(...)quote:ik ben een vrouw van 57 en ben in juli gediagnosticeerd met een oestrogeengevoelig adenocarcinoom (borstkanker).
daar ik geen vertrouwen heb in een reguliere behandeling voor kanker ben ik naar rome gereisd naar dr simoncini (oncloog) die meende dat het niet om een borstkanker maar om een huidkanker op de borst ging. dit klikte meer met onze eigen vermoedens daar de tumor begonnen is onder de huid waar al geruime tijd eczeem aanwezig was dat niet genas. dr simoncini zegt dat kanker een reaktie van het weefsel, de huid of een orgaan op een schimmel is.
Biologie, farmacie of geneeskunde hoeft je vakgebied niet te zijn, dat snap ik. Dat je er de ballen verstand van hebt omdat je een technisch mannetje bent, prima. Maar hoe haal je het in je hoofd om zonder enige kennis te beweren dat kanker een schimmel is?quote:zeker ook om te voorkomen dat ik, eenmaal genezen, weer kanker zal ontwikkelen. kanker is immers een schimmel.
Ik doe beide:quote:Op zondag 17 oktober 2010 03:43 schreef n8n het volgende:
Lachen nartuurlijk, aan treuren heb je niks
Ik snap niet waarom men dat gelooft/wil geloven. Het kost niet zoveel moeite om op te zoeken hoe kanker nou daadwerkelijk werkt.quote:Op zondag 17 oktober 2010 03:47 schreef Skazminko het volgende:
Dat is een uitspraak van een of andere Canadese kwakzalver, die een kankerbehandeling heeft ontwikkeld met Natriumbicarbonaat injecties.
Dat maakt kanker geen schimmel.quote:Op zondag 17 oktober 2010 03:48 schreef Krantenman het volgende:
Kanker en schimmel zijn ook niet helemaal onvergelijkbaar om eerlijk te zijn. In beide gevallen gaat het om cellen die op een ongecontroleerde manier groeien.
Alleen zijn beide celtypen wel van een heel ander rijk. Bovendien groeit schimmel niet ongecontroleerd, tenminste niet ten nadele van zichzelf.quote:Op zondag 17 oktober 2010 03:48 schreef Krantenman het volgende:
Kanker en schimmel zijn ook niet helemaal onvergelijkbaar om eerlijk te zijn. In beide gevallen gaat het om cellen die op een ongecontroleerde manier groeien.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Miracle_Mineral_Solutionquote:
Verbijsterend dat mensen erin trappen.quote:Op zondag 17 oktober 2010 03:56 schreef Levolution het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Miracle_Mineral_Solution
Samenvatting: irriterend stofje dat niks uithaalt wordt in een medicinaal jasje gestopt en als wondermiddel verkocht
Necrose dacht ik.quote:Op zondag 17 oktober 2010 03:57 schreef ZheDeviLL het volgende:
Rotting in het lichaam...hoe noem je dat?
Eigen verantwoordelijkheid is een groot goedquote:Op zondag 17 oktober 2010 03:53 schreef Bolkesteijn het volgende:
Ik heb er geen problemen mee, behalve dan natuurlijk dat het niet klopt wat er geschreven wordt, het is toch in beginsel je eigen verantwoordelijkheid om je goed te informeren. Natuurlijk kun je daarvoor deskundigen raadplegen, maar daar kies je zelf voor.
Gangreen?quote:Op zondag 17 oktober 2010 03:57 schreef ZheDeviLL het volgende:
Rotting in het lichaam...hoe noem je dat?
Simpele zielen zijn makkelijk om de tuin te leiden. Deels net zo als dat je een kind bijna alles wijs kunt maken. Nu is dat natuurlijk treurig, maar niet altijd iets waar ze direct iets aan kunnen doen. Toch zullen ze het in bepaalde gevallen met de dood moeten bekopen, omdat bepaalde kwakzalvers centen over hun rug willen verdienen.quote:Op zondag 17 oktober 2010 03:53 schreef Bolkesteijn het volgende:
Ik heb er geen problemen mee, behalve dan natuurlijk dat het niet klopt wat er geschreven wordt, het is toch in beginsel je eigen verantwoordelijkheid om je goed te informeren. Natuurlijk kun je daarvoor deskundigen raadplegen, maar daar kies je zelf voor.
Precies. Uit het stukje uit de OP:quote:Op zondag 17 oktober 2010 04:01 schreef Lo-Fi het volgende:
[..]
Simpele zielen zijn makkelijk om de tuin te leiden. Deels net zo als dat je een kind bijna alles wijs kunt maken. Nu is dat natuurlijk treurig, maar niet altijd iets waar ze direct iets aan kunnen doen. Toch zullen ze het in bepaalde gevallen met de dood moeten bekopen, omdat bepaalde kwakzalvers centen over hun rug willen verdienen.
Nu mag van mij iedereen zelf weten of hij/zij behandeld wil worden voor kanker, maar om 'per ongeluk' voor het verkeerde te kiezen omdat je voorgelogen wordt door een stel kwakzalvers, dat is wel lullig.quote:daar ik geen vertrouwen heb in een reguliere behandeling voor kanker
Ja, maar het enige wat helpt tegen foutieve gedachten is uitleggen dat deze gedachte onjuist zijn. Het alternatief, namelijk dat we mensen gaan straffen voor foutieve uitleg vind ik nog veel minder aantrekkelijk.quote:Op zondag 17 oktober 2010 04:01 schreef Lo-Fi het volgende:
Simpele zielen zijn makkelijk om de tuin te leiden. Deels net zo als dat je een kind bijna alles wijs kunt maken. Nu is dat natuurlijk treurig, maar niet altijd iets waar ze direct iets aan kunnen doen. Toch zullen ze het in bepaalde gevallen met de dood moeten bekopen, omdat bepaalde kwakzalvers centen over hun rug willen verdienen.
Natuurlijke selectie werkt niet zo goed als dit soort mensen zich voortplanten alvorens ze uit de genenpoel verwijderd worden.quote:Op zondag 17 oktober 2010 04:03 schreef voederbietel het volgende:
Ach, dit is gewoon een stukje natuurlijke selectie. meer moet je er niet van maken. Als Truus met haar eigen gevoelens wil ingaan tegen 100 jaar onderzoek naar kanker moet ze dat toch lekker zelf weten.
Belangrijk vind ik het verschil tussen bewust om de tuin leiden, onzin verkopen terwijl je eigenlijk beter weet, en onzin verkopen terwijl je niet beter weet.quote:Op zondag 17 oktober 2010 04:04 schreef Levolution het volgende:
Nu mag van mij iedereen zelf weten of hij/zij behandeld wil worden voor kanker, maar om 'per ongeluk' voor het verkeerde te kiezen omdat je voorgelogen wordt door een stel kwakzalvers, dat is wel lullig.
Ik neem aan dat een aantal dokters dat al geprobeerd hebben bij de mevrouw uit de OP. Er zijn helaas een aantal mensen die weigeren te luisteren en hun eigen dogma er al doorheen hebben gedrukt.quote:Op zondag 17 oktober 2010 04:05 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Ja, maar het enige wat helpt tegen foutieve gedachten is uitleggen dat deze gedachte onjuist zijn. Het alternatief, namelijk dat we mensen gaan straffen voor foutieve uitleg vind ik nog veel minder aantrekkelijk.
Het is alleen al kwalijk dat ze nooit enig meetbaar positief resultaat hebben gezien van hun methoden, maar toch pretenderen iets werkends te bieden.quote:Op zondag 17 oktober 2010 04:07 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Belangrijk vind ik het verschil tussen bewust om de tuin leiden, onzin verkopen terwijl je eigenlijk beter weet, en onzin verkopen terwijl je niet beter weet.
Een groot aantal verkopers van bijvoorbeeld MMS weet echter wel beter. Ik heb vanavond een uitzending van Tros Radar gekeken over MMS, waarin zo'n verkoper uit Blokzijl glashard foutieve beweringen maakte om deze later te ontkennen of eromheen te lullen. Zoals: 'van kanker ga je niet dood, van de behandeling ga je dood'.quote:Op zondag 17 oktober 2010 04:07 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Belangrijk vind ik het verschil tussen bewust om de tuin leiden, onzin verkopen terwijl je eigenlijk beter weet, en onzin verkopen terwijl je niet beter weet.
Ja, zodra mensen dogmatisch worden is er geen koers meer mee te bezeilen, maar ja wat wil je daar tegen doen? Gedwongen behandelen vind ik niet kunnen, en een gedachtenpolitie is ook niet wenselijk.quote:Op zondag 17 oktober 2010 04:09 schreef Levolution het volgende:
Ik neem aan dat een aantal dokters dat al geprobeerd hebben bij de mevrouw uit de OP. Er zijn helaas een aantal mensen die weigeren te luisteren en hun eigen dogma er al doorheen hebben gedrukt.
Ja, dat vind ik wel. Natuurlijk kun je ze op andere gedachten proberen te brengen, maar dat gaat lastig als men zich al heel ver heeft ingegraven.quote:Maar deze mensen zijn echt blind. Moeten we wachten tot ze zichzelf de dood injagen?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |