+1quote:Op zondag 17 oktober 2010 09:38 schreef zovty het volgende:
Mensen die niet gelijk het stuur overnemen van de chauffeur.
Je geeft je leven toch niet in handen van iemand die zo laag is opgeleid dat hij alleen nog maar buschauffeur kon worden.....
Misschien ben ik ook wel onzichtbaar,quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 13:45 schreef aight1 het volgende:
[..]
Dat lijkt me wel, anders ben je onzichtbaar.
Dan moet je me vast en zekere wel eens hebben gespot, aangezien ik er elke dag in zitquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 17:59 schreef Daanus het volgende:
[..]
daanus gaat ook regelmatig in die bus richting eindhoven :p
Mij bus wel ja.quote:
Hoe doe je dat danquote:Op zondag 17 oktober 2010 10:40 schreef Snaavel het volgende:
[..]
Misschien ben ik ook wel onzichtbaar,
Dankuwelquote:Op maandag 18 oktober 2010 11:15 schreef Foktokkie het volgende:
Goeden kwaliteitstopicpaint Aight
Ergerlijk vind ik het wanneer ik mensen naast me krijg die nog nooit van het begrip persoonlijke ruimte hebben gehoord. Gaan ze lekker dicht bovenop je kruipen in die %#!@ bus
Whehe ja dat is dan weer wel een voordeel.quote:Op maandag 18 oktober 2010 19:16 schreef DeBassist het volgende:
dankzij dit soort mensen heb ik dus ALTIJD een zitplek
hulde
Ik zat laatst wel naast een man die zo stonk dat ik ben gaan staan. (de rest van de stoelen waren bezet) Ik ging serieus bijna over mijn nek.quote:Op maandag 29 november 2010 20:15 schreef aight1 het volgende:
Vandaag was het weer zo ver. Alleen dan met 1500 staande mensen.
Ja maar dat is een uitzondering, het gaat hier om het principieel staan.quote:Op maandag 29 november 2010 20:19 schreef dakraam het volgende:
[..]
Ik zat laatst wel naast een man die zo stonk dat ik ben gaan staan. (de rest van de stoelen waren bezet) Ik ging serieus bijna over mijn nek.
bedankt baas uit het noordenquote:Op maandag 29 november 2010 20:18 schreef Lysdexie het volgende:
brute paint skills uit het zuiden van het land
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |