Dat is awesome dude!quote:Op zaterdag 13 november 2010 21:19 schreef n8n het volgende:
Omdat het kan
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
..en omdat mams jarig is
Nice! waar heb je die Jas/Colbert vandaan? Zara?quote:Op vrijdag 12 november 2010 14:54 schreef Jeltos het volgende:
Ik doe ook maar eens mee![]()
[ afbeelding ]
*meelurker meldt zich*quote:Op zaterdag 13 november 2010 21:19 schreef n8n het volgende:
Omdat het kan
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
..en omdat mams jarig is
ASOS http://www.asos.com/Asos-(...)&sort=2&clr=Charcoalquote:Op zondag 14 november 2010 18:12 schreef Biersexueel het volgende:
[..]
Nice! waar heb je die Jas/Colbert vandaan? Zara?
En schoenen dan?quote:Op maandag 15 november 2010 13:11 schreef Jeltos het volgende:
[..]
ASOS http://www.asos.com/Asos-(...)&sort=2&clr=Charcoal
Mag ik jou hebben, gewoon voor de sierquote:Op zaterdag 13 november 2010 21:19 schreef n8n het volgende:
Omdat het kan
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
..en omdat mams jarig is
Thanks, je bent niet de enigequote:Op maandag 15 november 2010 01:38 schreef cinnamon_M het volgende:
[..]
*meelurker meldt zich*
Heerlijke outfit! Wanneer ik iemand zo over straat zie lopen kijk ik wel een paar keer om. Zo jammer dat je zo weinig echt stijlvolle outfits als dit ziet...
Dat zou zonde zijn van m'n andere kwaliteitenquote:Op maandag 15 november 2010 18:30 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Mag ik jou hebben, gewoon voor de sier?
Mag ik je dan hebben voor de sier én je kwaliteiten?quote:Op dinsdag 16 november 2010 00:44 schreef n8n het volgende:
[..]
Dat zou zonde zijn van m'n andere kwaliteiten
Iedereen bedankt![]()
Aaahhh bedankt! Lijkt op de foto wel net of jij er andere veter in hebt...quote:Op dinsdag 16 november 2010 11:05 schreef Jeltos het volgende:
[..]
adidas ransom strata
[ afbeelding ]
Veters van mijn witte strata zijn hetzelfde als in die grijze valley die jij post. Alleen in zwarte valley zitten weer net andere veters in.quote:Op dinsdag 16 november 2010 13:08 schreef DZK het volgende:
[..]
Aaahhh bedankt! Lijkt op de foto wel net of jij er andere veter in hebt...
Heb eerder wel es gekeken naar deze:
[ afbeelding ]
Ook van Adidas Ranson...
Iemand is je te snel af geweestquote:Op dinsdag 16 november 2010 12:31 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Mag ik je dan hebben voor de sier én je kwaliteiten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |