quote:Daar hebben we het speeltuinbankje toch al voor?Op dinsdag 26 oktober 2010 22:19 schreef RockabeIIa het volgende:
Dat moet er sowieso komen, een kneutertopicje
quote:Dat zou ik ook zeggen.Op dinsdag 26 oktober 2010 22:20 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Daar hebben we het speeltuinbankje toch al voor?
quote:Nee joh, geen SC! Maar ik wil wel graag een apart topic voor de kleuters tot aan groep 3 van de basisschoolOp dinsdag 26 oktober 2010 22:22 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Dat zou ik ook zeggen.
Of wil je echt nog een soort SC-erigs erbij Rocka?
quote:haha, jij hebt vast mijn laatste post niet gelezenOp vrijdag 29 oktober 2010 08:57 schreef chacama het volgende:
willen jullie even een slotje doen op het kleuter topic nummer 52. Het systeem van nieuwe openen is nog niet helemaal duidelijk bij mij, maar lady wbr snapte hem wel.
quote:ik doe nog gewoon ouderwets en kijk gewoon wat het laatste nummer was
soms moet je gewoon niet vertrouwen op die nieuwerwetse fratsen sprak de opperdigibeet
quote:Even een PM sturen naar forum@fok.nl en vragen of zij je kunnen helpen.Op dinsdag 2 november 2010 12:50 schreef mikoxx het volgende:
Ik heb een supernaam bedacht voor in t secretsanta topic, maar nu krijg ik de bevestigingsmail niet toegestuurd, dus ik kan er niet mee inloggen. Kan iemand helpen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |