ik durf niet te zeggen dat het aan je techniek ligt aangezien ik je nog nooit heb zien snowboarden. Laat ik daar maar mee beginnen. Het enige zinnige wat ik er over kan zeggen dat je zeker niet verkrampt moet gaan staan. Spanning op je voeten zetten (door bijvoorbeeld je tenen te krommen) helpt niet met snowboarden en als je er niets aan hebt kun je het beter achterwege latenquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 22:04 schreef ChumChum het volgende:
*Grote knip*
Bij mij was het probleem opgelost door de binding van mijn voorste voet een wat grotere hoek te geven. Board nu op 23 graden voor en -15 graden achter. Probleem was toen weg.quote:
Wat voor board is dat? Ik heb nog iemand die opzoek is naar een goed flexibel boardje (hij heeft 3 jaar ervaring, en kan niet extreem goed boarden)quote:Op woensdag 20 oktober 2010 10:03 schreef Komakie het volgende:
[..]
Jammer genoeg geen aanbiedingen meer. Ik heb nog 1 boardje liggen. Een Fun.Kink 153.
Als je er nog iemand voor weet
Ik voor poeder rijden geen langere Evil Twin nemen. Het blijft een freestyleboardje. Of je moet er veel setback aan meegeven, maar dat rijdt met een freestyle-/twinboard niet echt lekker gezien de flex.
Ik zou voor een directional gaan die iets langer is dan 155. Ik blijf bij de Goliath...
De Goliath is niet zo slap. Lekker allmountain board waar je mee kunt knallen, maar ook nog wel een beetje kunt freestylen.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 12:35 schreef M3rcury het volgende:
[..]
Bij mij was het probleem opgelost door de binding van mijn voorste voet een wat grotere hoek te geven. Board nu op 23 graden voor en -15 graden achter. Probleem was toen weg.
[..]
Wat voor board is dat? Ik heb nog iemand die opzoek is naar een goed flexibel boardje (hij heeft 3 jaar ervaring, en kan niet extreem goed boarden)
Net zo lang als ik, 1.96. Hij weegt denk ik tussen de 80 en 85kg. Stuur anders ff een mail/pm dan zal ik het aan hem doorgeven!quote:Op woensdag 20 oktober 2010 12:49 schreef Komakie het volgende:
[..]
De Goliath is niet zo slap. Lekker allmountain board waar je mee kunt knallen, maar ook nog wel een beetje kunt freestylen.
Hoe lang is die persoon? Ik heb nog een Bataleon Fun.Kink 153 in de aanbieding. Lekker flexibel freestyle boardje
153 is een "tikkie" aan de korte kantquote:Op woensdag 20 oktober 2010 12:51 schreef M3rcury het volgende:
[..]
Net zo lang als ik, 1.96. Hij weegt denk ik tussen de 80 en 85kg. Stuur anders ff een mail/pm dan zal ik het aan hem doorgeven!
Edit: ik moet wel lezen, 153 is wel erg kort![]()
quote:Afhankelijk waar je naar toe gaat erg druk.Op woensdag 20 oktober 2010 17:05 schreef boem-dikkie het volgende:
Hoppa. Ik kan ook weer hoi zeggen hier. Ga 2e kerstdag een week naar Tirol. Benieuwd hoe dat is qua drukte rond die tijd. De enige keren dat ik ben geweest waren steeds weekendjes naar Sierra Nevada in Spanje. En dat was gewoon tussendoor, niet in het hoogseizoen.
quote:Ach we zitten midden op de piste in een hotel. Erg mooi. Sowieso denk ik wel mooi met die kerstige sfeer. Ik heb er zin in, wordt vast gezellig.Op woensdag 20 oktober 2010 18:08 schreef Komakie het volgende:
[..]
Afhankelijk waar je naar toe gaat erg druk.
Zeker in de gebieden waar nogal wat nederlanders komen.
Ik heb er net een paar dagen bij geregeld. We zouden eerst donderdagavond voor de kerstvakantie weg gaan.
Nu dinsdagavond
In het kader van "enjoy every day" hebben we er toch weer 2 daagjes bij geregeld
quote:Ik heb al 9 jaar geen kerst en nieuwjaar in Nederland gevierd, bevalt prima.Op woensdag 20 oktober 2010 20:05 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Ach we zitten midden op de piste in een hotel. Erg mooi. Sowieso denk ik wel mooi met die kerstige sfeer. Ik heb er zin in, wordt vast gezellig.
quote:Helaas, ik wil wel weer graag een Bataleon maar dan iets stijver dan de ET. Heb jij ET met de test/demo print? (meest rechtse)Op woensdag 20 oktober 2010 18:10 schreef KneusTeun het volgende:
@GenesiZ: Wil je je evil twin niet ruilen tegen een Capita foto fetish158.
Mijn eigen Evil twin blijkt nogal special te zijn en wil ik wat zuiniger mee aan doen
quote:Thanks, ik nijg ook nog steeds naar de Goliath, al lijkt me de Hero ook wel wat maar is wel ouder. Waarom het vroeg over de lengte, op Marktplaats staan er testboards van Bataleon te koop (zie hierboven) met een ubervette print maar dat zijn Evil Twins met een andere look.Op woensdag 20 oktober 2010 10:03 schreef Komakie het volgende:
[..]
Jammer genoeg geen aanbiedingen meer. Ik heb nog 1 boardje liggen. Een Fun.Kink 153.
Als je er nog iemand voor weet
Ik voor poeder rijden geen langere Evil Twin nemen. Het blijft een freestyleboardje. Of je moet er veel setback aan meegeven, maar dat rijdt met een freestyle-/twinboard niet echt lekker gezien de flex.
Ik zou voor een directional gaan die iets langer is dan 155. Ik blijf bij de Goliath...
quote:Dit wordt mijn eerste keer níet in Nederland. Zal wel geen heel groots feest worden met Oud&Nieuw want al mijn vrienden zitten wel in Nederland. Ga met de schoonfamilie, maar wordt vast ook leuk. Gezellig met vriendinlief.Op woensdag 20 oktober 2010 20:21 schreef Komakie het volgende:
[..]
Ik heb al 9 jaar geen kerst en nieuwjaar in Nederland gevierd, bevalt prima.
quote:Leuk stukje, maar geen kippenvel bij mij. Doe mij deze maar (vanaf 1:00) Ik heb ook een keer een plaatje gezien van volgends mij Jeremy Jones die een berg op klom, met z'n board in z'n handen tegen een megasteile wand, dat was ook vet kippenvel.Op woensdag 20 oktober 2010 19:44 schreef JRB het volgende:
Nog een kippenvelfilmpje van Terje
http://whitelines.mpora.c(...)der-line-alaska.html
In Now/Here zit een vergelijkbare scene met Frederik Kalbermatten.
quote:Hmmm heb je daar een linkje van?Op woensdag 20 oktober 2010 23:38 schreef GenesiZ het volgende:
[..]
Thanks, ik nijg ook nog steeds naar de Goliath, al lijkt me de Hero ook wel wat maar is wel ouder. Waarom het vroeg over de lengte, op Marktplaats staan er testboards van Bataleon te koop (zie hierboven) met een ubervette print maar dat zijn Evil Twins met een andere look.
quote:Als dat liedje van de Foo Fighters in kicktOp woensdag 20 oktober 2010 23:47 schreef GenesiZ het volgende:
[..]
Leuk stukje, maar geen kippenvel bij mij. Doe mij deze maar (vanaf 1:00) Ik heb ook een keer een plaatje gezien van volgends mij Jeremy Jones die een berg op klom, met z'n board in z'n handen tegen een megasteile wand, dat was ook vet kippenvel.
quote:Klopt, maar die heb ik al iets te vaak gezien. Desalniettemin voorlopig onovertrefbaar (even wachten op Deeper idd)Op woensdag 20 oktober 2010 23:47 schreef GenesiZ het volgende:
[..]
Leuk stukje, maar geen kippenvel bij mij. Doe mij deze maar (vanaf 1:00) Ik heb ook een keer een plaatje gezien van volgends mij Jeremy Jones die een berg op klom, met z'n board in z'n handen tegen een megasteile wand, dat was ook vet kippenvel.
quote:http://link.marktplaats.nl/382012257Op woensdag 20 oktober 2010 23:54 schreef Komakie het volgende:
[..]
Hmmm heb je daar een linkje van?
Die boards met die tekst erop zijn testboards. Ben benieuwd wie ze verkoopt.
Me vriendin vind die print ook al wel cool.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |