Dus het is waar.quote:Jongens jullie snappen toch wel dat bij het doden van het varken zakjes nepbloed zijn gebruikt? Het biggetje zelf is weer levend terug gebracht naar de boer. Niet zo aanstellen, het is maar televisie!
quote:Op dinsdag 2 november 2010 23:38 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Dat biggetje was niet echt-echt toch?
Wat ben je een ontzettende noviet.quote:Op dinsdag 2 november 2010 23:59 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik las dit op internet:
[..]
Dus het is waar.
Nieuw woord geleerdquote:Op woensdag 3 november 2010 00:03 schreef Silenus het volgende:
[..]
Wat ben je een ontzettende noviet.
quote:Op zondag 17 oktober 2010 22:06 schreef Bananenman het volgende:
Godver zeg die Hanna Verboom mag mij ook wel ontgroenen
Hoe oud ben je als ik vragen mag?quote:Op woensdag 3 november 2010 00:05 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik wil het gewoon zeker weten.
Dat mag je niet.quote:Op woensdag 3 november 2010 00:05 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
Hoe oud ben je als ik vragen mag?
Jezus tering, dat woord heb ik in mijn gehele studententijd nog nooit gehoord / gebezigd.quote:Op woensdag 3 november 2010 00:03 schreef Silenus het volgende:
[..]
Wat ben je een ontzettende noviet.
Me neither..quote:Op woensdag 3 november 2010 00:08 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Jezus tering, dat woord heb ik in mijn gehele studententijd nog nooit gehoord / gebezigd.
Dat verschilt per vereniging uiteraard. Behalve bij 'Feuten', waar ze het woord 'feut' en 'noviet' gewoon lekker door elkaar gebruiken.quote:Op woensdag 3 november 2010 00:08 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Jezus tering, dat woord heb ik in mijn gehele studententijd nog nooit gehoord / gebezigd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inderdaad, en typisch voor vrouwen, zolang ze maar niet onder ogen hoeven te zien zien hoe hun avondmaaltijd bereid wordt is het niet erg en kan je rustig eten, maar wordt er opeens een zielig diertje dat doodgaat gefilmd dan is er moord en brandquote:Op woensdag 3 november 2010 00:08 schreef Silenus het volgende:
Wat loop je nou te zemelen over dat fucking varkentje.Weet je hoeveel er morgen doodgaan? Heel veel. Ik denk wel honderdduizend, misschien zelfs meer.
Ik eet geen dieren en ik ben lid van WNF en Greenpeace. Dusquote:Op woensdag 3 november 2010 00:13 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
Inderdaad, en typisch voor vrouwen, zolang ze maar niet onder ogen hoeven te zien zien hoe hun avondmaaltijd bereid wordt is het niet erg en kan je rustig eten, maar wordt er opeens een zielig diertje dat doodgaat gefilmd dan is er moord en brand
Wat heet verschillen, ik ken alleen maar feuten (en daarop volgend sjaars). Maar goed, andere steden, andere mores.quote:Op woensdag 3 november 2010 00:10 schreef Silenus het volgende:
[..]
Dat verschilt per vereniging uiteraard. Behalve bij 'Feuten', waar ze het woord 'feut' en 'noviet' gewoon lekker door elkaar gebruiken.
quote:Op woensdag 3 november 2010 00:11 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik las trouwensIs er niet in aflevering 1 of 2 al iemand doodgegaan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heel leuk voor je boomknuffelaar, maar dan is het nog een beetje treurig om te gaan janken over een fucking biggetje terwijl er per dag honderdduizenden door de gehaktmolen gaan.quote:Op woensdag 3 november 2010 00:14 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Ik eet geen dieren en ik ben lid van WNF en Greenpeace. Dus!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |