Ik heb 'm een keer gezien op een Lotus, daar mag ie op.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 18:52 schreef Diemux het volgende:
[..]
Kan je dat wel eisen met een peugeot 106?
mooi dat je denkt dat het een 106 isquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 18:52 schreef Diemux het volgende:
[..]
Kan je dat wel eisen met een peugeot 106?
Fuck, die wil ik ook!! Bron?quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 18:46 schreef Bill_E het volgende:
[ http://i11.photobucket.com/albums/a199/don_veto/streethunter.jpg&t=1]afbeelding ]
quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 18:56 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Ik heb 'm een keer gezien op een Lotus, daar mag ie op.
Lekker origineelquote:
Mogen die dingen wel de weg op, wat een puinbakkenquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 23:20 schreef T42 het volgende:
komt ik ff an
[ link | afbeelding ]
iets met engeltjes
[ link | afbeelding ]
kogelgaten
[ link | afbeelding ]
jah ik ben thuis en stop dierproeven! neem opel rijders.
[ link | afbeelding ]
Is dat jouw auto? Die heb ik hier een tijd geleden regelmatig in de buurt zien staanquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 23:20 schreef T42 het volgende:
komt ik ff an
[ link | afbeelding ]
iets met engeltjes
[ link | afbeelding ]
kogelgaten
[ link | afbeelding ]
jah ik ben thuis en stop dierproeven! neem opel rijders.
[ link | afbeelding ]
Origineel niet nee, maar ik vind het er mooi bij staan. Ik zou dan weer nooit van die funstickers met grappige teksten of plaatjes op m'n auto willen.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 22:58 schreef Zwappel het volgende:
[..]
Lekker origineel![]()
Ik heb een schijthekel an al die imprezas met hun 'originele' rally bestickering
maat, kan jij alleen maar iedereen afzeiken? de posts die ik tot nu toe van jou heb gezien zijn alleen maar zeikerig overkomend.. take a chillpill dudequote:Op zondag 17 oktober 2010 00:33 schreef Diemux het volgende:
[..]
Mogen die dingen wel de weg op, wat een puinbakken
Het lijkt tegenwoordig net alsof die Impreza's met die bestickering en al zo de showroom uit rollen..quote:Op zondag 17 oktober 2010 00:38 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Origineel niet nee, maar ik vind het er mooi bij staan. Ik zou dan weer nooit van die funstickers met grappige teksten of plaatjes op m'n auto willen.
Is dat een Peugeot ?quote:Op zondag 17 oktober 2010 01:03 schreef Rick_dB het volgende:
[..]
maat, kan jij alleen maar iedereen afzeiken? de posts die ik tot nu toe van jou heb gezien zijn alleen maar zeikerig overkomend.. take a chillpill dude
OT: dashboard ook maar ff aangekleed
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |