Moet je dat dan delen?quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 19:36 schreef Qwea het volgende:
2 halve liter flesje malibu cola, check
1 halve liter flesje rooie wodka jus, check
7 halve liters bier, check.
Zou het genoeg zijn?
Zo maar op naar de studio waar Mike live in de uitzending moeten draaien, en Qwea gaat cohosten
whahahaquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 19:45 schreef oh-oh het volgende:
Klaar voor de winterslaap:
[ afbeelding ]
Bad hairday :
[ afbeelding ]
K & K zeggen ook ff hai![]()
[ afbeelding ]
Ja das die kutflitsquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 19:47 schreef APK het volgende:
Heeft die ene een raar oog of heb je op een willekeurig knopje gedrukt op de camera?
Gelukkig maar.quote:
Straks foto's van dat natte kapsel?quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 19:55 schreef oh-oh het volgende:
Oh ja gel, das ook een idee!
Ik ga dr zo ff een knipspeldje in raggen en dan gaan we nog maar een rondje door de herfstbui
Ga je ook buiten roken als je alleen thuis bent?quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 19:56 schreef Greys het volgende:
Wat is het koud ineens buiten![]()
Ik wilde smsen maar dat ging niet met koude vingers. Kut touch screen
quote:
en toen trok je overbuurman zijn onderbroek weer aan?quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 20:04 schreef APK het volgende:
Oeh, ik zag door het toiletraampje een hele heldere ster in het oosten.
Wie stond er gebukt in je toilet toen je naar binnen keek dan?quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 20:04 schreef APK het volgende:
Oeh, ik zag door het toiletraampje een hele heldere ster in het oosten.
Nee, ik was even naar de benzinepompquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 19:57 schreef APK het volgende:
[..]
Ga je ook buiten roken als je alleen thuis bent?
quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 20:02 schreef DeZwabber het volgende:
Sjon heeft eigenlijk gewoon een strakke leren broek nodig, en een ventilator zodat zijn haardos wappert in de wind
quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 20:05 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
en toen trok je overbuurman zijn onderbroek weer aan?
whehehehequote:Op zaterdag 16 oktober 2010 20:06 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Wie stond er gebukt in je toilet toen je naar binnen keek dan?
quote:
Hondjes uitlaten en naar het oosten kijken.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 20:11 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja hallo, wie begint dr over sterren?
Maandagavond. Ik was het al vrij snel uit het oog verloren, maar dat las ik laatstquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 20:08 schreef oh-oh het volgende:
Geen idee hoe ik er ineens op kom maar wanneer komt Poepsterren nu eigenlijk op tievie?
Ik ben het hele programma uit het oog verloren
quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 20:11 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja hallo, wie begint dr over sterren?
this is getting scaryquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 20:11 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
wie begint er hier naar sterren te gluren op z'n toilet
Jammer dat t niet op zaterdag is, vanavond is dr echt helemaal niksquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 20:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Maandagavond. Ik was het al vrij snel uit het oog verloren, maar dat las ik laatst
quote:
Dat durfden ze niet aan tegenover Ik Hou Van Holland geloof ikquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 20:24 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Jammer dat t niet op zaterdag is, vanavond is dr echt helemaal niks
Tis hier schijtbewolkt, geen ster te zienquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 20:15 schreef APK het volgende:
[..]
Hondjes uitlaten en naar het oosten kijken.
Kom op, daar kijkt mn moeder naar, das echt niveau 0 dat programmaquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 20:25 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat durfden ze niet aan tegenover Ik Hou Van Holland geloof ik
Ja, goeie lui hè?quote:
aan de overkant van de maasquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 20:25 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Tis hier schijtbewolkt, geen ster te zien![]()
En alsof ik weet waar het oosten is
Eh ja, ik kan er verder ook niets aan doen dat het zulke hoge kijkcijfers heeftquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 20:26 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Kom op, daar kijkt mn moeder naar, das echt niveau 0 dat programma
Echt?quote:
Oh dan heb je alsnog lekker de avond voor jezelfquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 20:26 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja, goeie lui hè?Ze waren hier vanaf vijf uur ofzo.
En mijn eten was lekker, alles was op en het was veel
Nee hoorquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 20:27 schreef oh-oh het volgende:
Greys, jij was toch ook weer weg vanavond?
Nou ja als iedereens moeder kijkt dat zijn t wel zat mensen hequote:Op zaterdag 16 oktober 2010 20:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Eh ja, ik kan er verder ook niets aan doen dat het zulke hoge kijkcijfers heeft
Want dat heeft het. Dus durfde Popstars daar ook niet tegenover geprogrammeerd te staan.
Ooooooohquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 20:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh dan heb je alsnog lekker de avond voor jezelf
[..]
Nee hoorOmdat ik gister zei dat het vanavond weer laat wordt?
Da's meer omdat ik mezelf ken
Ja, echt lekkerquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 20:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh dan heb je alsnog lekker de avond voor jezelf
[..]
Nee hoorOmdat ik gister zei dat het vanavond weer laat wordt?
Da's meer omdat ik mezelf ken
quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 20:34 schreef Greys het volgende:
OMG, Raggul Hazes, Rossana Lima, twee redenen om snel weer te zappen
whut?quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 20:34 schreef Greys het volgende:
'Spuiten before you die'.
Die is dan wel weer grappig
Spuit nu maar snelquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
Ik was ook altijd Team Ansj.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 20:35 schreef oh-oh het volgende:
[..]
![]()
Die ex van Pat, Angela, dies kei aardig
Zo kondigde die gast van de Lama's (geloof ik?quote:
Whehe, wij zijn team Ansjquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 20:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik was ook altijd Team Ansj.
Vooral sinds Rossana in een interview (samen met Patrick) verklaarde dat hij van haar niet meer met champagne in het bubbelbad mocht zitten. Dat was ongezond enzo, dat moest groene thee worden. Godallemachtig
quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 20:36 schreef Goodbye het volgende:
Oh, ik kan 6 november niet mee naar DTH....Niet meer dan terechtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
Ik snap umquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 20:39 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Whehe, wij zijn team Ansj![]()
Ze is in goede handen![]()
Ja, maar ik baal er wel van.quote:
Lief waren die samen toen in Villa Felderhofquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 20:40 schreef oh-oh het volgende:
Ooooooh Herman en majoor Boshart, wat zullen die twee een lol hebben nu samen
quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 20:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik snap um
Maar sowieso... die Ross die kan ik echt niet luchten of zien
Ja dat was echt mooie tv.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 20:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Lief waren die samen toen in Villa Felderhof![]()
Jahaaaa, maar dat staat vast.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 20:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Gaan we volgende week nog naar Volendam?![]()
Even luisteren.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 20:44 schreef oh-oh het volgende:
Greys ken je die?
Dat is zooooooo een mooi liedje
Senesquote:
Ingquote:
Laatste nummer van zijn laatste cdquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 20:51 schreef Greys het volgende:
Senes en Ing!![]()
Oh-oh, mooi nr inderdaad...
Zijn daar beelden van?quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 20:57 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Laatste nummer van zijn laatste cd![]()
Ik zat net ff de beelden van zijn begrafenis nog es te kijken
Tuurlijk, dat was uitgebreid op het journaal toen hoor!quote:
Ik kijk al niet meerquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 21:09 schreef Greys het volgende:
Die slappe lach van Linda is dan wel weer heel aanstekelijk
Veel plezierquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 21:12 schreef Ingetje79 het volgende:
IHVH kijken en zometeen ff de kamer zuigen
Neehee, ze woont zelf aan de oostkant. Breng 'r nou niet nog meer in verwarringquote:
Jammer, maar wel een begrijpelijke redenquote:
quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 21:15 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Neehee, ze woont zelf aan de oostkant. Breng 'r nou niet nog meer in verwarring
[..]
Jammer, maar wel een begrijpelijke reden
Ik zie ze maar niet komen dus ik ben nog steeds cluelessquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 21:17 schreef Greys het volgende:
Het Oosten is waar de Wijzen vandaan kwamen!
Jaaaa, zijn er weer lekkere mandarijnen?quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 21:18 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik zie ze maar niet komen dus ik ben nog steeds clueless![]()
Zure mandarijntjes
Misschien moet je vragen of Barbaaf nog een keer langskomt en of hij dan een Monopolybord in de goede richting wil opstellen. Station West naar het Westen enzo. En dat je dat gewoon voor eeuwig laat liggen. Opgelost!quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 21:18 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik zie ze maar niet komen dus ik ben nog steeds clueless![]()
Zure mandarijntjes
Als ik 't me goed herinner wel. 't Is de plek waar de zon staat als je opstaat, richting Duitsland.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 21:16 schreef oh-oh het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ja jij weet dat wel
![]()
![]()
![]()
Waar is mijn oosten dan, als ik de deur uit ga?
Waar de heuvels zijn???
Ik schilder gewoon een grote windroos op het plafondquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 21:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Misschien moet je vragen of Barbaaf nog een keer langskomt en of hij dan een Monopolybord in de goede richting wil opstellen. Station West naar het Westen enzo. En dat je dat gewoon voor eeuwig laat liggen. Opgelost!
quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 21:20 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Als ik 't me goed herinner wel. 't Is de plek waar de zon staat als je opstaat, richting Duitsland.
Zuur isquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 21:22 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Is daar Duitsland???
Ok, de heuvels zijn in t oosten, de stad ligt op west, zuid is waar de stad ophoudt en noord is waar de rest van NL zich bevindt.
Dat zal ik proberen te onthouden.
Waarom ook weer???
En ja, de mandarijntjes zijn heeeeeeerlijk, als je van zure houdt
*draait kaart om*quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 21:15 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Neehee, ze woont zelf aan de oostkant. Breng 'r nou niet nog meer in verwarring
[..]
Jammer, maar wel een begrijpelijke reden
Ik heb twee netjes, die gaan t weekend niet overlevenquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 21:23 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Zuur isDus ik ga even een netje halen maandag!
Bij de heeeeuvels Zwab, daar komen de zon en de wijzen vandaanquote:
How anal!quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 21:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Misschien moet je vragen of Barbaaf nog een keer langskomt en of hij dan een Monopolybord in de goede richting wil opstellen. Station West naar het Westen enzo. En dat je dat gewoon voor eeuwig laat liggen. Opgelost!
Dan koopt ie dat maar voor je.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 21:27 schreef oh-oh het volgende:
En Greys, gewittoch dat ik alleen maar Star Wars monopoly heb?
Dat heeft geen stations met windrichtingen, daar heb je ruimtestations met gekke namen, dus das nog te ingewikkeld
Ben je nou nog stééds met die pizza bezig ja?quote:
Ik ookquote:
Monopoly is echt een doelloos kutspel jaquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 21:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ook
Jeugdtrauma van never ending Monopoly omdat mijn zus altijd 'geld leende bij de bank' als ze eigenlijk blut en uitgespeeld was. Zo duurde Monopoly echt negen uur, ofzo
je kijkt nog steeds????????quote:
Ja, die slappe lach van Linda had een heel vreemde aantrekkingskracht op me!quote:
Een plak bakbloedworst!quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 21:32 schreef Ingetje79 het volgende:
De Spaanse Prins Spreekt Prima Spaans
Ik probeerde het hardop, jij ook?quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 21:32 schreef Ingetje79 het volgende:
De Spaanse Prins Spreekt Prima Spaans
Watvoorfillum?quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 21:32 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, die slappe lach van Linda had een heel vreemde aantrekkingskracht op me!
En ik had geen zin om te zappen omdat ik straks toch film ga kijken![]()
Nee, ik was best goed.quote:
Probeer es een plak bakbloedworst!quote:
Ik probeer dat soort dingen altijdquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 21:35 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Probeer es een plak bakbloedworst!
dat moesten ze laatst op 3fm roepen als ze het antwoord wisten op een prijsvraag, dat ging goed mis
Dat wil ik je wel es zien doen!quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 21:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik probeer dat soort dingen altijd
Net als wanneer ze in Brainiac zeggen dat niemand met zijn/haar tong zijn eigen elleboog kan aanraken. Niet geloven he, gewoon proberen
We kijken aaaaaaaallemaal IHVHquote:
er zijn ook geintjes die dat uitbuiten he, zoalsquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 21:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik probeer dat soort dingen altijd
Net als wanneer ze in Brainiac zeggen dat niemand met zijn/haar tong zijn eigen elleboog kan aanraken. Niet geloven he, gewoon proberen
Daar ben ik dan weer te schijterig voor.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 21:40 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
er zijn ook geintjes die dat uitbuiten he, zoals
"he wist je dat er een functie in fok zit, dat als je ej wachtwoord intypt in je post het veranderd in sterretjes?"
kijk maar ******, probeer het ook eens!
Zeg es een plak bakbloedworst!quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 21:40 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
er zijn ook geintjes die dat uitbuiten he, zoals
"he wist je dat er een functie in fok zit, dat als je ej wachtwoord intypt in je post het veranderd in sterretjes?"
kijk maar ******, probeer het ook eens!
Ja niks geen sterretjes heaquote:
quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 21:41 schreef Greys het volgende:
Oh-oh, waar komt die hachee nou ineens vandaan bij je?
Dr is niks op en ik heb geen fillum dus ik dacht doe ff sosjaalquote:
quote:
Wie kijkt dr hier nou IHVH?quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 21:48 schreef Greys het volgende:
Oh, ik hoorde niet dat het over hachee ging bij Linda.
Dus ik snapte echt geen ruk van je post dat je mij ineens ging melden 'wat je er allemaal in doet'.
Zwubber, weet jij nog leuke films?quote:
Ik volg echt de helft nietquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 21:48 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Wie kijkt dr hier nou IHVH?
Gij of ik![]()
Zit ik hier voor jan lul gezellig mee te kijkenquote:
ehh, geen idee eigenlijk, ik moet weer eens films gaan kijkenquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 21:49 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Zwubber, weet jij nog leuke films?
Ik had die ene film gekeken trouwens.
Die ik toen niet meer wist.
Uhm dinges.
Dr. Parnassus en zn gedoe.
What a load of crapola
quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 21:58 schreef Greys het volgende:
Oh-oh, ik ga je geen filmtips geven, want onze smaak ligt mijlenver uit elkaar denk ik weet ik
Je vroeg enkele posts geleden aan me welke film ik ging kijken, daar heb ik heel verstandig ook maar geen antwoord op gegevenquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 22:00 schreef oh-oh het volgende:
[..]
waarom denk je dat ik t aan Zwabber vroeg
quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 22:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Je vroeg enkele posts geleden aan me welke film ik ging kijken, daar heb ik heel verstandig ook maar geen antwoord op gegeven
Ja maar nu wil ik wel weten wat je gaat kijken, ik hoef m toch niet ook te zienquote:
Ja nee, je ging ook niet naar Sting, maar dat heb ik ook gewetenquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 22:07 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja maar nu wil ik wel weten wat je gaat kijken, ik hoef m toch niet ook te zien
In welk donker hoekje van het internet heb je dat nou weer gevonden?quote:
Oh ik kom echt een keer dat bij jou spelenquote:Op zondag 17 oktober 2010 01:38 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik heb net geLipsd op de Xbox en ik mocht niet eens Vienna van Ultravoxx doen
Whehehe....ik doe dat ook niet na een bakkie koffie heurquote:Op zondag 17 oktober 2010 01:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh ik kom echt een keer dat bij jou spelen![]()
Moet ik wel eerst genoeg gedronken hebben, maar dan daarna ga je je afvragen waarom ik niet eerder ontdekt ben
In de donkere krochten van mijn zielquote:Op zondag 17 oktober 2010 01:39 schreef APK het volgende:
[..]
In welk donker hoekje van het internet heb je dat nou weer gevonden?
Alleen als je plechtig (met bloed enzo) zweert dat je het niet op youtube zetquote:Op zondag 17 oktober 2010 01:40 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Whehehe....ik doe dat ook niet na een bakkie koffie heur![]()
Wanneer kom je? We hebben de 80's editie
quote:
Pinky swearquote:Op zondag 17 oktober 2010 01:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Alleen als je plechtig (met bloed enzo) zweert dat je het niet op youtube zet
Ik kon geen van beide ontdekken.quote:Op zondag 17 oktober 2010 01:44 schreef DeZwabber het volgende:
het is alleen niet de u2 one, maar de swedish house mafia one
Wacht effe, eerst op dat zoengedoe van Grees klikken.quote:Op zondag 17 oktober 2010 01:46 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
die Hurt cover van hem trouwens![]()
alhoewel het origineel ook erg tof is:
Jawel, jawel... nuquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IT'S GREYSIE IT'S PARTY
Whahahaha!quote:
Jaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op zondag 17 oktober 2010 01:50 schreef senesta het volgende:
Mogen we weer met youtube filmpjes strooien?
Fuck 'em!quote:Op zondag 17 oktober 2010 01:49 schreef Greys het volgende:
Public displays of affection make everyone else uncomfortable.
Ik vind Sjonnie mooier.quote:Op zondag 17 oktober 2010 01:46 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
die Hurt cover van hem trouwens![]()
alhoewel het origineel ook erg tof is:
Is dat eigenlijk not done hiero, ofzo?quote:Op zondag 17 oktober 2010 01:50 schreef senesta het volgende:Mogen we weer met youtube filmpjes strooien?
Als die public displays ze al uncomfortable maken, dan zal 'fuck 'em' ze misschien nèt iets te ver gaanquote:
ik weet het niet, tis wel een walgelijk goede cover jaquote:
Oh nee hoor, het gebeurde voorheen alleen eigenlijk zeldenquote:
Ach zit wel wat in hoor, ik zou zelf nooit in de tram gaan zitten lebberen.quote:Op zondag 17 oktober 2010 01:54 schreef Greys het volgende:
Als die public displays ze al uncomfortable maken, dan zal 'fuck 'em' ze misschien nèt iets te ver gaan
quote:Op zondag 17 oktober 2010 01:57 schreef senesta het volgende:
[..]
Oh nee hoor, het gebeurde voorheen alleen eigenlijk zelden
Dankzij jullie draai ik hier nu hele dagen Sia
Die is een week of vier geleden voor het laatst geplaatst, vlotje.quote:Op zondag 17 oktober 2010 01:57 schreef senesta het volgende:
Oh nee hoor, het gebeurde voorheen alleen eigenlijk zelden
Dankzij jullie draai ik hier nu hele dagen Sia
Euhm nou....quote:Op zondag 17 oktober 2010 01:57 schreef APK het volgende:
[..]
Ach zit wel wat in hoor, ik zou zelf nooit in de tram gaan zitten lebberen.
Tenzij het urgent was, natuurlijk.
Dit vond ik altijd zo'n mooie vrouw.![]()
Geen idee hoe ze er nu bijloopt.
Kan je nagaan hoe lang ze al Sia draaitquote:Op zondag 17 oktober 2010 01:58 schreef APK het volgende:
[..]
Die is een week of vier geleden voor het laatst geplaatst, vlotje.
Ja, die ene van Luv.quote:Op zondag 17 oktober 2010 02:03 schreef Greys het volgende:
Senesta en ik prikken je roze bubbels wel door hoor.
Geen punt.
Wie vond je nog meer leuk vroeger?
En met 'vroeger' impliceer ik geenszins dat je oud bent. Uiteraard.quote:Op zondag 17 oktober 2010 02:03 schreef Greys het volgende:
Senesta en ik prikken je roze bubbels wel door hoor.
Geen punt.
Wie vond je nog meer leuk vroeger?
Heeft een hondje op mijn toetsenbord gescheten en de 'CTRL' key zit vast.quote:
Weet je wie oud is?quote:Op zondag 17 oktober 2010 02:05 schreef Greys het volgende:
[..]
En met 'vroeger' impliceer ik geenszins dat je oud bent. Uiteraard.
Nou ja, een beetje dan.
Hmm zolang hij naar boven blijft kijken in ieder gevalquote:Op zondag 17 oktober 2010 02:08 schreef senesta het volgende:
Greys! Deze is er niet slechter op geworden
quote:Op zondag 17 oktober 2010 02:10 schreef senesta het volgende:
[..]
Hmm zolang hij naar boven blijft kijken in ieder geval
quote:Op zondag 17 oktober 2010 02:14 schreef Greys het volgende:
Wat een chaos met de clipjes![]()
Senes, hij is uit '63, dus dat kennèt
Wtf is dat voor foute shit joh!quote:Op zondag 17 oktober 2010 02:12 schreef Greys het volgende:Deze is stiekem ook best leuk met dat refrein
![]()
In het rondje Spaans dan.
Oehquote:Op zondag 17 oktober 2010 02:15 schreef senesta het volgende:
[..]
Trouwens Greys! http://www.rtl.nl/%28/act(...)rug-in-nederland.xml
Miss Saigon
Mijn vriendin vroegah was Spaans (nu naar Schotland verhuisdquote:
quote:Op zondag 17 oktober 2010 02:19 schreef Greys het volgende:
Da's eigenlijk stiekem best een gezellig nummer
Mag ik?quote:Op zondag 17 oktober 2010 02:22 schreef APK het volgende:
Nu effe iets rustigs, Sweezie ga ik niet eens op klikken.
quote:
Dan doe jij ze frenzj version toch?quote:Op zondag 17 oktober 2010 02:26 schreef APK het volgende:
[..]
![]()
Die vertaling haalt voor mij echt het mysterieuze van het liedje weg.
Ach, als je van iemand houdt maakt het niet zoveel uit, volgens mij.quote:
En jij ook, ophouden, ik besterf het haast hierquote:Op zondag 17 oktober 2010 02:29 schreef DeZwabber het volgende:
soort van vouwwagen, eenmaal gesetteld ontpopt het zich tot iets waar je met zes mensen in kan slapen
is dat niet zo'n dromenvanger oorbel?quote:Op zondag 17 oktober 2010 02:29 schreef Greys het volgende:
... is dit onze tweede man? Die pastoor? Ja he?
Wat heeft ie in godsnaam in zijn oor hangen?
Een 'Travelsleeper'quote:Op zondag 17 oktober 2010 02:29 schreef DeZwabber het volgende:
soort van vouwwagen, eenmaal gesetteld ontpopt het zich tot iets waar je met zes mensen in kan slapen
it's funny cuz it's truequote:Op zondag 17 oktober 2010 02:30 schreef Greys het volgende:
[..]
En jij ook, ophouden, ik besterf het haast hier
Hè jakkes, wat een janksmoel.quote:Op zondag 17 oktober 2010 02:29 schreef Greys het volgende:
... is dit onze tweede man? Die pastoor? Ja he?
Wat heeft ie in godsnaam in zijn oor hangen?
Daar ga ik niet op klikken, mijn zus had Leonard Cohen LP's.quote:
MissPixelquote:Op zondag 17 oktober 2010 02:38 schreef APK het volgende:
[..]
Daar ga ik niet op klikken, mijn zus had Leonard Cohen LP's.
Mooi hè?quote:Op zondag 17 oktober 2010 02:40 schreef Greys het volgende:
En nu ssssssssssssssht. Ik luister de dakloze.
whehehe, ik geloof niet dat er iemand hier is die alleen maar in de FFSC postquote:Op zondag 17 oktober 2010 02:45 schreef APK het volgende:
Ik dacht dat trovey een brave F&F SC-poster was, maar die kom ik in allerlei vage topics tegen.
Neuh, maar er zijn grenzen.quote:Op zondag 17 oktober 2010 02:48 schreef DeZwabber het volgende:
whehehe, ik geloof niet dat er iemand hier is die alleen maar in de FFSC post
Hé, nog een soort dakloze.quote:Op zondag 17 oktober 2010 02:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Stoker
Even doorspoelen naar 1.06. Mooi
quote:Op zondag 17 oktober 2010 03:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat ligt aan je telefoon.
Eigenlijk is het twee dagen vroeger.
quote:Op zondag 17 oktober 2010 03:09 schreef Greys het volgende:
Dat ligt aan je telefoon.
Eigenlijk is het twee dagen vroeger.
Jezus, zit je aan de derde breezer?quote:Op zondag 17 oktober 2010 03:16 schreef Greys het volgende:
Ik ga ff checken oftie depri is, APK, die film.
Gewoon allemaal naar binnen gieten.quote:Op zondag 17 oktober 2010 03:22 schreef DeZwabber het volgende:
ik heb hier de keuze uit HJ bok, La Trappe bok, en brand dubbelbok, ik ga even ienemienemutten
Daarna zing je vloeiend Under the Boardwalkquote:Op zondag 17 oktober 2010 03:25 schreef DeZwabber het volgende:
experimentele cocktail, drie bokbieren en nog wat kruskovac, en cola
daar ga ik me maar niet aan wagen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |