Ja, ik heb vandaag een beetje en gamedagquote:
quote:You will find generally that men make the best Chefs, and whys that?
Because with just 2 nuts, 1 sausage and a bit of milk, they can fill a woman's stomach for 9 months
Het is inderdaad waarschijnlijk een film a la 'De Lift' of 'Amsterdamned' met iets te opvallende neplichaamsdelen en zo, maar juist dat maakt het voor mij nu al een cult-film...quote:Op zondag 17 oktober 2010 22:54 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Ik heb de teaser gisteren gezien. Weer eens een typisch Nederlandse film
Matig
Jij kan er wel van slapen...?quote:Op zondag 17 oktober 2010 22:59 schreef Cobra4 het volgende:
En over die poster zijn er tientallen klachten gekomen?
Ja hoor.quote:
Al was het alleen maar vanwege dat mokkel dat in de Amstel ligt te dobberen op d'r luchtbed en dan....quote:Op zondag 17 oktober 2010 23:39 schreef Cobra4 het volgende:
Amsterdamned, die moet ik binnenkort maar weer eens kijken.
Dat was toch Leontien "draai de bordjes maar om" Borsato/Ruiters?quote:Op zondag 17 oktober 2010 23:42 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Al was het alleen maar vanwege dat mokkel dat in de Amstel ligt te dobberen op d'r luchtbed en dan....
Dat stukje aan de 'Amsterdamse grachten', waarbij die boot over het terras vliegt, moet je daarentegen snel doorspoelen...
quote:Op zondag 17 oktober 2010 23:44 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dat was toch Leontien "draai de bordjes maar om" Borsato/Ruiters?
Het is opmerkelijk hoe snel je van Amsterdam in Utrecht bent en omgekeerdquote:Op zondag 17 oktober 2010 23:42 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Al was het alleen maar vanwege dat mokkel dat in de Amstel ligt te dobberen op d'r luchtbed en dan....
Dat stukje aan de 'Amsterdamse grachten', waarbij die boot over het terras vliegt, moet je daarentegen snel doorspoelen...
Zekers. Waarom extra geld investeren in asfalt en rails. Vervoer per water is stukken sneller.quote:Op zondag 17 oktober 2010 23:59 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Het is opmerkelijk hoe snel je van Amsterdam in Utrecht bent en omgekeerd
Ik pleit ook voor een snelle veerdienst tussen Amsterdam en Almere. Deze bestond ook aan het einde van de jaren 1990/aan het begin van de jaren 2000.quote:Op maandag 18 oktober 2010 00:07 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Zekers. Waarom extra geld investeren in asfalt en rails. Vervoer per water is stukken sneller.
Met de trein is Amsterdam Centraal - Almere Centrum in 32 minuten gedaan (22 met een intercity). In hoeveel tijd doet zo'n veerboot het?quote:Op maandag 18 oktober 2010 00:24 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik pleit ook voor een snelle veerdienst tussen Amsterdam en Almere. Deze bestond ook aan het einde van de jaren 1990/aan het begin van de jaren 2000.Alleen jammer dat die bootdienst werd afgezonken...
Ook ongeveer een half uur, maar dit is exclusief voor- en natransport.quote:Op maandag 18 oktober 2010 00:59 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Met de trein is Amsterdam Centraal - Almere Centrum in 32 minuten gedaan (22 met een intercity). In hoeveel tijd doet zo'n veerboot het?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |