lekker!!!quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 18:57 schreef PdeHoog het volgende:
Haring opNu B&J Chocolate Fudge Brownie
Klonk ook wel ergquote:
goed P.! En fietsen in deze kou! Brr, held!quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 19:36 schreef PdeHoog het volgende:
WowBen inmiddels zover afgevallen dat een dure winterjas, die ik vorig jaar gekocht heb en een tikkie te strak zat en die ik niet durfte terug te brengen
, nu best goed zit
Denk dat ik die zo maar aan trek richting Den Haag. Ik vond het vanmiddag best frisjes al en ik wil eigenlijk wel gaan fietsen. Geen zin in al te veel kou dan
Gaat er niet beter op worden als je niet eet, FFT. Zorg nou eens goed voor jezelf. Je moet zo een hele avond inspannend werk doen en dan eet je niet van te vorenquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 19:48 schreef FutureFairytale het volgende:
ik ben aan t wachten bij A4 restaurant, danseres heeft half uur vertraging pff. Nog niet gegeten maar geen trek..niet helemaal lekker ofzo
ja is wel zo maar ik denk dat mn hoofd gek doet omdat ik na vanochtend niets meer gedronken hebquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 19:52 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Gaat er niet beter op worden als je niet eet, FFT. Zorg nou eens goed voor jezelf. Je moet zo een hele avond inspannend werk doen en dan eet je niet van te voren
Tsk tsk, wat ben jij negatief, niks voor jou de laatste tijdquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 20:26 schreef Memento-Mori het volgende:
Ben nu alweer thuis, zegt genoeg toch
ach, zolang je het niet elke dag/week doet kan 't bestquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 21:44 schreef Stereotomy het volgende:
1-0 door Pellè
Lekker Moblo!!! Jammer dat die calorieen er zo snel bij aantikken met olijfolie als dip
FF, livin' on the edge.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 20:10 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ja is wel zo maar ik denk dat mn hoofd gek doet omdat ik na vanochtend niets meer gedronken heb![]()
Misschien wel.quote:
Ik kan ook niet lang meer wakker blijven denk ikquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 22:35 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Misschien wel.Had vanochtend voor het eerst sinds tijden weer uitgeslapen tot 11:00. Heb m'n slaap hard nodig, morgen veel studeren en dingen voorbereiden...
Wat heb je gemaakt?quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 22:49 schreef golfer het volgende:
Zo. Bezoek is weer vertrokken. Eten wat we gemaakt hebben was geslaagd.
Lekker nog even ontspannen met een whiskietje.
Klinkt lekker, en gezelligquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 22:57 schreef Bluezz het volgende:
Voortje: golfers champignonragout op geroosterd maisbrood (ingesmeerd met knof en olie)
Hoofd: Mijn quiche champ/prei/ui/beenham/ei/uitgebakken ontbijtspek (roomboter/parmesaan korstdeeg)
Toe: 2 soorten sorbetijs met slagroom en verse bramen en een limoncello ernaast
Veul wijn dus nu veul water. Weer lekker bijgekletst met broer en schzus.
quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 20:24 schreef Memento-Mori het volgende:
Wat is FD een waardeloze kok zeg
quote:
Tell usquote:
Ik helaas niet.quote:
Goede score.quote:Op zondag 17 oktober 2010 01:44 schreef PdeHoog het volgende:
GoedenavondTerug uit Den Haag
12 km in een recordtijd van 37minuten
![]()
Misschien morgen weer
Lekker temperatuurtje iddquote:Op zondag 17 oktober 2010 01:45 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Goede score.
Ik was vandaag ook snel, maar dat moest wel want anders vroor m'n neus eraf voordat ik thuis was. Mensen wat was het koud ineens.
Ik ben er weer!quote:
Ik zie allemaal "niet eens"-jes. Ben je een beetje opstandig aan het worden, krakquote:Op zondag 17 oktober 2010 01:50 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ik ben er weer!
Er werd niet eens met b'hs gezwaaid of over het balkon gespuugd.
En ik mocht van z80 niet eens een asbakje in de hal losschroeven.![]()
Kortom, het was leuk!
Je gaat nog verslaafd raken aan fietsen, pas maar op!quote:Op zondag 17 oktober 2010 01:44 schreef PdeHoog het volgende:
GoedenavondTerug uit Den Haag
12 km in een recordtijd van 37minuten
![]()
Misschien morgen weer
Och ik heb wel eens verhalen gehoord over meets he.....quote:Op zondag 17 oktober 2010 01:51 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik zie allemaal "niet eens"-jes. Ben je een beetje opstandig aan het worden, krak![]()
Nouquote:Op zondag 17 oktober 2010 01:51 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Je gaat nog verslaafd raken aan fietsen, pas maar op!
Vertelquote:Op zondag 17 oktober 2010 01:53 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Och ik heb wel eens verhalen gehoord over meets he.....![]()
![]()
Ik heb een goed regenpak, dus regen vind ik minder vervelend dan wind.quote:Op zondag 17 oktober 2010 01:53 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
NouStiekem vind ik het wel lekker ja
Lekker frisse lucht, beweging, records proberen te verbeteren en zo
Alleen komende week ga ik niet fietsen heb ik besloten. Ik zie een boel regen nl. en ik ben wel goed maar niet gek
Ik nog nietquote:Op zondag 17 oktober 2010 01:54 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ik heb een goed regenpak, dus regen vind ik minder vervelend dan wind.
Slaap lekker. Ik ga de katten voederen en dan ook naar bed.quote:Op zondag 17 oktober 2010 01:55 schreef krakkemieke het volgende:
Oh ja, ik ging slapen. Welterusten!
Slapenquote:Op zondag 17 oktober 2010 02:01 schreef rijsttafel het volgende:
Ik twijfel. Zal ik gewoon gaan proberen te slapen of nog wat eten maken en met een drankje een boek gaan lezen?
Geen moeilijke keuze eigenlijk
ik dacht ook in de auto op de terugweg; zal ik nog wat eten maken want heb niet avondgegeten of gewoon een beetje chips eten. werd het laatste want wilde zsm door naar bed. morgen eet ik weer goed en stevig P.quote:Op zondag 17 oktober 2010 02:01 schreef rijsttafel het volgende:
Ik twijfel. Zal ik gewoon gaan proberen te slapen of nog wat eten maken en met een drankje een boek gaan lezen?
Geen moeilijke keuze eigenlijk
dingen met kaas, maar je verhaal klopte niet, ben niet besprongenquote:Op zondag 17 oktober 2010 02:12 schreef FutureFairytale het volgende:
FD! Hoe was het en wat heb je gekookt/geserveerd?
nou ja zeg, snap er niks vanquote:Op zondag 17 oktober 2010 03:06 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
dingen met kaas, maar je verhaal klopte niet, ben niet besprongen
quote:Op zondag 17 oktober 2010 09:57 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
nou ja zeg, snap er niks van![]()
kaas![]()
bleef er nog iemand bij je slapen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
quote:Op zondag 17 oktober 2010 09:58 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]die meisjes zijn net 15SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
inderdaad... en morgen moe want doordeweeks ritme moet weer komenquote:Op zondag 17 oktober 2010 09:59 schreef motorbloempje het volgende:
als ik 't zou kunnen zou ik nu ook nog niet hier posten, maar gewoon slapen..
Ritme is 'n bitch!
yup... gelukkig heb ik nog 2 weken op de maandagen niet meteen om half 9 college. November en december welquote:Op zondag 17 oktober 2010 10:00 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
inderdaad... en morgen moe want doordeweeks ritme moet weer komen
Klinkt goedquote:Op zondag 17 oktober 2010 11:17 schreef DarkElf het volgende:
En gisteren met vriendinnetje bedacht dat we volgend jaar een paar dagen naar Kopenhagen gaan samen (als we ons niet bedenken en ineens ergens anders heen willen), leuk!!!
Have fun!quote:Zo eens aankleden en dan lekker ergens lunchen met de mr, tis zalig weer om even eruit te gaan
Het is wel aardig koud (hier dan)quote:Op zondag 17 oktober 2010 11:19 schreef PdeHoog het volgende:
Hmmm...wat zal ik doenNog een keer naar Den Haag fietsen of gewoon de tram pakken?
Kou kan je je op kledenquote:Op zondag 17 oktober 2010 11:21 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
Het is wel aardig koud (hier dan)
Denk dat dat et gaat worden jaquote:Op zondag 17 oktober 2010 11:21 schreef motorbloempje het volgende:
Fietsen! Het is echt heerlijk weer (hier in ieder geval) en de rest van de week wordt 't kloteweer, dus zou er nog even van genieten
Je wordt ook een dagje ouder hequote:Op zondag 17 oktober 2010 11:22 schreef Aure het volgende:
Goedemorgen! Pff ben nog steeds aan t bijkomen![]()
quote:Op zondag 17 oktober 2010 11:31 schreef Aure het volgende:
[..]
Inderdaad. En dat ik gister de hele dag moest werken hielp ook niet echt mee
quote:Op zondag 17 oktober 2010 11:40 schreef Aure het volgende:
[..]
Het leven van een twintiger is echt zwaar.
vanaf je 20e begin je met dementerenquote:Op zondag 17 oktober 2010 11:41 schreef motorbloempje het volgende:
* motorbloempje is het daar ook mee eensch...
het grote aftakelen begint..
wie is je 'zusje'?quote:Op zondag 17 oktober 2010 11:22 schreef Aure het volgende:
Goedemorgen! Pff ben nog steeds aan t bijkomenDus verslag & foto's komen later
Heb nu mn 'zusje' te logeren en morgen wordt ze omgeruild voor dr broer, die enorm aan t puberen is, dus ben benieuwd hoe ie zich gaat gedragen hier
Oppaskindje van mn mama. Dr broer kwam bij ons vanaf 3 maanden (van ma t/m vr, van 7 tot 6 ongeveer, soms nog wel langer) en zij vanaf 2 maanden al geloof ik. Nu zijn ze 12 en 14 en horen ze gewoon bij de familiequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |