abonnement Unibet Coolblue
pi_87670197
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 13:39 schreef Komakie het volgende:

[..]

Ehm.... wel een beetje goed lezen. Ze willen dat wij mee gaan. Voor vast zeg maar ;)
Ah, op die manier. Dan zou ik er idd wel wat dieper over nadenken. je laat wel alles in NL achter.
W0ei ?
  maandag 18 oktober 2010 @ 13:42:59 #27
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_87670247
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 13:41 schreef M3rcury het volgende:

[..]

Ah, op die manier. Dan zou ik er idd wel wat dieper over nadenken. je laat wel alles in NL achter.
Dat sowieso.
Nu hebben mijn vriendin en ik het er wel al heel vaak over gehad om een keer daar te gaan wonen, maar concreet....
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_87673233
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 10:33 schreef Komakie het volgende:

[..]

Klopt, maar alleen de gedachte van een nieuwe film van Brain Farm met Travis Rice is al gruwelijk :9~
Iemand een idee wanneer Deeper uit komt?
[..]

Ik vind US nooit zo leuk. Regelmatig een beetje van die binkies :P
Heb ergens gelezen dat de dvd en blu-ray eind van de maand worden verscheept weet niet of de dvd al verstuurd is.
De film heeft nu al elke week wel ergens een premiere (afgelopen vrijdag hier in amsterdam, en aankomende vrijdag ook nog een keer). De mensen die bij de premiere waren kregen iedergeval allemaal een dvd + goodiebag :D . Heb nog niks op de bekende sites gezien iig.
If You're Not Moving Forwards, You're Moving Backwards
pi_87674381
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 13:42 schreef Komakie het volgende:

[..]

Dat sowieso.
Nu hebben mijn vriendin en ik het er wel al heel vaak over gehad om een keer daar te gaan wonen, maar concreet....
Is altijd een grote stap. Enig idee waar precies in Kärnten? Als het regio Hermagor/Nassfeld is, helpt het je misschien om makkelijker een beslissing te maken.

Nassfeld is namelijk een erg relaxed gebied, en zomers is Kärnten sowieso erg goed te doen. Bovendien zit je binnen no-time in Italië of Slovenië/Kroatische kust als je even weg zou willen.
  maandag 18 oktober 2010 @ 16:14:19 #30
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_87676147
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 15:28 schreef JRB het volgende:

[..]

Is altijd een grote stap. Enig idee waar precies in Kärnten? Als het regio Hermagor/Nassfeld is, helpt het je misschien om makkelijker een beslissing te maken.

Nassfeld is namelijk een erg relaxed gebied, en zomers is Kärnten sowieso erg goed te doen. Bovendien zit je binnen no-time in Italië of Slovenië/Kroatische kust als je even weg zou willen.
Geen idee waar dat precies zou moeten zijn. Ik heb ze er zelf ook nog niet over gesproken.

Maar dan nog, het was maar een hersenspinsel van ze. Dat hebben ze wel vaker. Van de 10 plannen/ideeën die ze hebben komt er over het algemeen 1 of 2 :P
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  maandag 18 oktober 2010 @ 20:42:39 #31
28280 Fugie
Porsche _O_
pi_87687968
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 11:06 schreef Komakie het volgende:

[..]

Ik weet nog wel met mijn anwarter.
We hadden een kennismakingsavond in Snowworld. Toen zaten er ook een paar van die gastjes bij. Als een gek naar beneden in die koelkast.
Toen gingen we op de gletser boarden, gingen ze regelmatig onderuit op een rode piste :')

Naar mijn mening is snowboarden niet (alleen) een beetje freestylen. Het heeft tegenwoordig meer de overhand, maar een beetje railtjes kunnen rijden en springen.... tja leuk, maar als je dat alleen kan is er geen hol aan.
hoewel alleen bochten draaien natuurlijk ook niets is....
je mag pas meepraten als je de harakiri heb gedaan, en dan niet zittend :P

Broertje die een boom tegenkwam:
  maandag 18 oktober 2010 @ 20:46:45 #32
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_87688177
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 20:42 schreef Fugie het volgende:

[..]

je mag pas meepraten als je de harakiri heb gedaan, en dan niet zittend :P

Broertje die een boom tegenkwam:
[ afbeelding ]
De harde kiwi :P

Die is helemaal niet zo super moeilijk. Als de kanten van je board maar een beetje goed geslepen zijn voor de grip.
Ik zeg altijd, het is en blijft een piste. Als een pistebully het kan prepareren kan ik er vanaf :)
Mits er sneeuw op ligt natuurlijk :P

Btw, ik zie geen broertje.... of is dat ook de grap? :P
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  maandag 18 oktober 2010 @ 20:49:32 #33
28280 Fugie
Porsche _O_
pi_87688309
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 20:46 schreef Komakie het volgende:

[..]

De harde kiwi :P

Die is helemaal niet zo super moeilijk. Als de kanten van je board maar een beetje goed geslepen zijn voor de grip.
Ik zeg altijd, het is en blijft een piste. Als een pistebully het kan prepareren kan ik er vanaf :)
Mits er sneeuw op ligt natuurlijk :P
Beetje met je board gooien en dan weer 10 meter remmen, verder kwam ik niet :P Maar dan op het laatste stukje kan je behoorlijk het gas erop doen, alleen leggen ze er dan weer een kruising neer :s

Maar poeder rijden is 10x vetter dan beetje als aapjes door de lucht vliegen, bovendien kan je redelijk pijnloos en 'veilig' poeder rijden.
  maandag 18 oktober 2010 @ 20:49:53 #34
28280 Fugie
Porsche _O_
pi_87688330
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 20:46 schreef Komakie het volgende:

[..]

De harde kiwi :P

Die is helemaal niet zo super moeilijk. Als de kanten van je board maar een beetje goed geslepen zijn voor de grip.
Ik zeg altijd, het is en blijft een piste. Als een pistebully het kan prepareren kan ik er vanaf :)
Mits er sneeuw op ligt natuurlijk :P

Btw, ik zie geen broertje.... of is dat ook de grap? :P
Rechts van het boompje zie je net zijn hoofd :P
pi_87694171
Ken 'm niet, maar dat valt toch reuze mee? Lijkt op die foto eerder een ongeprepareerde blauwe/rode piste. Alvast sorry voor enig heiligschennis :P

Ooit eens een van een van de steilste FIS reuzenslalom pistes in het circuit gegaan. Nadat ie wedstrijd geprepareerd was. Da's dus niet lachen, aangezien je het officieel geen sneeuw meer kan noemen.
pi_87695546
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 15:03 schreef MarcoD het volgende:

[..]

Heb ergens gelezen dat de dvd en blu-ray eind van de maand worden verscheept weet niet of de dvd al verstuurd is.
De film heeft nu al elke week wel ergens een premiere (afgelopen vrijdag hier in amsterdam, en aankomende vrijdag ook nog een keer). De mensen die bij de premiere waren kregen iedergeval allemaal een dvd + goodiebag :D . Heb nog niks op de bekende sites gezien iig.
Klopt :)

De film an sich is niet heel vernieuwd. Met die crew had er imho meer in gezeten. Ook draaide het veelal om Jones himself, iets meer aandacht voor Xavier de le Rue had niet mistaan. Overigens staan op vimeo een aantal plugs. Dit is toch best heftig http://vimeo.com/14613795. Hopelijk beschik ik over een aantal jaar ook voldoende kennis en kunde om te touren door de bergen.

Misschien een beetje vloeken in de kerk maar dit zijn ook erg fijne beelden; http://www.candidekamera.com/cinemaroom/Kamera2/Kamera2.html. Alleen jammer van de overdreven lange intro.

Afgelopen weekend voor het eerst naar snowworld geweest. Omdat mijn eigen board niet in de auto paste en ik geen zin had om een heel stuk te rijden om een snowboard mee te nemen heb ik zo'n huur board genomen. Zouden ze die dingen wel eens onderhouden? Wat verder opviel was dat sommige huurboards in duck stonden en andere niet. Er werd niet gevraagd waar je voorkeur naar uit ging, link of rechts voor en veel succes... Verder vraag ik mij af waarmee ze zo'n hal vullen, sneeuw is het niet echt te noemen. Al met al leuk voor een uurtje maar daarna was het wel weer genoeg. Zo'n hal is echt te kort, te vlak en te druk om lekker je ding te doen.
pi_87695557
Dat is dus deze (niet die op de foto hierboven)

Vindt het altijd wel grappig dat als je in die stoeltjeslift zit die langs de harakiri loopt dat je af en toe skiers ziet vallen en waarvan dan soms de ski losgaat en deze vervolgens in 5 seconden beneden ligt :9 .
If You're Not Moving Forwards, You're Moving Backwards
  dinsdag 19 oktober 2010 @ 08:46:31 #38
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_87702283
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 20:49 schreef Fugie het volgende:

[..]

Beetje met je board gooien en dan weer 10 meter remmen, verder kwam ik niet :P Maar dan op het laatste stukje kan je behoorlijk het gas erop doen, alleen leggen ze er dan weer een kruising neer :s

Maar poeder rijden is 10x vetter dan beetje als aapjes door de lucht vliegen, bovendien kan je redelijk pijnloos en 'veilig' poeder rijden.
Heel actief boarden. Goed op je kanten staan, hoog laag beweging (hoog in de bocht, door je knieën uit de bocht voor kanten druk) en een beetje mazzel hebben dat je geen rare hobbel tegen komt :P

Poeder rijden op een hang die zo steil is, dat is lekker :)

quote:
Op maandag 18 oktober 2010 20:49 schreef Fugie het volgende:

[..]

Rechts van het boompje zie je net zijn hoofd :P
Ah ok :P

[ Bericht 0% gewijzigd door Komakie op 19-10-2010 08:55:44 ]
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  dinsdag 19 oktober 2010 @ 08:54:10 #39
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_87702376
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 22:38 schreef JRB het volgende:
Ken 'm niet, maar dat valt toch reuze mee? Lijkt op die foto eerder een ongeprepareerde blauwe/rode piste. Alvast sorry voor enig heiligschennis :P

Ooit eens een van een van de steilste FIS reuzenslalom pistes in het circuit gegaan. Nadat ie wedstrijd geprepareerd was. Da's dus niet lachen, aangezien je het officieel geen sneeuw meer kan noemen.
Deze is nog een heel stuk steiler ;)

Dit is een iets beter plaatje denk ik als je de steilheid wilt zien:



Op het steilste punt 75%.
Ook wel de steilste piste van Oostenrijk.
Hier een linkje naar wat info over de piste:
http://www.google.nl/imgr(...)a%3DN%26tbs%3Disch:1

73 helikopter vluchten per seizoen....

Ik heb hem 1 keer gedaan, de persoon waarmee ik was (skier :') ) kan echt wel redelijk skiën. Hij viel ergens bovenin. Ongeveer bij dat 6de lawinehek van boven (die kleine) denk ik. Hij is helemaal naar beneden geschoven tot aan ongeveer dat onderste rode vangnet aan de rechtkant. Dat is iets van 100m denk ik. Hij kon niet stoppen met glijden. Om maar even aan te geven hoe steil hij is ;)
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_87703282
De Harikiri! *O* Vorig jaar ook gedaan. Was nog best prima te doen op een snowboard. Ogen dicht en gaan! *O* :D
  dinsdag 19 oktober 2010 @ 11:20:00 #41
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_87706021
Het blijft een piste, dus als je goed kunt boarden is het te doen :)
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_87720656
Ah de Harikiri... die heb ik ook een jaar of 11 geleden gedaan... Dacht dat ik m toen wel kon... Ben beneden gekomen en ik leef nog... was mn eerste wintersport. haha verzin de rest er maar zelf bij.
Inmiddels woon ik aankomende winter voor de 4e winter in Val thorens. heb er weer zin in!
if you'r gonna lie...lie for a friend
if you'r goona cheat...cheat death
if you'r gonna steal...steal a heart
if you're gonna drink...drink with me
  dinsdag 19 oktober 2010 @ 21:57:57 #43
28280 Fugie
Porsche _O_
pi_87731860
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 08:46 schreef Komakie het volgende:

[..]

Heel actief boarden. Goed op je kanten staan, hoog laag beweging (hoog in de bocht, door je knieën uit de bocht voor kanten druk) en een beetje mazzel hebben dat je geen rare hobbel tegen komt :P

Poeder rijden op een hang die zo steil is, dat is lekker :)
[..]

Ah ok :P
zelfde broertje ging op die harakiri zitten, die glee op zijn kont naar beneden en vloog zo over de rand en kwam daar pas tot stilstand :P
pi_87732244
Hey jongens(/meiden)!

First of all, ben nieuw op dit forum, en heb me speciaal geregistreerd voor dit topic! :)

Ik heb een probleem(Groooooot probleem), en hoop dat iemand hetzelfde heeft meegemaakt of met me mee kan denken. Want dit probleem maakt het snowboarden redelijk lastig voor me.

Ook omdat ik nieuw ben, zal ik even gedetailleerd uitleggen wat mijn geschiedenis is qua wintersport.

Ik ben Mike, 20jaar, en ik vind snowboarden een van de (al dan niet dé) vetste sporten op aarde. Ben dan ook actief in de sneeuw vanaf mn 4e jaar. Ik heb toen leren skieen, en op mn 9e of 10e ben ik gaan snowboarden. Was meteen verkocht. Ik heb dan ook een jaar later mijn eerste board gekocht. Dit board hangt hier nu aan het plafond in mijn kamer als aandenken! Daarna ben ik een aantal jaar gestopt met snowboarden (vraag me niet waarom, maar ik ben weer gaan skieen). Tot 3/4 seizoenen terug. Toen leek het me wel weer vet om een snowboard te huren voor een dagje, om te kijken of ik het nog kon. Dit was de eerste dag van de vakantie.

Nu komt het probleem;
Snowboarden ging nog als vanouds, behalve dat ik zo ontzettend veel last van mn voeten kreeg na 5minuten op mn board bezig te zijn. Ik krijg echt pijn in mn voeten (Mn voeten gaan ook tintelen; het gevoel dat heel mn schoenen vol met zand zitten. (Mensen die vaker last van tintelingen hebben weten precies wat ik bedoel met 'zand')). Door deze pijn in mn voeten moest ik dus na 5min stoppen, en uitrusten voordat ik weer een paar minuten verder kon boarden. (Let op: Ik kan wel een hele dag lopen op softboots, dat is echt geen probleem; puur alleen tijdens het boarden)
Uit frustratie heb ik dus mn board weer ingeleverd en ben ik de verdere vakantie gaan skieen.

Het jaar daarop; Weer wintersport, zelfde scenario. Weer een snowboard gehuurd op de eerste dag. Zelfde probleem; en ik natuurlijk ontzettend balen.Maar dit jaar gaf ik niet meteen op; ik heb een ander paar schoenen gehuurd de volgende dag. Met die schoenen had ik hetzelfde probleem. Zo heb ik ongeveer 4 paar geprobeerd (andere maten, andere merken, met extra sokken en zelfs zonder sokken).
Na 5 dagen heb ik weer opgegeven en ben gaan skieen.
Ik heb me door mensen laten vertellen dat dit voor 90% door mn houding komt; maar om eerlijk te zijn geloof ik hier niet heel veel van. Ik ben vast niet de enige die een verkeerde houding heeft, maar ik heb nog nooit iemand gehoord met deze klachten als ik (en zeker niet zo extreem).

Na deze vakantie ben ik meteen naar een voetendokter gegaan, en deze heeft mij een paar steunzolen aan gemeten.
Hier heb ik dan ook altijd op gelopen sindsdien (nu nogsteeds). Met de hoop dat mijn klachten op zn minst MINDER zouden zijn. Tot volgend jaar dacht ik!

Maar het volgende jaar (vorig jaar dus) had ik hetzelfde probleem nogsteeds. en heb het weer vrij snel opgegeven. Na 1 of 2 dagen ben ik weer gaan skieen.
En nu met de naderende winter (Ga deze kerst lekker 3 weken) ben ik van plan om gewoon lekker te gaan boarden en proberen die pijn te negeren, in de hoop dat deze weg zal gaan ofzo. Want ik wil het zo ontzettend graag, dat snowboarden.

Ik heb al gedacht aan het laten aanmeten van softboots, maar ik weet niet of dit mijn probleem oplost. Als dit zo is, laat ik ze morgen nog maken. Maar het is een duur grapje (ongeveer 500euro) om er dan achter te komen dat het niet werkt.

Ik hoop dat iemand hier hetzelfde heeft (meegemaakt) dan ik, of hier misschien een advies voor weet!


Greetz, Mike!

TL;DR - pijn in voeten tijdens snowboarden!
pi_87735564
Grote kans dat het dus niet aan je schoenen ligt, wat voor bindingen zaten er op die boards? Ik heb hetzelfde probleem gehad met flow bindingen.

Om een beetje vast te zitten moeten ze te strak en kreeg ik hetzelfde probleem als jouw, zodra ik de bindingen losser had gezet was het weg maar zat ik te los in de binding. Dit heb ik opgelost door fatsoenlijke strap-bindingen te kopen. Daar was het probleem mee opgelost.

Het zou ook kunnen liggen aan de stance/forwardlean van de bindingen. Als je te ver naar voren of rechtop staat kun je last van kramp enz krijgen, net als wanneer de stance (duck/niet duck) bijvoorbeeld niet jofel staat.

Al met al blijft het wel een vreemd probleem dat je het nu al zo lang hebt.
Mark Meisner Motografie! MarkMeisner.com
pi_87735647
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 08:54 schreef Komakie het volgende:

[..]

Deze is nog een heel stuk steiler ;)

Dit is een iets beter plaatje denk ik als je de steilheid wilt zien:

[ afbeelding ]

Op het steilste punt 75%.
Ook wel de steilste piste van Oostenrijk.
Hier een linkje naar wat info over de piste:
http://www.google.nl/imgr(...)a%3DN%26tbs%3Disch:1

73 helikopter vluchten per seizoen....

Ik heb hem 1 keer gedaan, de persoon waarmee ik was (skier :') ) kan echt wel redelijk skiën. Hij viel ergens bovenin. Ongeveer bij dat 6de lawinehek van boven (die kleine) denk ik. Hij is helemaal naar beneden geschoven tot aan ongeveer dat onderste rode vangnet aan de rechtkant. Dat is iets van 100m denk ik. Hij kon niet stoppen met glijden. Om maar even aan te geven hoe steil hij is ;)
Damn, daar ga ik dus echt niet vanaf. Daar zie ik gewoon de lol niet meer van in :X

Vanmiddag even nieuwe wax gekocht, van Bataleon *O*



Ruikt lekkaahh!!!! YEAH FOR IT!!!!!
Mark Meisner Motografie! MarkMeisner.com
  dinsdag 19 oktober 2010 @ 23:50:49 #47
38243 NoComment
Cruisin' in the pow...
pi_87736324
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 23:25 schreef GenesiZ het volgende:
Grote kans dat het dus niet aan je schoenen ligt, wat voor bindingen zaten er op die boards? Ik heb hetzelfde probleem gehad met flow bindingen.

Om een beetje vast te zitten moeten ze te strak en kreeg ik hetzelfde probleem als jouw, zodra ik de bindingen losser had gezet was het weg maar zat ik te los in de binding. Dit heb ik opgelost door fatsoenlijke strap-bindingen te kopen. Daar was het probleem mee opgelost.

Het zou ook kunnen liggen aan de stance/forwardlean van de bindingen. Als je te ver naar voren of rechtop staat kun je last van kramp enz krijgen, net als wanneer de stance (duck/niet duck) bijvoorbeeld niet jofel staat.

Al met al blijft het wel een vreemd probleem dat je het nu al zo lang hebt.
Als ik het zo hoor denk ik ook aan de bindingen.. Van bindingen té strak doen worden je voeten echt niet blij van. Met gewoon straps kan dat natuurlijk ook, ik vond zelf die capstrap wel een mooie vinding want nu worden m'n tenen niet meer geplet :)
Life's like music, get the rhythm..
pi_87736602
@ Komakie: Heb jij nog een leuk boardje in de aanbieding van max ¤ 250,- ? Freestyle/freeride, liefst Bataleon en rond de 157/158 :*


Edit: Ik heb nu een 155 Evil Twin, als ik een langere zou nemen zal deze dan ook stabieler zijn en beter in de poeder te rijden zijn of is dat verschil te verwaarlozen?

[ Bericht 39% gewijzigd door GenesiZ op 20-10-2010 00:34:26 ]
Mark Meisner Motografie! MarkMeisner.com
pi_87738162
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 22:04 schreef ChumChum het volgende:
Hey jongens(/meiden)!


Ik heb een probleem(Groooooot probleem), en hoop dat iemand hetzelfde heeft meegemaakt of met me mee kan denken. Want dit probleem maakt het snowboarden redelijk lastig voor me.

knip

Hier heb ik dan ook altijd op gelopen sindsdien (nu nogsteeds). Met de hoop dat mijn klachten op zn Ik hoop dat iemand hier hetzelfde heeft (meegemaakt) dan ik, of hier misschien een advies voor weet!


Greetz, Mike!

TL;DR - pijn in voeten tijdens snowboarden!
Als ik t zo lees denk ik ook aan je houding.
Je boots en biningen stevig maar niet t strak aantrekken natuurlijk. en probeer is goed na te gaan of je niet coninu op je tenen leunt tijdens het boarden. dat gaat echt zeer doen.
Dat zou kunnen verklaren dat je wel op de boots kan lopen de hele dag. ik gaf eens iemand les die ongeveer hetzelfde had. toen ik haar zei dat ze als een zoutzak moest staan ging het veel beter.

succes.iig
if you'r gonna lie...lie for a friend
if you'r goona cheat...cheat death
if you'r gonna steal...steal a heart
if you're gonna drink...drink with me
  woensdag 20 oktober 2010 @ 10:03:48 #50
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_87743412
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 00:00 schreef GenesiZ het volgende:
@ Komakie: Heb jij nog een leuk boardje in de aanbieding van max ¤ 250,- ? Freestyle/freeride, liefst Bataleon en rond de 157/158 :*


Edit: Ik heb nu een 155 Evil Twin, als ik een langere zou nemen zal deze dan ook stabieler zijn en beter in de poeder te rijden zijn of is dat verschil te verwaarlozen?
Jammer genoeg geen aanbiedingen meer. Ik heb nog 1 boardje liggen. Een Fun.Kink 153.
Als je er nog iemand voor weet :P

Ik voor poeder rijden geen langere Evil Twin nemen. Het blijft een freestyleboardje. Of je moet er veel setback aan meegeven, maar dat rijdt met een freestyle-/twinboard niet echt lekker gezien de flex.

Ik zou voor een directional gaan die iets langer is dan 155. Ik blijf bij de Goliath...
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')