abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_88084163
Ongeveer 5 kwartier, wat btw wel kick is dat ze op een hele aparte manier vast zitten en ook gaan boarden in Chamonix :) Dat vastzitten snap je wel als je hem gezien hebt :D
Mark Meisner Motografie! MarkMeisner.com
pi_88086955
aaaargh waar kan ik die vinden!! zit al op die film te wachten sinds vorig jaar!
  donderdag 28 oktober 2010 @ 23:34:07 #253
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_88087977
quote:
Op donderdag 28 oktober 2010 23:10 schreef rooneyelst het volgende:
aaaargh waar kan ik die vinden!! zit al op die film te wachten sinds vorig jaar!
Ik vond hem terug onder TGR Deeper en niet onder "Jeremy Jones Deeper"

Misschien dat het helpt bij het zoeken.
Ik heb hem via nieuwsgroepen binnen gehaald, dus hij zwerft rond :)
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_88088242
bedankt voor het reageren..maar ben niet zo van de nieuwsgroepen..wacht nog wel even geduldig op een torrentje..hopelijk voor het weekend!
  donderdag 28 oktober 2010 @ 23:48:56 #255
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_88088667
quote:
Op donderdag 28 oktober 2010 23:40 schreef rooneyelst het volgende:
bedankt voor het reageren..maar ben niet zo van de nieuwsgroepen..wacht nog wel even geduldig op een torrentje..hopelijk voor het weekend!
Ik denk dat als hij nog niet op een torrent te vinden is dat hij er wel heel snel zal komen. Vroeger waren nieuwsgroepen wel erg snel, tegenwoordig maakt het niet veel meer uit. Ik verdeel mijn downloads over allebei. Sommige dingen zijn makkelijker met nieuwsgroepen (films en games) en sommige dingen zijn prima te doen met torrents (tv series en muziek)
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
  donderdag 28 oktober 2010 @ 23:52:06 #256
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_88088832
quote:
Op donderdag 28 oktober 2010 21:24 schreef GenesiZ het volgende:
Dit is btw dat stukje film waar ik het in het vorige topic over had, was dus met Jeremy Jones in TITA, die zucht bij het begin is echt machtig!!!

Heb btw van het weekend Deeper gezien (en maandag weer onder het genot van een lekker koekie en 2 palmpjes!! :7 ) maar TITA blijft nog steeds mijn nummer 1.

Deeper is vernieuwd en mooi om te zien wat ze doen, maar het allemaal te extreem en het heeft bijna niet meer met boarden te maken. Tis meer levend van een berg roetschen met daartussen bochtjes. OK, het is echt superknap en heb echt respect voor ze, maar geef mij maar sexy camera-angles en dikke tricks op Park City, jibbing shit van Jeremy Jones en backcountry trashing, pillowriding met Bryan Iguchi _O_
Weet je, als je die runs ziet dan kan ik die stijlheid ook nog wel aan. Het is pas echt de lengte en de manier hoe ze die lijnen rijden wat ik zo indrukwekkend vind.
Als je een run v an een kilometer hebt met een hellingshoek van 60 graden. Ff lekker afdalen, tussendoor sprongetje. Ondertussen, als je valt ben je zwaar de sjaak.
Het is niet alsof je de Harikiri 10 keer achter elkaar legt met poeder :P
pi_88088886
ben ook gewoon te lui om het met nieuwsgroepen te doen haha. het hoeft van mij ook niet binnen 20 minuten op me schijf te staan, heb gewoon een oude pc die op een andere kamer staat die alles binnen slurpt en dan kijk ik het later weer op me tv.Ding staat ook denk ik al dagje of 80 non stop aan..Een beter milieu begint bij iemand anders ;)
  vrijdag 29 oktober 2010 @ 15:32:57 #258
150897 ebeaydojraes
Gek Zijn Is Gezond (.nl)
pi_88107793
hmm. lees net dat board style in rotterdam nu ook Union gaat verkopen. opzich goed :) (al zal het vast weer veel te duur zijn, maar das een ander verhaal ;))
- "Was Ik Maar Een Dichter, Dan Kon Ik Dichter Bij Jou Zijn!"
- 'ye cannae change the laws of physics'
Licentie:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/nl/
  vrijdag 29 oktober 2010 @ 16:08:51 #259
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_88109218
quote:
Op vrijdag 29 oktober 2010 15:32 schreef ebeaydojraes het volgende:
hmm. lees net dat board style in rotterdam nu ook Union gaat verkopen. opzich goed :) (al zal het vast weer veel te duur zijn, maar das een ander verhaal ;))
Gaan ze eindelijk leuke spullen verkopen :P

Ze hadden in het begin allemaal van die voor de hand liggende spullen. Was een beetje jammer....
  vrijdag 29 oktober 2010 @ 16:34:57 #260
28280 Fugie
Porsche _O_
pi_88110373
quote:
Op vrijdag 29 oktober 2010 16:08 schreef Komakie het volgende:

[..]

Gaan ze eindelijk leuke spullen verkopen :P

Ze hadden in het begin allemaal van die voor de hand liggende spullen. Was een beetje jammer....
mooi, eindelijk adresje echt in de buurt :P
  vrijdag 29 oktober 2010 @ 19:04:40 #261
150897 ebeaydojraes
Gek Zijn Is Gezond (.nl)
pi_88115403
copy paste uit de nieuwsbrief:

quote:
What’s new?
Natuurlijk heeft boardstyle dit seizoen ook weer nieuwe merken in de shop. Zo is O’neill snowwear nu ook verkrijgbaar voor heren en hebben we met Analog een heel nieuw merk snowwear in de shop. Check ook zeker de funky bandana’s van NXTZ en de mutsen van Chill Outs! Bij de snowboards hebben wij gekozen om Jones Snowboards in ons assortiment op te nemen. Deze boards van de beste freerider ter wereld moet je gewoon zien! En het mooie is, je rijdt al een Jones vanaf ¤399,-! Om jullie nog meer keuze in bindingen te geven hebben wij nu de stevigste binding op de markt UNION Bindingen! Om het aanbod in snowgoggles nog groter te maken hebben wij nu ook goggles van SHRED , deze zijn funky en functioneel.

Website
Zoals jullie wellicht al gezien hebben staan er nog geen nieuwe producten op de site van Boardstyle. Achter de schermen wordt hard gewerkt aan een update. Binnen twee weken zijn de nieuwste producten weer online te bestellen.

Extra korting met je klantenpas
Speciaal voor onze vaste klanten geven wij dit weekend 10% korting op de gehele collectie! Koop dus nu die gave jas of een nieuwe snowboardset met 10% korting op vertoon van je klantenpas!
- "Was Ik Maar Een Dichter, Dan Kon Ik Dichter Bij Jou Zijn!"
- 'ye cannae change the laws of physics'
Licentie:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/nl/
pi_88135576
Jeeej gister boots gekocht :D

nu Nog een leuk vrouwen board.. Ik heb al n aantal leuke gezien. Jullie nog suggesties? Gewoon een allround board.
Tsubasa o hirake..
pi_88136189
quote:
Op woensdag 27 oktober 2010 19:14 schreef GenesiZ het volgende:

[..]

Ik denk dat ze meer geschikt zijn voor in de lente/zomer boarden of wellicht indoor. Voor een dag op de piste in de winter zullen ze echt te koud zijn.

Dacht ik al! Idd erg koud voor.
Best wel geinig deze handschoenen ermee te snowboarden....! lol
pi_88136302
quote:
[b]
[ afbeelding ]
Wat zien mijn ogen daar... tweede board van links...is dat nou Samantha Fox?
In mijn tijd een lekkere ding, goh! :P
Op zo'n board met Samantha Fox zou ik me niet concentreren met het snowboarden, als ik met mijn hoofd naar mijn board blijft kijken...lol
pi_88136381
quote:
Op donderdag 28 oktober 2010 15:29 schreef KneusTeun het volgende:
Dit is helaas een skateboard :P
[ afbeelding ]
Volgens mij is er zo'n shop dat de uitgekozen print op zo'n board print... Geen idee welke website-adres het ook weer is.
Daar is Google voor... :X
pi_88136438
quote:
Op zaterdag 30 oktober 2010 11:27 schreef Blizzie het volgende:

[ link | afbeelding ]

nu Nog een leuk vrouwen board.. Ik heb al n aantal leuke gezien. Jullie nog suggesties? Gewoon een allround board.
Leuke hakjes ;)
Zijn de kabels niet beter dan de veters? :?
pi_88139228
quote:
Op zaterdag 30 oktober 2010 12:06 schreef Rainai het volgende:

[..]

Leuke hakjes ;)
Zijn de kabels niet beter dan de veters? :?
ik heb liever veters.. kabels zijn voor luie mensen :Y)
Tsubasa o hirake..
  zaterdag 30 oktober 2010 @ 13:54:50 #268
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_88139735
Kabels zijn zeker niet fijner.
Veters kun je je eigen ding mee doen, kabels trekken alles strak aan.

Ik doe tot de knik me veters redelijk strak en dan een knoop, en de bovenste paar beetje los. Wat meer beweging vind ik wel fijn in plaats van overal strak.
's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun
pi_88139969
bij mij is het kabel systeem in 3 delen ondergebracht ..lower middle and high zodat je precies je kabels af kan stellen.

ben in 10seconden klaar en kan daardoor eerder de berg op ;)
  zaterdag 30 oktober 2010 @ 16:19:38 #270
154880 Bolter
Awesomeness
pi_88143583
quote:
1s.gif Op donderdag 28 oktober 2010 23:34 schreef Komakie het volgende:

[..]

Ik vond hem terug onder TGR Deeper en niet onder "Jeremy Jones Deeper"

Misschien dat het helpt bij het zoeken.
Ik heb hem via nieuwsgroepen binnen gehaald, dus hij zwerft rond :)
Zijn er eigenlijk al andere films van dit seizoen te vinden die aan te raden zijn?
Ben nu de nieuwe Absinthe aan het zien.. is nog niet geweldig. Qua muziek dan...maakt voor mij meestal toch wel de film. Wacht sowieso met spanning op de nieuwe Isenseven, zit altijd tofste muziek in.
"When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story"
pi_88143904
Net Deeper gezien! Pff toch wel erg vet hoor. Dat zitten wachten in een tent 10 dagen lang haha dat vreet wel aan je.

En het "vastzitten" in chamonix is ook een pittig stukje..

Aanrader hoor!
  zaterdag 30 oktober 2010 @ 16:34:22 #272
154880 Bolter
Awesomeness
pi_88143994
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 oktober 2010 16:31 schreef rooneyelst het volgende:
Net Deeper gezien! Pff toch wel erg vet hoor. Dat zitten wachten in een tent 10 dagen lang haha dat vreet wel aan je.

En het "vastzitten" in chamonix is ook een pittig stukje..

Aanrader hoor!
Via torrent? pm please :P. Beetje "studeren" met op de achtergrond boardfilmpjes.. Zit nu in het zuiden van Duitsland, als het goed is vandaag de Zugspitze open gegaan...nu wachten tot het een keer even flink gaat dumpen hier in de buurt!
"When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story"
  zaterdag 30 oktober 2010 @ 17:27:41 #273
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_88145552
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 oktober 2010 14:01 schreef rooneyelst het volgende:
bij mij is het kabel systeem in 3 delen ondergebracht ..lower middle and high zodat je precies je kabels af kan stellen.

ben in 10seconden klaar en kan daardoor eerder de berg op ;)
Me veters is ook in 10 seconden gedaan. Maar ik doe ze s'ochtends aan en s'avonds uit.
Me vriendin had eerst kabels, totdat het knapte en het op de plek niet te vervangen was binnen een dag, toen was het doeidoei.
's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun
  zaterdag 30 oktober 2010 @ 17:27:41 #274
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_88145553
quote:
Op zaterdag 30 oktober 2010 11:27 schreef Blizzie het volgende:

[ link | afbeelding ]

Leuke schoentjes :)

Wat heb je gezien? Het is ook een beetje afhankelijk van je niveau natuurlijk. Budget speelt ook mee.
  zaterdag 30 oktober 2010 @ 17:29:32 #275
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_88145611
quote:
Op zaterdag 30 oktober 2010 13:54 schreef KneusTeun het volgende:
Kabels zijn zeker niet fijner.
Veters kun je je eigen ding mee doen, kabels trekken alles strak aan.

Ik doe tot de knik me veters redelijk strak en dan een knoop, en de bovenste paar beetje los. Wat meer beweging vind ik wel fijn in plaats van overal strak.
Met mijn speedzones kan ik ook genoeg "tweaken".

Ik heb de onderste altijd iets losser zitten en de bovenste flink strak. Op die manier heb ik in de bovenste iets meer steun en onderin kan het bloed nog een beetje stromen :P
Niet dat ze onder helemaal los zitten natuurlijk.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')