quote:En Dutch Master had weer een nr met dezelfde naamOp donderdag 21 oktober 2010 17:15 schreef Koepert het volgende:
[..]
Eh.. Faithless heeft n nummer... enneh.. the Prodigy..
quote:zo hé!!Op woensdag 20 oktober 2010 18:49 schreef T-Force het volgende:
Wow, ik luister het setje Canyonree @ Sweet Mixing Dreos Special, komt nu dit nummer voorbij. Nog nooit gehoord maar wat een apart en fijn gevoel krijg ik hiervan.![]()
Edit: nee echt WOW gewoon, ik kan wel janken wat een fijn plaatje![]()
![]()
quote:inmiddels binnengehaald, fijne plaatOp donderdag 21 oktober 2010 10:46 schreef haakon het volgende:
Josh & Wesz - Oblivion
Is nu uitgebracht
quote:origineel (+ remixes) zijn geniaal
quote:Nieuw subgenre: industrial hardstyle?Op donderdag 21 oktober 2010 20:01 schreef Krulliewullie het volgende:
Wat een heerlijk vage plaat, duikel ik op uit die set die ik hierboven ergens had gepost:
Wordt ik helemaal hyper van [ afbeelding ]
quote:Ja ik vond het ook al aparte sound!Op donderdag 21 oktober 2010 20:05 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Nieuw subgenre: industrial hardstyle?
Ik hou trouwens van belletjes (@ 2:02)Ik heb een belletjes fetish, hele rare eigenschap van mij. 2008 was een goed belletjes jaar, toen is het allemaal begonnen voor mij
![]()
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 20:13 schreef Krulliewullie het volgende:
Ik stel voor om allemaal even een post te maken met een belletjes-plaat, speciaal voor Deeltjesversneller![]()
quote:FuturamaOp donderdag 21 oktober 2010 20:01 schreef Krulliewullie het volgende:
Wat een heerlijk vage plaat, duikel ik op uit die set die ik hierboven ergens had gepost:
Wordt ik helemaal hyper van [ afbeelding ]
quote:Ik zou me ook schamen als in dat soort gebieden bijvoorbeeld Thera's Clash wordt gedraaid, dus dan is dit maar beter.Op donderdag 21 oktober 2010 22:30 schreef Baronpilsener het volgende:
LTBK remix @ oh oh cherso... Ik schaam me voor "hard"style
quote:Gister draaide sterretje de HHZ remix van Chuckie, let the bass kick. Het nummer dat zelfs Clubkutten laat hakkenOp donderdag 21 oktober 2010 22:30 schreef Baronpilsener het volgende:
LTBK remix @ oh oh cherso... Ik schaam me voor "hard"style
quote:1000 belletjes voor je post:Op donderdag 21 oktober 2010 21:01 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Bedankt, doet me echt goed![]()
quote:Nee, niet naar Thrillogy , ballnfeestOp vrijdag 22 oktober 2010 10:51 schreef stoeltafel het volgende:
Tip van de dag, Livesrt van Zatox @ Decibel Outdoor.
Super lekker setje alleen beetje kort 30min
Gaan er nog mensen naar Thriloggy ?
quote:
quote:Yo thanks man, mijn dag is weer gemaakt..Op vrijdag 22 oktober 2010 10:51 schreef stoeltafel het volgende:
Tip van de dag, Livesrt van Zatox @ Decibel Outdoor.
Super lekker setje alleen beetje kort 30min
quote:Verstrooiden vieren toch ook feestOp vrijdag 22 oktober 2010 11:29 schreef haakon het volgende:
[..]
Nee, niet naar Thrillogy , ballnfeest
Lopen meer verstrooiden rond dan feestvierders..
quote:daar nietOp vrijdag 22 oktober 2010 13:16 schreef stoeltafel het volgende:
[..]
Verstrooiden vieren toch ook feestJe hebt er altijd gekke bij zitten maar over het algemeen valt het toch wel mee.
quote:Zoek de set op LSDB op en check de tracklist.Op vrijdag 22 oktober 2010 14:19 schreef HugoBaas het volgende:
Misschien dat iemand hier het weet.
Er is een nummer van noize suppressor waarin een vrouw zingt. Niet bon crusher.
Een andere. Ik heb hem in een live set, maar wil graag weten hoe dat nummer heet.
Weet iemand het?
quote:Iemand zin om die paar gig binnen te halen en mij te vertellen of ik dat ook moet doen?Anybody who missed the HDE yesterday, or did attend but missed out on the Q-dance USB stick; here the contentshttp://bit.ly/Q-HDE
quote:Ik weet niet van welk feest de set is.Op vrijdag 22 oktober 2010 14:25 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
Zoek de set op LSDB op en check de tracklist.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |