Jup, ik mag iedere dag werkenquote:Op maandag 18 oktober 2010 09:39 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Goedemorgen Hertog
Je mag ook weer werken vandaag?
Leuk, maar wat een werk zeg...quote:Op maandag 18 oktober 2010 11:15 schreef MadMaster het volgende:
[ afbeelding ]
Eerste pompoen is af, de Tazmanian Devil van standaard sjabloontje af gemaakt.
Straks een dedicated pompoen uithakken...
Valt wel mee, het uithollen kost 10 minuten en is een zeer smerig werkje.quote:
Okay. Je maakt er wel echt werk van. Ik heb nog nooit een pompoen gekocht geloof ik.quote:Op maandag 18 oktober 2010 12:03 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Valt wel mee, het uithollen kost 10 minuten en is een zeer smerig werkje.
Het uitsnijden gaat met een speciale set mesjes (meer zaagjes) en hebben we ooit meegenomen uit Amerika...
[ afbeelding ]
Wow, die zijn echt mooi en erg knap gemaakt.quote:Op maandag 18 oktober 2010 12:24 schreef MadMaster het volgende:
Aangezien we vaak met Halloween in de USA zitten (over een week zit ik weer in het vliegtuig die kant op), kom je vanzelf in aanraking met deze traditie daar.
Bij zgn. pumpkin farms kan je ze in elke maat kopen en kan je je vervolgens uitleven voor zover je creativiteit je brengt.
[ afbeelding ]
Er zijn ook wedstrijden van:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Elk nadeel heeft een voordeelquote:Op maandag 18 oktober 2010 12:54 schreef Etcetera het volgende:
Ik ben afgevallen
Nadeel is dat kleren toch minder goed gaan zitten nu
Mooie is dat ik niet eens echt m'n best doe om af te vallenquote:Op maandag 18 oktober 2010 13:01 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Elk nadeel heeft een voordeel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |