Toen ik op "invoeren" klikte dacht ik idd dat het beter op dan met kon zijn, maar goed.. voor je het weet is dit topic weer vol en hebben we een nieuwe kans.quote:Op zondag 17 oktober 2010 16:22 schreef Anthraxx het volgende:
Ik dacht dat wij hier minstens op niveau aan het koken zijn.
Eetbaar vast wel, of het ook ergens naar gaat smaken is een tweede.quote:
ja anders heeft t programma geen sponsors meerquote:Op zondag 17 oktober 2010 16:27 schreef LieLie het volgende:
[..]
Hij brengt het heel optimistisch, maar ik heb het nog nooit gehad
die champignonvariant lijkt me best okquote:Op zondag 17 oktober 2010 16:32 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Eetbaar vast wel, of het ook ergens naar gaat smaken is een tweede.
Kookprogramma's met sponsors waarbij dat produkt (Valess nota bene) de hele tijd aan bod komt vind ik echtquote:Op zondag 17 oktober 2010 16:34 schreef FutureFairytale het volgende:
ja anders heeft t programma geen sponsors meer
Daar zijn wij hier niet van gediend.quote:Op zondag 17 oktober 2010 16:42 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Kookprogramma's met sponsors waarbij dat produkt (Valess nota bene) de hele tijd aan bod komt vind ik echt![]()
![]()
![]()
(zo, da was een mening)
Is dat jouw mening of de collectieve mening?quote:
hou die nou voor je!quote:Op zondag 17 oktober 2010 16:42 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Kookprogramma's met sponsors waarbij dat produkt (Valess nota bene) de hele tijd aan bod komt vind ik echt![]()
![]()
![]()
(zo, da was een mening)
Mijn mening, die ik eigenlijk niet mag geven.quote:Op zondag 17 oktober 2010 16:43 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Is dat jouw mening of de collectieve mening?
Dat is toch ook zo'n light kaas?quote:Op zondag 17 oktober 2010 16:44 schreef Anthraxx het volgende:
Bij zo'n ander kook programma moet er altijd minstens een fles wijn van de sponsor langs komen, ongeacht of die wel of niet te drinken is en Beemsterkaas. Ik heb geen flauw idee wat je lekker kan maken met Beemsterkaas.
overjarige Beemster!quote:Op zondag 17 oktober 2010 16:44 schreef Anthraxx het volgende:
Bij zo'n ander kook programma moet er altijd minstens een fles wijn van de sponsor langs komen, ongeacht of die wel of niet te drinken is en Beemsterkaas. Ik heb geen flauw idee wat je lekker kan maken met Beemsterkaas.
Ha! Ja, net als bij Eigen huis & Tuin dat ze een tak afknippen met zo'n flut Gardena snoeischaarquote:Op zondag 17 oktober 2010 16:42 schreef Isabeau het volgende:
![]()
![]()
(zo, da was een mening)
Jupquote:Op zondag 17 oktober 2010 16:45 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat is toch ook zo'n light kaas?Rubber, yuck.
Lekkerquote:Op zondag 17 oktober 2010 16:40 schreef FutureFairytale het volgende:
vnv eet ik of bij de lokale snackbar een patatje oorlog, kroket en bamiblok of in A'dam een puntzak met Vlaamse mayo bij Manneken Pis
light kaas is geen kaas, bleghquote:Op zondag 17 oktober 2010 16:45 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Bij Eigen Huis en Tuin hebben ze meerdere mensen die helpen en laten ze alleen het resultaat zien. Het lijkt alsof je een muurtje fluitend in een uurtje metselt, maar als je het zelf moet doen sta je 2 dagen te vloeken.quote:Op zondag 17 oktober 2010 16:46 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ha! Ja, net als bij Eigen huis & Tuin dat ze een tak afknippen met zo'n flut Gardena snoeischaar
Bij wie is de chef doen ze alleen maar de boodschappen bij de jumboquote:Op zondag 17 oktober 2010 16:42 schreef Isabeau het volgende:
[..]
![]()
![]()
(zo, da was een mening)
lekker hequote:Op zondag 17 oktober 2010 16:46 schreef Windigo het volgende:
[..]
Lekker
Ik ga vanavond ook eens aan de patat speciaal (met ketchup) en kroketten
Ja is al weer een tijdje geleden dus dan is t zeker lekkerquote:
Bij De TV draait door een keer een Eigen Huis en Tuin klusje dat in 10 minuutjes gefixt zou zijn, maar in die keuken hing een klok. Waren ze uren mee bezig geweest met die opnamequote:Op zondag 17 oktober 2010 16:47 schreef Anthraxx het volgende:
Bij Eigen Huis en Tuin hebben ze meerdere mensen die helpen en laten ze alleen het resultaat zien. Het lijkt alsof je een muurtje fluitend in een uurtje metselt, maar als je het zelf moet doen sta je 2 dagen te vloeken.
Die tak zal wel voorbewerkt zijn.
Gewoon een supermarktkaas die bijzonder wil zijn, rubber inderdaadquote:Op zondag 17 oktober 2010 16:45 schreef Isabeau het volgende:
[..]
ik eet wel vaak McKroketten maar gewoon patat eens in de zoveel weken.. Heerlijk!quote:Op zondag 17 oktober 2010 16:49 schreef Windigo het volgende:
[..]
Ja is al weer een tijdje geleden dus dan is t zeker lekkerT vaak achter elkaar doet me geen plezier.
Nee de minder vet kaas is Milner. Waarom ik dat weet weet ik niet, want ik koop het nooitquote:Op zondag 17 oktober 2010 16:50 schreef krakkemieke het volgende:
Beemsterkaas bevat minder zout. Niet per se minder vet.
quote:Op zondag 17 oktober 2010 16:49 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Bij De TV draait door een keer een Eigen Huis en Tuin klusje dat in 10 minuutjes gefixt zou zijn, maar in die keuken hing een klok. Waren ze uren mee bezig geweest met die opname
huh? Dat is Milner toch? En Maaslander is minder vet. Beemster heeft light kaas maar meeste is gewoon gewoonquote:Op zondag 17 oktober 2010 16:50 schreef krakkemieke het volgende:
Beemsterkaas bevat minder zout. Niet per se minder vet.
Gehersenspoeld door reclamesquote:Op zondag 17 oktober 2010 16:50 schreef Windigo het volgende:
Nee de minder vet kaas is Milner. Waarom ik dat weet weet ik niet, want ik koop het nooit
nee-hee Milner is minder zoutquote:Op zondag 17 oktober 2010 16:50 schreef Windigo het volgende:
[..]
Nee de minder vet kaas is Milner. Waarom ik dat weet weet ik niet, want ik koop het nooit
Oké, ik heb ook al 4 jaar geen tv in huis, ik heb t ook maar van horen zeggen. Of van de reclame in Allerhande ofzoquote:Op zondag 17 oktober 2010 16:53 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
nee-hee Milner is minder zout
Geloof dat wij arme cul-consumenten meer reclame moeten zien voor we het helemaal snappenquote:
Oude kaas en dan 30+? Zeker hetzelfde procedé als Old Amsterdam ofzoquote:Op zondag 17 oktober 2010 16:53 schreef Stereotomy het volgende:
[ afbeelding ]
Er is ook Beemster lite 30+
Ik denk dat ons brein meteen op ''uit'' gaat zo gauw het over supermarktkaas gaatquote:Op zondag 17 oktober 2010 16:54 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Geloof dat wij arme cul-consumenten meer reclame moeten zien voor we het helemaal snappen
Zelfs kaas heeft SEX nodig om verkocht te wordenquote:
ken ik niet maar diepzinnige naam. 5 mei -> bevrijding -> naakt rondlopenquote:
Hoe is het trouwens met jou?quote:Op zondag 17 oktober 2010 16:55 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ken ik niet maar diepzinnige naam. 5 mei -> bevrijding -> naakt rondlopen
Vetgehalte heeft toch weinig met rijpingsproces te maken?quote:Op zondag 17 oktober 2010 16:54 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Oude kaas en dan 30+? Zeker hetzelfde procedé als Old Amsterdam ofzo.
Nou ja, ze ligt nog niet met haar benen wijd kaas te verkopenquote:Op zondag 17 oktober 2010 16:54 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Zelfs kaas heeft SEX nodig om verkocht te worden
Geen idee bij kaas eigenlijk. Snap weinig van dat procede en weet alleen dat Old Amsterdam wat anders wordt gerijptquote:Op zondag 17 oktober 2010 16:55 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Vetgehalte heeft toch weinig met rijpingsproces te maken?Maar 't zal me idd niet verbazen als het net als Old Amsterdam allemaal wat verspoedigd is.
't is een van de meest primaire en effectieve mechanismes, dus wrom nie hequote:Op zondag 17 oktober 2010 16:54 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Zelfs kaas heeft SEX nodig om verkocht te worden
Nee joh, Beemster jong en jong belegen is lekkere kaasquote:Op zondag 17 oktober 2010 16:45 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Oude kaas is toch vetter?quote:Op zondag 17 oktober 2010 16:55 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Vetgehalte heeft toch weinig met rijpingsproces te maken?Maar 't zal me idd niet verbazen als het net als Old Amsterdam allemaal wat verspoedigd is.
Nee, dat is maaslander. Waarom zit iedereen hier met verkeerde associaties bij Beemsterquote:Op zondag 17 oktober 2010 16:58 schreef krakkemieke het volgende:
De slogan van Beemster was zoiets als: minder zout, meer smaak.
Oude kaas bevat meer vet in verhouding tot droge stof.quote:
quote:Op zondag 17 oktober 2010 16:59 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Nee, dat is maaslander. Waarom zit iedereen hier met verkeerde associaties bij Beemster![]()
![]()
Maaslander heeft veel minder zout, Beemster een beetje minder.quote:Op zondag 17 oktober 2010 16:59 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Nee, dat is maaslander. Waarom zit iedereen hier met verkeerde associaties bij Beemster![]()
![]()
Volgens mij niet,, en we hebben het hier toch vrij regelmatig als snack.quote:Op zondag 17 oktober 2010 17:01 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Maaslander heeft veel minder zout, Beemster een beetje minder.
alles geht gut. Gisteren opgetreden in A'dam en ben er nu weer, ff rondlopenquote:
In het buitenland is de kaas inderdaad nog meer rubberachtigquote:Op zondag 17 oktober 2010 17:02 schreef ColdFeet het volgende:
Wat zeuren jullie nou - in Vlaanderen hébben ze niet eens fatsoenlijke Hollandse kaas
Ik heb 10 jaar naast een kaasboer gewerkt die het verkocht.quote:Op zondag 17 oktober 2010 17:03 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Volgens mij niet,, en we hebben het hier toch vrij regelmatig als snack.
Mooi!quote:Op zondag 17 oktober 2010 17:03 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
alles geht gut. Gisteren opgetreden in A'dam en ben er nu weer, ff rondlopen
Whut? Volgens mij heeft iedereen echt de verkeerde kaas voor zich.quote:
Ook weer wakker?quote:Op zondag 17 oktober 2010 17:09 schreef Sunnythesun het volgende:
Beemster kaas![]()
![]()
30+ kaas van de kaasboer![]()
![]()
Kaas![]()
Had je toch eens naar binnen moeten lopenquote:Op zondag 17 oktober 2010 17:07 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ik heb 10 jaar naast een kaasboer gewerkt die het verkocht.
jij en borisz?quote:Op zondag 17 oktober 2010 17:07 schreef golfer het volgende:
Kortingsbonnen van New York pizza gebruikt. 2 pizza samen voor 12,99 besteld.
ja, de zondagse luiheid qua zelf eten maken is weer aanwezig
Het was in een supermarkt, dus binnen.quote:Op zondag 17 oktober 2010 17:09 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Had je toch eens naar binnen moeten lopen![]()
Ik weet het niet hoorquote:Op zondag 17 oktober 2010 17:08 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Whut? Volgens mij heeft iedereen echt de verkeerde kaas voor zich.
Nee, je hebt wel gelijk dat het minder zout bevat (nooit gemerkt trouwens, stuk minder flauw dan Maaslander), even opgezocht. Maar die slogan was niet van hen volgens mij.quote:Op zondag 17 oktober 2010 17:12 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Het was in een supermarkt, dus binnen.Ik heb dat dus 10 jaar gehoord: Beemster bevat minder zout mevrouw..... Als ik lieg, lieg ik in commissie.
Dat is dus het probleemquote:
de kaas mag je houden.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zonder kaas? Droge hapquote:Op zondag 17 oktober 2010 17:18 schreef z80 het volgende:
[..]
de kaas mag je houden.
maar de dame mag hier wel een beschuitje komen eten.
vijgen uit de oven is lekker op wat sla met italiaanse ham en wat gescheurde buffelmozarella... en dan de vijgen met wat goeie balsamico even in de oven.... wat olijfolie over je bord.quote:Op zondag 17 oktober 2010 17:33 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik heb nog verse vijgen liggen.. maar verder eigenlijk niets er bij, ideeën wat ik er mee kan doen iemand?
quote:Op zondag 17 oktober 2010 17:39 schreef DarkElf het volgende:
vijgen uit de oven is lekker op wat sla met italiaanse ham en wat gescheurde buffelmozarella... en dan de vijgen met wat goeie balsamico even in de oven.... wat olijfolie over je bord.
of verse vijgen insnijden, wat geitenkaas erover brokkelen (bijv wat kruiden erdoor roeren) en dan in de oven. wat honing erover druppelen en eten met wat balsamico en olijfolie erover...
zoiets vind ik lekker
Ja, ik ook.. maar zoals ik al zei: ik heb er niet echt iets bijquote:Op zondag 17 oktober 2010 17:39 schreef DarkElf het volgende:
[..]
vijgen uit de oven is lekker op wat sla met italiaanse ham en wat gescheurde buffelmozarella... en dan de vijgen met wat goeie balsamico even in de oven.... wat olijfolie over je bord.
of verse vijgen insnijden, wat geitenkaas erover brokkelen (bijv wat kruiden erdoor roeren) en dan in de oven. wat honing erover druppelen en eten met wat balsamico en olijfolie erover...
zoiets vind ik lekker
als lunch is lekker als saladequote:Op zondag 17 oktober 2010 17:42 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ja, ik ook.. maar zoals ik al zei: ik heb er niet echt iets bijAlleen de basale dingen als honing en balsamico en zo..
Maar misschien bewaar ik ze wel gewoon tot morgen en koop ik er wat ham en geitenkaas bij en dan eet ik ze als lunch (bedacht ik me net..)
quote:Op zondag 17 oktober 2010 17:54 schreef rijsttafel het volgende:
honger honger honger honger
Wie begon er over vijgen?
Het geeft niet, ik zal het met peren moeten doen. Ook lekkel.quote:
veel lekkerder! Tis weer handperen tijd!quote:Op zondag 17 oktober 2010 18:06 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Het geeft niet, ik zal het met peren moeten doen. Ook lekkel.
Misselijk van de honger. Da's normaal hoor. Gewoon altijd een reep ontbijtkoek oid meenemen als je de deur uitgaat.quote:Op zondag 17 oktober 2010 18:08 schreef FutureFairytale het volgende:
dat was gek. Loop door A'dam, krijg ineens honger. Wordt wat slap en 5 min later ben ik misselijk! Dat hield even aan dus toen maar teruglopen. Het zakte later weer maar werd beetje duizelig. Later honger en nu in de trein is alles ineens voorbij
dat had ik vroeger maar ging niet zo snel als nu. Toen ik de deur uitging had ik totaal geen trek. Toen ineens honger en 5 min later al misselijkquote:Op zondag 17 oktober 2010 18:11 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Misselijk van de honger. Da's normaal hoor. Gewoon altijd een reep ontbijtkoek oid meenemen als je de deur uitgaat.
Dan koop je toch onderweg een broodje o.i.d.quote:Op zondag 17 oktober 2010 18:08 schreef FutureFairytale het volgende:
dat was gek. Loop door A'dam, krijg ineens honger. Wordt wat slap en 5 min later ben ik misselijk! Dat hield even aan dus toen maar teruglopen. Het zakte later weer maar werd beetje duizelig. Later honger en nu in de trein is alles ineens voorbij
En samen stroopwafels eten.quote:Op zondag 17 oktober 2010 18:18 schreef Stereotomy het volgende:
Ik post ook altijd op internet als ik ergens wandel
Passen FF en ik toch bij elkaar. Samen wandelen en dan samen posten.
quote:Op zondag 17 oktober 2010 18:24 schreef FutureFairytale het volgende:
hihier staat een jonge jongen met petje op naast een meisje (zijn vriendin?) om te wachten tot de trein stilstaat en iedere 3 sec kijkt hij naar achteren, naar mij. Ik heb vriendelijk teruggelachen
schattig hoor
ik ben door het centrum gegaan en heb toen niet gepost. Was helaas maar van korte duur omdat ik misselijk werdquote:Op zondag 17 oktober 2010 18:17 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Dan koop je toch onderweg een broodje o.i.d.Loop je nou alleen door A dam of ben je aan het wandelen of hoe zit het? Want je zit continue hier te posten, geniet gewoon lekker van het wandelen en wat je onderweg ziet lijkt me?
ik snap het niet![]()
haha jij kent de weg naar mijn hart!quote:Op zondag 17 oktober 2010 18:26 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
En mcKroketten, en Hamka's, en Instant Noodles, en...
Junk foooooodquote:Op zondag 17 oktober 2010 18:28 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
haha jij kent de weg naar mijn hart!waar wordt jij blij van?
quote:Op zondag 17 oktober 2010 18:16 schreef FutureFairytale het volgende:
nu heb ik trouwens zin in sappige, rijpe peren!
nee is nu in volle gangquote:Op zondag 17 oktober 2010 18:31 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
![]()
Heb ze ff gekookt met wijn en straks met chocoladesaus.
Maar het seizoen loopt volgens mij al zo'n beetje op z'n einde, of niet?
ik oooook!quote:
met heel veel visquote:
van mij ook. De 1e sappige peer van dit jaar moet ik nog eten. Bij/na middageten eet ik er altijd 3quote:
experiment matig geslaagd dus?quote:Op zondag 17 oktober 2010 18:33 schreef LieLie het volgende:
Soep was lekkerBroodje was ook oké, kan beter
ik welquote:Op zondag 17 oktober 2010 18:33 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Word je ook blij van echt chinees eten?
Gewoon goed slurpen, eitjequote:Op zondag 17 oktober 2010 18:33 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ik oooook!wil jij me met stokjes noodles leren eten?
Kun je dat nog nietquote:Op zondag 17 oktober 2010 18:33 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Als het lekker is wel en als er niet van die kut matige chinezen bij mij aan tafel zitten ook.quote:Op zondag 17 oktober 2010 18:33 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Word je ook blij van echt chinees eten?
Ja, maar het was een mix dus daar kan het ook nog aan liggen. Nog een keer proberen en dan het deeg ook helemaal zelf makenquote:
Waratje! Zo zout heb je het nog nooit gegeten!quote:Op zondag 17 oktober 2010 18:39 schreef borisz het volgende:
Voor het eerst besteld bij NYpizza. Denk ook voor het laatst.
De tering wat zout.
Zo erg heb ik het nog nooit gehad.
Bierquote:Op zondag 17 oktober 2010 18:39 schreef borisz het volgende:
De tering wat zout.
Herkenbaar.quote:Op zondag 17 oktober 2010 18:39 schreef borisz het volgende:
De tering wat zout.
Forelquote:Op zondag 17 oktober 2010 18:38 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
wat zoal voor hapas hebben jullie nu?
nee kan t echt niet.. Een wittequote:Op zondag 17 oktober 2010 18:38 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Kun je dat nog nietIs heel leuk en makkelijk te oefenen
[..]
Als het lekker is wel en als er niet van die kut matige chinezen bij mij aan tafel zitten ook.
Niet bestellenquote:Op zondag 17 oktober 2010 18:41 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Herkenbaar.
Als ik pizza's bestel, dan van de Italiaan.. Al die Domino's, NYpizza enzo heb ik geen goede ervaringen mee helaas.Voor het geld hoef je het ook niet te doen.
JA BIER !!!quote:
Ik kan het ook, het viel me mee.quote:Op zondag 17 oktober 2010 18:41 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
nee kan t echt niet.. Een wittevriendin van me kan dat wel. Worden we gek aangekeken in Aziatische restaurants
standaard krijg ik stokjes en zij een vork...
Dominos is ok hoor! Niet zouter dan Chinees eten in ieder gevalquote:Op zondag 17 oktober 2010 18:41 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Herkenbaar.
Als ik pizza's bestel, dan van de Italiaan.. Al die Domino's, NYpizza enzo heb ik geen goede ervaringen mee helaas.Voor het geld hoef je het ook niet te doen.
Nee joh. Naar Italië op vakantie en dan daar pizza's gaan etenquote:
Als Chinees eten je maatstaf is, dan is het niet snel te zout neequote:Op zondag 17 oktober 2010 18:43 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Dominos is ok hoor! Niet zouter dan Chinees eten in ieder geval
lekker!quote:Op zondag 17 oktober 2010 18:41 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Forel
Makreel
Gambas
kaas
camembert
port salut
wortels
Met crackertjes, wat vijgendip en uienmarmelade
zo moeilijk is dat niet.quote:Op zondag 17 oktober 2010 18:33 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
hehequote:Op zondag 17 oktober 2010 18:44 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Als Chinees eten je maatstaf is, dan is het niet snel te zout nee![]()
quote:Op zondag 17 oktober 2010 18:43 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Nee joh. Naar Italië op vakantie en dan daar pizza's gaan eten
Ik ben sowieso geen zouteterquote:Op zondag 17 oktober 2010 18:41 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Waratje! Zo zout heb je het nog nooit gegeten!Da's jammer!
Oke dat is duidelijk beter dan een bezorgde pizza! Zit alleen al een tijdje zonder ovenquote:
Nee? Jij gaat niet voor je pizza even op en neer naar Italië?quote:Op zondag 17 oktober 2010 18:47 schreef LieLie het volgende:
[..]
Nou, ook leuk. Maar dat kan ik niet betalen
Wacht jij maar tot je een keer een pizza van mij hebt gehad die gebakken is op de Ferrari Napoliquote:Op zondag 17 oktober 2010 18:48 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Nee? Jij gaat niet voor je pizza even op en neer naar Italië?![]()
zund..
of dat nauw makkelijk eet?quote:
quote:Op zondag 17 oktober 2010 18:49 schreef LieLie het volgende:
[..]
Wacht jij maar tot je een keer een pizza van mij hebt gehad die gebakken is op de Ferrari Napoli
Yummie.quote:
In de bergen bij Lago di Ledro was de pizzaquote:Op zondag 17 oktober 2010 18:51 schreef Stereotomy het volgende:
Toen ik in Rome was, vielen de pizza slices me eigenlijk een beetje tegen. Zou dat komen doordat het wat toeristisch was? Heb toen geen pizza in een echt restaurant gegeten, zou dat beter zijn?
Of zijn we allemaal op het verkeerde been gezet door die Italianen, die bijv. ook gewoon koemelk mozarella in de supermarkt komen?
Zou het misschien zijn dat alleen de plattelands Italianen nog lekker eten en de verstedelijkte italianen even bagger als wij?
We willen hem na Sinterklaas gaan kopen, dus daarnaquote:Op zondag 17 oktober 2010 18:51 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
wanneer kan ik komen proe
ven??
quote:Op zondag 17 oktober 2010 18:52 schreef LieLie het volgende:
[..]
We willen hem na Sinterklaas gaan kopen, dus daarna
Misschien eind februari
Je moet ook niet naar de Pizza Hut in Romequote:Op zondag 17 oktober 2010 18:51 schreef Stereotomy het volgende:
Toen ik in Rome was, vielen de pizza slices me eigenlijk een beetje tegen. Zou dat komen doordat het wat toeristisch was? Heb toen geen pizza in een echt restaurant gegeten, zou dat beter zijn?
Godsiedorie je hebt wat gemist. Je gaat toch niet pizzaslices kopen als je in Italië bent?quote:Op zondag 17 oktober 2010 18:51 schreef Stereotomy het volgende:
Of zijn we allemaal op het verkeerde been gezet door die Italianen, die bijv. ook gewoon koemelk mozarella in de supermarkt komen?
Zou het misschien zijn dat alleen de plattelands Italianen nog lekker eten en de verstedelijkte italianen even bagger als wij?
Ik denk dat Rome net als Amsterdam is: niet helemaal representatief voor de kwaliteit van het eten in de rest van het landquote:Op zondag 17 oktober 2010 18:51 schreef Stereotomy het volgende:
Ok in maart heb ik wel tijdquote:Op zondag 17 oktober 2010 18:52 schreef LieLie het volgende:
[..]
We willen hem na Sinterklaas gaan kopen, dus daarna
Misschien eind februari
Sun mocht komen proevenquote:Op zondag 17 oktober 2010 18:57 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Ok in maart heb ik wel tijdwaar woon je?
Bij de Italiaan in Oost-Berlijn ook. Die wasquote:Op zondag 17 oktober 2010 18:52 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
In de bergen bij Lago di Ledro was de pizzaen spot goedkoop.
Oh Borisz, ik moet hardop om je lachenquote:Op zondag 17 oktober 2010 18:58 schreef borisz het volgende:
[..]
Bij de Italiaan in Oost-Berlijn ook. Die was. Zelden zo'n goede pizza gehad
In de Achterafstraße
Woekerprijs, maar ach, als het lekker was moet het op vakantie een keer kunnenquote:Op zondag 17 oktober 2010 18:59 schreef golfer het volgende:
Vorige maand pizza gegeten op een klein terrasje in Todi.
Lekkerder dan lekker en koste wel helemaal 3,50 euro.
Ik heb het geprobeerd en nu heb ik een oog minder, maar het is gelukt! Dankje!quote:Op zondag 17 oktober 2010 18:58 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Rijsttafel, gewoon een mes onder het dopje zetten en wrikken
je had daar een hele pizza moeten eten natuurlijk! Waren heerlijk!quote:Op zondag 17 oktober 2010 18:51 schreef Stereotomy het volgende:
Niet in de Einbahnstrasse?quote:Op zondag 17 oktober 2010 18:58 schreef borisz het volgende:
[..]
Bij de Italiaan in Oost-Berlijn ook. Die was. Zelden zo'n goede pizza gehad
In de Achterafstraße
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
quote:Op zondag 17 oktober 2010 18:58 schreef motorbloempje het volgende:
ah, koken met niveau!
Mr.Mo is nu hele goede pannenkoeken aan 't bakken![]()
goedenavond!
Fornuis niet aan?quote:Op zondag 17 oktober 2010 19:03 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
![]()
Van de week had ik 's ochtends met m'n duffe kop trek in een pannenkoek. Dus ik die dingen door elkaar mixen en bakken.
Nou ik weet niet wat ik gedaan heb (door die duffe kop dus), maar het werd een papje ipv een pannenkoek
Jarenlange ervaringquote:Op zondag 17 oktober 2010 19:02 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Ik heb het geprobeerd en nu heb ik een oog minder, maar het is gelukt! Dankje!
quote:
ja, net als gourmetten en de frituurquote:Op zondag 17 oktober 2010 19:10 schreef Sunnythesun het volgende:
blijft zo lekker hangen he, die lucht Moblo
je hebt toch geen wasrekje met was er op nog ergens in huis staan?quote:Op zondag 17 oktober 2010 19:08 schreef motorbloempje het volgende:
omnomnomnom, het ruikt enorm naar pannenkoekendat vind ik morgen vast minder 'omnomnom'
vreselijk jaquote:Op zondag 17 oktober 2010 19:11 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ja, net als gourmetten en de frituur
Eet smakelijk!quote:Op zondag 17 oktober 2010 19:16 schreef FutureFairytale het volgende:
ah eindelijk!!
de patat smaakt heerlijk!!
Gewoon je bank in de fik steken. De volgende morgen ruik je niets meer van die pannenkoeken.quote:Op zondag 17 oktober 2010 19:15 schreef krakkemieke het volgende:
Een schoteltje gemalen koffie neerzetten schijnt ook te helpen.....
Ja, nee, daar zitten mensen op te wachtenquote:Op zondag 17 oktober 2010 19:25 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Je kunt nog altijd stripper worden.
geef mij die hond, ben ik van mn worteltjes afquote:Op zondag 17 oktober 2010 19:17 schreef Sunnythesun het volgende:
ik word gehypnotiseerd door een hondje dat naast me op de bank op worteltjes zit te azen
Of huisvrouw van een rijke man.quote:Op zondag 17 oktober 2010 19:25 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fok!-reputatiemeter van Rijsttafel:
Slecht [-----X----------------------------------------------------------] Goed
Haaienvinnensoep.quote:
hehequote:Op zondag 17 oktober 2010 19:25 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Heb er wel een tientje voor over hoor.quote:Op zondag 17 oktober 2010 19:26 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ja, nee, daar zitten mensen op te wachten
Mooi?quote:Op zondag 17 oktober 2010 19:28 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Aure wat heb je mooie nieuwe Facebookfoto's!!!
Welke was het ookalweer?quote:Op zondag 17 oktober 2010 19:28 schreef Aure het volgende:
Hoe is het?
Film was leuk trouwens! Ook voor volwassenenGewoon een leuke grappige animatiefilm!
quote:Op zondag 17 oktober 2010 19:29 schreef Aure het volgende:
[..]
Mooi?Ik baal er echt van dat ik de camera's niet heb kunnen ontwijken
Ik kijk echt altijd serieusquote:Op zondag 17 oktober 2010 19:30 schreef Stereotomy het volgende:
[..]![]()
Je kijkt alleen zo serieus somsGewoon mooi lachen
quote:Op zondag 17 oktober 2010 19:33 schreef Aure het volgende:
[..]
Ik kijk echt altijd serieusIk lach heel weinig
@Rijst: Despicable Me! Alleen zijn wij dan naar de nederlandse versie geweest.
Ja ik weet niet, ik ben gewoon serieusquote:Op zondag 17 oktober 2010 19:35 schreef Stereotomy het volgende:
[..]Waarom lach je nooit?
Lachen is gezond.
Zal 'm onthouden. Animatiefilms kunnen wel leuk zijn zo eens in de zoveel tijd!quote:Op zondag 17 oktober 2010 19:33 schreef Aure het volgende:
[..]
Ik kijk echt altijd serieusIk lach heel weinig
@Rijst: Despicable Me! Alleen zijn wij dan naar de nederlandse versie geweest.
ze zijn altijd leuk!quote:Op zondag 17 oktober 2010 19:37 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Zal 'm onthouden. Animatiefilms kunnen wel leuk zijn zo eens in de zoveel tijd!
Heb hem uitgeprint en hier opgehangen. Hebbuh?quote:Op zondag 17 oktober 2010 19:36 schreef Aure het volgende:
Hm he ik zie net dat mn dikkop foto opeens foetsie is. Die was wel leukig.
Nee, hij wordt zo weer op FB gezetquote:Op zondag 17 oktober 2010 19:39 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Heb hem uitgeprint en hier opgehangen. Hebbuh?
Doe je goed!quote:Op zondag 17 oktober 2010 19:48 schreef Stereotomy het volgende:
Moet zeggen dat door deze CUL SC ik me eigenlijk overál thuis voel.
Omdat je overal kan Fok!ken?quote:Op zondag 17 oktober 2010 19:48 schreef Stereotomy het volgende:
quote:Op zondag 17 oktober 2010 19:48 schreef Stereotomy het volgende:
quote:Op zondag 17 oktober 2010 19:48 schreef Stereotomy het volgende:
Ookquote:Op zondag 17 oktober 2010 19:52 schreef FutureFairytale het volgende:
ik snap het wel Steer. ik vind het zo leuk dat ik nooit meer echt alleen benals ik alleen ben kan ik altijd hier kijken en meestal is er wel iemand
quote:Op zondag 17 oktober 2010 19:52 schreef FutureFairytale het volgende:
ik snap het wel Steer. ik vind het zo leuk dat ik nooit meer echt alleen benals ik alleen ben kan ik altijd hier kijken en meestal is er wel iemand
Nouja, zo dramatisch is het niet, maar 't voelt wel als thuiskomen hier.quote:Op zondag 17 oktober 2010 19:52 schreef FutureFairytale het volgende:
quote:Op zondag 17 oktober 2010 19:52 schreef Isabeau het volgende:
[..]
![]()
![]()
Behalve 's nachts, dan meestal toch weer niet
Denk ook dat internet voor vroeger eenzame mensen echt een uitkomst is
quote:Op zondag 17 oktober 2010 19:52 schreef Isabeau het volgende:
[..]
![]()
![]()
Dat thuiskomen herken ik, maar ik ben echt wel zenuwachtig voor een meet.quote:Op zondag 17 oktober 2010 19:53 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Nouja, zo dramatisch is het niet, maar 't voelt wel als thuiskomen hier.
Hier kan je zomaar over van alles en nog wat kletsen; het weer voor morgen, voetbalwedstrijden, tv-programma's, je hernia en je oma die kritiek in het ziekenhuis ligt. Of niet en dan lees je gewoon wat mee, zodat je ook weer weet wie er iemand heeft gezoend en wie er lekker eet vanavondquote:Op zondag 17 oktober 2010 19:53 schreef Stereotomy het volgende:
wellicht wel idd
Of voor mensen die grote groepen mensen niet zo goed kunnen verdragen maar online wel F5-helden zijn.
MEET! wanneer?quote:Op zondag 17 oktober 2010 19:55 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Dat thuiskomen herken ik, maar ik ben echt wel zenuwachtig voor een meet.![]()
Het zullen mijn letters wel zijn.
7 jaar gelukquote:
quote:Op zondag 17 oktober 2010 19:55 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Hier kan je zomaar over van alles en nog wat kletsen; het weer voor morgen, voetbalwedstrijden, tv-programma's, je hernia en je oma die kritiek in het ziekenhuis ligt. Of niet en dan lees je gewoon wat mee, zodat je ook weer weet wie er iemand heeft gezoend en wie er lekker eet vanavond
F5-helden!quote:Op zondag 17 oktober 2010 19:53 schreef Stereotomy het volgende:
[..]wellicht wel idd
Of voor mensen die grote groepen mensen niet zo goed kunnen verdragen maar online wel F5-helden zijn.
Op kamers wonen is tofquote:Op zondag 17 oktober 2010 19:53 schreef rijsttafel het volgende:
[..]![]()
Alleenwonen is tof, maar voor een beetje gezelschap is internet echt goed.
Dat dusquote:Op zondag 17 oktober 2010 19:53 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Nouja, zo dramatisch is het niet, maar 't voelt wel als thuiskomen hier.
True, maar geen eigen keuken en dat is dan weer een nadeelquote:Op zondag 17 oktober 2010 19:57 schreef Aure het volgende:
[..]
Op kamers wonen is tofBen je een beetje alleen, maar toch ook weer niet helemaal
HEE Pee! Ouwe makker! *schouderklop*quote:
ja, dan zijn er altijd mensen om tegen te praten. jammer idd dat ik niets kan delen als ik thuiskom van een optreden maar goed; dan ga ik gewoon maar lekker slapenquote:Op zondag 17 oktober 2010 19:52 schreef Isabeau het volgende:
[..]
![]()
![]()
7 jaar eh...hmmquote:
quote:Op zondag 17 oktober 2010 20:00 schreef Isabeau het volgende:
[..]
7 jaar eh...hmm
* Isabeau reikt naald en draad aan
Ik ben waarschijnlijk hopeloos ouderwets. Maar ik belde mensen op of ik werd gebeld. Of ik schreef brieven.quote:Op zondag 17 oktober 2010 19:59 schreef Isabeau het volgende:
Ik kan me niet eens goed voorstellen hoe dat zonder internet zou zijn; alleen wonen. Dat je elke avond thuis komt en er is niemand. Dus je neemt een kat of hond. En tsja, wat moet je dan 's avonds doen. Boekje erbij en op de bank, tv aan. Zoiets. Toch een stuk eenzamer dan weten dat je elk moment online tegen dezelfde groep mensen kan kleppen
Ik hou niet zo van lange telefoongesprekken; dat lukt me maar met 2-3 personen en om die nou elke avond weer te bellen. Hebben vast wat beters te doenquote:Op zondag 17 oktober 2010 20:01 schreef krakkemieke het volgende:
Ik ben waarschijnlijk hopeloos ouderwets. Maar ik belde mensen op of ik werd gebeld. Of ik schreef brieven.
Boeken lezen inderdaad en ehm.. ehm.. Sterren tellen en ehm..quote:Op zondag 17 oktober 2010 19:59 schreef Isabeau het volgende:
Ik kan me niet eens goed voorstellen hoe dat zonder internet zou zijn; alleen wonen. Dat je elke avond thuis komt en er is niemand. Dus je neemt een kat of hond. En tsja, wat moet je dan 's avonds doen. Boekje erbij en op de bank, tv aan. Zoiets. Toch een stuk eenzamer dan weten dat je elk moment online tegen dezelfde groep mensen kan kleppen
quote:
Chill guysquote:Op zondag 17 oktober 2010 19:59 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
HEE Pee! Ouwe makker! *schouderklop*
Oh, ik hoefde dat niet elke avond hoor.quote:Op zondag 17 oktober 2010 20:02 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik hou niet zo van lange telefoongesprekken; dat lukt me maar met 2-3 personen en om die nou elke avond weer te bellen. Hebben vast wat beters te doen
ik zou idd tv kijken of slapen of heel erg gaan nadenken en verdrietig worden.quote:Op zondag 17 oktober 2010 19:59 schreef Isabeau het volgende:
Nu alquote:Op zondag 17 oktober 2010 20:01 schreef ColdFeet het volgende:
Meneer en ik liggen allebei met een laptop in bed. Heus niet eenzaam
Ik weet niet goed wat ik moet zeggen, dus sterkte! en een dikkequote:Op zondag 17 oktober 2010 20:01 schreef AnneX het volgende:
Eigenlijk wil ik alleen maar slapen ofwel in bed liggen.
Toch maar even eruit vanmiddag en twee restaurants gereserveerd voor het 65-jarig huwelijk van de schoonouders. Keuzes !
Op de terugweg patat gegeten die vanmorgen nog een aardappel was.
* schaart zich bij de frites eters vandaag,
quote:Op zondag 17 oktober 2010 20:02 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
[..]
Chill guysMaar meeste van de tijd vind ik het niet erg om alleen te zijn hoor
't Is alleen best leuk om tegen jullie aan te ouwehoeren ipv tegen de katten
Hoewel die wel graag gekriebeld en gekroeld willen worden....dat is dan ook wel weer leuk
Boks!quote:Op zondag 17 oktober 2010 20:01 schreef AnneX het volgende:
* schaart zich bij de frites eters vandaag,
oja bellen. dan bel ik mensen maar die nemen dan niet op of hebben t drukquote:Op zondag 17 oktober 2010 20:01 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ik ben waarschijnlijk hopeloos ouderwets. Maar ik belde mensen op of ik werd gebeld. Of ik schreef brieven.
De hele dag alquote:Op zondag 17 oktober 2010 20:03 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Nu al![]()
Was het zo'n leuk feestje gister?
quote:Op zondag 17 oktober 2010 20:04 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
![]()
![]()
Als ik alleen ben, ben ik alsnog met de tofste persoon die ik ken.
Ik ben blij dat ik het wel doequote:
quote:
Ach, ik heb jaren met plezier alleen gewoond, pas het laatste jaar ging het me tegenstaan.quote:
Ik had er ook geen moeite mee, maar was wel opvallend vaak bij anderen.quote:
het was mij nog niet duidelijk wat je precies hebt, maar volgens mij wordt je nog onderzocht toch? of niet?quote:Op zondag 17 oktober 2010 20:05 schreef AnneX het volgende:
Morgen om 10 uur in het verpleeghuis is de gemeente er om een nieuwe ID te maken voor moeders.
Ben ik er ook, op verzoek van de verzorging.
En de huisarts belde nog even hoe het afgelopen vrijdag is vergaan.
Toch maar eens met de praktijkassistente = aangetrouwde familie overleggen of ik nou werkelijk al die medicijnen ga slikken ?
FF dit klinkt wel heel ergquote:Op zondag 17 oktober 2010 20:03 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ik zou idd tv kijken of slapen of heel erg gaan nadenken en verdrietig worden.
als ik kan kleppen of andermans verhalen kan lezen dan hoef ik niet meer na te denken.
boeken lezen doe ik sowieso al niet
Er zijn meer manieren om niet na te denken te piekeren. Dat heet een hobby. Als je dingen knutselt, pieker je veel minder.quote:Op zondag 17 oktober 2010 20:03 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ik zou idd tv kijken of slapen of heel erg gaan nadenken en verdrietig worden.
als ik kan kleppen of andermans verhalen kan lezen dan hoef ik niet meer na te denken.
boeken lezen doe ik sowieso al niet
Wat een leventje heb jij toch ook hequote:Op zondag 17 oktober 2010 20:05 schreef DarkElf het volgende:
Helemaal gelijk hebben jullie over internet en deze sc
De mr is aan de kook, verse pasta wordt het met tomaat. chilipeper, basilicum, knoflook, olie en parmezaanse kaas...en ik lig lekker languit op de bank, een beetje rond te kijken op internet naar hotelletjes in Kopenhagen enzo...
Moet straks alleen nog even de Eton Mess in elkaar prutsen
Ik heb juist in die tijd ontdekt hoe introvert ik kan zijn geloof ik, vond het vaak heerlijk om er niet uit te gaan.quote:Op zondag 17 oktober 2010 20:07 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik had er ook geen moeite mee, maar was wel opvallend vaak bij anderen.
..zou je dat niet beter met de cardioloog bespreken?quote:Op zondag 17 oktober 2010 20:05 schreef AnneX het volgende:
Morgen om 10 uur in het verpleeghuis is de gemeente er om een nieuwe ID te maken voor moeders.
Ben ik er ook, op verzoek van de verzorging.
En de huisarts belde nog even hoe het afgelopen vrijdag is vergaan.
Toch maar eens met de praktijkassistente = aangetrouwde familie overleggen of ik nou werkelijk al die medicijnen ga slikken ?
quote:
Op bepaalde gebieden heb ik t erg getroffen jaquote:Op zondag 17 oktober 2010 20:07 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Wat een leventje heb jij toch ook he
ik kan niet knutselen. ben niet handig of creatiefquote:Op zondag 17 oktober 2010 20:07 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Er zijn meer manieren om niet na te denken te piekeren. Dat heet een hobby. Als je dingen knutselt, pieker je veel minder.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |