Ah... Je rookt?quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 15:37 schreef JanPiraat het volgende:
Ja ik ben donor maar aan mn longen heb je niks ben ik bang
Maar mocht de "kans" zich voordoen zou je dan een donororgaan accepteren?quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 15:41 schreef DeBassist het volgende:
nee, heb er voor gekozen om geen donor te zijn
Goede vraag jaquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 15:42 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Maar mocht de "kans" zich voordoen zou je dan een donororgaan accepteren?
Daarom heb ik de Poll wat opgeleukt!quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 15:42 schreef dakraam het volgende:
Ik ben donor. Maar dit topic is toch geen ONZ? Ik kom naar ONZ voor m'n onzin topics. Niet voor topics met seieuze vragen.
Ik denk wel dat hij dat zou doen... Hypocriet persoontjequote:Op zaterdag 16 oktober 2010 15:43 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Goede vraag jaIk ben wel donor. Als ik de pijp uit ben, dan mogen ze alles hebben
is me al vaker gevraagd en blijft een lastig iets vind ikquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 15:42 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Maar mocht de "kans" zich voordoen zou je dan een donororgaan accepteren?
persoonlijk vind ik het ook hypocriet jaquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 15:43 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik denk wel dat hij dat zou doen... Hypocriet persoontje
quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 15:43 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik denk wel dat hij dat zou doen... Hypocriet persoontje
Vul de poll maar eens in. Dan blijkt ineens dat TS denkt dat ie geweldig is. Ben dus donor..quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 15:42 schreef dakraam het volgende:
Ik ben donor. Maar dit topic is toch geen ONZ? Ik kom naar ONZ voor m'n onzin topics. Niet voor topics met seieuze vragen.
TS is geweldig in bedquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 15:46 schreef ElmoFan het volgende:
Nee, ik wou niet op TS is geweldig klikken.
Jaquote:
Dus wel aannemen maar andere mensen die het zeer hard nodig hebben laat jij dus in de kou staan.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 15:44 schreef DeBassist het volgende:
[..]
is me al vaker gevraagd en blijft een lastig iets vind ik
ik zou er wel moeite mee hebben maar aangezien die mensen zijn/haar organen afgeven om mensen mee te helpen denk ik (mocht ik sterven zonder) het wel aan zou nemen
Hihiquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 15:46 schreef ElmoFan het volgende:
Nee, ik wou niet op TS is geweldig klikken.
Neuken?quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 15:52 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
HihiHeel veel mensen vinden mij geweldig!
Aangezien hij mij onterecht had geband, is hij mij wel iets verschuldigdquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 15:53 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik ga met Netspliiter, eerst zal je hem om toestemming moeten vragen
Eerst wil ik weten dat het mag. Anders krijg ik weer auwaquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 15:54 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Aangezien hij mij onterecht had geband, is hij mij wel iets verschuldigd
Wat ontzettend geestig.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 16:01 schreef honkeytonk het volgende:
Hihi... Ik heb de stemmen veranderd.
Ja=TS is geweldig
TS is geweldig=Ja!!!
Doe eens liefquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |