Ik was er vlak na de opening van Carnaval Festival. Dat is waarschijnlijk de reden dat ik al 24 jaar niet meer in de efteling ben geweest.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 23:01 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja best wel
Zo ging dit pas in '88 open:
[ afbeelding ]
http://www.telegraaf.nl/b(...)innenland,buitenlandquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 22:48 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
VV gaan we zeker in
Vila Volta Remix![]()
Ik ben benieuwd naar De Vliegende Hollander en Joris en de Draak. Die ken ik nog niet.
Ik zit eerder aan warme en droge kleren te denkenquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 23:27 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
http://www.telegraaf.nl/b(...)innenland,buitenland
Neem voor de zekerheid maar een lunchpakketje mee.
Ik ben eerder dit jaar in beide attracties geweest, wat voor mij voor het eerst was. De Vliegende Hollander is erg mooi gemaakt maar wat aan de korte kant en Joris en de Draak is een prima achtbaanquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 22:48 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
VV gaan we zeker in
Vila Volta Remix![]()
Ik ben benieuwd naar De Vliegende Hollander en Joris en de Draak. Die ken ik nog niet.
-edit- het staat er bij de comments bij. Die dude van Wheeler Dealers!
Wat een sneue shitquote:ROTTERDAM - De politie Rotterdam-Rijnmond heeft voorafgaand aan de voetbalwedstrijd Feyenoord-FC Twente vier mannen aangehouden die via internet hadden opgeroepen tot geweld.
Dat heeft de politie zaterdag gemeld.
De vier verdachten zijn een 15-jarige jongeman uit Gouda, twee mannen van 16 en 43 jaar uit Terneuzen en een 18-jarige man uit Gouda. De nieuwe voetbalwet, die 1 september van kracht ging, maakt het mogelijk om 'opruiers' op voorhand aan te houden.
Nog even wachten en dan is het tijdens een wedstrijd drukker bij de meldplicht op het politie bureau dan in het stadion.quote:Op zondag 17 oktober 2010 00:56 schreef Nembrionic het volgende:
En meer voetbalvermaak:
[..]
Wat een sneue shit
Dat was dan vast door een burger agent.quote:Op zondag 17 oktober 2010 01:15 schreef MadMaster het volgende:
Ach, als je gewoon een kaartje hebt voor een interland en bij de Mac zit eten, wordt je ook al opgepakt...
Hangjongeren komen ook in aanmerking om als hooligans behandeld te worden.quote:Op zondag 17 oktober 2010 01:07 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Nog even wachten en dan is het tijdens een wedstrijd drukker bij de meldplicht op het politie bureau dan in het stadion.
Goede zaak.quote:Op zondag 17 oktober 2010 02:18 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Hangjongeren komen ook in aanmerking om als hooligans behandeld te worden.
Dat is dan wel het verkwanselen van de goede naam die hooligans opgebouwd hebben...quote:Op zondag 17 oktober 2010 02:18 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Hangjongeren komen ook in aanmerking om als hooligans behandeld te worden.
Sachertortes zijn dan ook fantastisch!quote:Op zondag 17 oktober 2010 13:00 schreef iamredleader het volgende:
Zo, de kleine in bed voor z'n slaapje, tinuviel gaat ook even liggen - ik maak zometeen de Sachertorte af en om half drie komen weer gasten
Het is m'n eerstequote:Op zondag 17 oktober 2010 13:24 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Sachertortes zijn dan ook fantastisch!
Is ie ook goed gelukt?quote:
Komen we zo achterquote:
Ja, ik heb vandaag een beetje en gamedagquote:
quote:You will find generally that men make the best Chefs, and whys that?
Because with just 2 nuts, 1 sausage and a bit of milk, they can fill a woman's stomach for 9 months
Het is inderdaad waarschijnlijk een film a la 'De Lift' of 'Amsterdamned' met iets te opvallende neplichaamsdelen en zo, maar juist dat maakt het voor mij nu al een cult-film...quote:Op zondag 17 oktober 2010 22:54 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Ik heb de teaser gisteren gezien. Weer eens een typisch Nederlandse film
Matig
Jij kan er wel van slapen...?quote:Op zondag 17 oktober 2010 22:59 schreef Cobra4 het volgende:
En over die poster zijn er tientallen klachten gekomen?
Ja hoor.quote:
Al was het alleen maar vanwege dat mokkel dat in de Amstel ligt te dobberen op d'r luchtbed en dan....quote:Op zondag 17 oktober 2010 23:39 schreef Cobra4 het volgende:
Amsterdamned, die moet ik binnenkort maar weer eens kijken.
Dat was toch Leontien "draai de bordjes maar om" Borsato/Ruiters?quote:Op zondag 17 oktober 2010 23:42 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Al was het alleen maar vanwege dat mokkel dat in de Amstel ligt te dobberen op d'r luchtbed en dan....
Dat stukje aan de 'Amsterdamse grachten', waarbij die boot over het terras vliegt, moet je daarentegen snel doorspoelen...
quote:Op zondag 17 oktober 2010 23:44 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dat was toch Leontien "draai de bordjes maar om" Borsato/Ruiters?
Het is opmerkelijk hoe snel je van Amsterdam in Utrecht bent en omgekeerdquote:Op zondag 17 oktober 2010 23:42 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Al was het alleen maar vanwege dat mokkel dat in de Amstel ligt te dobberen op d'r luchtbed en dan....
Dat stukje aan de 'Amsterdamse grachten', waarbij die boot over het terras vliegt, moet je daarentegen snel doorspoelen...
Zekers. Waarom extra geld investeren in asfalt en rails. Vervoer per water is stukken sneller.quote:Op zondag 17 oktober 2010 23:59 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Het is opmerkelijk hoe snel je van Amsterdam in Utrecht bent en omgekeerd
Ik pleit ook voor een snelle veerdienst tussen Amsterdam en Almere. Deze bestond ook aan het einde van de jaren 1990/aan het begin van de jaren 2000.quote:Op maandag 18 oktober 2010 00:07 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Zekers. Waarom extra geld investeren in asfalt en rails. Vervoer per water is stukken sneller.
Met de trein is Amsterdam Centraal - Almere Centrum in 32 minuten gedaan (22 met een intercity). In hoeveel tijd doet zo'n veerboot het?quote:Op maandag 18 oktober 2010 00:24 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik pleit ook voor een snelle veerdienst tussen Amsterdam en Almere. Deze bestond ook aan het einde van de jaren 1990/aan het begin van de jaren 2000.Alleen jammer dat die bootdienst werd afgezonken...
Ook ongeveer een half uur, maar dit is exclusief voor- en natransport.quote:Op maandag 18 oktober 2010 00:59 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Met de trein is Amsterdam Centraal - Almere Centrum in 32 minuten gedaan (22 met een intercity). In hoeveel tijd doet zo'n veerboot het?
Jup, ik mag iedere dag werkenquote:Op maandag 18 oktober 2010 09:39 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Goedemorgen Hertog
Je mag ook weer werken vandaag?
Leuk, maar wat een werk zeg...quote:Op maandag 18 oktober 2010 11:15 schreef MadMaster het volgende:
[ afbeelding ]
Eerste pompoen is af, de Tazmanian Devil van standaard sjabloontje af gemaakt.
Straks een dedicated pompoen uithakken...
Valt wel mee, het uithollen kost 10 minuten en is een zeer smerig werkje.quote:
Okay. Je maakt er wel echt werk van. Ik heb nog nooit een pompoen gekocht geloof ik.quote:Op maandag 18 oktober 2010 12:03 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Valt wel mee, het uithollen kost 10 minuten en is een zeer smerig werkje.
Het uitsnijden gaat met een speciale set mesjes (meer zaagjes) en hebben we ooit meegenomen uit Amerika...
[ afbeelding ]
Wow, die zijn echt mooi en erg knap gemaakt.quote:Op maandag 18 oktober 2010 12:24 schreef MadMaster het volgende:
Aangezien we vaak met Halloween in de USA zitten (over een week zit ik weer in het vliegtuig die kant op), kom je vanzelf in aanraking met deze traditie daar.
Bij zgn. pumpkin farms kan je ze in elke maat kopen en kan je je vervolgens uitleven voor zover je creativiteit je brengt.
[ afbeelding ]
Er zijn ook wedstrijden van:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Elk nadeel heeft een voordeelquote:Op maandag 18 oktober 2010 12:54 schreef Etcetera het volgende:
Ik ben afgevallen
Nadeel is dat kleren toch minder goed gaan zitten nu
Mooie is dat ik niet eens echt m'n best doe om af te vallenquote:Op maandag 18 oktober 2010 13:01 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Elk nadeel heeft een voordeel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |