Ik was er vlak na de opening van Carnaval Festival. Dat is waarschijnlijk de reden dat ik al 24 jaar niet meer in de efteling ben geweest.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 23:01 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja best wel
Zo ging dit pas in '88 open:
[ afbeelding ]
http://www.telegraaf.nl/b(...)innenland,buitenlandquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 22:48 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
VV gaan we zeker in
Vila Volta Remix![]()
Ik ben benieuwd naar De Vliegende Hollander en Joris en de Draak. Die ken ik nog niet.
Ik zit eerder aan warme en droge kleren te denkenquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 23:27 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
http://www.telegraaf.nl/b(...)innenland,buitenland
Neem voor de zekerheid maar een lunchpakketje mee.
Ik ben eerder dit jaar in beide attracties geweest, wat voor mij voor het eerst was. De Vliegende Hollander is erg mooi gemaakt maar wat aan de korte kant en Joris en de Draak is een prima achtbaanquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 22:48 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
VV gaan we zeker in
Vila Volta Remix![]()
Ik ben benieuwd naar De Vliegende Hollander en Joris en de Draak. Die ken ik nog niet.
-edit- het staat er bij de comments bij. Die dude van Wheeler Dealers!
Wat een sneue shitquote:ROTTERDAM - De politie Rotterdam-Rijnmond heeft voorafgaand aan de voetbalwedstrijd Feyenoord-FC Twente vier mannen aangehouden die via internet hadden opgeroepen tot geweld.
Dat heeft de politie zaterdag gemeld.
De vier verdachten zijn een 15-jarige jongeman uit Gouda, twee mannen van 16 en 43 jaar uit Terneuzen en een 18-jarige man uit Gouda. De nieuwe voetbalwet, die 1 september van kracht ging, maakt het mogelijk om 'opruiers' op voorhand aan te houden.
Nog even wachten en dan is het tijdens een wedstrijd drukker bij de meldplicht op het politie bureau dan in het stadion.quote:Op zondag 17 oktober 2010 00:56 schreef Nembrionic het volgende:
En meer voetbalvermaak:
[..]
Wat een sneue shit
Dat was dan vast door een burger agent.quote:Op zondag 17 oktober 2010 01:15 schreef MadMaster het volgende:
Ach, als je gewoon een kaartje hebt voor een interland en bij de Mac zit eten, wordt je ook al opgepakt...
Hangjongeren komen ook in aanmerking om als hooligans behandeld te worden.quote:Op zondag 17 oktober 2010 01:07 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Nog even wachten en dan is het tijdens een wedstrijd drukker bij de meldplicht op het politie bureau dan in het stadion.
Goede zaak.quote:Op zondag 17 oktober 2010 02:18 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Hangjongeren komen ook in aanmerking om als hooligans behandeld te worden.
Dat is dan wel het verkwanselen van de goede naam die hooligans opgebouwd hebben...quote:Op zondag 17 oktober 2010 02:18 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Hangjongeren komen ook in aanmerking om als hooligans behandeld te worden.
Sachertortes zijn dan ook fantastisch!quote:Op zondag 17 oktober 2010 13:00 schreef iamredleader het volgende:
Zo, de kleine in bed voor z'n slaapje, tinuviel gaat ook even liggen - ik maak zometeen de Sachertorte af en om half drie komen weer gasten
Het is m'n eerstequote:Op zondag 17 oktober 2010 13:24 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Sachertortes zijn dan ook fantastisch!
Is ie ook goed gelukt?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |