Hij is boos op Jwowww.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 17:01 schreef dreamzk het volgende:
Is volgende week de laatste aflevering? Ben erg benieuwd aangezien snooki en pauly ineens ruzie hebben.
quote:
heeft een oude kop met een grote neus,komt door het vele zonnebanken.quote:Op maandag 18 oktober 2010 00:40 schreef WammesWaggel het volgende:
Mij valt weer op dat wederom iemand Mike The Situation oud noemde, hij is pas 28
That's the situation right therequote:Op maandag 18 oktober 2010 01:23 schreef THEFXR het volgende:
[..]
heeft een oude kop met een grote neus,komt door het vele zonnebanken.
Omdat hij een alfamannetje is.quote:Op maandag 18 oktober 2010 17:49 schreef Platina het volgende:
Ik snap niet waarom die Pauly D andere chicks probeert te scoren. Hij heeft die cubaanse toch.
Hij was best serieus met die dame, dus snap het ook niet echt.quote:Op maandag 18 oktober 2010 17:49 schreef Platina het volgende:
Ik snap niet waarom die Pauly D andere chicks probeert te scoren. Hij heeft die cubaanse toch.
Dat is 1 ding dat zeker isquote:
Hij zou nog baziger (quote:
Elke keer als ik hem zie schiet ik in de lach.quote:
Net een pinguïn hé.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 19:03 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Elke keer als ik hem zie schiet ik in de lach.
Je moet het zo zien: die Cubaanse chick is een 'blijvertje'. Daar doet hij moeite voor zodat alles goed gaat. Het is niet per sé noodzakelijk haar direct te kieren. Om wel ondertussen zijn zaad kwijt te kunnen, zoekt hij wat sletjes die DTF zijn, maar die hij daarna nooit meer ziet.quote:Op maandag 18 oktober 2010 17:49 schreef Platina het volgende:
quote:Op vrijdag 22 oktober 2010 09:30 schreef NouMooiNiet het volgende:
Je kunt hier zonder downloaden kijken:
http://www.megavideo.com/?v=0XPC9EA9
Ik heb em net aangezet!!
quote:die opmerking vond ik ook goed!Op vrijdag 22 oktober 2010 10:32 schreef JaneDoe het volgende:
"bugs in the everglades are huge, they're about the size of snooki" © mike
voor de rest heb ik geen goed woord over voor mike, wat een trieste sjaak
quote:Doe nou nietOp vrijdag 22 oktober 2010 09:30 schreef NouMooiNiet het volgende:
Ik heb em net aangezet!!
quote:serieuze ruzie ga ik krijgen danOp vrijdag 22 oktober 2010 11:25 schreef NouMooiNiet het volgende:
Maar JS moet je hem mee laten kijken, dat is niet zo'n vrouwending als The Hills & The City toch!!
Kan ie misschien nog wat skillz opdoen.....![]()
Fistpump YEAH
quote:Uh,..... okOp vrijdag 22 oktober 2010 11:34 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
serieuze ruzie ga ik krijgen danVriendlief is niet zo'n Guido
Het enige wat hij te pruimen vindt is Desperate Housewives
quote:GayOp vrijdag 22 oktober 2010 11:34 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]Het enige wat hij te pruimen vindt is Desperate Housewives
quote:Op vrijdag 22 oktober 2010 11:42 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Verder is hij wel een lekker ventje heurMisschien komt het ook omdat hij al in de 40 is
quote:Op vrijdag 22 oktober 2010 09:30 schreef NouMooiNiet het volgende:
Ik heb em net aangezet!!
quote:ECHT HE HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!!!1!!11!1!!1!!!!
quote:Toen moest ik lachen, wat een held die Ronnie.Op vrijdag 22 oktober 2010 18:16 schreef AffenStrudel het volgende:
Netjes hoe pauly met behulp van een mooi stukje intimiderend overreageren een einde maakt aan alle drama![]()
Ben er wel achter gekomen dat ik sammi nooit meer terug hoef te zien, zelden zulks een aanhangerige humorloze trut gezien.
Die reactie op "you look asian"![]()
De reactie op dat ze nooit iets in het huis doet!
quote:Idd, zo hoor je die wijven aan te pakken.Op vrijdag 22 oktober 2010 18:16 schreef AffenStrudel het volgende:
Netjes hoe pauly met behulp van een mooi stukje intimiderend overreageren een einde maakt aan alle drama![]()
quote:Uit heel veel afleveringenOp zaterdag 23 oktober 2010 18:43 schreef stijn_ het volgende:
uit welke aflevering is T-SHIRT TIIIMMMEE?!?!?!
quote:Zoals hierboven staat in een filmpje o.a. in episode 10.Op zaterdag 23 oktober 2010 18:43 schreef stijn_ het volgende:
uit welke aflevering is T-SHIRT TIIIMMMEE?!?!?!
quote:Reunion ep nog deze week.Op maandag 25 oktober 2010 17:04 schreef Eva4Evah het volgende:
Whoa, Pauly ging door t lint de laatste aflevering"FROM WHOOO????" "YOUZE ARE ALL NUTS"
![]()
Alleen jammer dat dit voorlopig de laatste aflevering was!
quote:Sammi is echt dé drama queen van de serie, iets wat ik eigenlijk niet had verwacht toen ik begon met kijken. Damn, wat had ik het fout.
quote:Klopt ja. In eerste instantie had ik het idee dat Sammi van alle vrouwen nog het meest relaxt en normaal was, maar dat viel mij dus ook vies tegen.Op woensdag 27 oktober 2010 15:07 schreef Luchtkoker het volgende:
[..]
Sammi is echt dé drama queen van de serie, iets wat ik eigenlijk niet had verwacht toen ik begon met kijken. Damn, wat had ik het fout.
quote:Ik dacht dat ook heeeeel in het begin. Nu vind ik haar de grootste trut van allemaal!Op woensdag 27 oktober 2010 15:13 schreef Omniej het volgende:
[..]
Klopt ja. In eerste instantie had ik het idee dat Sammi van alle vrouwen nog het meest relaxt en normaal was, maar dat viel mij dus ook vies tegen.Ongelofelijk echt hoe dat mens problemen kan maken die er niet zijn.
quote:Toen Ronnie haar (nog best zacht) duwde toen zij die ruzie uitlokte waar hij die kerel neersloeg (de eersteOp woensdag 27 oktober 2010 15:13 schreef Omniej het volgende:
[..]
Klopt ja. In eerste instantie had ik het idee dat Sammi van alle vrouwen nog het meest relaxt en normaal was, maar dat viel mij dus ook vies tegen.Ongelofelijk echt hoe dat mens problemen kan maken die er niet zijn.
quote:en zij helemaal over de piss dat hij haar zachtjes duwdeOp woensdag 27 oktober 2010 18:41 schreef Luchtkoker het volgende:
[..]
Toen Ronnie haar (nog best zacht) duwde toen zij die ruzie uitlokte waar hij die kerel neersloeg (de eerste) in seizoen 1, en dat zij zei: "you traumatized me"
quote:I'm the sweetest bitch you'll ever meetOp woensdag 27 oktober 2010 18:55 schreef BarrieButsers het volgende:
Sammi sweetheart nou nou wat een ''sweetheart''.
quote:En Ronnie de ezel daar nog zijn excuses voor aanbieden ookOp woensdag 27 oktober 2010 18:41 schreef Luchtkoker het volgende:
[..]
Toen Ronnie haar (nog best zacht) duwde toen zij die ruzie uitlokte waar hij die kerel neersloeg (de eerste) in seizoen 1, en dat zij zei: "you traumatized me"
quote:Idd, die twee zijn perfect voor elkaar, losers.Op woensdag 27 oktober 2010 19:36 schreef Asgard het volgende:
[..]
En Ronnie de ezel daar nog zijn excuses voor aanbieden ook!
quote:thnx, maar ik had het eigenlijk specifiek over de reunionOp vrijdag 29 oktober 2010 13:23 schreef Susi het volgende:
[..]
oa op de site van mtv.nl zelf. Voor de rest moet je het topic maar doorlezen.
quote:OH YEAH! OH YEAH!Op vrijdag 29 oktober 2010 15:34 schreef Just_Shut_Up het volgende:
[..]
Amen! Burgers for the boys, burgers for the boys
![]()
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |