Juist! Ik kan mezelf nooit bepaald associeren met die Amerikaanse series. Maar misschien eens wat Nederlandse smuk!quote:Op zondag 17 oktober 2010 22:23 schreef steve2003 het volgende:
lijkt mij ook wel leuk..
Vind al die old school/animal house/etc films altijd wel leuk. Zitten altijd wel herkenbare dingen tussen, alleen is dat in Amerika.. Lijkt mij wel leuk een serie/film over een echte nederlandse studententijd...
Ik met de amerikaanse series alleen de soms vreemde zuipavonturen, brakke dagen en de totale nutteloosheid van je leven op dat moment! Heerlijk om je weer even zo te voelen!quote:Op zondag 17 oktober 2010 22:38 schreef Renesite het volgende:
[..]
Juist! Ik kan mezelf nooit bepaald associeren met die Amerikaanse series. Maar misschien eens wat Nederlandse smuk!
Maar dat zijn comedies, terwijl dit een dramaserie is.quote:Op zondag 17 oktober 2010 22:23 schreef steve2003 het volgende:
lijkt mij ook wel leuk..
Vind al die old school/animal house/etc films altijd wel leuk. Zitten altijd wel herkenbare dingen tussen, alleen is dat in Amerika.. Lijkt mij wel leuk een serie/film over een echte nederlandse studententijd...
Waarom het corps? Omdat die in principe het meest in het oog springen misschien? En daarbij, een groot deel van elk corps bestaat uit wandelende stereoptypes die zich gewoon lekker makkelijk laten verfilmen.quote:Op maandag 18 oktober 2010 00:09 schreef Nick_Taken het volgende:
Lijkt nergens op, iig niet hoe het de laatste jaren het er aan toe gaat.
Kan helaas de eerste aflevering alvast niet kijken, heb dan bardienst.
Maar dit jaar probeerde BNN reporters idd in contact te komen met feuten van ons.
Slecht dat ze er een serie van maken, vind het een vorm van stigmatiseren.
En waarom over het corps? Zijn velen niet-corpera waar het er tegenwoordig harder aan toe gaat, ken dr draaiboeken, heb zelf de ervaring.
alsof dit een echt goed beeld geeft van een Nederlandse studententijd....quote:Op zondag 17 oktober 2010 22:23 schreef steve2003 het volgende:
Lijkt mij wel leuk een serie/film over een echte nederlandse studententijd...
Er zitten toch wel wat herkenbare dingen in eigenlijk. Maargoed, het is wel erg dik aangezet allemaal.quote:Op maandag 18 oktober 2010 17:48 schreef maen het volgende:
[..]
alsof dit een echt goed beeld geeft van een Nederlandse studententijd....
quote:Hanna maakt al veel goed door haar uiterlijkOp woensdag 20 oktober 2010 21:09 schreef gohan16 het volgende:
ligt het nou aan mij of is dit echt heel slecht geacteerd. Ook door H. Verboom
quote:Ja man.Op donderdag 21 oktober 2010 12:28 schreef rubje het volgende:
gasten die geilen op het studentenleven en de term feuten die zijn zelf de toekomstige hitlers in spe van het bedrijfsleven, zeg maar de Rutte's in spe met engere trekjes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |