abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 17 oktober 2010 @ 03:41:24 #1
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_87624057
http://www.miraclemineral(...)index.php?topic=93.0

Het is daadwerkelijk schandalig dat er een stel mongolen rondloopt dat MMS gebruikt en/of aanprijst, maar dat is een andere discussie. Mensen zullen altijd in kwakzalverij geloven.

Wat echt ernstig is, is dat dit soort mensen ook nog eens denken dat ze over accurate medische kennis beschikken en dat al hun beweringen waarheid zijn. Ik kan wel raden wat voor types dit zijn. Als je niet eens begrijpt wat kanker is, moet je wel echt ongeschoold zijn.
quote:
ik ben een vrouw van 57 en ben in juli gediagnosticeerd met een oestrogeengevoelig adenocarcinoom (borstkanker).
daar ik geen vertrouwen heb in een reguliere behandeling voor kanker ben ik naar rome gereisd naar dr simoncini (oncloog) die meende dat het niet om een borstkanker maar om een huidkanker op de borst ging. dit klikte meer met onze eigen vermoedens daar de tumor begonnen is onder de huid waar al geruime tijd eczeem aanwezig was dat niet genas. dr simoncini zegt dat kanker een reaktie van het weefsel, de huid of een orgaan op een schimmel is.
(...)
quote:
zeker ook om te voorkomen dat ik, eenmaal genezen, weer kanker zal ontwikkelen. kanker is immers een schimmel.
Biologie, farmacie of geneeskunde hoeft je vakgebied niet te zijn, dat snap ik. Dat je er de ballen verstand van hebt omdat je een technisch mannetje bent, prima. Maar hoe haal je het in je hoofd om zonder enige kennis te beweren dat kanker een schimmel is?

Moeten we hierom lachen of treuren?
This isn't even my final form.
  zondag 17 oktober 2010 @ 03:43:55 #2
230788 n8n
Pragmatisch
pi_87624067
Lachen nartuurlijk, aan treuren heb je niks
Specialization is for insects”.—Robert Heinlein
  zondag 17 oktober 2010 @ 03:44:44 #3
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_87624073
quote:
Op zondag 17 oktober 2010 03:43 schreef n8n het volgende:
Lachen nartuurlijk, aan treuren heb je niks
Ik doe beide: ;( :')
pi_87624084
Het is lachwekkend dom, maar ook gevaarlijk.
Volstaat het niet te zien dat een tuin mooi is zonder ook te moeten geloven dat er ook nog feeën in wonen?
pi_87624088
Dat is een uitspraak van een of andere Canadese Italiaanse kwakzalver, die een kankerbehandeling heeft ontwikkeld met Natriumbicarbonaat injecties. Heeft er ook boeken mee geschreven enzo, denkt de heilige graal in kankergenezing te hebben gevonden.

[ Bericht 7% gewijzigd door Skazminko op 17-10-2010 03:50:36 (ff wat toegevoegd.) ]
How you play the cards you are dealt is all that matters.
pi_87624093
Kanker en schimmel zijn ook niet helemaal onvergelijkbaar om eerlijk te zijn. In beide gevallen gaat het om cellen die op een ongecontroleerde manier groeien.
pi_87624095
Wat is een MMS? ;(
life goes by...
  zondag 17 oktober 2010 @ 03:49:21 #8
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_87624100
quote:
Op zondag 17 oktober 2010 03:47 schreef Skazminko het volgende:
Dat is een uitspraak van een of andere Canadese kwakzalver, die een kankerbehandeling heeft ontwikkeld met Natriumbicarbonaat injecties.
Ik snap niet waarom men dat gelooft/wil geloven. Het kost niet zoveel moeite om op te zoeken hoe kanker nou daadwerkelijk werkt.
pi_87624105
quote:
Op zondag 17 oktober 2010 03:48 schreef Krantenman het volgende:
Kanker en schimmel zijn ook niet helemaal onvergelijkbaar om eerlijk te zijn. In beide gevallen gaat het om cellen die op een ongecontroleerde manier groeien.
Dat maakt kanker geen schimmel.
Volstaat het niet te zien dat een tuin mooi is zonder ook te moeten geloven dat er ook nog feeën in wonen?
  zondag 17 oktober 2010 @ 03:52:49 #10
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_87624125
quote:
Op zondag 17 oktober 2010 03:48 schreef Krantenman het volgende:
Alleen zijn beide celtypen wel van een heel ander rijk. Bovendien groeit schimmel niet ongecontroleerd, tenminste niet ten nadele van zichzelf.
pi_87624128
Ik heb er geen problemen mee, behalve dan natuurlijk dat het niet klopt wat er geschreven wordt, het is toch in beginsel je eigen verantwoordelijkheid om je goed te informeren. Natuurlijk kun je daarvoor deskundigen raadplegen, maar daar kies je zelf voor.
  zondag 17 oktober 2010 @ 03:56:33 #12
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_87624150
quote:
Op zondag 17 oktober 2010 03:48 schreef Wing het volgende:
Wat is een MMS? ;(
http://nl.wikipedia.org/wiki/Miracle_Mineral_Solution

Samenvatting: irriterend stofje dat niks uithaalt wordt in een medicinaal jasje gestopt en als wondermiddel verkocht
pi_87624157
Rotting in het lichaam...hoe noem je dat?
GET A LIFE! DuDe!
pi_87624160
Dus kanker is een paddestoel?
Snel ¤450,- verdienen? Dat is echt fantastisch!
pi_87624163
quote:
Op zondag 17 oktober 2010 03:56 schreef Levolution het volgende:

[..]

http://nl.wikipedia.org/wiki/Miracle_Mineral_Solution

Samenvatting: irriterend stofje dat niks uithaalt wordt in een medicinaal jasje gestopt en als wondermiddel verkocht
Verbijsterend dat mensen erin trappen.
life goes by...
pi_87624165
En helemaal dat er communities ontstaan om serieus erover te praten :')
life goes by...
pi_87624168
quote:
Op zondag 17 oktober 2010 03:57 schreef ZheDeviLL het volgende:
Necrose dacht ik.
  zondag 17 oktober 2010 @ 04:00:28 #18
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_87624172
quote:
Op zondag 17 oktober 2010 03:53 schreef Bolkesteijn het volgende:
Ik heb er geen problemen mee, behalve dan natuurlijk dat het niet klopt wat er geschreven wordt, het is toch in beginsel je eigen verantwoordelijkheid om je goed te informeren. Natuurlijk kun je daarvoor deskundigen raadplegen, maar daar kies je zelf voor.
Eigen verantwoordelijkheid is een groot goed ^O^ . Tot dit soort mensen hun eigen kinderen ook vergiftigen.

Als een vader recreatieve drugs aan zijn zoontje zou geven, zou de wereld op zijn kop staan. Maar gaat het om kwakzalverij of religie, dan mag je je eigen kind natuurlijk wel vergiftigen en brainwashen.
pi_87624176
quote:
Op zondag 17 oktober 2010 03:57 schreef ZheDeviLL het volgende:
Gangreen?
Snel ¤450,- verdienen? Dat is echt fantastisch!
pi_87624179
quote:
Op zondag 17 oktober 2010 03:53 schreef Bolkesteijn het volgende:
Simpele zielen zijn makkelijk om de tuin te leiden. Deels net zo als dat je een kind bijna alles wijs kunt maken. Nu is dat natuurlijk treurig, maar niet altijd iets waar ze direct iets aan kunnen doen. Toch zullen ze het in bepaalde gevallen met de dood moeten bekopen, omdat bepaalde kwakzalvers centen over hun rug willen verdienen.
pi_87624187
Ach, dit is gewoon een stukje natuurlijke selectie. meer moet je er niet van maken. Als Truus met haar eigen gevoelens wil ingaan tegen 100 jaar onderzoek naar kanker moet ze dat toch lekker zelf weten.
TARDIS. † 22-7-2015 *22-1-2016
  zondag 17 oktober 2010 @ 04:04:02 #22
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_87624191
quote:
Op zondag 17 oktober 2010 04:01 schreef Lo-Fi het volgende:

[..]

Simpele zielen zijn makkelijk om de tuin te leiden. Deels net zo als dat je een kind bijna alles wijs kunt maken. Nu is dat natuurlijk treurig, maar niet altijd iets waar ze direct iets aan kunnen doen. Toch zullen ze het in bepaalde gevallen met de dood moeten bekopen, omdat bepaalde kwakzalvers centen over hun rug willen verdienen.
Precies. Uit het stukje uit de OP:

quote:
daar ik geen vertrouwen heb in een reguliere behandeling voor kanker
Nu mag van mij iedereen zelf weten of hij/zij behandeld wil worden voor kanker, maar om 'per ongeluk' voor het verkeerde te kiezen omdat je voorgelogen wordt door een stel kwakzalvers, dat is wel lullig.
pi_87624196
quote:
Op zondag 17 oktober 2010 04:01 schreef Lo-Fi het volgende:
Ja, maar het enige wat helpt tegen foutieve gedachten is uitleggen dat deze gedachte onjuist zijn. Het alternatief, namelijk dat we mensen gaan straffen voor foutieve uitleg vind ik nog veel minder aantrekkelijk. ;)
  zondag 17 oktober 2010 @ 04:06:20 #24
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_87624204
quote:
Op zondag 17 oktober 2010 04:03 schreef voederbietel het volgende:
Ach, dit is gewoon een stukje natuurlijke selectie. meer moet je er niet van maken. Als Truus met haar eigen gevoelens wil ingaan tegen 100 jaar onderzoek naar kanker moet ze dat toch lekker zelf weten.
Natuurlijke selectie werkt niet zo goed als dit soort mensen zich voortplanten alvorens ze uit de genenpoel verwijderd worden. :')
pi_87624207
quote:
Op zondag 17 oktober 2010 04:04 schreef Levolution het volgende:
Nu mag van mij iedereen zelf weten of hij/zij behandeld wil worden voor kanker, maar om 'per ongeluk' voor het verkeerde te kiezen omdat je voorgelogen wordt door een stel kwakzalvers, dat is wel lullig.
Belangrijk vind ik het verschil tussen bewust om de tuin leiden, onzin verkopen terwijl je eigenlijk beter weet, en onzin verkopen terwijl je niet beter weet.
  zondag 17 oktober 2010 @ 04:09:06 #26
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_87624211
quote:
Op zondag 17 oktober 2010 04:05 schreef Bolkesteijn het volgende:

[..]

Ja, maar het enige wat helpt tegen foutieve gedachten is uitleggen dat deze gedachte onjuist zijn. Het alternatief, namelijk dat we mensen gaan straffen voor foutieve uitleg vind ik nog veel minder aantrekkelijk. ;)
Ik neem aan dat een aantal dokters dat al geprobeerd hebben bij de mevrouw uit de OP. Er zijn helaas een aantal mensen die weigeren te luisteren en hun eigen dogma er al doorheen hebben gedrukt.

Ik vind het ook een lastige kwestie, wat doen we hiermee? Ik ben een grote voorstander van individuele vrijheid en verantwoordelijkheid, dus straffen/verbieden is volgens mij ook geen aantrekkelijk alternatief. Maar deze mensen zijn echt blind. Moeten we wachten tot ze zichzelf de dood injagen?
pi_87624214
quote:
Op zondag 17 oktober 2010 04:07 schreef Bolkesteijn het volgende:

[..]

Belangrijk vind ik het verschil tussen bewust om de tuin leiden, onzin verkopen terwijl je eigenlijk beter weet, en onzin verkopen terwijl je niet beter weet.
Het is alleen al kwalijk dat ze nooit enig meetbaar positief resultaat hebben gezien van hun methoden, maar toch pretenderen iets werkends te bieden.
  zondag 17 oktober 2010 @ 04:13:12 #28
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_87624220
quote:
Op zondag 17 oktober 2010 04:07 schreef Bolkesteijn het volgende:

[..]

Een groot aantal verkopers van bijvoorbeeld MMS weet echter wel beter. Ik heb vanavond een uitzending van Tros Radar gekeken over MMS, waarin zo'n verkoper uit Blokzijl glashard foutieve beweringen maakte om deze later te ontkennen of eromheen te lullen. Zoals: 'van kanker ga je niet dood, van de behandeling ga je dood'.

Voor de geïnteresseerden, http://www.trosradar.nl/uitzending/ en dan 'Wondermiddel' MMS aan de rechterkant onder 11-10. Nu brengt Radar ook wel een beetje eenzijdige informatie, maar je ziet wel goed hoe het eraan toe gaat in de wereld der alternatieve geneeswijzen.
pi_87624228
quote:
Op zondag 17 oktober 2010 04:09 schreef Levolution het volgende:
Ik neem aan dat een aantal dokters dat al geprobeerd hebben bij de mevrouw uit de OP. Er zijn helaas een aantal mensen die weigeren te luisteren en hun eigen dogma er al doorheen hebben gedrukt.
Ja, zodra mensen dogmatisch worden is er geen koers meer mee te bezeilen, maar ja wat wil je daar tegen doen? Gedwongen behandelen vind ik niet kunnen, en een gedachtenpolitie is ook niet wenselijk.

quote:
Maar deze mensen zijn echt blind. Moeten we wachten tot ze zichzelf de dood injagen?
Ja, dat vind ik wel. Natuurlijk kun je ze op andere gedachten proberen te brengen, maar dat gaat lastig als men zich al heel ver heeft ingegraven.
  † In Memoriam † zondag 17 oktober 2010 @ 04:14:37 #30
127870 Ratelslangetje
Lady
pi_87624229
Laatst bij het TVprogramma Radar hadden ze het over MMS. Een 'wondermiddel' tegen AIDS, kanker en andere ziektes dat een schoonmaakmiddel bleek te zijn.
Omdat het bacterieen doodt bij het schoonmaken zou het ook bacterieen doden in het lichaam. Om niet over je nek te gaan van de chloorlucht moet je er maar veel citroen doorheen gooien. 8)7
Giftig, Fel
Agressief en
Razendsnel
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')