Die is faillietquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 13:14 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Die had ik nog gewoon liggen
Of anders gewoon even vragen bij je gitaarboer.
Geduld, aap! Liever eerst openen, dan OP, dan geen topique!quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 13:26 schreef rubje het volgende:wat is een OP zonder iets van een plaatje oid? zodat we tenminste weten waar we over kunnen praten?
Wat een agressieve houding opeensquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 13:27 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Geduld, aap! Liever eerst openen, dan OP, dan geen topique!
Ga dan ook gitaarspelen en niet fokkenquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 13:29 schreef Neraice het volgende:
[..]
Wat een agressieve houding opeens
Ik hoop echt dat je weet wat er mis mee is, dan heb je een(Heb ik van horen zeggen) zeer fijne Phaser.quote:
Had je er eerst ook .011's opzitten dan? Oh en: geen soundclips aub.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 13:29 schreef Braddie het volgende:
Gister setje Elixer .011 op een Motion Les Paul gezet, speelt een heel stuk fijner(is alleen vrij snel vals... ben de snaren vergeten om de stemmechanieken te wikkelen voordat ik hem door dat gaatje heen haal)
Faalhaas...quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 13:29 schreef Braddie het volgende:
Gister setje Elixer .011 op een Motion Les Paul gezet, speelt een heel stuk fijner(is alleen vrij snel vals... ben de snaren vergeten om de stemmechanieken te wikkelen voordat ik hem door dat gaatje heen haal)
Dat moet je hier komen zeggen, jongen!quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 13:29 schreef Neraice het volgende:
[..]
Wat een agressieve houding opeens
Nee man ik moet zo wegquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 13:29 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Ga dan ook gitaarspelen en niet fokken
Zat eerst .009 op. Maar ik wil m`n vingers wat sterker laten worden, dus vandaar die zwaai van .009 naar .011, het is echt een wereld van verschil in toonquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 13:29 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Had je er eerst ook .011's opzitten dan? Oh en: geen soundclips aub.
Zeker wel! Twee slagen eromheen, door het oogje steken en dan opdraaienquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 13:30 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Faalhaas...
je gaat ze toch niet eerst om het stemmechaniek wikkelen en dan pas door het gaatje halen?
Mooi is ie, hè?quote:
Kom dan!quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 13:30 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Dat moet je hier komen zeggen, jongen!
Ik verbouw je smoel!
Nonsens, ik ben nog slechter/minder dan een beginner maar ik word niet hetzelfde behandeld als jij.( toch jongens en dame?) Er word van begin af aan super tips gegeven (wat me ¤200+ heeft gekostquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 13:21 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat ze beginnende gitaristen niet zo mogen op het forum.
Ik post zo nu en dan wat dingetjes, vinden ze niks.... zelfs al post ik niks. En geef ik gewoon serieuze tips dan nog lopen ze af en toe op me te kankeren...
Dat moet toch eerst?quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 13:30 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Faalhaas...
je gaat ze toch niet eerst om het stemmechaniek wikkelen en dan pas door het gaatje halen?
quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 13:31 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Zeker wel! Twee slagen eromheen, door het oogje steken en dan opdraaien
Ik kan het vast wel vinden, ben benieuwdquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 13:29 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik hoop echt dat je weet wat er mis mee is, dan heb je een(Heb ik van horen zeggen) zeer fijne Phaser.
Ja ok, het ligt ook wel voor een deel aan mezelf, ik ben gewoon super enthousiast thats all.....quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 13:31 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Nonsens, ik ben nog slechter/minder dan een beginner maar ik word niet hetzelfde behandeld als jij.( toch jongens en dame?) Er word van begin af aan super tips gegeven (wat me ¤200+ heeft gekost) En tips word wel serieus ook gereageerd maar jij hebt telkens van die aanvallende reacties wat voor beginner je eigenlijk bent en hoe goed je bent. Ergens moet het dus ook (deels) aan jezelf liggen.
True, als je je houding zo veranderen zou dat heel wat schelenquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 13:31 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Nonsens, ik ben nog slechter/minder dan een beginner maar ik word niet hetzelfde behandeld als jij.( toch jongens en dame?) Er word van begin af aan super tips gegeven (wat me ¤200+ heeft gekost) En tips word wel serieus ook gereageerd maar jij hebt telkens van die aanvallende reacties wat voor beginner je eigenlijk bent en hoe goed je bent. Ergens moet het dus ook (deels) aan jezelf liggen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |