Weet je dat zeker?quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 19:10 schreef Sharana_LV het volgende:
ik ga voorlopig geen lakjes meer kopen!
quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 19:10 schreef Sharana_LV het volgende:
hahaha, dit gaan we bijhouden natuurlijk, dat snap je zelf ook welquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 19:10 schreef Sharana_LV het volgende:
Waar is sharana en wat heb je met haar gedaan?quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 19:10 schreef Sharana_LV het volgende:
ik mag geen snuggie van m'n vriendquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 19:13 schreef Loqi het volgende:
[..]
Waar is sharana en wat heb je met haar gedaan?![]()
![]()
Ik zit in een snuggie![]()
quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 19:10 schreef Sharana_LV het volgende:
jaaa schop me maar als ik bestel!quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 19:12 schreef Mirjam het volgende:
[..]
hahaha, dit gaan we bijhouden natuurlijk, dat snap je zelf ook wel
quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 19:17 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
jaaa schop me maar als ik bestel!
jij hebt ook meegeholpen met je kraaklakje!
quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 19:16 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ik mag geen snuggie van m'n vriend
de lakjes die nu onderweg zijn tellen niet meequote:Op zaterdag 16 oktober 2010 19:12 schreef Mirjam het volgende:
[..]
hahaha, dit gaan we bijhouden natuurlijk, dat snap je zelf ook wel
quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 19:19 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
de lakjes die nu onderweg zijn tellen niet mee
terecht!quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 19:16 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ik mag geen snuggie van m'n vriend
Koe geslacht, in stukken gehakt en zulks?quote:
+1quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 19:24 schreef Mirjam het volgende:
[..]
lekker boeiend, als het lekker warm is op de bank, boeit het me geen hol hoe ik er uit zie
dit dus!!!quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 19:24 schreef Mirjam het volgende:
[..]
lekker boeiend, als het lekker warm is op de bank, boeit het me geen hol hoe ik er uit zie
Ik vind ze niet fijn. Net te kort en dan zijn mn voeten koudquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 19:26 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ik denk dta ik gewoon morgen bij de blokker ga kijken of ze die krengen nog hebben
quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 19:26 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ik denk dta ik gewoon morgen bij de blokker ga kijken of ze die krengen nog hebben
Mijne was 7,99 bij de kwantum en meer dan 2 meter langquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 19:26 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik vind ze niet fijn. Net te kort en dan zijn mn voeten koud
hier zeursnorretje:quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 19:26 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik vind ze niet fijn. Net te kort en dan zijn mn voeten koud
Een dinoquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 19:30 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
hier zeursnorretje:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 19:30 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
hier zeursnorretje:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 19:30 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
hier zeursnorretje:
[ afbeelding ]
kapot?quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 19:57 schreef Stormqueen het volgende:
mijn asos pakketje werd net bezorgd
En, heel?quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 19:57 schreef Stormqueen het volgende:
mijn asos pakketje werd net bezorgd
Ik baal altijd dat ik gene geitenkaas lust want die recepten met dat er in klinken altijd zo goedquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 20:23 schreef Lindytje het volgende:
Zo, 9 wetenschappelijke artikelen gelezen en gearceerd, vanavond kijken of ik er een tekst van in elkaar kan bakken.
Maar nu eerst eten: pasta met spinazie en pijnboompitten en spekjes en geitenkaasen een appeltaart-mona als toetje
Ik niet, dat is een ding dat zeker isquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 20:30 schreef Stormqueen het volgende:
alles heel, doosje zat goed volMaar welke mongool bezorgt er nou pakketjes op zaterdagavond?????
Hahaha wordt het op een tijdstip bezorgd met meer kans op aantreffen.. is 't nog niet goedquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 20:30 schreef Stormqueen het volgende:
alles heel, doosje zat goed volMaar welke mongool bezorgt er nou pakketjes op zaterdagavond?????
Bij mij kwam het met TNT terwijl ASOS zei dat het met DPD kwam.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 20:32 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Hahaha wordt het op een tijdstip bezorgd met meer kans op aantreffen.. is 't nog niet goed. Maar zij gebruiken geen TNT toch?
Die zijn ook meestal wel heeeeeel erg lekkerquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 20:30 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik baal altijd dat ik gene geitenkaas lust want die recepten met dat er in klinken altijd zo goed.
Hendig toch?quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 20:30 schreef Stormqueen het volgende:
Ga met ons mee!quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 20:40 schreef Diconnected het volgende:
Ik wil gaan stappen vanavond en niemand wil mee
Jamaar waar woon je danquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 21:10 schreef princess-a het volgende:
[..]
Ga met ons mee!![]()
SQ wat een tijdstip zegVERRASSING!
Lemmerquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 21:16 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Jamaar waar woon je danwil ik best doen.
FAIL! Gelukkig niet zegquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 21:20 schreef Stormqueen het volgende:
heten alle vrouwen daar ook Lobke en Sietske?
Die heb ik net gekocht om te testenquote:
Zijn die smaken nou lekker? Heb echt geen idee wat ik me erbij voor moet stellenquote:
Ik vind de babi pangang echt heel vies, maar joppie en de mango-chili zijn lekkerquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 21:30 schreef princess-a het volgende:
[..]
Zijn die smaken nou lekker? Heb echt geen idee wat ik me erbij voor moet stellen
Oh ik betrap wel steeds meer vrouwen op het hebben van een mannennaam, is dat Fries?
Albertine, Hendrika laatst zelfs een Martijntje
Martijntje??quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 21:30 schreef princess-a het volgende:
[..]
Zijn die smaken nou lekker? Heb echt geen idee wat ik me erbij voor moet stellen
Oh ik betrap wel steeds meer vrouwen op het hebben van een mannennaam, is dat Fries?
Albertine, Hendrika laatst zelfs een Martijntje
Precies dit deed ik ook, vol in haar gezicht want dronkenquote:
Ik heb gewoon lekker pombearsquote:
Bwhehehehe, ik zie je al staanquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 21:36 schreef princess-a het volgende:
[..]
Precies dit deed ik ook, vol in haar gezicht want dronken
Maar Martijntje indd
Oei, da's ook best lelijkquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 21:39 schreef vamperotica het volgende:
Bij zoonlief op de kleuterschool zit een Keesje
Pombearquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 21:37 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik heb gewoon lekker pombears![]()
En mijn referentielijst van 10 artikelen net gemaakt. Ik vind dat ik wel klaar ben voor vandaagNu bier drinken en bank hangen en morgen de rest
Was wel genant hoor want mijn beste vriendinnetje en ik dachten dat ze dus een grapje maaktequote:
Ah gut, ik vind dat wel echt zielig. Als ik ooit een kindje krijg, kies ik een naam waar hij/zij niet mee gepest kan worden. Bij Keesje zie ik een klein, bol, blond kleutertje voor me, maar als ze 80 is heet ze nog steeds zoquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 21:39 schreef vamperotica het volgende:
Vreselijkquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 21:39 schreef vamperotica het volgende:
Bwhehehe, ik zie haar gezicht al voor me...quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 21:43 schreef princess-a het volgende:
[..]
Pombear![]()
[..]
Was wel genant hoor want mijn beste vriendinnetje en ik dachten dat ze dus een grapje maakte
[..]
Ah gut, ik vind dat wel echt zielig. Als ik ooit een kindje krijg, kies ik een naam waar hij/zij niet mee gepest kan worden. Bij Keesje zie ik een klein, bol, blond kleutertje voor me, maar als ze 80 is heet ze nog steeds zo
Ik ookquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 21:44 schreef vamperotica het volgende:
ik moest meteen aan Flodder denken
Ik ken iemand die zo heet die ik altijd Sees noem, tot grote ergernis trouwensquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 21:44 schreef Joysa het volgende:
[..]
Vreselijk![]()
Een vriend van mij heet C.ees (zonder punt dus, maar google enzo, voor zekerheid), moest ik ook heel erg aan wennen in het begin
Bij de C.ees die ik ken spring ik altijd op zn rugquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 21:58 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik ken iemand die zo heet die ik altijd Sees noem, tot grote ergernis trouwens
Bwhehe, zo noem ik mijn oom ook altijd (nouja, ik zie hem bijna nooit meer tegenwoordig)... Ome Sees!quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 21:58 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik ken iemand die zo heet die ik altijd Sees noem, tot grote ergernis trouwens
Goed bezig! Je gaat als een speerquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 21:37 schreef Lindytje het volgende:
En mijn referentielijst van 10 artikelen net gemaakt. Ik vind dat ik wel klaar ben voor vandaagNu bier drinken en bank hangen en morgen de rest
Oja dat ook nog, zwaar respect voor je dat je op zaterdagavond huiswerk maakt! You go girlquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 21:37 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik heb gewoon lekker pombears![]()
Zit nu mango chili te kauwen maar omg, die is lekker!quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 21:34 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik vind de babi pangang echt heel vies, maar joppie en de mango-chili zijn lekker
AmNaBa!quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 23:54 schreef AmNaBa het volgende:
Dacht net gepost te hebben, kennelijk dus niet,
bij deze mijn kattebelletje,
ik heb het waanzinnig druk gehad met leuke en minderleuke dingen
ben dus letterlijk aan het overleven geweest,
hoop deze week weer orde op zaken te krijgen en weer actiever te kunnen worden hier.
Hoop dat het met iedereen verder hier goed gaat!
tot gauw,
groetjes
Ik wil hem ook proberen!quote:Op zondag 17 oktober 2010 00:05 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Zit nu mango chili te kauwen maar omg, die is lekker!
Kratje bier is wel iets lastiger te verklaren jaquote:Op zondag 17 oktober 2010 00:52 schreef Stormqueen het volgende:
mijn kratje bier is ook verdampt!
En princess-a, da's een goed teken, dan was hij het gewoon niet voor jou
Dikke kus vrouwkequote:Op zaterdag 16 oktober 2010 23:54 schreef AmNaBa het volgende:
hoop deze week weer orde op zaken te krijgen en weer actiever te kunnen worden hier.
tot gauw,
groetjes
Kom maar langs! Ik heb veel teveel eten in huisquote:
Doe rustig aan, wij gaan nergens heenquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 23:54 schreef AmNaBa het volgende:
tot gauw,
groetjes
quote:Op zondag 17 oktober 2010 10:30 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Kom maar langs! Ik heb veel teveel eten in huis
Ik ga dadelijk een lijst maken van wat er allemaal in de vriezers (ja meervoud...2 normale en een kleintje) zit en wat er nog in de koelkast staat, zodat we het ook daadwerkelijk opeten allemaal.
Echt niet normaal, we zijn maar met zijn tweetjes maar hier kan gerust een oorlog uitbreken hoor. Dat redden we wel een paar maanden
En dan sta ik ook nog als een maffe te koken gisteren
Dit is de SCquote:Op zondag 17 oktober 2010 11:00 schreef Muks het volgende:
ik probeer het nogmaalsWelke nagelverharder is goed en werkt echt ? Mijn nagels zijn slap, vouwen makkelijk om en scheuren dan in of splijten.
De winkeldame adviseerde trind nail repair natural, maar t praatje klonk te mooi. Dus zoek ik nu ervaringen.
Wie helpt mij ?
Sharana had je antwoord gegeven, ik heb er geen verstand van.quote:Op zondag 17 oktober 2010 11:00 schreef Muks het volgende:
ik probeer het nogmaalsWelke nagelverharder is goed en werkt echt ? Mijn nagels zijn slap, vouwen makkelijk om en scheuren dan in of splijten.
De winkeldame adviseerde trind nail repair natural, maar t praatje klonk te mooi. Dus zoek ik nu ervaringen.
Wie helpt mij ?
Trind of Sally Hansen.quote:Op zondag 17 oktober 2010 11:00 schreef Muks het volgende:
Wie helpt mij ?
Sally Hansen Maximum Growthquote:Op zondag 17 oktober 2010 11:00 schreef Muks het volgende:
Wie helpt mij ?
quote:Op zondag 17 oktober 2010 10:30 schreef Puckzzz het volgende:
Ik ga dadelijk een lijst maken van wat er allemaal in de vriezers (ja meervoud...2 normale en een kleintje) zit en wat er nog in de koelkast staat, zodat we het ook daadwerkelijk opeten allemaal.
Echt niet normaal, we zijn maar met zijn tweetjes maar hier kan gerust een oorlog uitbreken hoor. Dat redden we wel een paar maanden
oh ik had gevraagd wat het probleem met de nagels precis was, maar nog geen antwoord gegevenquote:Op zondag 17 oktober 2010 11:12 schreef Joysa het volgende:
[..]
Sharana had je antwoord gegeven, ik heb er geen verstand van.
ik zou maar beginnen met Sally Hansen Maximum Growth, te halen bij ICI paris en douglas enzo!quote:Op zondag 17 oktober 2010 11:00 schreef Muks het volgende:
Wie helpt mij ?
Oh zo, sorryquote:Op zondag 17 oktober 2010 11:48 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
oh ik had gevraagd wat het probleem met de nagels precis was, maar nog geen antwoord gegeven![]()
ik zal zo ff terug lezen!
Succesquote:Op zondag 17 oktober 2010 11:56 schreef Lindytje het volgende:
Zo, en dan nu: huiswerk maken!!![]()
Bye chickies!
quote:Op zondag 17 oktober 2010 10:58 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Klinkt als een paradijs op aarde
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
quote:Op zondag 17 oktober 2010 12:00 schreef Puckzzz het volgende:
[..]GAMBA'SSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Once in a while, I just wanna dance and feel good
Ik vind dat je het hartstikke goed doet! Je gaat er iig helemaal voorquote:Op zondag 17 oktober 2010 11:56 schreef Lindytje het volgende:
Zo, en dan nu: huiswerk maken!!![]()
Bye chickies!
[..]jezus minaaaaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat denk ik wel jaquote:Op zondag 17 oktober 2010 12:45 schreef Mirjam het volgende:
ik ben eieren aan het koken, en er zei net een ei 'piep'
moet ik me nu zorgen gaan maken?
Valt het op dat mijn vriend visboer is?quote:
Maar struisvogelbiefstuk is ook lekkerquote:Op zondag 17 oktober 2010 12:52 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Valt het op dat mijn vriend visboer is?
en ik zat net lekker door het Lidl krantje te bladeren en daar stonden alweer allemaal lekkere dingen. Struisvogelbiefstuk enzo. En tsja, dat ga ik dan halen want dat hebben ze niet altijd
@Mirjam, ik zou me geen zorgen maken, maar wel mes en vork pakken
Fieuw!quote:Op zondag 17 oktober 2010 13:33 schreef Mirjam het volgende:
het was een fop-piep, alle eieren waren gewoon ei
Hebben jullie een groot gezin dan? Ik heb zelf 2 lades en mn mama ook, zo eten we ook nog eens echt op wat we er in stoppen.quote:Op zondag 17 oktober 2010 13:34 schreef DeltaCephei het volgende:
Wij hebben ook vriezers1 vrieskist waar je wel 4 lijken in kwijt kunt en 1 vrieskast met 6 of 7 lades
En dan bij de koelkast nog een vriesvakje.
4 personenquote:Op zondag 17 oktober 2010 13:37 schreef princess-a het volgende:
[..]
Hebben jullie een groot gezin dan? Ik heb zelf 2 lades en mn mama ook, zo eten we ook nog eens echt op wat we er in stoppen.
ik heb 2 kipjes en een brood erin liggen, thats itquote:Op zondag 17 oktober 2010 12:52 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Valt het op dat mijn vriend visboer is?
en ik zat net lekker door het Lidl krantje te bladeren en daar stonden alweer allemaal lekkere dingen. Struisvogelbiefstuk enzo. En tsja, dat ga ik dan halen want dat hebben ze niet altijd
@Mirjam, ik zou me geen zorgen maken, maar wel mes en vork pakken
Zoiets heb ik ookquote:Op zondag 17 oktober 2010 13:38 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik heb 2 kipjes en een brood erin liggen, thats it
[..]Hahah ik kom bij jou etenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben nooit zo creatief met vlees enzo, blijf altijd wat hangen bij verse hamburgers, kip, gehakt of worstjes
Life isn't about waiting for the storm to pass.. It's about learning to dance in the rain
Whehehe ik riep heel stoer tijdens de verbouwing van de keuken dat ik ECHT geen magnetron nodig had. Twee maanden later stond er eentje in mijn computerkast geen plaats meer in de keukenquote:Op zondag 17 oktober 2010 14:11 schreef Stormqueen het volgende:
wij moesten concessies doen met onze keuken, dus we hebben een vrij kleine fridge met 1 knullig vriesvakje. Ik zou best een grotere gewild hebben, maar dan paste er geen microgolf meer inwe hebben nu wel electra in de schuur en daar staat het oude tafelmodel vriezertje van mijn opa. Ooit wil ik nog wel een extra grote koelkast in de schuur, vooral met feestjes is dat wel fijn
Ohh wat ziet dat er lekker uitquote:Op zondag 17 oktober 2010 14:59 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Whehehe ik riep heel stoer tijdens de verbouwing van de keuken dat ik ECHT geen magnetron nodig had. Twee maanden later stond er eentje in mijn computerkast geen plaats meer in de keukenik noem het mijn DVD brander
Deze wil ik jullie niet onthouden.
Tonijnballetjes!
Verzinsel van mezelf maar zeer geslaagd.
Gewoon wat tonijn fijn hakken, half geklutst eitje erbij en wat paneermeel. Op smaak maken met peper en zout, ballen draaien en een laagje paneermeel er omheen doen. dan bakken in hete olie of frituren.![]()
[ afbeelding ]
ja er liggen ook wat Black Tiger garnalen bij...
Oh yeahhquote:Op zondag 17 oktober 2010 15:05 schreef Lindytje het volgende:![]()
![]()
Eerste versie Paper af!!
![]()
![]()
![]()
Mijn eerste universitaire paper van 1230 woorden
En nu even pauze en dan straks dinges nummer 2
Goede work-out geweest dusquote:Op zondag 17 oktober 2010 15:22 schreef Mirjam het volgende:
zo, gestofzuigd en gedweild, zweet me het apenzuur nu
goed xo meisquote:Op zondag 17 oktober 2010 15:05 schreef Lindytje het volgende:
![]()
![]()
Eerste versie Paper af!!
![]()
![]()
![]()
Mijn eerste universitaire paper van 1230 woorden
En nu even pauze en dan straks dinges nummer 2
ja, nogalquote:
quote:Op zondag 17 oktober 2010 15:33 schreef vamperotica het volgende:
Even naar Breda geweest....extra harde schijf voor den playstationnert enhapje gedaan bij de Ikea maar niets gekocht
Dan was je dichtbij mijquote:Op zondag 17 oktober 2010 15:33 schreef vamperotica het volgende:
Even naar Breda geweest....extra harde schijf voor den playstationnert enhapje gedaan bij de Ikea maar niets gekocht
Dat bedacht ik me op de terugweg ook ja!quote:
quote:Op zondag 17 oktober 2010 15:39 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ik vind die zo lekker he, vooral met die bruine saus
ik vraag altijd wat extra bruine saus
ieuw, ik vind die dingen zo nasty hequote:Op zondag 17 oktober 2010 15:39 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ik vind die zo lekker he, vooral met die bruine saus
ik vraag altijd wat extra bruine saus
mooi!quote:Op zondag 17 oktober 2010 16:12 schreef Loqi het volgende:
Picas van vandaag![]()
Entree, dat laminaat![]()
[ afbeelding ]
Woonkamer
[ afbeelding ]
Trap, zonder lijmresten![]()
[ afbeelding ]
Slaapkamer (met veeeeeeuuul ikea dozen)
[ afbeelding ]
2e kamer, pax in aanbouw (en orbs)
[ afbeelding ]
naar de zolder
[ afbeelding ]
![]()
![]()
begint op een huis te lijken
Had ik al gezegd dat ik bij jou kom eten?quote:Op zondag 17 oktober 2010 17:08 schreef Puckzzz het volgende:
en wat doe je met het bladerdeeg en de Gruyére die je over hebt?
JUIST!!
KAASNOMS maken!!(kutfoto, dat dan weer wel
)
[ afbeelding ]
Jij wilde de laatste Bad Fairy en zag toen dat iemand anders hem snel pakte en gaf die vrouw een tik zodat je hem snel af kon pakken?quote:Op zondag 17 oktober 2010 17:14 schreef Sharana_LV het volgende:
Lindytje![]()
ik en terug van de mac store, had nog bijna ruzie
Mooi hoor!quote:Op zondag 17 oktober 2010 16:12 schreef Loqi het volgende:
Picas van vandaag![]()
[ afbeelding ]
Woonkamer
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
naar de zolder
[ afbeelding ]
![]()
![]()
nog net niet maar dat was ook leuk geweestquote:Op zondag 17 oktober 2010 17:21 schreef princess-a het volgende:
Loqi; wow! Wat leuk zegHoop dat je nog meer foto's gaat plaatsen totdat het klaar is en we dat ook te zien krijgen
![]()
[..]
Had ik al gezegd dat ik bij jou kom eten?![]()
[..]
Jij wilde de laatste Bad Fairy en zag toen dat iemand anders hem snel pakte en gaf die vrouw een tik zodat je hem snel af kon pakken?![]()
Ik ga zo heerlijk uiteten met mn beste vriendinnetje in ons favoriete tapasrestaurantdát zijn nog eens NOMS
te lui om nog een keer te typen dus ff copy paste van twitter naar RenRenquote:Op zondag 17 oktober 2010 17:55 schreef Lindytje het volgende:
Gaaf Loqi!! Dat ziet er al een heel stuk beter uit!![]()
Puckzzz:jummie....
Sharaan: wat had je gedaan bij de Mac Store?
Mwwhehehquote:Op zondag 17 oktober 2010 18:26 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
te lui om nog een keer te typen dus ff copy paste van twitter naar RenRenwel van beneden naar boven lezen dus
# @Renchanz en stampvoetend weg ;D about 1 hour ago via web in reply to Renchanz
@Renchanz dus ik zei" HA MOOI!" en die verkoopman ging gelijk weer verder met mij praten want hij vond haar ook raar ... liep ze vet boos about 1 hour ago via web in reply to Renchanz
@Renchanz Dus ik dacht whatever, dus zei met een vet kut gezicht "nou dan ga jij toch nu" .... toen zei ze neee laat maar ga jij maar ... about 1 hour ago via web in reply to Renchanz
@Renchanz dus ik zeg "whut?" en die man keek echt van WTF! zegt ze jaaaa ik zag jou binnen komen dus ik was eerder dan jou!about 1 hour ago via web in reply to Renchanz
@Renchanz Een verkoopmannetje kwam naar mij toe omdat ik al tijdje stond te wachten, beukt opeens een chick tussen ons in met "IK WAS EERST"
quote:Op zondag 17 oktober 2010 18:26 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
te lui om nog een keer te typen dus ff copy paste van twitter naar RenRenwel van beneden naar boven lezen dus
# @Renchanz en stampvoetend weg ;D about 1 hour ago via web in reply to Renchanz
@Renchanz dus ik zei" HA MOOI!" en die verkoopman ging gelijk weer verder met mij praten want hij vond haar ook raar ... liep ze vet boos about 1 hour ago via web in reply to Renchanz
@Renchanz Dus ik dacht whatever, dus zei met een vet kut gezicht "nou dan ga jij toch nu" .... toen zei ze neee laat maar ga jij maar ... about 1 hour ago via web in reply to Renchanz
@Renchanz dus ik zeg "whut?" en die man keek echt van WTF! zegt ze jaaaa ik zag jou binnen komen dus ik was eerder dan jou!about 1 hour ago via web in reply to Renchanz
@Renchanz Een verkoopmannetje kwam naar mij toe omdat ik al tijdje stond te wachten, beukt opeens een chick tussen ons in met "IK WAS EERST"
noms!quote:Op zondag 17 oktober 2010 19:23 schreef Diconnected het volgende:
voor de 2e keer in 2 dagen patat. Not good.But very nice
Pleur die link van die voiceclip er bij danquote:Op zondag 17 oktober 2010 20:16 schreef SpaceInvaders het volgende:
Joysa moet aan mij denken bij de macdonalds reclame
'Een chicken sateeke. Ma, wa wilde gij ookalwir?'
http://imtransfer.im4mobi(...)549/VoiceMessage.mp3quote:Op zondag 17 oktober 2010 20:16 schreef Joysa het volgende:
[..]
Pleur die link van die voiceclip er bij dan
quote:Op zondag 17 oktober 2010 20:17 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
http://imtransfer.im4mobi(...)549/VoiceMessage.mp3
Nee zo praat ik normaliter niet
quote:Op zondag 17 oktober 2010 18:26 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Het is geen dure bank hoor, dus de kwaliteit is waarschijnlijk ook niet super. Dat kunnen we niet betalen en dat is met de katten ook niet heel verstandig nu. (we hopen dat we er een jaar of 5 mee kunnen gaan doen, en dan zullen we hopelijk eindelijk wel genoeg gespaard hebben om echt mooie meubels te gaan kopen) Vanaf woensdag gaat er bij de Leen Bakker een bank in de aanbieding voor 500 euro, de rimini. Een antraciet-kleurige bank met hoek/chaise longue. Vandaag al in het echt bekeken en hij zit super. Ben zoooooo benieuwd hoe het gaat staan bij ons, kijk er nu al naar uitquote:Op zondag 17 oktober 2010 20:40 schreef mirannie het volgende:
@ Zoeper
Wat onwijs lief van ze!! Al enig idee wat het precies gaat worden? En het kan inderdaad best met een kitten hoor. Mijn ouders hebben een leren bank en een nieuwe kitten en je ziet er niks van.
Niks mis met die bank! Erg leuk!quote:Op zondag 17 oktober 2010 20:56 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Het is geen dure bank hoor, dus de kwaliteit is waarschijnlijk ook niet super. Dat kunnen we niet betalen en dat is met de katten ook niet heel verstandig nu. (we hopen dat we er een jaar of 5 mee kunnen gaan doen, en dan zullen we hopelijk eindelijk wel genoeg gespaard hebben om echt mooie meubels te gaan kopen) Vanaf woensdag gaat er bij de Leen Bakker een bank in de aanbieding voor 500 euro, de rimini. Een antraciet-kleurige bank met hoek/chaise longue. Vandaag al in het echt bekeken en hij zit super. Ben zoooooo benieuwd hoe het gaat staan bij ons, kijk er nu al naar uit
[ afbeelding ]
ik ben geen brabander hequote:Op zondag 17 oktober 2010 20:19 schreef Joysa het volgende:
Ik wil dat ook wel horen als SQ dat zegt eigenlijk
Ja dat zeker, ik ben er heeeeeel stuiterend blij mee! We hebben nu twee driezitsbanken staan. Eigenlijk was dat van begin af aan al te groot, maar die kregen we nu eenmaal in ons schoot geworpen en ze zaten beiden goedquote:Op zondag 17 oktober 2010 21:01 schreef mirannie het volgende:
[..]
Niks mis met die bank! Erg leuk!
En al krijg je een bank van 100 euro, het is gewoon een heel lief gebaar!
Ik heb zo het gevoel dat jij best Eindhovens praat.. but i can be wrongquote:
alleen als ik dronken benquote:Op zondag 17 oktober 2010 21:13 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik heb zo het gevoel dat jij best Eindhovens praat.. but i can be wrong
Dan mag je op de meet dronken worden, dat klinkt zo tofquote:
oh, dat gebeurt ongetwijfeldquote:Op zondag 17 oktober 2010 21:21 schreef Joysa het volgende:
[..]
Dan mag je op de meet dronken worden, dat klinkt zo tof
die lust ze zelf ook wel hoorquote:Op zondag 17 oktober 2010 21:23 schreef Diconnected het volgende:
Gezellig, zal BB leuk vindenmaar ik drink met je mee heur
Yeah, maar allemaal dronken vrouwen in z'n huusquote:
ja, achquote:Op zondag 17 oktober 2010 21:26 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Yeah, maar allemaal dronken vrouwen in z'n huus
En allemaal 's ochtends een kater aan de ontbijttafelquote:
ik maak wek vitajuice met mijn kekke juicertquote:Op zondag 17 oktober 2010 21:33 schreef Diconnected het volgende:
[..]
En allemaal 's ochtends een kater aan de ontbijttafel![]()
echte gastvrouwquote:Op zondag 17 oktober 2010 21:34 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik maak wek vitajuice met mijn kekke juicert
Omnomnomsquote:Op zondag 17 oktober 2010 21:34 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik maak wek vitajuice met mijn kekke juicert
Nu pas?quote:Op zondag 17 oktober 2010 22:22 schreef Diconnected het volgende:
Ik begin me nu wel serieus te irriteren aan de TT trouwens.
Naja 't was eerst gewoon van 'mwuhquote:Op zondag 17 oktober 2010 22:24 schreef princess-a het volgende:
[..]
Nu pas?ik vind grapjes altijd 1 keer leuk, dit zie ik nu echt te vaak, bleh
Is die door?quote:Op zondag 17 oktober 2010 22:19 schreef Stormqueen het volgende:
ja godver, sturen ze weer de betere danser naar huisdat junes snel optieft
jaquote:Op zondag 17 oktober 2010 22:30 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Is die door?Die slowfox was écht heel slecht.
En ja, het is een moeilijk kreng, maar dan nog.
Noh.quote:
Pretty! Lijkt op onze nieuwe zoals ie in de showroom stond, maar dan net anders. Maar we hebben een tint donkerder genomen (Zal op foto's wel zwart lijken, was t maar al donderdag....)quote:Op zondag 17 oktober 2010 20:56 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Het is geen dure bank hoor, dus de kwaliteit is waarschijnlijk ook niet super. Dat kunnen we niet betalen en dat is met de katten ook niet heel verstandig nu. (we hopen dat we er een jaar of 5 mee kunnen gaan doen, en dan zullen we hopelijk eindelijk wel genoeg gespaard hebben om echt mooie meubels te gaan kopen) Vanaf woensdag gaat er bij de Leen Bakker een bank in de aanbieding voor 500 euro, de rimini. Een antraciet-kleurige bank met hoek/chaise longue. Vandaag al in het echt bekeken en hij zit super. Ben zoooooo benieuwd hoe het gaat staan bij ons, kijk er nu al naar uit
[ afbeelding ]
Oh Jesse eruit ja? Ik heb de uitslag niet meer gekeken, alleen nog tot de Dance For Life, toen ben ik gaan slapen...quote:
Wat zonde dat je een dagje eerder weg moest... was het wel leuk?quote:Op maandag 18 oktober 2010 08:22 schreef kieskleurig het volgende:
Goedemorgen, terug uit Londen, 1 dag te vroeg.
Vandaag stakingen, de Eurostar rijdt vandaag niet, net de dag dat ik eigenlijk terug zou reizen natuurlijk![]()
Dag langer blijven was geen optie helaas.
@Loqi, huisje wordt mooi
Ik heb helaas veel tijd moeten besteden aan geregel en wachten in ellenlange Eurostar rijen, maar Londen is geweldigquote:Op maandag 18 oktober 2010 08:23 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Wat zonde dat je een dagje eerder weg moest... was het wel leuk?
Dat is wel heel zonde, dat je daar zoveel tijd aan hebt moeten verdoen...quote:Op maandag 18 oktober 2010 08:37 schreef kieskleurig het volgende:
[..]
Ik heb helaas veel tijd moeten besteden aan geregel en wachten in ellenlange Eurostar rijen, maar Londen is geweldig![]()
En jij gaat morgen lekker naar Djerba? Heerlijk!
Lekker dan, heel de dag uit je neus eten.quote:Op maandag 18 oktober 2010 09:19 schreef Debsterr het volgende:
Op het werk maak ik gebruik van een digitale omgeving met ondere andere workflow management. Omdat ik per 1 november weg ben is er door een bug in het systeem al aanpassingen gedaan in mijn rechten en kan ik nu eigenlijk niets doen. Nee, zo blijf je gemotiveerd!
Mjah, ben nou maar ingelogd onder de naam van een collega, wat betekent dat ik heel de dag outbound moet bellenquote:Op maandag 18 oktober 2010 09:26 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Lekker dan, heel de dag uit je neus eten.
Ik heb daar zo'n hekel aan, dan duurt de dag zo lang
Outboundquote:Op maandag 18 oktober 2010 09:28 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Mjah, ben nou maar ingelogd onder de naam van een collega, wat betekent dat ik heel de dag outbound moet bellen. *Snikt*
Lekker weerquote:Op maandag 18 oktober 2010 09:19 schreef Debsterr het volgende:
Op het werk maak ik gebruik van een digitale omgeving met ondere andere workflow management. Omdat ik per 1 november weg ben is er door een bug in het systeem al aanpassingen gedaan in mijn rechten en kan ik nu eigenlijk niets doen. Nee, zo blijf je gemotiveerd!
Oh ja, jij gaat lekker op vakantie morgenquote:Op maandag 18 oktober 2010 09:08 schreef Lindytje het volgende:
En ja, ik vlieg morgenochtend om 5 uur, dus morgen rond deze tijd zit ik denk ik in de bus richting hotel
Dat wordt al heel mooi!quote:Op zondag 17 oktober 2010 16:12 schreef Loqi het volgende:
Picas van vandaag![]()
[ afbeelding ]
Woonkamer
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
naar de zolder
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Djerbaquote:Op maandag 18 oktober 2010 09:35 schreef AmyGrace het volgende:
[..]
Oh ja, jij gaat lekker op vakantie morgenWaarheen ook al weer?
Ik zou zeggen 'dit', maar het zou zomaar allebei kunnenquote:Op maandag 18 oktober 2010 09:51 schreef Lindytje het volgende:
Oke, stomme vraag, maar misschien weet 1 van jullie het antwoord, ik blijf twijfelen en nu klinkt het allebei stom...
Is het dit essay, of deze essay??
quote:
Dankjulliewel!quote:
Ah balen, welke?quote:Op maandag 18 oktober 2010 10:03 schreef tliciouz het volgende:
Godverdomme, eindelijk mijn asos pakketje binnen mis ik een lakje.
Van eyeko, en van opi.quote:Op maandag 18 oktober 2010 10:04 schreef DeltaCephei het volgende:
Goedemorgen!
[..]
Ah balen, welke?
Gisteren verjaardag broer gevierd. Altijd leuk met dronken familie.
Foto!quote:Op maandag 18 oktober 2010 10:11 schreef PriemGirl het volgende:
Meurning !!
Weekend in Bels doorgebracht. Gisteren pas om middernacht thuis en niks gecompetoeterd.
Wel 3 paar schoenen en een tas rijker *heeft een errrrrrrrrrg lieve mama*
Ik wil ook thuisquote:
Ik moet straks weer terug hoorquote:Op maandag 18 oktober 2010 11:07 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik wil ook thuis. Geen zin meer om te werken aarrgghh.
Ik zal zo wel eens mailen over die vermiste lakjes, kijken of ik wel antwoord krijg.quote:Op maandag 18 oktober 2010 11:06 schreef DeltaCephei het volgende:
Ik word boos op ASOS. Ze reageren niet op me ivm kapot lakje maar anderen krijgen wel refunds enzo?
Je spoort niet.quote:Op maandag 18 oktober 2010 11:13 schreef SpaceInvaders het volgende:
NEVER WAS AND NEVER WILL BE
HAVE YOU NO SHAME DON'T YOU SEE ME
YOU KNOW YOU'VE GOT EVERYBODY FOOLED
wat is er mis met allebei?quote:Op maandag 18 oktober 2010 11:08 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik moet straks weer terug hoor![]()
Ik wil naar uitzendbureau straks. Kan ik beter Creyfs of Start nemen?
Naja eentje is wel goed toch?quote:
speltip 17: spreid je kansenquote:Op maandag 18 oktober 2010 11:25 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Naja eentje is wel goed toch?
Het is maar voor een zaterdagbaan dat ik lekker weg kan bij de AH op zondag
Briljante clip!quote:
quote:Op maandag 18 oktober 2010 11:28 schreef Lindytje het volgende:
Zo, alles af voor school dat af moest zijn voor vertrek
Oeh, jammie!quote:Op maandag 18 oktober 2010 11:32 schreef SpaceInvaders het volgende:
* SpaceInvaders gaat sinaasappels persen
ik zou eerst eens kijken welk uitzendbureau het aanbod heeft wat jij zoekt. Creyfs en Start zijn niet de meest logische keuze voor zaterdagbaantjes. Tempo team en manpower hebben waarschijnlijk meer in dat straatjequote:Op maandag 18 oktober 2010 11:28 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
True, eerst maar eens kijken wat ze me aan willen smeren.
Tempo team is hier niet zo geweldig, daarom ga ik daar niet heen. Manpower hebben we nietquote:Op maandag 18 oktober 2010 11:44 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik zou eerst eens kijken welk uitzendbureau het aanbod heeft wat jij zoekt. Creyfs en Start zijn niet de meest logische keuze voor zaterdagbaantjes. Tempo team en manpower hebben waarschijnlijk meer in dat straatje!
quote:Op maandag 18 oktober 2010 11:45 schreef PriemGirl het volgende:
* PriemGirl zit aan de paprika chips
Nomzquote:Op maandag 18 oktober 2010 11:59 schreef PriemGirl het volgende:
Ik ontbijt nooit; dus... Eigenlijk kon je het wel als ontbijt zien
Was toch lekker gna !
Ohja, die zou ik nog bakken voorquote:
ja, wel gelezen, echter geen idee meer. It has been a while. Maar ik dacht dat jullie dat tegenwoordig allemaal van internotz haalden?quote:Op maandag 18 oktober 2010 15:16 schreef SpaceInvaders het volgende:
Iemand die karakter van Bordewijk gelezen heeft?
Heeft dit boek nog andere open plekken dan het open einde?
Ja dat kan ik dus niet vindenquote:Op maandag 18 oktober 2010 15:52 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja, wel gelezen, echter geen idee meer. It has been a while. Maar ik dacht dat jullie dat tegenwoordig allemaal van internotz haalden?
quote:Op maandag 18 oktober 2010 15:52 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja, wel gelezen, echter geen idee meer. It has been a while. Maar ik dacht dat jullie dat tegenwoordig allemaal van internotz haalden?
quote:Op maandag 18 oktober 2010 16:22 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik snap eindelijk waarom het hier binnen zo koud is
De deur stond open!
....quote:Op maandag 18 oktober 2010 16:22 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik snap eindelijk waarom het hier binnen zo koud is
De deur stond open!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |