ZOU JE?!quote:
NEE NU PASquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.
quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 13:33 schreef MouzurX het volgende:
[ afbeelding ]
Welke zou je geven?Die kleinste, 4e van links, heeft echt een rotkop manSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I never workout
[ afbeelding ]
Welke zou je geven?1 2 4 5 en 7 van de damesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
zwakken overleven moeilijk, sterken zitten in de wolken
[ afbeelding ]
Welke zou je geven?allemaalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 30 juni 2010 20:32 schreef afcajos het volgende:
Verrassend. Een topic over het regelen van te jonge smatjes en C_N en Lakitu zijn er als de kippen bij.
walgelijke vertoning ditquote:
bah walgelijk gebruind deze manquote:
Puur zonquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 13:36 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
bah walgelijk gebruind deze man
Zou k wel willen staan ja. Lekker dansen, heerlijk nummerquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 13:37 schreef reetveter het volgende:
IEDEREEN. Kijk dezeEn denk hoe graag je tussen die voorste 2 in wil staan.
redelijk ja die onderstequote:Op zaterdag 16 oktober 2010 13:38 schreef MouzurX het volgende:
[ afbeelding ]
Rechts.
Deze wilde ik eig posten maar ze heeft zo'n ding naar der mond waar je tijdens een gesprek dan gewoon constant naar kijkt.
http://94.100.118.77/1069(...)880313_5_Fw7N_1.jpeg
[ afbeelding ]
Niet fotogeniek deze 2 maar zijn wel redelijk goed.
[ afbeelding ]
Focking lekker wel verwaand(zie de driehoek.
quote:
quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 12:55 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Je moet een meisje hebben die op de driehoek alledrie hoog scoort:
1. Lekkerheid
2. Slimheid
3. Innerlijk
Bij 99,99999% is er echter 1 ding altijd onvoldoende
Slimheid is niks, ik vind HBO meisjes ook prima.quote:
Kleine aanvulling:quote:
Het interesseert me niet eensquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 13:46 schreef Skylark. het volgende:
weten jullie ook nooit van een foto van jezelf of hij lelijk is of heb ik dat alleen
neuh weet ik vrij goed; ik sta er alleen vrijwel altijd raar op op foto's.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 13:46 schreef Skylark. het volgende:
weten jullie ook nooit van een foto van jezelf of hij lelijk is of heb ik dat alleen
Dit ook.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 13:48 schreef reetveter het volgende:
[..]
Heb bijna geen foto's van mezelf, en de foto's die ik heb sta ik meestal bezopen op.
jouw pfquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 13:48 schreef reetveter het volgende:
[..]
Het interesseert me niet eens. Heb bijna geen foto's van mezelf, en de foto's die ik heb sta ik meestal bezopen op.
Niet blanke chickies (of een mix waarbij de blanke genen voornamelijk naar buiten komen)quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 13:51 schreef reetveter het volgende:
uh, ik weet niet waar ik op doorklikte, maar volgens mij naait iemand zijn ex ofzo. Want hier zit naakt in
Ik heb eigenlijk nog nooit een foto van jou gezien.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 13:48 schreef MouzurX het volgende:
[..]
neuh weet ik vrij goed; ik sta er alleen vrijwel altijd raar op op foto's.
Dan flitst een cameratoestel 2 keer en kijk ik na de eerste flits al weg .. lijkt het net alsof ik naar een meisje der tieten zit te kijken die naast me zat bijv.
[..]
Dit ook.
Bull, je valt gewoon op blankquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 13:54 schreef MouzurX het volgende:
Ik ben zwaar racistisch qua vrouwen maar serieus:
Zuid-amerikaanse/indiase/chinese/afrikaanse vrouwen zijn toch gewoon over het algemeen enorm lelijk of wat?
haha op een fitnessdag kijk ik wel gemiddeld een kwartier tot half uur naar mezelf.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 13:55 schreef Skylark. het volgende:
Als jullie gefitnessed hebben, kunnen jullie dan ook wel 5 minuten lang met ontbloot bovenlijf voor de spiegel staan en naar jezelf kijken zonder te vervelen.
Sowieso.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 13:55 schreef Skylark. het volgende:
Als jullie gefitnessed hebben, kunnen jullie dan ook wel 5 minuten lang met ontbloot bovenlijf voor de spiegel staan en naar jezelf kijken zonder te vervelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |