quote:Op zondag 17 oktober 2010 19:29 schreef oh-oh het volgende:voor de TT!
En Qwea, eigen schuld, dikke bult, niks niet zielig hoor
quote:
Dat soort dingen moet je opschrijven, in een boekje....en goed bewarenquote:Op zondag 17 oktober 2010 19:33 schreef Cat22 het volgende:
*burp*
Mijn dwars-door-de-koelkast-hoefde-alleen-nog-in-de-magnetron gerecht was verrassend lekker.
Mn vrienden zaten rechtstreeks hun facebook te updaten met filmpjes en foto'squote:Op zondag 17 oktober 2010 19:40 schreef Cat22 het volgende:
Die foto's!![]()
Je woont wel eerste rang zeg.
Ik onthoud die dingen ook zonder boekje. En de ingrediėnten ervoor heb ik eigenlijk altijd wel in de voorraad- of diepvrieskast liggen.quote:Op zondag 17 oktober 2010 19:35 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Dat soort dingen moet je opschrijven, in een boekje....en goed bewaren
quote:Op zondag 17 oktober 2010 19:38 schreef oh-oh het volgende:
Nou, vanmiddag bij de voordeur:
[ afbeelding ]
En in de straat![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Daar past nog wel een hoogwerker bij![]()
[ afbeelding ]
Up we go!
[ afbeelding ]
Hallooooo is daar iemand???
[ afbeelding ]
Ze kwamen amper door de verduisterende lagen heen van buiten, er hingen dichte lamellen, gordijnen, en plastick![]()
[ afbeelding ]
En toen was er licht![]()
[ afbeelding ]
Echt, op klaarlichte dag deed dat licht gewoon pijn aan je ogen![]()
En daar was de wietversnipperaar:
[ afbeelding ]
Dag wiet!
[ afbeelding ]
En vegen maar...
[ afbeelding ]
Tis jammer dat ik het niet durfde om tussen de agenten door een foto te maken van de plantage zelf, dat was echt een apart gezicht zeg
Dat zou vet zijn.quote:
Whehe.quote:Op zondag 17 oktober 2010 19:44 schreef oh-oh het volgende:
De hele etage was trouwens geėvacueerd , maar ons waren ze vergeten, en ik woon dr nog wel recht naast![]()
Mn buurvrouw belde, waarom wij met zn allen op het balkon stonden![]()
Maar we mochten binnen blijven van de pliesies, ze kwamen ook hier kijken of ze daar iets konden zien en zo. En we moesten alleen ff mijn deur dicht doen toen ze daar door de voordeur gingen, verder mochten we gewoon kijken en zo![]()
En alle buren hebben 1,5 uur buiten staan blauwbekken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |