel gaat heeft Sjon ze binnen 50 meter in de knoop denk ik.
Ze moeten niet miepen, graag of niet.quote:Op zondag 17 oktober 2010 23:43 schreef oh-oh het volgende:
En ik hoop dat Polly en Bella willen pissen, want ze gaan niet mee aan de voor hun gebruikelijke flexlijnen maar moeten net als die van mij heel sielug aan korte lijnen in de pas mee waggelen
Oh hai, Eliesquote:Op zondag 17 oktober 2010 22:26 schreef ElisaB het volgende:
Het zijn rasechte chiwallie bitches, die miepen graag, maar ik ben strengquote:
Ik moet zo'n tekentablet, want ik kan het niet met mijn muisquote:Op zondag 17 oktober 2010 23:41 schreef oh-oh het volgende:
Oh ja Elies, help onze arme fantasieloze Cat![]()
Ik weet dat Greys ook heel erg graag zo een orgasme wil, maar ze durft niet goed erom te vragenquote:Op zondag 17 oktober 2010 23:46 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Alleen maar lachen en niet helpen hè
Die heb ik zelf nog op mn pc staan.quote:Op zondag 17 oktober 2010 23:47 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik moet zo'n tekentablet, want ik kan het niet met mijn muis
Kan als troost nog wel een keer de piem0l met pet posten
Moet je daarom vragen? Dacht dat het tot het standaard-pakket behoordequote:Op zondag 17 oktober 2010 23:47 schreef oh-oh het volgende:
Ik weet dat Greys ook heel erg graag zo een orgasme wil, maar ze durft niet goed erom te vragen
Die tetten waren goed hèquote:Op zondag 17 oktober 2010 23:48 schreef oh-oh het volgende:
Die heb ik zelf nog op mn pc staan.
Net als dat acrobatisch hoogstandje en mn eigen tetten door jou
Daar moet je om vragen, niks krijg je zomaar kadoquote:Op zondag 17 oktober 2010 23:48 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Moet je daarom vragen? Dacht dat het tot het standaard-pakket behoorde
Gelukkig is daar Qwea, die dat voor me gaat bestellenquote:Op zondag 17 oktober 2010 23:47 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik weet dat Greys ook heel erg graag zo een orgasme wil, maar ze durft niet goed erom te vragen
Ja hallo, dat waren de mijnesquote:
Waar zouden we toch zonder Qwea zijn?quote:Op zondag 17 oktober 2010 23:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Gelukkig is daar Qwea, die dat voor me gaat bestellen
Oe, dat moet ik een keer doen als ik niet gedronken heb, niet te vies gegeten heb en wat meer tijd hebquote:Op zondag 17 oktober 2010 23:50 schreef oh-oh het volgende:
Ja hallo, dat waren de mijnes![]()
Toch hoop ik dat je ons ooit kan verblijden met een wuivend kinderhandje
Of juist als je goed gezopen hebt en vies gegeten en weinig tijd, dat geeft pas heftig resultaat denk ikquote:Op zondag 17 oktober 2010 23:51 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Oe, dat moet ik een keer doen als ik niet gedronken heb, niet te vies gegeten heb en wat meer tijd heb
Trusten.quote:
Die met dat bed heb ik ook nog ergens.quote:Op zondag 17 oktober 2010 23:48 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Die heb ik zelf nog op mn pc staan.
Net als dat acrobatisch hoogstandje en mn eigen tetten door jou
Ik heb ook die met dat bed.quote:Op zondag 17 oktober 2010 23:52 schreef JJH het volgende:
[..]
Trusten.![]()
[..]
Die met dat bed heb ik ook nog ergens.![]()
Ow, ben je zo intiem met de buumquote:Op zondag 17 oktober 2010 23:53 schreef oh-oh het volgende:
Ik hoor de hele tijd deuren in de gang en nu denk ik telkens "" wat als de buum dr in wil?"
Ken ik die?quote:Op zondag 17 oktober 2010 23:53 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik heb ook die met dat bed.
en dr was dr ook een met Mr. Subtles piemol en mijn oog
Liesje!quote:Op zondag 17 oktober 2010 23:54 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ow, ben je zo intiem met de buum
Hi Buuv, ik wil erin
Oke, ik zal gaan liggen...![]()
Nee, dat was het onderzoek naar een akelige Soa. Het was de piem0l van LLquote:Op zondag 17 oktober 2010 23:53 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb ook die met dat bed.
en dr was dr ook een met Mr. Subtles piemol en mijn oog
Ah, de beruchte wattenstaafjesavond.quote:Op zondag 17 oktober 2010 23:55 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Nee, dat was het onderzoek naar een akelige Soa. Het was de piem0l van LL
Ik heb ooit een paint van jou gemaakt, met een boot naar Texel en jou en 'Iquote:Op zondag 17 oktober 2010 23:55 schreef oh-oh het volgende:
En ik vind zelfs een paint van mij met een boot en Greys dr naam![]()
Nee nee, ik heb dr een met de piemol van Mr.S.quote:Op zondag 17 oktober 2010 23:55 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ja die heb ik nog iddquote:Op zondag 17 oktober 2010 23:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb ooit een paint van jou gemaakt, met een boot naar Texel en jou en 'IMrSubtle en Lush' of zoiets
Ow ja, die was er ook nogquote:Op zondag 17 oktober 2010 23:57 schreef oh-oh het volgende:
Nee nee, ik heb dr een met de piemol van Mr.S.
Volgens mij was dat jouw antwoord op de prangende vraag hoe je in hemelsnaam zaad in je oog kan krijgen
Er was een piem0l met een onderzoeksteam er in (de SOA avond).quote:Op zondag 17 oktober 2010 23:55 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Die eerste heb ik nog, de tweede nietquote:Op zondag 17 oktober 2010 23:57 schreef Greys het volgende:
Er was een piem0l met een onderzoeksteam er in (de SOA avond).
En er was een piem0l met 'in je oog spuiten'. Srsly
Ik heb die tweede piemol twee keer, een keer zonder tetten en een keer metquote:Op zondag 17 oktober 2010 23:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Er was een piem0l met een onderzoeksteam er in (de SOA avond).
En er was een piem0l met 'in je oog spuiten'. Srsly
Doe hem nog even plaatsen, dan heeft Elies hem ook weerquote:Op zondag 17 oktober 2010 23:59 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik heb die tweede piemol twee keer, een keer zonder tetten en een keer met
Oeh, heb ik een collectorsitem in huis?quote:Op maandag 18 oktober 2010 00:00 schreef JJH het volgende:
Dan heb ik die met de jongeheer van MrS alsnog niet.
Tegen de tijd dat ik bij jou ben hebben ze al je hele huis ondergezeken ben ik bang.quote:Op maandag 18 oktober 2010 00:01 schreef oh-oh het volgende:
Heeft dr nou niemand zin om mij ff te helpen die honden uit te laten??????
Maar u heeft m toch ook mevrouw Greys?quote:Op maandag 18 oktober 2010 00:00 schreef Greys het volgende:
[..]
Doe hem nog even plaatsen, dan heeft Elies hem ook weer
Dat.quote:Op maandag 18 oktober 2010 00:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Tegen de tijd dat ik bij jou ben hebben ze al je hele huis ondergezeken ben ik bang.
Pfff, aan jou heb ik ook echt niks heaquote:Op maandag 18 oktober 2010 00:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Tegen de tijd dat ik bij jou ben hebben ze al je hele huis ondergezeken ben ik bang.
Nee echt niet, ik heb er niet eentje opgeslagen. Domquote:Op maandag 18 oktober 2010 00:02 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Maar u heeft m toch ook mevrouw Greys?
quote:Op maandag 18 oktober 2010 00:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee echt niet, ik heb er niet eentje opgeslagen. Dom
Ik kwam laatst alleen die ene die ik zelf gemaakt had voor jou weer tegen
Oke mevrouw.quote:Op maandag 18 oktober 2010 00:04 schreef oh-oh het volgende:
Ik zal m ff uppen, maar doe m dan niet quoten menschen want ik haal m zo weer weg ook
daarwasikheulniebijbetrokkenquote:
Oh, was geen meet dus.quote:Op maandag 18 oktober 2010 00:05 schreef JJH het volgende:
Ja, dat was episch. Moet je eigenlijk een keer teruglezen.
Ja absoluut.quote:Op zondag 17 oktober 2010 21:45 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Hoewel gemberthee nu vooral voor F-R heel goed zou zijn
quote:
Heerlijk, poezen en mensengelukquote:Op zondag 17 oktober 2010 21:57 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Nou, als er 9 kilo op schoot ligt kun je niet helemaal goed bij je camera![]()
Maar ik wilde het ok niet verstoren. Vooral niet omdat ik gewoon een half uur lang 4 katten op een vierkante meter had. Dat is helemaal zeldzaam. Kareltje op de leuning van de bank, Bijoux naast me met blote tietjes (ze heeft zo'n lief harig decolletéetje dat ze graag omhoog legt) die gekroeld moesten worden, Poeska helemaal op mijn borst en Merlijn aan de andere kant naast me.
quote:Op zondag 17 oktober 2010 23:59 schreef Greys het volgende:
Ik zocht laatst die ene met dat oogje![]()
Maar die was weg uit dat oude topic! Met die smiley op het uiteinde.
Komkom, ze leest Terry Prachettquote:Op zondag 17 oktober 2010 23:41 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh ja Elies, help onze arme fantasieloze Cat![]()
Oh die was briljant, ik sla hem op!quote:
Owjadatissookzoquote:Op maandag 18 oktober 2010 00:26 schreef JJH het volgende:
[..]
Als het goed is kun jij die bekijken!
Mij ook please.quote:
Ik heb 'm niet meer (denk ik)quote:Op maandag 18 oktober 2010 00:27 schreef Greys het volgende:
Owjadatissookzo
Gezien! Maar dat was niet die ik bedoelde, die met 'in je oog'
Geeft niet, ik kan hem nog zo ongeveer voor me zien.quote:
Ow ja, cooolquote:Op maandag 18 oktober 2010 00:37 schreef Greys het volgende:
Geeft niet, ik kan hem nog zo ongeveer voor me zien.
De volgende keer als ik je zie doe ik het omschrijven en jij tekenen, zoals bij zo'n dader-schets
Niet vergeten he?quote:
Ik neem mijn viltstiften mee naar DTHquote:Op maandag 18 oktober 2010 00:47 schreef Greys het volgende:
Niet vergeten he?
Ik denk dat jij wel begrijpt wat ik je probeer uit te leggen dan en dat je dan zo het beeld tekent dat ik in mijn hoofd heb
Ik ookquote:
Tegen misselijkheidquote:Op maandag 18 oktober 2010 07:51 schreef ferrari_rood het volgende:
Good morning.
Brr het is meer winter dan herfst
@strega ik denk niet dat ik zo van gemberthee hou. Maar waarom is juist dat zo goed?
Nee, dat waren wij niet. Man was er ook niet bij trouwens. Die deed stoere scoutingdingen in NLquote:Op zondag 17 oktober 2010 22:48 schreef nokwanda het volgende:
Het was verdorie gewoon maar 5 graden. Vorige week zaten we op een zonovergoten terrasje en trok ik mijn vest uit omdat ik het heet had.![]()
Maar jij hebt niet toevallig met man en kind zitten eten in Kleve in een klein restaurantje schuin tegenover Woolworth?
Gelukkig, want dat was een heel vervelend kind dat zat te dreinenquote:Op maandag 18 oktober 2010 08:08 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Nee, dat waren wij niet. Man was er ook niet bij trouwens. Die deed stoere scoutingdingen in NL
Als je die luchtfoto nog even plaatst staat Nok morgen op de stoep denk ik.quote:Op maandag 18 oktober 2010 08:34 schreef Rewimo het volgende:
Het is hier heerlijk wonen, dus ik kan het je alleen maar aanradenMocht je zin hebben dan kom je maar eens langs met je vragen hoor
Oh, wachten op meer mensen vind ik ook prima (geen idee wie wilquote:Op maandag 18 oktober 2010 09:40 schreef Greys het volgende:
Ik ga eens kijken of het bestellen van de Rocky over the Rainbow kaarten nu wel lukt Tombo.
Of moeten we nog even wachten of er nog meer mensen mee willen? Hoewel het op een dinsdag wellicht wat lastig wordt als mensen van ver moeten komen.
Dan wordt het organisatorisch wel weer een bende denk ikquote:Op maandag 18 oktober 2010 09:42 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Oh, wachten op meer mensen vind ik ook prima (geen idee wie wil), en als het dan lastig blijkt kunnen we nog schuiven natuurlijk
Zo, da's een prijzig boek jaquote:Op maandag 18 oktober 2010 09:46 schreef oh-oh het volgende:
Oh ja, nu heb ik zin in zoethoutthee![]()
Ik zag al een poosje een cool boek over de Bokkerijders liggen op de kamer van onze stagiar, en dat leek me een leuk kerstkado voor mn broertje, dus ik vroeg waar ie dat gekocht had.
Had ie t bij een mentorgesprek gekregen en mocht ik t wel hebben.
Kijk ik net op Bol, kost dat ding gewoon 75 euro
Dat is waarquote:Op maandag 18 oktober 2010 09:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Dan wordt het organisatorisch wel weer een bende denk ik
Vind dan maar weer eens een datum dat iedereen kan, daar zijn we al zo goed in
Ik heb even gemaild (kassa is telefonisch nog niet bereikbaar) over dat ik die kaarten niet kan bestellen, ik wacht even het antwoord af en anders bel ik na 13.00 uur. En dan bestellen we gewoon, kee? Mocht er dan nog iemand daarna toch er heen willen, ga ik rustig nog een keer
Ja en nu voel ik me heel schuldig maar hij wil m persé niet meer terug. Hij lag daar wel al weken zoniet maanden in het seal maar toch...quote:
Het is onvoorstelbaar hoe lang het soms duurt he, voordat ze tijd voor je hebben in een ziekenhuis. En in Sneek hebben ze (veel) eerder tijd dan? Niet ergens wat meer in de buurt?quote:
Alkmaar was het meest in de buurt. Amsterdam is ook een uur. En sneek is wel heel goed zegt iedereen. Ik sta in de wacht bij sneekquote:Op maandag 18 oktober 2010 09:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Het is onvoorstelbaar hoe lang het soms duurt he, voordat ze tijd voor je hebben in een ziekenhuis. En in Sneek hebben ze (veel) eerder tijd dan? Niet ergens wat meer in de buurt?
Ik zou het er wel voor over hebben hoor, een uur rijden, als het echt scheelt.
quote:Op maandag 18 oktober 2010 09:56 schreef oh-oh het volgende:
Mogge Qut.
Waar heb je het nu weer over?
En zeg Barbaaf, waar blijven jouw foto's eigenlijk???
Of zit je nog steeds alleen de gebruiksaanwijzing te lezen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ooit schreef oh-oh het volgende:Management en beleid en zo, dat kan elke debiel leren.
quote:Op maandag 18 oktober 2010 11:08 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Nog geen foto's gemaakt die het waard zijn om te posten, maw. ik denk dat het voor jullie niet zo interessant is om te pixelneuken tussen beelden van 800 en 12800 ISO.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
🐙
quote:Op maandag 18 oktober 2010 11:13 schreef DeZwabber het volgende:
hele ochtend zonder internets gezeten
quote:Op maandag 18 oktober 2010 11:08 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
12800 ISO.come again?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoeveel ruis geeft dat wel niet?
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
het hele idee is dat die dingen niet zoveel ruis geven bij hogere iso's, daarom zijn ze zo duurquote:Op maandag 18 oktober 2010 11:26 schreef Qwea het volgende:
[..]
come again?
Ingepingebipsebaps!quote:Op maandag 18 oktober 2010 11:27 schreef Ingetje79 het volgende:
Moggel![]()
Ik zag weer een juweeltje van Elies voorbij komen
quote:Op maandag 18 oktober 2010 11:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Ingepingebipsebaps!![]()
Collega en ik hebben net een Turkse pizza gehaald, als ontbijt/lunch![]()
![]()
Vooralsnog lijkt de ruis van 12800 op de 7D vergelijkbaar met de 1600 op de 450d (beide de max) maar ik ben nog niet helemaal uitgepixelneuktquote:Op maandag 18 oktober 2010 11:26 schreef Qwea het volgende:
[..]
come again?
Omdat Canonquote:Op maandag 18 oktober 2010 11:30 schreef DeZwabber het volgende:
he, waarom is de 7d 500 euro goedkoper dan de d700, en kan hij meer?enige voordeel van de d700 is fullframe
laat maar ik zie net dat hij in februari waarschijnlijk geupdate gaat wordenquote:Op maandag 18 oktober 2010 11:55 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Vooralsnog lijkt de ruis van 12800 op de 7D vergelijkbaar met de 1600 op de 450d (beide de max) maar ik ben nog niet helemaal uitgepixelneukt![]()
[..]
Omdat Canon. En ik betwijfel of FF een voordeel is
Nou ja, dat betwijfel ik ook. Maar dat mens waar ik die cursus doe, die lijkt wel een aandeel in FF te hebbenquote:Op maandag 18 oktober 2010 11:55 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Vooralsnog lijkt de ruis van 12800 op de 7D vergelijkbaar met de 1600 op de 450d (beide de max) maar ik ben nog niet helemaal uitgepixelneukt![]()
[..]
Omdat Canon. En ik betwijfel of FF een voordeel is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |