Dan heb je nog nooit met een KA gewerk.quote:Op maandag 14 februari 2011 12:21 schreef noutie het volgende:
Ik heb een Bosch Mum, doet hetzelfde als de KA alleen voor een fractie van de prijs. Ook lovende reviews trouwens.
http://www.amazon.de/Bosc(...)iertem/dp/B00008K5XU
De deeghaak die je laat zien ken ik zelf ook niet. Het is in ieder geval niet eentje die tegenwoordig bij de machines wordt geleverd. Hij lijkt mij veel te recht voor de nogal ronde kom van het apparaat.quote:Op zaterdag 2 april 2011 17:40 schreef Erasmo het volgende:
Weet iemand of deze deeghaak past bij het type K45SS?
[ afbeelding ]
Het ding loopt namelijk ontzettend aan tegen de wand van de mengkom.
Thanksquote:Op dinsdag 5 april 2011 14:47 schreef Vivantje het volgende:
Leuk voor je MissHobje! Je zal er zeker en vast veel plezier aan beleven! Handig voor je taarten en cupcakes. Binnenkort zien we de resultaten in dat ander topic hoop ik?
Mooie achterwand ook met die keien! Is dat onderhoudsvriendelijk eigenlijk? Of is het fake? Off-topic, I know
de pearl grey type nummer weet ik ff niet, moet ik opzoeken voor je als je die wil wetenquote:Op woensdag 6 april 2011 08:10 schreef Ml-etje het volgende:
Hobje, wat een mooierd! Welke heb je?
Je bent goed bezig zag ik in het broodtopic
Ik begon me er nu toch wel aan te ergeren. Dank je.quote:
quote:Op maandag 4 april 2011 19:27 schreef MissHobje het volgende:
Ik kreeg gister een tof cadeau
[ afbeelding ]
Eindelijk mijn kitchenaidik ben er zo blij mee
Me tooquote:
Al mijn kneedwerkjes worden ermee gedaan eigenlijk, van pizzadeeg tot aan kapselbeslag,slagroom kloppen tot aan weet ik het watquote:Op woensdag 6 april 2011 23:31 schreef Ml-etje het volgende:
Hij is mooi MissHobje!
Wat kun jij er allemaal mee?
quote:Op woensdag 6 april 2011 23:46 schreef motorbloempje het volgende:
Mr.Mo hintte wel dat ik voor m'n verjaardag (nog 14 minuten) een Kitchenaid kon vragen aan 'allerlei mensen', maar dat komt wel als we verhuisd zijn heb ik besloten
Kan er een pastakop op enz?quote:Op woensdag 6 april 2011 23:45 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Al mijn kneedwerkjes worden ermee gedaan eigenlijk, van pizzadeeg tot aan kapselbeslag,slagroom kloppen tot aan weet ik het waten ik wil me nog even verdiepen in de uitbreidingen ervoor wat handig is.
Jups, rasp, citruspers, gehaktmolen, worstmaker en nog vele andere oja graanmolen pff veel bestquote:
quote:Op donderdag 7 april 2011 00:11 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Jups, rasp, citruspers, gehaktmolen, worstmaker en nog vele andere oja graanmolen pff veel best
zelfs een roomijsmaker! hmm dat is wel een leuke
KSM150, de Artisan in metaalgrijs (Pearl Metallic). Let er altijd op dat je ook de donkere krijgt. Hij wordt nogal eens verward met zilvergrijs (Chrome Metalise). Dan heb je ook nog taupe (Cocoa Silver) die mat is afgewerkt (en de mat-antraciet vervangt).quote:Op donderdag 7 april 2011 00:37 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
als je een keer 't typenr weet hou ik me aanbevolen
Pas op met aardappelpuree, altijd zo kort mogelijk slaan, want anders krijg je behangplakselquote:Op zondag 24 april 2011 19:04 schreef Erasmo het volgende:
Wat een heldending zeg![]()
Brooddeeg is een eitje en aardappelpuree maakt ie ook perfect
Dat wist ik gelukkig alquote:Op zondag 24 april 2011 19:20 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Pas op met aardappelpuree, altijd zo kort mogelijk slaan, want anders krijg je behangplaksel
Grote kluit boter, eidooier en zout hierquote:Op zondag 24 april 2011 19:34 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Dat wist ik gelukkig alMaar hij komt moeiteloos door ruim een kilo heen. Doe er ook altijd wat knolselderij door, geeft er een lekkere smaak aan.
Hier idemquote:Op woensdag 25 mei 2011 20:04 schreef _Ophelia_ het volgende:
Ik mag er eentje aan gaan schaffen![]()
Weet er nog iemand een interessante aanbieding ergens?
Waarschijnlijk pixmania. Die is goedkoop maar doet moeilijk met garantie (je moet zelf maar naar de fabrikant).quote:Op woensdag 25 mei 2011 22:01 schreef ASSpirine het volgende:
Ik kon zweren dat ik onlangs op internet één zag voor 319 euro...
Ik kan de website niet meer vinden, morgen op werk eens in mijn geschiedenis kijken
Kunnen ze best doen maar dat mag dus niet wettelijk gezien is de verkoper het aanspreekpunt.quote:Op donderdag 26 mei 2011 08:14 schreef Fixers het volgende:
[..]
Waarschijnlijk pixmania. Die is goedkoop maar doet moeilijk met garantie (je moet zelf maar naar de fabrikant).
quote:Op donderdag 26 mei 2011 17:31 schreef ASSpirine het volgende:
Als we ineens 3 kitchenaids samen kopen, zouden we daar dan korting voor krijgen?
Ik ben ook geïnteresseerd
Als je bij een kookwinkel in één koop 3 K-aids meeneemt dan is er wel wat te regelen.quote:Op donderdag 26 mei 2011 17:31 schreef ASSpirine het volgende:
Als we ineens 3 kitchenaids samen kopen, zouden we daar dan korting voor krijgen?
Ik ben ook geïnteresseerd
Dat doe ik ook niet zo snel.quote:Op donderdag 26 mei 2011 23:08 schreef ASSpirine het volgende:
Van waar moet je komen? Ik werk in Antwerpen en dan is het nog best te doen om heen en weer te rijden. Heb net een mail gestuurd naar de persoon in kwestie voor info.
Je hebt trouwens ook op kapaze en 2de hands.be enkele "nieuwe" kitchenaids voor +/- 180 euro of 250 euro. Daar heb ik toch niet zoveel vertrouwen in, zelfs al kan ik bij de eigenaar langsgaan... Heb zo mijn twijfels
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |