Juist! Ik kan mezelf nooit bepaald associeren met die Amerikaanse series. Maar misschien eens wat Nederlandse smuk!quote:Op zondag 17 oktober 2010 22:23 schreef steve2003 het volgende:
lijkt mij ook wel leuk..
Vind al die old school/animal house/etc films altijd wel leuk. Zitten altijd wel herkenbare dingen tussen, alleen is dat in Amerika.. Lijkt mij wel leuk een serie/film over een echte nederlandse studententijd...
Ik met de amerikaanse series alleen de soms vreemde zuipavonturen, brakke dagen en de totale nutteloosheid van je leven op dat moment! Heerlijk om je weer even zo te voelen!quote:Op zondag 17 oktober 2010 22:38 schreef Renesite het volgende:
[..]
Juist! Ik kan mezelf nooit bepaald associeren met die Amerikaanse series. Maar misschien eens wat Nederlandse smuk!
Maar dat zijn comedies, terwijl dit een dramaserie is.quote:Op zondag 17 oktober 2010 22:23 schreef steve2003 het volgende:
lijkt mij ook wel leuk..
Vind al die old school/animal house/etc films altijd wel leuk. Zitten altijd wel herkenbare dingen tussen, alleen is dat in Amerika.. Lijkt mij wel leuk een serie/film over een echte nederlandse studententijd...
Waarom het corps? Omdat die in principe het meest in het oog springen misschien? En daarbij, een groot deel van elk corps bestaat uit wandelende stereoptypes die zich gewoon lekker makkelijk laten verfilmen.quote:Op maandag 18 oktober 2010 00:09 schreef Nick_Taken het volgende:
Lijkt nergens op, iig niet hoe het de laatste jaren het er aan toe gaat.
Kan helaas de eerste aflevering alvast niet kijken, heb dan bardienst.
Maar dit jaar probeerde BNN reporters idd in contact te komen met feuten van ons.
Slecht dat ze er een serie van maken, vind het een vorm van stigmatiseren.
En waarom over het corps? Zijn velen niet-corpera waar het er tegenwoordig harder aan toe gaat, ken dr draaiboeken, heb zelf de ervaring.
alsof dit een echt goed beeld geeft van een Nederlandse studententijd....quote:Op zondag 17 oktober 2010 22:23 schreef steve2003 het volgende:
Lijkt mij wel leuk een serie/film over een echte nederlandse studententijd...
Er zitten toch wel wat herkenbare dingen in eigenlijk. Maargoed, het is wel erg dik aangezet allemaal.quote:Op maandag 18 oktober 2010 17:48 schreef maen het volgende:
[..]
alsof dit een echt goed beeld geeft van een Nederlandse studententijd....
quote:Hanna maakt al veel goed door haar uiterlijkOp woensdag 20 oktober 2010 21:09 schreef gohan16 het volgende:
ligt het nou aan mij of is dit echt heel slecht geacteerd. Ook door H. Verboom
quote:Ja man.Op donderdag 21 oktober 2010 12:28 schreef rubje het volgende:
gasten die geilen op het studentenleven en de term feuten die zijn zelf de toekomstige hitlers in spe van het bedrijfsleven, zeg maar de Rutte's in spe met engere trekjes.
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 12:28 schreef rubje het volgende:
gasten die geilen op het studentenleven en de term feuten die zijn zelf de toekomstige hitlers in spe van het bedrijfsleven, zeg maar de Rutte's in spe met engere trekjes.
quote:Een hitler in het bedrijfsleven. Hoe moet ik mij dat voorstellen? Geen joodse werknemers ofzo?Op donderdag 21 oktober 2010 12:28 schreef rubje het volgende:
quote:Oh daar gaan we weer... nu gaat ook dit topic weer een 'ballen
quote:Io vivatOp zondag 17 oktober 2010 23:29 schreef steve2003 het volgende:
welk liedje speelt er eigenlijk op de achtergrond?
quote:haha ik mis de uitroep van mn eigen vereniging op het einde, zo aan gewend dat je het er automatisch bij hoort
Waar zit je, welk jaar ben je?quote:Op vrijdag 22 oktober 2010 08:41 schreef Nick_Taken het volgende:
Ik kan je zeggen dat wij een beleid hebben om ons niet korporaal te gedragen in colleges.
Bravo, b'vo roepen of jasje/dasje naar college komen is not done en mag je door je mede corpsgenoten op worden aangesproken. Er lopen er wel rond die dit doen hoor, waar mensen zich aan storen, en dat zijn nu net niet de corpsleden. Het is gewoon een feit dat andere verenigingsleden zich balleriger gedragen dan corpsleden in de collegebanken. Hoe het er in andere steden aan toe gaat kan ik moeilijk zeggen natuurlijk maar wij hebben een compleet beleid wat nageleefd moet worden en ook echt wordt nageleefd.
Eens, het heeft weinig met de realiteit te maken, maar dat ligt men erbuiten totaal geen idee heeft van wat er zich binnen afspeelt.quote:Op maandag 1 november 2010 21:40 schreef Silenus het volgende:
Serieus wat een suffe bende. Je ziet de 'groencommissie' en de senaat ook gewoon lachen, de novieten mogen douchen, er staan zelfs novieten buiten te roken....
Laf clubje!
Zal ik hier niet neerzetten, maar je kan me altijd uitnodigen eventueel samen met mijn clubquote:Op maandag 1 november 2010 21:39 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Waar zit je, welk jaar ben je?
Nee, het is inderdaad niet echt geloofwaardig. Komt waarschijnlijk omdat de meesten geen ontgroening hebben meegemaakt.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 21:09 schreef gohan16 het volgende:
ligt het nou aan mij of is dit echt heel slecht geacteerd. Ook door H. Verboom
welke dingen zijn herkenbaar dan?quote:Op maandag 1 november 2010 21:48 schreef Silenus het volgende:
Inderdaad. Sommige dingen zijn vrij herkenbaar, maar het slaat op veel meer plekken de plank volledig mis.
quote:Eens! Wel een vermakelijke serie trouwens!Op dinsdag 2 november 2010 10:34 schreef eriksd het volgende:
Non-discussie's over studentenverenigingen en het corps altijd. Vind je het leuk, ga erbij, vind je het niets, ga er niet bij.
Waarom dit onderwerp altijd een soort strijd moet opleveren is mij een raadsel.
quote:Dit is een geweldig grappige zin.Op maandag 18 oktober 2010 00:09 schreef Nick_Taken het volgende:
Kan helaas de eerste aflevering alvast niet kijken, heb dan bardienst.
quote:Nee, ik bedoelde dat ik het grappig vond dat je de eerste aflevering mist omdat je een taak hebt die de makers van die serie misschien ook wel belachelijk vinden.Op dinsdag 2 november 2010 12:33 schreef Nick_Taken het volgende:
Er wordt bij ons nogal veel gedronken, daar zijn vrijwilligers voor nodig, wat is daar grappig aan?
Zonder vrijwilligers draait geen enkele (studenten)vereniging.
quote:Jonge jonge, zelfs op het werk wordt er wel eens "gefeut" met de nieuwe toch?Op dinsdag 2 november 2010 12:12 schreef Eenskijken het volgende:
Tikkeltje sneu? Ik heb net die eerste aflevering gezien maar als maar 10% daarvan in het echt ook zo is, is dat echt zo ongelofelijk triest. Ik kan me niet voorstellen dat mensen zich zo laten vernederen en daaraan meedoen. Kansloze gasten daar bij zo'n vereniging, godsamme zeg.
quote:leden van het corps en leden van sv's nemen de serie ook niet serieusOp dinsdag 2 november 2010 12:34 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Nee, ik bedoelde dat ik het grappig vond dat je de eerste aflevering mist omdat je een taak hebt die de makers van die serie misschien ook wel belachelijk vinden.
quote:Dat lijkt me terecht.Op dinsdag 2 november 2010 12:49 schreef gers het volgende:
[..]
leden van het corps en leden van sv's nemen de serie ook niet serieus
quote:dat dusOp dinsdag 2 november 2010 12:56 schreef Nick_Taken het volgende:
Wij zien het vooral als vermakelijke maandag avond vulling.
Lekker met de beamer in de voorzaal onder het genot van een biertje kijken
Vooral het omhoogwerken met de diepe snee deed het goed gezien het volume in de zaal
En zo hoort het!quote:Op dinsdag 2 november 2010 12:56 schreef Nick_Taken het volgende:
Vooral het omhoogwerken met de diepe snee deed het goed gezien het volume in de zaal
Is volgens mij wel een van de meest brute disputen in Maastrichtquote:Op dinsdag 2 november 2010 19:14 schreef Silenus het volgende:
Nee, ik kwam er pas later achter dat er in Maastricht één of ander clubje was dat zich ook zo noemde.
Duidelijk neppers (iig geen Corps), en ik vraag me sowieso wel af of dat überhaupt mensen van studentenverenigingen zijn.quote:Op dinsdag 2 november 2010 12:14 schreef rubje het volgende:
Okee dus die gasten die je weleens in het centrum van rotterdam ziet rondlopen in grijs pak en luid schreeuwend alsof ze de directeur zijn van Unilever oid dat zijn neppers en geen echte Corpsleden of wel?
Net als 20 jaar geleden "De Lullo's" van Jiskefet, studenten werden daarin vreselijk te kijk gezet, maar de serie was juist het populairst onder studenten.quote:Op dinsdag 2 november 2010 12:56 schreef Nick_Taken het volgende:
In Maastricht kan je niet lid worden.....dat zegt al genoeg.quote:Op dinsdag 2 november 2010 19:16 schreef BaasD het volgende:
[..]
Is volgens mij wel een van de meest brute disputen in Maastricht
Klopt jaquote:Op dinsdag 2 november 2010 22:13 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Heeee, hij is nu steeds bij spuiten en slikken te zien toch?
Maar vooral omdat zij daarin nooit zichzelf herkenden.quote:Op dinsdag 2 november 2010 22:02 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Net als 20 jaar geleden "De Lullo's" van Jiskefet, studenten werden daarin vreselijk te kijk gezet, maar de serie was juist het populairst onder studenten.
Jawel, dat biggetje is echt doodgemaakt.quote:Op dinsdag 2 november 2010 23:38 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Dat biggetje was niet echt-echt toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |