Ik wil gewoon een helequote:Op vrijdag 27 mei 2011 10:59 schreef ASSpirine het volgende:
Maar is er interesse om ook een Kitchenaid in Aalst te halen, met beschadigde verf tegen 350 euro per stuk.
En als we enkele stuks halen kunnen we eventueel afdingen tot 300 per stuk? Ik heb er zo direct geen moeite mee om het te gaan halen. Dan een keer wat overuren opbruiken om even naar Aalst te rijden. Kunnen we een keer in Eindhoven (voor mij dichtbij) afspreken om alles af te handelen?
http://nl.kapaza.be/vi/53279360.htm?ca=2_squote:Nieuwe kitchenaid keukenrobot 5KSM150 in verschillende kleuren beschikbaar. Nooit gebruikt en met garantie. Normale prijs 579¤ nu 349¤ door een mini schrammetje of een scheur in de verpakking. Kom kijken en overtuig uzelf!
Als dat alles is dan is het inderdaad interessant! Is dat gewoon een soort winkel waar je heen kan of zou je echt een afspraak moeten maken?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 11:42 schreef ASSpirine het volgende:
Ik weet natuurlijk niet in hoeverre dat dat waar is:
[..]
http://nl.kapaza.be/vi/53279360.htm?ca=2_s
Maar als dat alles is, dan wil ik dit best proberen
Ik heb een mail gestuurd met wat info, nog geen reactie gekregen.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 13:33 schreef md89 het volgende:
[..]
Als dat alles is dan is het inderdaad interessant! Is dat gewoon een soort winkel waar je heen kan of zou je echt een afspraak moeten maken?
10 euro korting per toestel bij aankoop van 3. Moet meer kunnen als we er nog meer kopenquote:Beste,
U kan de toestellen bij ons in de winkel komen bekijken van ma tot za
van 10 tot 18 uur.
Ons adres, Pierre Corneliskaai 17 te 9300 Aalst.
Wanneer u bij ons 3 toestellen koopt kan ik u nog 10 per stuk korting
geven.
Mvg,
Annelies
Electrostock Aalst
quote:Op vrijdag 27 mei 2011 14:10 schreef ASSpirine het volgende:
Nvm
[..]
10 euro korting per toestel bij aankoop van 3. Moet meer kunnen als we er nog meer kopen
Als je genoeg info hebt is het wellicht goed een "kitchenaid grouporder topic te open". Met dank aan Mirjamquote:Op vrijdag 27 mei 2011 20:20 schreef ASSpirine het volgende:
Ik heb net gevraagd welke kleuren ze allemaal hebben.
We moeten weten wie ook interesse heeft.
En mijn vraag is ook, waar willen jullie afspreken om de kitchenaids te overhandigen?
Eindhoven/Tilburg is voor mij de beste optie, daar ben ik relatief snel.
Wil graag de exacte naam, welke kleuren beschikbaar zijn, wat je er precies mee kunt en welke hulpstukken beschikbaar zijnquote:Op vrijdag 27 mei 2011 20:45 schreef ASSpirine het volgende:
Met welke vragen zitten jullie nog?
Dan kan ik die ook nog stellen, vooraleer ik aan een grouporder topic begin
Exacte artikelcodes kan ik je niet meer geven. Maar inhoudelijke vragen kan ik je (als ex-verkoper van die dingen) wel beantwoorden.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 20:46 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Wil graag de exacte naam, welke kleuren beschikbaar zijn, wat je er precies mee kunt en welke hulpstukken beschikbaar zijn
Mijn favo KSM150, de Artisan
Oeh! Mag ik je morgen even pm-en?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 22:22 schreef Fixers het volgende:
[..]
Exacte artikelcodes kan ik je niet meer geven. Maar inhoudelijke vragen kan ik je (als ex-verkoper van die dingen) wel beantwoorden.
Hoeveel kilo kneed je per batch?quote:Op zaterdag 28 mei 2011 22:07 schreef gwenny18 het volgende:
Heeft er iemand ervaring met een Bear Teddy Varimixer ? Ik was van plan een kitchenaid te kopen maar zie nu dat de Varimixer meer en zwaarder deeg aankan (ik bak namelijk met 100 % volkoren bloem)
Ik heb ermee gewerkt.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 22:38 schreef gwenny18 het volgende:
Op de foto ziet de machine er niet groter uit. De kom is ook 5 liter. dus niet veel groter dan de Kitchenaid, maar naar ik lees kan hij zwaarder deeg aan. Zou eens graag iemand horen die met dit toestel werkt.
quote:Beste,
Wij hebben nog tal van kleuren.
Momenteel zijn enkel de groene niet meer beschikbaar.
De fouten zitten enkel in de lak. Kom gerust kijken.
Mvg,
Annelies
als ik wat centraler zou wonen welquote:Op dinsdag 31 mei 2011 13:11 schreef ASSpirine het volgende:
Blijkbaar nog niet veel interesse, kga proberen vanavond nog een topic te openen om in groep te kopen. in CUL het beste? Of in GC?
Ik ben wel vanaf morgen op reis tot zondagavond.
[..]
Geldt helaas ook voor mij..quote:Op dinsdag 31 mei 2011 14:59 schreef The_Hives het volgende:
[..]
als ik wat centraler zou wonen welde benzine die ik er aan kwijt ben kan ik net zo goed eentje kopen voor 375
Tja, m'n vriendin is er meer op tegen dan ik... Als ik dan ook nog eens haar lelijke schaaltjes en glazen weg moet gooien.quote:Op maandag 25 juli 2011 10:14 schreef DrukVout het volgende:
Ja wij hebben ook geen ruimte, niet eens een vaatwasser...
Maarja voor zoiets moet je toch ruimte maken. Mooi moment om die lelijke schaaltjes en die glazen die je nooit gebruikt weg te donderen
Gewoon kopen!quote:Op maandag 25 juli 2011 10:45 schreef motorbloempje het volgende:
Ik moet eigenlijk dit topic ontvolgenwant elke keer als hij omhoog geschopt wordt wil ik nog grager/lieverderder een Kitchenaid
Slowchat sorry modjesquote:Op maandag 25 juli 2011 10:49 schreef motorbloempje het volgende:
Haha, net een emigratie achter de rug die alweer meer geld heeft gekost dan we hadden gehoopt... dus nog even wachten...
quote:Op zondag 7 augustus 2011 11:38 schreef bianca en michael het volgende:
Staat al een paar jaar in de kast maar ga 'm dan vandaag toch eindelijk gebruiken!
[ afbeelding ]
Dat wil jij niet weten.quote:Op zondag 7 augustus 2011 11:57 schreef MissHobje het volgende:
[..]! hoe kun je die zo lang laten staan in je kast!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ja, dat zijn onze eigen Boris † en Diever hiernaast!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |