abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_87779886
ieereen naar oostenrijk zoe ik... niemand richting frankrijk?
Dee eerste sneeuw is een feit, bijna 30 cm.. en het blijft koud!
if you'r gonna lie...lie for a friend
if you'r goona cheat...cheat death
if you'r gonna steal...steal a heart
if you're gonna drink...drink with me
pi_87780398
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 23:38 schreef GenesiZ het volgende:

[..]

Thanks, ik nijg ook nog steeds naar de Goliath, al lijkt me de Hero ook wel wat maar is wel ouder. Waarom het vroeg over de lengte, op Marktplaats staan er testboards van Bataleon te koop (zie hierboven) met een ubervette print maar dat zijn Evil Twins met een andere look.
Nee ik heb 1 van de allereerste evil twins geproduceerd, Was destijds alleen voor tests ofzo inderdaad en de print heeft menig dealer nog nooit gezien :Y (kwam ik pas achter toen ik bij burnside stond, tijdens een weddenschap met de baas dat ik toch echt een ET had met een andere print)

Wil alleen nog steeds een keer die london police versie van de world wide weapon van K2 hebben en een arbor.
's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun
pi_87782699
quote:
Op donderdag 21 oktober 2010 00:48 schreef GenesiZ het volgende:

[..]

http://link.marktplaats.nl/382012257

Nog even een update, heb zojuist voor ¤ 189,- een setje Union Force SL's besteld van vorig seizoen :P

Maandag/Dinsdag ophalen!!! *O* *O* *O* *O*
[ afbeelding ]
Union bindingen? Ik vraag me af waarom je de Union bindingen boven de Burton bindingen (Mission) koos?
Dat om te begrijpen, want ik kocht paar maanden terug de Burton Mission...
pi_87782768
Ik las op dit topic ieder profiel staan, wat ieder heeft.
Bijna niemand van jullie draagt de impact short (?) Dat terwijl ik het wel nodig heb :?
pi_87783385
Ben ook geen fan van impact shorts. rails doe ik niet en vallen doe ik eigenlijk nooit. Maar wat ik nog het meest irritante vind van al die bescherming is dat je je kapot zweet met die zooi aan. Echt heb weleens zo`n val broek gedragen en het was haast een rivier in me reet.
  donderdag 21 oktober 2010 @ 10:16:09 #81
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_87784428
quote:
Op donderdag 21 oktober 2010 00:08 schreef JRB het volgende:

[..]

Klopt, maar die heb ik al iets te vaak gezien. Desalniettemin voorlopig onovertrefbaar (even wachten op Deeper idd)

Hier geeft juist de hele voorbereiding mij rillingen. Van z'n ademhaling/hartslag, naar het vrijmaken van de drop in, het zogenaamde nonchalante fluiten en “as soon as I drop in I can’t turn, so I gotta go straight.” _O_
Mooi dat je dan ook even die stilte aan de andere kant van de radio hoort, whehe.
Dat is wel bizar ja
En daarna gewoon echt een straight maken zoals ik hem nog nooit heb gezien. Ik vraag me af hoe hard hij ging 8)7
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  donderdag 21 oktober 2010 @ 10:16:57 #82
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_87784447
quote:
Op donderdag 21 oktober 2010 00:48 schreef GenesiZ het volgende:

[..]

http://link.marktplaats.nl/382012257

Nog even een update, heb zojuist voor ¤ 189,- een setje Union Force SL's besteld van vorig seizoen :P

Maandag/Dinsdag ophalen!!! *O* *O* *O* *O*
[ afbeelding ]
Die heb ik ook.
Koningsbindingen _O_
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
pi_87784680
quote:
Op donderdag 21 oktober 2010 08:58 schreef Rainai het volgende:

[..]

Union bindingen? Ik vraag me af waarom je de Union bindingen boven de Burton bindingen (Mission) koos?
Ik had/heb de Cartels voor 4 jaar, zijn heerlijke bindingen maar ook gelijk de enige bindingen die ik ooit zelf gehad hebt waardoor ik dus geen vergelijkingsmateriaal heb. Ik lees overal dat Union het neusje van de zalm is en aangezien ik het geld 'heb liggen' wil ik ze graag hebben om te kijken of het echt zo goed is. Slechter zal het in ieder geval niet zijn, hooguit gelijk.

Komakie zei dat ze het beste waren, dus ik neem die :D ;)
Mark Meisner Motografie! MarkMeisner.com
pi_87784868
is Komakie niet toevallig vertegenwoordiger voor Union? ;)
  donderdag 21 oktober 2010 @ 10:39:24 #85
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_87785115
quote:
Op donderdag 21 oktober 2010 01:18 schreef remcorkkennykingkong het volgende:
ieereen naar oostenrijk zoe ik... niemand richting frankrijk?
Dee eerste sneeuw is een feit, bijna 30 cm.. en het blijft koud!
Voor mij ligt het anders, want Oostenrijk is zo ongeveer mijn 2de thuis....

Daarnaast is Frankrijk gewoon niet echt leuk. Ik ga elk jaar 1 week naar Vantho en dat doe ik omdat ik daar bijna gratis heen kan, ik met heel veel bekenden ga en het snowboarden blijft.
ik ben in nog wat andere gebieden in Frankrijk geweest en het is gewoon sfeerloos. Fransen zijn vervelend volk, hun gebieden bestaan veel al uit een paar flats, het eten is er ruk en er is geen standaard gezelligheid. Dat laatste kun je natuurlijk zelf creeëren, maar het ademt niets uit.

Oostenrijk daarentegen heeft die dingen wel. De mensen zijn er heel aardig. Zeker zolang je maar normaal doet. Je hebt zo goed als overal de authentieke dorpen. Kamers zijn bijna altijd goed verzorgt, je kunt er super eten en alles bij elkaar zorgt het gewoon voor heel veel gezelligheid. De zogenaamde "gemutlichkeit".

Daarnaast hoef je tegenwoordig niet meer naar Frankrijk om grote gebieden en goede sneeuw te hebben. Dat laatste is sowieso al onzin, aangezien de hoogte van een gebied weinig te maken heeft met de hoeveelheid sneeuw die er valt. Tot op zekere hoogte natuurlijk. Een gebied met een top van 900m of 1 met een top van 3000m zit natuurlijk wel verschil tussen.
Feit is wel dat je vaak in Frankrijk (in de echt hoge gebieden zoals Valtho) wat langer in het seizoen kunt door boarden. Aangezien het wat kouder is.

Oostenrijk is Frankrijk in voorzieningen tegenwoordig ook voorbij gestreefd. Waar de gebieden in Frankrijk altijd veel groter waren, modernere liften hadden en veel vaker funparken en dergelijke hadden, heeft Oostenrijk dat tegenwoordig ook. Sterker nog, de liften in Oostenrijk zijn bijna altijd moderner dan in Frankrijk.
Tegenwoordig heb je in Oostenrijk ook hele grote gebieden met uitdagende pistes.

Meer sneeuw zul je in Frankrijk ook niet hebben. Dat is puur afhankelijk van de luchtstroming van dat seizoen. Soms liggen er pakken sneeuw in Oostenrijk en bijna niets in Frankrijk of andersom.
Voordeel is wel dat Oostenrijk iets lager ligt waardoor er eerder sneeuw zal vallen. Als het te koud is valt er immers ook geen sneeuw. Zeker in januari is Frankrijk een sneeuwarme maand. Door de kou smelt er weinig, maar er komt ook bijna niets bij.

Btw, de eerste sneeuw viel al in augustus ;)

31 augustus 2010, Gerlos:

_O_
  donderdag 21 oktober 2010 @ 10:40:46 #86
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_87785153
quote:
Op donderdag 21 oktober 2010 09:03 schreef Rainai het volgende:
Ik las op dit topic ieder profiel staan, wat ieder heeft.
Bijna niemand van jullie draagt de impact short (?) Dat terwijl ik het wel nodig heb :?
Ik koop zo'n ding als ik een keer op mijn reet gevallen ben en aangezien dat in 15 jaar snowboarden nog nooit gebeurd is blijf ik het niet doen :P
  donderdag 21 oktober 2010 @ 10:43:58 #87
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_87785235
quote:
Op donderdag 21 oktober 2010 08:58 schreef Rainai het volgende:

[..]

Burton bindingen zijn goed, Union bindingen zijn de beste.

Ik heb altijd Burton bindingen gehad. Altijd wel tevreden over geweest, maar Unions zitten toch nog net iets lekkerder. Nergens drukpunten of wat dan ook. Zitten als gegoten. Mijn Burton schoenen passen er beter in dan in een Burton binding. Zo goed zijn ze :)

quote:
Op donderdag 21 oktober 2010 10:25 schreef GenesiZ het volgende:
Komakie zei dat ze het beste waren, dus ik neem die :D ;)
Iemand die het begrijpt :P

quote:
Op donderdag 21 oktober 2010 10:31 schreef rooneyelst het volgende:
is Komakie niet toevallig vertegenwoordiger voor Union? ;)
Geen vertegenwoordiger, maar ik verkoop ze wel ;)

Aangezien ik niets verkoop waar ik niet achter sta kan ik niet anders zeggen dan dat het topbindingen zijn :)
  donderdag 21 oktober 2010 @ 10:52:50 #88
74276 saaw
fight harder or walk away
pi_87785503
Ik draag wel crashpants, vind het heerlijk :Y Hard van een rails of box pleuren is ook geen enkel probleem meer :D

Ben het trouwens volkomen met Komakie eens als het over Oostenrijk/Frankrijk gaat.
Ik breng al jaren kerst en oud&nieuw door in Zell am See en vind het altijd reuze gezellig. Dit jaar eindelijk ook eens Krampus zien, daar ben ik wel heel benieuwd naar.
an urge to help mankind overcomes me
pi_87785731
Ben vorig jaar met oud&nieuw in Valtho geweest met vrieden maar dat haalde het bij lange na niet bij Oostenrijk met oud & nieuw.
Daarnaast schrok ik me rot toen ik dorst had en op de berg even wat ging drinken (klein cola'tje) en daarne 5/6 neer moest leggen. Dat heb ik nog nooit meegemaakt in Oostenrijk. (ik snap dat het dorp erg hoog ligt en de weg erheen vrij lang is, maar toch)
En het eten is ook niet overal van de kwaliteit zoals je die in Oostenrijk wel vaak heb.
Dit jaar maar weer naar Fieberbrunn dus O+ .
If You're Not Moving Forwards, You're Moving Backwards
pi_87785776
Impact pants is voor mensen die zittend hun bindingen vast maken en het vervelend vinden dat ze een natte reet krijgen :')

En union zijn goede bindingen, maar ride heeft mijn voorkeur. *O*
's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun
pi_87785786
Ik ben dus helemaal gek van Frankrijk en dus ook van de pistes daar. Maar ik weet ook wel dat de gezelligheid in Oostenrijk toch wel beter is. Maar zolang ik het nog naar me zin heb in Tignes blijf ik daar lekker rond cruisen!

En als je naar Frankrijk gaat moet je oko niet naar Valtho gaan aangezien heeeeeel nederland daar vertoeft. Zoek eens de wat kleinere dorpjes op en laat je verrassen ;) (lijk wel een reisbureau)
  donderdag 21 oktober 2010 @ 11:53:36 #92
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_87787310
quote:
Op donderdag 21 oktober 2010 10:52 schreef saaw het volgende:
Ik draag wel crashpants, vind het heerlijk :Y Hard van een rails of box pleuren is ook geen enkel probleem meer :D

Ben het trouwens volkomen met Komakie eens als het over Oostenrijk/Frankrijk gaat.
Ik breng al jaren kerst en oud&nieuw door in Zell am See en vind het altijd reuze gezellig. Dit jaar eindelijk ook eens Krampus zien, daar ben ik wel heel benieuwd naar.
Ik heb 1 keer Krampus gezien en dat is totaal wat anders dan Sinterklaas in Nederland. Wel leuk om een keer meegemaakt te hebben.
Voor de mensen die Krampus niet kennen:
Het is het hulpje van Sinterklaas in Oostenrijk, maar hij ziet er een heel stuk minder lief en aardig uit dan de Zwarte Piet. :D

Wat Marco zei over de prijzen had ik nog niet eens aan gedacht, maar is ook zo.
Afgelopen afsluitingsweek gingen we een keer s'avonds op de berg eten om daarna met fakkels naar beneden te skiën/boarden.
Ze hadden op elke tafel flessen met water neergezet. Lijkt sociaal (dat is al heel wat voor fransen). Uiteindelijk zat dat water zo vol met rotzooi dat iedereen die er van gedronken heeft de rest van de week diaree heeft gehad. Aangezien bijna iedereen al in zag dat het smerig spul was gingen we toch maar aan de normale dranken. Wat resulteerde in ¤4.50 voor een cola'tje |:(
  donderdag 21 oktober 2010 @ 11:56:55 #93
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_87787426
quote:
Op donderdag 21 oktober 2010 11:03 schreef rooneyelst het volgende:
Ik ben dus helemaal gek van Frankrijk en dus ook van de pistes daar. Maar ik weet ook wel dat de gezelligheid in Oostenrijk toch wel beter is. Maar zolang ik het nog naar me zin heb in Tignes blijf ik daar lekker rond cruisen!

En als je naar Frankrijk gaat moet je oko niet naar Valtho gaan aangezien heeeeeel nederland daar vertoeft. Zoek eens de wat kleinere dorpjes op en laat je verrassen ;) (lijk wel een reisbureau)
Waarom van de pistes daar? tegenwoordig heb je in Oostenrijk genoeg gebieden die vergelijkbaar zijn.
Maar zolang je het ergens naar je zin hebt hoef je het natuurlijk niet te veranderen :)

Zoals ik al zei ben ik in meerdere dorpjes geweest. Ook dorpen die niet zo nederlands georienteerd zijn, maar feit blijft dat de franse mentaliteit/gastvrijheid gewoon k*t is.
pi_87787717
Ook de offpiste mogelijkheden zijn daar eindeloos was ik er even vergeten bij te vermelden. Maar inderdaad oostenrijk heeft ook wel wat.

En fransen doen niet aan gastvrijheid haha daar moet je even aan wennen en ik weet ook wel dat ze vreselijk vervelend zijn en geen engels spreken of het meestal gewoon vertikken. Heb redelijk wat discussies gehad met ze in het frans waarom ze niet gewoon engels praten als ze het wel kunnen en dan zeggen ze heel droog"jij bent hier te gast jij past je maar aan" Kan ik me ergens wel in vinden maar het getuigt idd niet van gastvrijheid zoals wij dat kennen.

Welke gebieden kan jij me aanraden in oostenrijk? Ben in zell am see,saalbach,mayrhofen en tirol gweest. Maar denk dat een aantal wel hetzelfde gebied zijn.
  donderdag 21 oktober 2010 @ 12:50:08 #95
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_87789122
quote:
Op donderdag 21 oktober 2010 12:08 schreef rooneyelst het volgende:
Ook de offpiste mogelijkheden zijn daar eindeloos was ik er even vergeten bij te vermelden. Maar inderdaad oostenrijk heeft ook wel wat.
Oostenrijk heeft ook veel off-piste, maar het is wel wat anders. Aangezien Oostenrijk wat minder hoog is heb je veel meer treeruns.
In mijn gebied heb je een afdaling waarbij je bovenaan een super vet open stuk hebt en later gaat dat over in een treerun. Geniaal _O_

quote:
En fransen doen niet aan gastvrijheid haha daar moet je even aan wennen en ik weet ook wel dat ze vreselijk vervelend zijn en geen engels spreken of het meestal gewoon vertikken. Heb redelijk wat discussies gehad met ze in het frans waarom ze niet gewoon engels praten als ze het wel kunnen en dan zeggen ze heel droog"jij bent hier te gast jij past je maar aan" Kan ik me ergens wel in vinden maar het getuigt idd niet van gastvrijheid zoals wij dat kennen.
Ik kan me daar niet in vinden. Gastvrijheid betekent geld verdienen en dus moet jij geven wat de klant wil. Als iemand in jouw land wil wonen, moet je je aanpassen. Ben je tourist, is het een stukje gastvrijheid en dat is wel waar je het geld mee moet verdienen.

quote:
Welke gebieden kan jij me aanraden in oostenrijk? Ben in zell am see,saalbach,mayrhofen en tirol gweest. Maar denk dat een aantal wel hetzelfde gebied zijn.
Mayrhofen is vet.
Zillertal Arena is ontdek je plekje wat poeder betreft. Ook super chill om te cruzen maar erg nederlands
Nassfeld heeft mooie poeder.
Ischl heeft vette poeder.
Solden is wel aardig, maar wel een beetje nederlands.
Hoch Zillertal heeft hele mooie pistes en een hele mooie poederlijn :)
Omgeving Innsbruck is super veelzijdig (maar je zit wel in een stad)
Schladming is ook compleet.
Serfaus - Fiss - Ladis voor kilometers.

Allemaal trouwens wel aardig grote gebieden.
pi_87791469
Over poeder gesproken, valt me op dat niemand een specifiek pow board heeft. Zijn toch wel aardig wat mensen hier die het kunnen verantwoorden denk ik.

Droom nog steeds van een Fish, maar Malolo of K2 Gyrator, Capita Charlie Slasher ed heb ik ook geen probleem mee 8-)

Oh, en ik prefereer ook Oostenrijk, maar ben nu nog volledig cheap ass studenten wintersportreisjes aan het uitbuiten. Frankrijk dus. Niet dat het allemaal zo verschrikkelijk is als jullie doen voorkomen hoor. Alsof je er niet eens fatsoenlijk kunt boarden.
pi_87793066
Volgens mij zegt niemand dat je in Frankrijk niet fatsoenlijk kan boarden hoor, alleen de sfeer eromheen is gewoon zo anders vergeleken met Oostenrijk.
Volgens mij is de Volkl Selecta van Komakie redelijk pow gericht.
If You're Not Moving Forwards, You're Moving Backwards
  donderdag 21 oktober 2010 @ 14:31:51 #98
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_87793091
quote:
Op donderdag 21 oktober 2010 13:53 schreef JRB het volgende:
Over poeder gesproken, valt me op dat niemand een specifiek pow board heeft. Zijn toch wel aardig wat mensen hier die het kunnen verantwoorden denk ik.

Droom nog steeds van een Fish, maar Malolo of K2 Gyrator, Capita Charlie Slasher ed heb ik ook geen probleem mee 8-)
Ik heb een poederplank. Een Vokl Selecta 163.
Maar wel van een jaar of 5 geleden.
Wel een erg stylish plankje: Hout look enzo.

Ik rij er alleen niet veel meer op aangezien ik tegenwoordig een rocker heb. Daar kan ik bijna vergelijkbaar mee poeder rijden en nog switch ook. Dat maakt het gewoon makkelijker om daar mee te rijden. Als er echt veel poeder ligt is die Selecta nog wel even lekker, maar het verschil is zo klein geworden met die T.Rice dat ik het eigenlijk niet meer echt zinvol vind om mijn bindingen om te gaan schroeven.

Boardje carved trouwens wel super chill op de piste. Alleen jammer dat ik meer wil op de piste dan alleen maar carven. Ik gebruik hem alleen nog soms als het dus echt diepe poeder ligt. Bindingen max naar achteren en gaan :D

Misschien volgend seizoen ofzo dat ik ergens nog een poederplankje met rocker. Alleen dan liever niet een tapered model zoals een Selecta of een Fish. Dan kun je bijna geen switch meer rijden. Die K2 Gyrator is dan wel een uitkomst :D

Ik denk dat ik die Selecta toch maar weer een keertje mee neem voor de winter. :P

quote:
Oh, en ik prefereer ook Oostenrijk, maar ben nu nog volledig cheap ass studenten wintersportreisjes aan het uitbuiten. Frankrijk dus. Niet dat het allemaal zo verschrikkelijk is als jullie doen voorkomen hoor. Alsof je er niet eens fatsoenlijk kunt boarden.
Kun je ook niet :P

Tuurlijk kun je wel goed boarden in Frankrijk. Er zijn alleen veel mensen die roepen dat je voor het skiën naar Frankrijk moet omdat het allemaal grootser en beter is, maar dat is allang niet meer zo. Vroeger wel, maar tegenwoordig niet meer en aangezien ik Oostenrijk in zo ongeveer alle andere opzichten beter vind dan Frankrijk ga ik toch duidelijk voor Oostenrijk.
pi_87793564
quote:
Op donderdag 21 oktober 2010 10:39 schreef Komakie het volgende:

[..]

Voor mij ligt het anders, want Oostenrijk is zo ongeveer mijn 2de thuis....

Daarnaast is Frankrijk gewoon niet echt leuk. Ik ga elk jaar 1 week naar Vantho en dat doe ik omdat ik daar bijna gratis heen kan, ik met heel veel bekenden ga en het snowboarden blijft.
ik ben in nog wat andere gebieden in Frankrijk geweest en het is gewoon sfeerloos. Fransen zijn vervelend volk, hun gebieden bestaan veel al uit een paar flats, het eten is er ruk en er is geen standaard gezelligheid. Dat laatste kun je natuurlijk zelf creeëren, maar het ademt niets uit.

Oostenrijk daarentegen heeft die dingen wel. De mensen zijn er heel aardig. Zeker zolang je maar normaal doet. Je hebt zo goed als overal de authentieke dorpen. Kamers zijn bijna altijd goed verzorgt, je kunt er super eten en alles bij elkaar zorgt het gewoon voor heel veel gezelligheid. De zogenaamde "gemutlichkeit".

Daarnaast hoef je tegenwoordig niet meer naar Frankrijk om grote gebieden en goede sneeuw te hebben. Dat laatste is sowieso al onzin, aangezien de hoogte van een gebied weinig te maken heeft met de hoeveelheid sneeuw die er valt. Tot op zekere hoogte natuurlijk. Een gebied met een top van 900m of 1 met een top van 3000m zit natuurlijk wel verschil tussen.
Feit is wel dat je vaak in Frankrijk (in de echt hoge gebieden zoals Valtho) wat langer in het seizoen kunt door boarden. Aangezien het wat kouder is.

Oostenrijk is Frankrijk in voorzieningen tegenwoordig ook voorbij gestreefd. Waar de gebieden in Frankrijk altijd veel groter waren, modernere liften hadden en veel vaker funparken en dergelijke hadden, heeft Oostenrijk dat tegenwoordig ook. Sterker nog, de liften in Oostenrijk zijn bijna altijd moderner dan in Frankrijk.
Tegenwoordig heb je in Oostenrijk ook hele grote gebieden met uitdagende pistes.

Meer sneeuw zul je in Frankrijk ook niet hebben. Dat is puur afhankelijk van de luchtstroming van dat seizoen. Soms liggen er pakken sneeuw in Oostenrijk en bijna niets in Frankrijk of andersom.
Voordeel is wel dat Oostenrijk iets lager ligt waardoor er eerder sneeuw zal vallen. Als het te koud is valt er immers ook geen sneeuw. Zeker in januari is Frankrijk een sneeuwarme maand. Door de kou smelt er weinig, maar er komt ook bijna niets bij.

Btw, de eerste sneeuw viel al in augustus ;)

31 augustus 2010, Gerlos:
[ afbeelding ]

_O_
Amen!

quote:
Op donderdag 21 oktober 2010 12:50 schreef Komakie het volgende:

[..]

Oostenrijk heeft ook veel off-piste, maar het is wel wat anders. Aangezien Oostenrijk wat minder hoog is heb je veel meer treeruns.
In mijn gebied heb je een afdaling waarbij je bovenaan een super vet open stuk hebt en later gaat dat over in een treerun. Geniaal _O_
Roadtrip?? ;)
Mark Meisner Motografie! MarkMeisner.com
  donderdag 21 oktober 2010 @ 15:08:12 #100
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_87794403
Mijn gear uit de OP klopt trouwens voor geen meter meer....

Er staat:
quote:
Komakie - Thomas
Stats: 192,95,11,1982
Board: Lib Tech T.Rice BTX 161.5, Volkl Selecta 163
Binding: Burton Triad, Burton Cartel
Boot: Burton Driver X
Goggle: Anon Realm Tokyo, Anon Realm Birds of Prey
Protectie: Red Hi-Fi Pinstripe (helm), Dainese Backprotector
Audio: Skullcandy Hesh Green, Skullcandy Recruit Mix, iPod Classic 60
Het moet inmiddels zijn:
Komakie - Thomas
Stats: 192,95,11,1982
Board: Lib Tech T.Rice C2BTX 161.5 HP, Bataleon Enemy+++ 164, Volkl Selecta 163
Binding: Union Force SL
Boot: Burton Driver X
Goggle: Anon Realm Tokyo, Anon Realm Birds of Prey
Protectie: Red Hi-Fi Pinstripe (helm), Dainese Backprotector
Audio: Skullcandy GI Denim, Skullcandy Icon, iPod Classic 60

Wie past dat aan :?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')