Dat zou tof zijn ja. Als het een 'kijk ons eens creatief en innovatief op skippyballen zitten ipv op stoelen'-docu wordt, sla ik over.quote:Op zondag 17 oktober 2010 15:19 schreef dandybleu het volgende:
ha ik kijk nooit tv bijna... maar deze wil ik echt niet missen
ik hoop op een potje hardtalk en een sterke dosis powerplay.....
vingeraflikkende docu hoop ik ....
ha ha ja die kans bestaat : 50%50%quote:Op zondag 17 oktober 2010 15:29 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Dat zou tof zijn ja. Als het een 'kijk ons eens creatief en innovatief op skippyballen zitten ipv op stoelen'-docu wordt, sla ik over.
bij mij bestaat geen klok ha ha ....negen uur is de tijd dat ik standaard mn eerste pilsje opentrek...dat is dus mijn biologische klok en die staat scherp op 9 uurquote:
ik ben wel een soort nerd : maar dan op een ander nivo : ik ben erg goed in netwerken en specefiek in de sector internet en met als lievelings richting vormgeving en programatuur.....quote:Op zondag 17 oktober 2010 19:54 schreef Oksel het volgende:
Voor een nerd schrijf je trouwens wel echt kansloos. Zonder hoofdletters en leestekens. Dacht dat de meeste nerds wel slim waren, met een daarbij horend schrijfniveau?
ha haquote:Op zondag 17 oktober 2010 20:12 schreef dandybleu het volgende:
ik ben wel een soort nerd : maar dan op een ander nivo : ik ben erg goed in netwerken en specefiek in de sector internet en met als lievelings richting vormgeving en programatuur.....
Het is nog niet echt 'inside' google, als je 't boek gelezen hebt over hoe 't allemaal begonnen is ken je dit stuk alquote:Op zondag 17 oktober 2010 21:11 schreef erikkll het volgende:
Ik vind het nu al een goede documentaire; het gaat niet alleen over de goede kanten van google, maar ze laten ook critici aan het woordben benieuwd hoe hij verder gaat.
Die is inmiddels multimiljonair vanwege z'n eerste aandelen?quote:Op zondag 17 oktober 2010 21:36 schreef ikweethetookniet het volgende:
Waar is die kok gebleven die dacht dat het oplichters waren
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |