quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 20:01 schreef Breathtaking het volgende:
Ik ben een playlist met break up muziekjes aan het maken voor mezelf!
Haha, nee. Voornamelijk qua persoonlijkheid.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 20:04 schreef ynuhh het volgende:
[..]
En ook zo muzikaal? Succes met de zoektocht.
Volgend jaar hoop ik daar ook langs te komen gedurende mijn nog te plannen wereldreis.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 20:04 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Volgend jaar vriendje. Ik maak een pic voor je en doe ze de groetjens daar
quote:
Ah, kleine SC/breda meeting dusquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 20:06 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Volgend jaar hoop ik daar ook langs te komen gedurende mijn nog te plannen wereldreis.
quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 20:06 schreef ynuhh het volgende:
Oh shit. Ludo kan jij het even aanpassen?
Mijne wordt fulltime op geragtquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 20:07 schreef haakon het volgende:
mijn gitaar staat al 2 dagen stof te happen
Phuket is zo mooi helemaal niet. Zwaar geprostitueerd en verlept. Die eilandjes daar in het Zuiden zijn zo veel mooier. Al was het Noorden van Thailand sowieso een heel stuk toffer.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 20:02 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Geen idee, iedereen die naar Thailand gaat heeft het altijd over dat geweldige strand. Ik ben er nog nooit geweest.
Jij gaat daar voor school heen is 't niet? Althans een vriend van mij op de NHTV heeft enkele weken een excursie naar Bali gedaan waar ze geen fuck hoefden uit te voeren.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 20:07 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ah, kleine SC/breda meeting dus.
Ik niet, als je over der rug spuit ken je je sperma niet eens zien.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 20:10 schreef Chriz2k het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zou er zonder twijfels mee trouwen, wat een vrouw.
Same, maar deze foto vind ik niet super.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 20:10 schreef Chriz2k het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zou er zonder twijfels mee trouwen, wat een vrouw.
Met school gaan we ook, maar waar naar toe is nog niet duidelijk. Bij mij is het gewoon voor studiepunten dus ik zal daar wel moeten werkenquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 20:10 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Jij gaat daar voor school heen is 't niet? Althans een vriend van mij op de NHTV heeft enkele weken een excursie naar Bali gedaan waar ze geen fuck hoefden uit te voeren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |