Tank in Belgie in ieder geval voor alle zekerheid nog even af en dat meen ik dus echt serieus. Er zitten hier inmiddels stations zonder diesel en het is zo rot als je aan het begin van je vakantie stil komt te staan op de snelweg. Gewoon het zekere voor het onzekere nemen. Weet niet waar jullie heen gaan maar in Zuid-Frankrijk is er echt een brandstof probleem momenteel.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 22:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Thanks love
De verwachte vertrektijd is morgenochtend half 8.
Gelukkig rijden we diesel tegenwoordig, dus heel wat km's met een tank, altijd makkelijk als de benzinestations in Frankrijk leeg zijn
denk dat ik heel leuk met jou moeder kan opschietenquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 22:30 schreef De_Kardinaal het volgende:
Mams gaat vaker kijken! Meestal bij PeeSVee!
Mijn moeder kijkt altijd PSV, paps altijd Bayern!quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 22:33 schreef Toverheks het volgende:
[..]
denk dat ik heel leuk met jou moeder kan opschietenvrouwen die naar voetbalwedstrijden gaan hebben pit, hebben lef, hebben moed, hebben verstand van voetbal
We gaan naar Mollans sur Ouveze, dat is net boven Avignon. Mijn schoonzus is er vandaag heen gereden vanaf Parijs, maar zij is geen tankstation zonder brandstof tegen gekomen. Maar we zijn sowieso van plan om in Luxemburg nog even af te tanken en met een volle tank rijden we wel zo'n 900 á 1000 km.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 22:30 schreef spuitje het volgende:
[..]
Tank in Belgie in ieder geval voor alle zekerheid nog even af en dat meen ik dus echt serieus. Er zitten hier inmiddels stations zonder diesel en het is zo rot als je aan het begin van je vakantie stil komt te staan op de snelweg. Gewoon het zekere voor het onzekere nemen. Weet niet waar jullie heen gaan maar in Zuid-Frankrijk is er echt een brandstof probleem momenteel.
Verder wens ik je hele fijne dagen, geniet ervan!!
Ik wil je niet bang maken maar er zijn hier inmiddels veel stations waar je maar meer voor een beperkt bedrag kunt tanken. Er zijn er ook waar je geen diesel meer kunt tanken. Zorg er gewoon voor dat je steeds voldoende brandstof hebt voor tenminste 100 kilometer. En kun je aan de snelweg niet tanken ga er dan even af en probeer het bij een supermarkt in een dorp. Het is met die stakende fransozen even behelpen momenteel, maar met wat tips en trucs komen jullie er welquote:
O dat is mooi! Wij zijn daar vorig jaar geweest en is een heel mooi gebied! De berichten zijn heel verschillend hier. Wij kunnen nog gewoon tanken, maar in Marseille schijnt geen druppel diesel meer te krijgen te zijn. En voor de komende dagen zijn er weer stakingen afgekondigd.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 22:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
We gaan naar Mollans sur Ouveze, dat is net boven Avignon. Mijn schoonzus is er vandaag heen gereden vanaf Parijs, maar zij is geen tankstation zonder brandstof tegen gekomen. Maar we zijn sowieso van plan om in Luxemburg nog even af te tanken en met een volle tank rijden we wel zo'n 900 á 1000 km.
Komt wel goed Spuitje, we zorgen dat we met een volle tank Frankrijk inrijden en dan moet het gek lopen als we niet op plaats van bestemming aankomen. Momenteel kan het me niet zoveel schelen of we wel terug kunnen, dat is dus van later zorgquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 22:39 schreef spuitje het volgende:
[..]
O dat is mooi! Wij zijn daar vorig jaar geweest en is een heel mooi gebied! De berichten zijn heel verschillend hier. Wij kunnen nog gewoon tanken, maar in Marseille schijnt geen druppel diesel meer te krijgen te zijn. En voor de komende dagen zijn er weer stakingen afgekondigd.
Maar waarom gaan jullie via Luxemburg?
Hoe lang zullen ze Mario nog tolereren op Zuid?quote:
Mario kan er niets aan doen, dat is 't hele probleem.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 22:48 schreef Deisyy het volgende:
Hoe lang zullen ze Mario nog tolereren op Zuid?
Het is toch altijd de trainer die de schuld krijgt?quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 22:49 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Mario kan er niets aan doen, dat is 't hele probleem.
Have fun in Frankrijk
NEEN!quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 22:51 schreef spuitje het volgende:
[quote]Op zaterdag 16 oktober 2010 22:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
We gaan naar Mollans sur Ouveze, dat is net boven Avignon. Mijn schoonzus is er vandaag heen gereden vanaf Parijs, maar zij is geen tankstation zonder brandstof tegen gekomen. Maar we zijn sowieso van plan om in Luxemburg nog even
Wel naar de brug gaan he, anders ben je niet in Avignon geweest![]()
De pont staat zeker op ons to do-lijstjequote:Op zaterdag 16 oktober 2010 22:51 schreef spuitje het volgende:
[quote]
Wel naar de brug gaan he, anders ben je niet in Avignon geweest![]()
Popie-Jopie Joquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 22:58 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
NEEN!
JE MOET NAAR HET PAUSELIJK PALEIS!
Best mooi daar hoor, dat paleis! Doe ze de groeten van me! Wel alle bordjes lezen of de audio-gids volgen!quote:
Ook dat, is ook heel mooi, maar kan best samen op 1 dagquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 22:58 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
NEEN!
JE MOET NAAR HET PAUSELIJK PALEIS!
Ja de brug en het paleis is 5 minuten lopen van elkaar.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 23:08 schreef spuitje het volgende:
[..]
Ook dat, is ook heel mooi, maar kan best samen op 1 dag
Ik weet zeker dat je super gaat genieten...en je verdient het...heerlijk mooi nazomer weer...niet te warm maar wel lekker en veel zon...lekker eten en drinken en vooral genietenquote:
Ik denk niet dat ik dat heel erg zou vinden Heksjequote:Op zaterdag 16 oktober 2010 23:02 schreef Toverheks het volgende:
met al jullie tips moet deisyy er wel vier weken blijven![]()
ja maar wij wel, 4 weken is lang hoorquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 23:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ik dat heel erg zou vinden Heksje
Mijn schoonzus smste al dat de wijn koud ligt, tja Frankrijk hequote:Op zaterdag 16 oktober 2010 23:09 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat je super gaat genieten...en je verdient het...heerlijk mooi nazomer weer...niet te warm maar wel lekker en veel zon...lekker eten en drinken en vooral genieten
Doeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 23:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mijn schoonzus smste al dat de wijn koud ligt, tja Frankrijk he![]()
Ik heb er echt heel veel zin in, lekker een weekje eruit en lekker relaxen in het zonnetje daar![]()
De wekker gaat vroeg, dus tijd voor mijn bedje.
Tot volgende week allemaal
Net even gekeken, maar het wordt redelijk weer daar de komende dagen. Wij waren er met temperaturen van 30+ En in een ommuurde stad als Avignon loopt dat al snel op tot ongeveer 40. Dus dat was veel terrasjes pikkenquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 23:02 schreef Toverheks het volgende:
met al jullie tips moet deisyy er wel vier weken blijven![]()
Avignon is DE theaterstad van Frankrijk. Wij waren er tijdens het grote festival en dat was echt heel leuk. De hele dag trekken er theatergroepen en groepjes door het centrum om hun optreden te promoten, het hele centrum hangt vol met posters en aankondigingen, het was gewoon 1 groot feest! Zal eens foto's zoeken.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 23:08 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ja de brug en het paleis is 5 minuten lopen van elkaar.
doeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii geniet en pas op elkaarquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 23:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mijn schoonzus smste al dat de wijn koud ligt, tja Frankrijk he![]()
Ik heb er echt heel veel zin in, lekker een weekje eruit en lekker relaxen in het zonnetje daar![]()
De wekker gaat vroeg, dus tijd voor mijn bedje.
Tot volgende week allemaal
Wij houden het al ruim 7 jaar volquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 23:11 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja maar wij wel, 4 weken is lang hoor
Om negen uur was het hier 1 graad boven nul. Inmiddels zijn het er nu bijna 4. Een lekker frisse ochtend. Straks maar even een wandeling door de bossen makenquote:Op zondag 17 oktober 2010 09:44 schreef Leandra het volgende:
Môgguh, het zonnetje schijnt maar volgens mij is het gruwelijk koud.... ik lag vannacht in bed iig al helemaal te riebelen en heb er een dekbed bijgepakt.
Dat is ook een optie, neem ik mee in mijn overwegingenquote:Op zondag 17 oktober 2010 10:10 schreef Leandra het volgende:
Wandel ze, ik doe vandaag helemaal niets.... ik blijf gewoon de hele dag in bed liggen
Wat aardig. Ik denk niet dat ik ze ooit zal proeven maar het idee dat iemand ze voor mij heeft gegeten geeft troost.quote:Op zondag 17 oktober 2010 11:00 schreef Toverheks het volgende:
hey Noek, nou zak joppiechips gisteravond opgepeuzeld, zal ik er van zeggen, ja lekker maar ik had er meer van verwacht, moest wel aan je denken hoor met je Joppiechips.
Nou Heksie dat vind ik van alledrie nieuwe smaken, niet echt bijzonder....quote:Op zondag 17 oktober 2010 11:00 schreef Toverheks het volgende:hey Noek, nou zak joppiechips gisteravond opgepeuzeld, zal ik er van zeggen, ja lekker maar ik had er meer van verwacht, moest wel aan je denken hoor met je Joppiechips.
zal ik zakje opsturenquote:Op zondag 17 oktober 2010 11:05 schreef Noek het volgende:
[..]
Wat aardig. Ik denk niet dat ik ze ooit zal proeven maar het idee dat iemand ze voor mij heeft gegeten geeft troost.![]()
![]()
Er komt een vervolg op Top Gun.![]()
"Talk to me, Goose!" Ik ken de hele film uit mijn hoofd.
had alleen de joppie geproeft, kreeg ik van puberkind hier is het niet te krijgen ze had het bij dirk vd broek gekocht.quote:Op zondag 17 oktober 2010 11:09 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Nou Heksie dat vind ik van alledrie nieuwe smaken, niet echt bijzonder....![]()
Mango chilli vind ik helemaal niks.
Nee hoor, hoeft niet, lieve muts. Ik ver-eet mijn verdriet wel in andere producten gevuld met chocolade en suiker. En ik heb altijd nog mijn salt & vinegar pringles. Dat zijn toch de allerlekkerste chipsen.quote:Op zondag 17 oktober 2010 11:09 schreef Toverheks het volgende:
zal ik zakje opsturen
het is gewoon jou schuld, jij had het maar over Joppiechips dit en dat met Gert
had een keertje handgemaakte zoute chips gegeten, oh Noek die was lekker, iets ambachtelijk maar is niet meer te krijgen was zo een aanbieding, zakje koste wel 1.99 maar was het waard, heb die week wat van die zakken achterover gegeten.quote:Op zondag 17 oktober 2010 11:11 schreef Noek het volgende:
[..]
Nee hoor, hoeft niet, lieve muts. Ik ver-eet mijn verdriet wel in andere producten gevuld met chocolade en suiker. En ik heb altijd nog mijn salt & vinegar pringles. Dat zijn toch de allerlekkerste chipsen.
En SYTYCD.quote:Op zondag 17 oktober 2010 11:12 schreef Toverheks het volgende:
21:05 ned.2 Den Uyl en de affaire Lockheed voor Remlove![]()
20:15 ned 3 Penoza![]()
zo de tv gids staat er alweer, ben ook zo lekker vroeg
Van de week dat stukje dat ie ineens op zijn hoofd staat (op 46 sec.) wel 12x achteruit gespoeldquote:
nee Teun sorryquote:Op zondag 17 oktober 2010 13:49 schreef Teun_ZHV het volgende:
Iemand enig idee wat het volgende is?
Staafje met daarin een staaldraadje en erop geschroefd een kogeltje (totale lengte ongeveer 10 cm)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Een onbruikbaar dingquote:Op zondag 17 oktober 2010 13:49 schreef Teun_ZHV het volgende:
Staafje met daarin een staaldraadje en erop geschroefd een kogeltje (totale lengte ongeveer 10 cm)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Lijkt wel iets wat men vroeger gebruikte om een bedje mee te monteren.quote:Op zondag 17 oktober 2010 13:49 schreef Teun_ZHV het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja, geniale move. Op het laatst waar hij haar lift, dat is ook zo'n stukje waar ik echt kippenvel van krijg.quote:Op zondag 17 oktober 2010 13:00 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Van de week dat stukje dat ie ineens op zijn hoofd staat (op 46 sec.) wel 12x achteruit gespoeld![]()
Wat ontzettend geniaal![]()
Ik ben fan. Al is het een patsertje, maar dat mag ook. Als je dat kan
Nog erger, de site is op zondag ook uit de lucht. Dat is wat!quote:Welkom op de nieuwe webshop van Babypark.
Babypark is op zondag altijd gesloten.
Graag zien wij u op andere dagen van de week terug. Onze 250 medewerkers zullen u dan volledig van dienst zijn. Bedankt voor uw begrip en tot ziens.
Juud zat ook al te vloeken, alsof de bible belt deep into kinder sites is.quote:Op zondag 17 oktober 2010 16:38 schreef Noek het volgende:
Babypark! Volgens mij kun je ze niet eens e-mailen op zondag.
Check check..
[..]
Nog erger, de site is op zondag ook uit de lucht. Dat is wat!
Gewoon Audi.... met een dikke pijl in het rood (net als de rest van de boordcomputer).quote:Op zondag 17 oktober 2010 16:41 schreef Dementor het volgende:
Een navigatiesysteem zonder kaart, hoe dan zeker met zo'n achterlijk pijltje in monochrome kleuren?
De Babypark valt daar niet onder, die bestond volgens mij al toen ik zwanger was van Jr. in Kesteren dan tenminste, en in 1991 was internet nog geen gemeengoed.quote:Op zondag 17 oktober 2010 16:42 schreef Dementor het volgende:
[..]
Juud zat ook al te vloeken, alsof de bible belt deep into kinder sites is.
Al die boeren hebben hun veestapel gekocht en zijn een webwinkel begonnen, allemaal rood met wit geruite broekjes, shirtjes en flessenwarmers in de stallen opgeslagen.
Babypark zit hier en toen wilde ik ooit eens weten wat de openingstijden op een zondag. Ik viel bijna van de bank af. Maar goed, vol frisse moed op maandag die toko in en gelijk ging mijn gilles de la tourette opspelen. Op het moment dat ik niet mag vloeken omdat er gelovigen in de buurt zijn, word ik zenuwachtig en zeg ik alles wat niet hoort. Je zal het godverdorie maar hebben!quote:Op zondag 17 oktober 2010 16:42 schreef Dementor het volgende:
[..]
Juud zat ook al te vloeken, alsof de bible belt deep into kinder sites is.
Al die boeren hebben hun veestapel gekocht en zijn een webwinkel begonnen, allemaal rood met wit geruite broekjes, shirtjes en flessenwarmers in de stallen opgeslagen.
Hatelijk.quote:Op zondag 17 oktober 2010 16:44 schreef Leandra het volgende:
[..]
Gewoon Audi.... met een dikke pijl in het rood (net als de rest van de boordcomputer).
Ach ik heb altijd de radio aan, als het spannend gaat worden (echt onbekende weg of ik ben al bijna te laat) zet ik de radio wat zachter en wijst saskia (quote:En ik kan prima kaartlezen, maar ik kijk ook graag wat verder vooruit qua route, dus een kaartsysteem is dan beduidend handiger dan alleen een pijl links, rechts, rechtdoor of een rotonde, zolang de routemiep maar niet hoeft te praten om mij duidelijk te maken hoe ik moet rijden...
Nah, als ze mij vanmiddag op de A20/A16 gehoord hadden dan zou ik per direct een toegangsverbod voor de Babypark krijgenquote:Op zondag 17 oktober 2010 16:47 schreef Noek het volgende:
[..]
Babypark zit hier en toen wilde ik ooit eens weten wat de openingstijden op een zondag. Ik viel bijna van de bank af. Maar goed, vol frisse moed op maandag die toko in en gelijk ging mijn gilles de la tourette opspelen. Op het moment dat ik niet mag vloeken omdat er gelovigen in de buurt zijn, word ik zenuwachtig en zeg ik alles wat niet hoort. Je zal het godverdorie maar hebben!
Nee! Oh bijna feest!quote:Op zondag 17 oktober 2010 16:49 schreef Dementor het volgende:
@Noek, heb je het nieuwe kerstspul van de IKEA al gezien?
Serieus? Dan mogen mensen via de achterkant van de winkel naar binnen om aanstoot te voorkomen ofzo?quote:Op zondag 17 oktober 2010 16:48 schreef Noek het volgende:
Maar goed, als er hier een koopzondag is en dat is zeker één keer per jaar houdt de HEMA de deuren ook dicht.
En één winkel de voordeur ook maar de achterdeur niet.Echt hè!
Op de Zweedse wel.quote:Op zondag 17 oktober 2010 16:49 schreef Noek het volgende:
[..]
Nee! Oh bijna feest!![]()
![]()
![]()
Staat het op de site??
Dat is ook een beetje mijn systeem.... maar ik was er nog niet aan toe haar geblaat aan te zettenquote:Op zondag 17 oktober 2010 16:48 schreef Dementor het volgende:
[..]
Hatelijk.![]()
[..]
Ach ik heb altijd de radio aan, als het spannend gaat worden (echt onbekende weg of ik ben al bijna te laat) zet ik de radio wat zachter en wijst saskia () mij de weg.
De stem van Bram stelt ik nooit in, ik vind hem zo betweterig overkomen.
Super?quote:Op zondag 17 oktober 2010 16:50 schreef liesje1979 het volgende:
Ik heb zin in patat maar moet de frituurpan dan schoonmaken.
En geen zin om naar de snackbar te gaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |